Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
The Real Kramer
af The Real Kramer » mandag, 01. okt, 2007 23:07
Pongolle skrev:Fedt, Knudsen gik nu også ret meget amok efter 4-4 scoringen, elsker når kommentatoren lever sig ind i det, giver altså lige det ekstra.
White Hart Lane så nu flot ud med alle de flag til sidst..
Godt gået Kramer

Hehe - mellem os:
Jeg var så sur over kampen, at jeg gav mig til at se NFL-highlights fra i går i stedet - så kommer man tilbage her og ser at det er endt 4-4!
Men med det forsvar(??) vi kan "præstere" bliver der godt nok langt mellem sejrene i denne sæson. Nu må nogen altså fylde alverdens medicin på Ledley King - du godeste, han er savnet.
-
niels
hansilivlykke skrev:niels skrev:Ja, det var en ret vild kamp. Sikke et comeback.
Der var faktisk kun et hold de sidste 45 minutter
ja din bror må være en glad mand - ville gerne hører og se Jens oppe på thai

Har ikke hørt fra ham (han er nok i koma endnu over 2. halvleg

-
Pongolle
- Alder: 36
af Pongolle » mandag, 01. okt, 2007 23:16
The Real Kramer skrev:Pongolle skrev:Fedt, Knudsen gik nu også ret meget amok efter 4-4 scoringen, elsker når kommentatoren lever sig ind i det, giver altså lige det ekstra.
White Hart Lane så nu flot ud med alle de flag til sidst..
Godt gået Kramer

Hehe - mellem os:
Jeg var så sur over kampen, at jeg gav mig til at se NFL-highlights fra i går i stedet - så kommer man tilbage her og ser at det er endt 4-4!
Men med det forsvar(??) vi kan "præstere" bliver der godt nok langt mellem sejrene i denne sæson. Nu må nogen altså fylde alverdens medicin på Ledley King - du godeste, han er savnet.
Det var sku dumt Kramer,
De har ellers lavet et noget lignende comeback en del gange før. De har tit været bagud med 2-3 stykker ved halvleg, og er så kommet tilbagei 2. halvleg. Så jeg sad faktisk med fornemmelsen efter 4-1 scoringen, at de nok skulle komme op på 4-3 ihvertfald, at de så får den sidste prikket(rettere sagt; smadrert) ind, er jo bare rigtig fedt at se, både for neutral og så sandelig også for en Spurs fan, vil jeg tro
Og havde Bouma ikke hånd på inde i feltet efter 4-4 scoringen, så godt nok sådanne ud.

-
Juel
Dejligt at man havde spillet penge på en uafgjort i den kamp.. Det gjorde en aften med 2 afleveringer i Virksomhedsøkonomi meget bedre!
-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
af henrik1 » tirsdag, 02. okt, 2007 00:45
Men er Paul Robinson ikke begyndt at falde lidt vel meget af på den? Synes godt nok han var ringe idag. Tvivler på at han stadig er Englands nr 1.
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » tirsdag, 02. okt, 2007 06:52
henrik1 skrev:Men er Paul Robinson ikke begyndt at falde lidt vel meget af på den? Synes godt nok han var ringe idag. Tvivler på at han stadig er Englands nr 1.
Jeg husker dig lige på, at det stadig er Steve McClaren, der er engelsk landsholdstræner (!)
Best in the world at everything I do.
-
Pesen
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 39
Robinson er elendig, men med fire mål imod sig, var konkurrenten Scott Carson vel ikke meget bedre igår (Så dog ikke kampen).
The *** is not yellow, it's chicken
-
Johnson
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 38
af Johnson » tirsdag, 02. okt, 2007 11:26
Pesen skrev:Robinson er elendig, men med fire mål imod sig, var konkurrenten Scott Carson vel ikke meget bedre igår (Så dog ikke kampen).
Det var han faktisk, Fesen!

-
Pesen
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 39
Johnson skrev:Pesen skrev:Robinson er elendig, men med fire mål imod sig, var konkurrenten Scott Carson vel ikke meget bedre igår (Så dog ikke kampen).
Det var han faktisk, Fesen!

Selvfølgelig var han det, Cuntson

The *** is not yellow, it's chicken
-
The Real Kramer
af The Real Kramer » tirsdag, 02. okt, 2007 14:43
henrik1 skrev:Men er Paul Robinson ikke begyndt at falde lidt vel meget af på den? Synes godt nok han var ringe idag. Tvivler på at han stadig er Englands nr 1.
Han har godt nok været temmelig ringe ret længe.
Men ok, når konkurrencen er ham her, forstår man vel at England har et målmandsproblem ?
http://www.youtube.com/watch?v=6iNonvGOYJQ
-
Johlle
Så er der Champions League i aften, virkelig en af de ting der gør ugen lettere. Bland andet bliver det spændende at se, om Roma kan gøre bare en lidt bedre figur end sidst på Old Trafford. Jeg har i dag gnidt mig i hænderne over odds 5.00 på en Roma-sejr. Jeg tror ikke den er så urealistisk igen.
-
martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
af martinsommer » tirsdag, 02. okt, 2007 21:27
Inter fører 2-0 over PSV efter en god halv time på to mål af Ibrahimovic. Den mand er da skræmmende skarp for tiden. Syv mål i seks kampe i Serie A + to mål indtil nu i CHL.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
af Belloni » tirsdag, 02. okt, 2007 21:32
Ja han er skarp, men skal også lige siges, at den første kasse var på straffe.
Ser Stuttgart - Barca.
Stuttgart har haft nogle rigtigt gode chancer. Ellers er den kamp ikke noget at skrive hjem om
-
Hald
- Geografisk sted: Løgstør
The Real Kramer skrev:Men med det forsvar(??) vi kan "præstere" bliver der godt nok langt mellem sejrene i denne sæson. Nu må nogen altså fylde alverdens medicin på Ledley King - du godeste, han er savnet.
Og med det forsvar, kan det altså endnu en gang undre, at man valgte at smide £17 mio efter Bent, som tilbringer det meste af tiden på bænken. Der kunne have været købt et par rigtig gode forsvarere for de penge..
-
martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
af martinsommer » tirsdag, 02. okt, 2007 21:38
Belloni skrev:Stuttgart har haft nogle rigtigt gode chancer. Ellers er den kamp ikke noget at skrive hjem om
Hvis der er noget Valdés kan, så er det spektakulære tv-redninger.