Ja, det havde været en katastrofe! Intet mindre! Får helt ondt i maven af at tænke på Poulsen som fast mand i Lucas' rolleAarde skrev:Belloni skrev:... [Lucas] var tæt på at skifte da Christian Poulsen blev købt, fordi han ikke følte klubben havde brug for ham.![]()
Surrealistisk sætning.
21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
Ingen problemer. Lucas fandt jo hurtigt ud af hvor dårlig Christian Poulsen er
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hvis man fraregner pris, så må det være det værste indkøb, jeg har oplevet i min tid som Liverpool-fan. Altså Poulsen. Bare signalværdien
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you
Det værste indkøb er ubetinget Roy Hodgson (jeg ved godt, du mente spillerindkøb)Negrito skrev:Hvis man fraregner pris, så må det være det værste indkøb, jeg har oplevet i min tid som Liverpool-fan. Altså Poulsen. Bare signalværdien

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Hodgson er den eneste Liverpool træner nogensinde jeg ikke har støttet indtil han blev fyret. Kan huske jeg til sidst håbede vi ville tabe, så han kunne blive fyret. Det var helt igennem tragisk at man kan tænke sådan, men den fodbold og mentalitet man blev budt var bare langt under standarden. I dag nyder jeg virkelig at se mit hold spille og glæder mig til kampene, men dengang var det en lang pinsel.
Hans indkøb af Poulsen (Konchesky osv.) og tilgang til Lucas er et godt eksempel på hvorfor Hodgson ikke hørte til i Liverpool.
Alligevel mener jeg han er den bedste træner i Superligaens historie. Det kan man så selv konkludere ud fra.
Hans indkøb af Poulsen (Konchesky osv.) og tilgang til Lucas er et godt eksempel på hvorfor Hodgson ikke hørte til i Liverpool.
Alligevel mener jeg han er den bedste træner i Superligaens historie. Det kan man så selv konkludere ud fra.
Hvad med en gut som Ebbe Skovdahl?Alonso skrev:Hodgson er den eneste Liverpool træner nogensinde jeg ikke har støttet indtil han blev fyret. Kan huske jeg til sidst håbede vi ville tabe, så han kunne blive fyret. Det var helt igennem tragisk at man kan tænke sådan, men den fodbold og mentalitet man blev budt var bare langt under standarden. I dag nyder jeg virkelig at se mit hold spille og glæder mig til kampene, men dengang var det en lang pinsel.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Genaunrg skrev:Det værste indkøb er ubetinget Roy Hodgson (jeg ved godt, du mente spillerindkøb)Negrito skrev:Hvis man fraregner pris, så må det være det værste indkøb, jeg har oplevet i min tid som Liverpool-fan. Altså Poulsen. Bare signalværdien

Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Woy er helt sikkert den værste Liverpool manager de sidste 20 år, og nu er han manager for det engelske landshold. Christian Poulsen er et af de værste køb nogensinde, og nu spiller han i Ajax, og har spillet Champions League i denne sæson. Verden vil snydes!
Nu er jeg selv Brøndby fan, så jeg burde jo have et godt øje til ham. Jeg må desværre erkende at jeg i hans storhedstid var for ung til at have noget indblik i taktik, så kan udelukkende basere min bedømmelse af ham på resultaterne.mig_der skrev:Hvad med en gut som Ebbe Skovdahl?
En ting jeg dog var vild med i de år var Ole Bjur og hans vanvittige diagonalbolde, men dengang var min bedømmelse af fodbold reduceret til resultater og individuelle udfoldelser (tackling, aflevering, dribling, afslutning, you name it).
Nu har jeg lige set nogle citater fra Lucas' interview med Mølby.
Han er simpelthen en fornøjelse at høre på. Han siger alt det rigtige, og jeg er ikke i tvivl om, at han mener det.
Jeg skal nok linke til artiklen, når den kommer, hvis der ikke er en, der gør det før mig.
Han er simpelthen en fornøjelse at høre på. Han siger alt det rigtige, og jeg er ikke i tvivl om, at han mener det.
Jeg skal nok linke til artiklen, når den kommer, hvis der ikke er en, der gør det før mig.
Lucas: "I go back with Brazil, (Selecao players) ask (about the Anfield atmosphere), and I tell, "it's just different", you cannot explain."
Lucas: "(Players) can't think about leaving. This club gives you everything, the fans, this city. I say my boy is born here. It means a lot"
Lucas: "It's been twenty-three years..?" Jan: "Yea, almost." Lucas: "Yes, I just cannot imagine how it will be here, this city to win it."
Lucas: My dream is to win the Premier League for Liverpool, more than the Champions League. Because people here, that's all they talk about.
Aarhus skrev:Nu har jeg lige set nogle citater fra Lucas' interview med Mølby.
Lucas: "I go back with Brazil, (Selecao players) ask (about the Anfield atmosphere), and I tell, "it's just different", you cannot explain."Lucas: "(Players) can't think about leaving. This club gives you everything, the fans, this city. I say my boy is born here. It means a lot"Lucas: "It's been twenty-three years..?" Jan: "Yea, almost." Lucas: "Yes, I just cannot imagine how it will be here, this city to win it."Lucas: My dream is to win the Premier League for Liverpool, more than the Champions League. Because people here, that's all they talk about.
Man kan simpelthen ikke andet end og elske Lucas! Klasse spiller!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Jeg vil nu mene at ham backen som Woy hev med er et langt værre indkøb. Derudover lavede Woy akkurat den samme fejl med Poulsen som Olsen gjorde på landsholdet - satte ham til at være den, der skulle gå ned i forsvaret og bære bolden frem. Ud over at Poulsen aldrig har været den perfekte playmaker, så manglede han også sig selv at spille til (læs: den defensive midt), når han gik ned - men værst af alt, så tog det alt koncentrationen væk fra det Poulsen er genial til - nemlig at lukke af for de andre, og have blikket for at lukke de huller der opstår, når andre spillere rykker ud af position.Woy er helt sikkert den værste Liverpool manager de sidste 20 år, og nu er han manager for det engelske landshold. Christian Poulsen er et af de værste køb nogensinde, og nu spiller han i Ajax, og har spillet Champions League i denne sæson. Verden vil snydes!
Her er en gratis trailer for udsendelsen;
http://www.liverpoolfc.com/video/featur ... -met-molby
Og skulle man så have fået lyst til at se hele udsendelsen, er det muligt her, for medlemmer;
http://www.liverpoolfc.com/video/featur ... eets-molby
http://www.liverpoolfc.com/video/featur ... -met-molby
Og skulle man så have fået lyst til at se hele udsendelsen, er det muligt her, for medlemmer;
http://www.liverpoolfc.com/video/featur ... eets-molby
On people from Merseyside -
Jan: Been here for 30 years. What was your impression of the city?
Lucas: The people are respectful outside, even when I wasn't playing well.
On moving to Liverpool -
Lucas: "It was hard to not being able to understand a thing anyone said. Leaving Brazil at 20 was a big thing, but Liverpool is a big club.
"I wasn't ready (at 20). But when Liverpool came, you just cannot say no. There was Gerrard, Xabi, Sissoko, Mascha - it was hard."
"I worry, I worry a lot. As I worry, I work every minute, very hard. It could have been easy to go back to Brazil. But that's not me"
"Listen, I was a young player. If you don't give it all and more when you're young and playing for this big club, you will regret it for the rest of your life."
On his difficulties on the pitch -
"At the time Aquilani came, they didn't even know that I was there. But Aquilani was injury (prone), and I played & played & played."
"I almost left. Club was looking to sell me. They bought Poulsen - so that was a message for me that they didn't want me."
On being compared to Xabi Alonso -
"I almost sold to (a club) in Italy.. When Alonso left people said we will in the league next season - we didn't, people blamed me."
"I was blamed for not being him (Alonso). My team-mates and fans saw me as a replacement that was a bit unfair. Rafa was good to me."
Molby: "I know how you feel. I was brought in but then I found myself not being seen as anything but the player that would replace Souness!"
On his anterior cruciate injury -
Lucas says he'd need at least till the start of pre-season to run as hard as he can, and fully commit. I say, take all the time you need
Lucas says that he will have to ask for some time from the fans because it's incredibly hard to reach the same levels after such injury.
Loved the bit where Jan Molby gees Lucas up by telling him about the same bad knee injury Jan had, and how he came back even stronger
On his main objective as a player:
"My dream is to win the Premier League for Liverpool, more than the Champions League. Because people here, that's all they talk about.
Lucas: "It's been twenty-three years..?" Jan: "Yea, almost." Lucas: "Yes, I just cannot imagine how it will be here, this city to win it."
On loyalty -
Lucas: "(Players) can't think about leaving. This club gives you everything, the fans, this city. I say my boy is born here. It means a lot"
"I go back with Brazil, (Selecao players) ask (about the Anfield atmosphere), and I tell, "it's just different", you cannot explain."
On wanting to be a Legend -
Lucas asks Molby about his favourite players he has played with, the expression on Lucas' face when Jan says "Johan Cruyff" is priceless.
Lucas to Molby: "Do you have any advice for me to become a great player, as people here say, "a legend"?" Molby: "I think playing for Liverpool takes care of that itself. You don't have to do more than you do. Fans here realize that it takes a team."
Molby: "I think you have had a hard a start as any Liverpool player ever to turn it around. And all the fans have a lot of respect for that."
On playing a role model -
Lucas: "I look at Jordan (Henderson) and I say "people talk a lot, just keep doing what you're doing" - and people now appreciate his work. I try to talk to all the young players a lot. To pass on my experiences, and tell them to believe and never stop working hard."

Jeg har så meget respekt for Lucas. Tror 9 ud af 10 spillere ville have forladt klubben med al den kritik han fik i hans første 2-3 år. Han har om nogen anden bevist sit værd. Enorm inspiration for spillere der ikke spiller sit bedste fodbold når de kommer til. Ingen dårlige undskyldninger eller piveri. Han arbejdede sig til at blive en af de spillere alle vi fans hungrer efter når han er ude med enskade. Han binder forsvaret flot sammen med midtbane og angreb og tager sig af et kæmpe ansvar.
Han sætter virkelig tingene i perspektiv samme dag som Sahin er ude og kritisere Rodgers for at spille ham ude af position. Lucas blev åbenbart set som arvetageren for Alonso, en position der tydeligvis heller ikke passede ham. Derimod kæmpede han røven ud af bukserne og gjorde sig uundværlig på en anden af banens positioner.
En ægte Liverpool warrior.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.