Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » lørdag, 16. mar, 2013 21:21

Når der snakkes Xabi Alonso, hvordan ser vores midtbane/angrebs-formation så ud?
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 16. mar, 2013 21:42

Jan skrev:Når der snakkes Xabi Alonso, hvordan ser vores midtbane/angrebs-formation så ud?
IMO:
Lucas-Alonso
Gerrard
Cou-Sturridge-Suarez
Hellere en god trekant end en ond cirkel

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 16. mar, 2013 22:43

LFC-Aaby skrev:
Jan skrev:Når der snakkes Xabi Alonso, hvordan ser vores midtbane/angrebs-formation så ud?
IMO:
Lucas-Alonso
Gerrard
Cou-Sturridge-Suarez
Jizz in ma pants

Tillægger lige

Reina
Johnson-DeVrij/Sakho-Agger-Enrique/Cissokho
Lucas-Alonso
Gerrard
Cou-Sturridge-Suarez

Extra jizz

Hvis den opstilling ikke kunne vinde PL. Så ved jeg ikke hvad der skulle til.

Sætter man det op imod de fremtidige mestre, så er den opstilling efter MIN mening bedre end deres. Så papirmæssigt burde den kunne udrette noget næste år.

Nu ved man selvfølgelig aldrig hvilke indkøb vi laver og de andre laver.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. mar, 2013 22:47

LFC-Aaby skrev:
IMO:
Lucas-Alonso
Gerrard
Cou-Sturridge-Suarez
Kort og godt, og så er Hendo og Shelvey fine back up´s til pladserne, Allen er i Swansea eller har strammet op omkring 1111 %, hvis ikke bør han nok spille i Nott´s County, al respekt for notts. LFC er han ikke klar til hvis ikke han forbedrer sig NOGET så vildt. Hvis der kommer et bud på 7-9 mill skal vi selvfølgelig slå til uden at blinke. Synes jeg altså. Han har spillet af lort non stop i 6 måneder, hvis han skulder gør ondt....Hvad så? Er efterhånden træt af manden, der spiller som om han ikke er mand.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 16. mar, 2013 22:59

thefugle skrev:
LFC-Aaby skrev:
IMO:
Lucas-Alonso
Gerrard
Cou-Sturridge-Suarez
Jizz in ma pants

Tillægger lige

Reina
Lucas-Alonso
Gerrard
Cou-Sturridge-Suarez

Extra jizz

Sætter man det op imod de fremtidige mestre, så er den opstilling efter MIN mening bedre end deres. Så papirmæssigt burde den kunne udrette noget næste år.

Jeg har i lang tid ikke syntes at ManUs hold på papiret var gode nok til top 2. Derudover synes jeg de spiller noget af det mest kedelige fodbold. De hiver lige en 1-0 sejr hjem med nød og næppe hver eneste gang.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 17. mar, 2013 09:25

Haha, ej, men undskyld. Skulle Carrick, Cleverley, Kagawa, Valencia, Young, Nani, Welbeck, Rooney, Van Persie og Hernandez ikke være godt nok til top 2, på papiret? Det er simpelthen for langt ude.
Hvis de kun vinder 1-0 hver gang, hvorfor har vi så ikke scoret flere mål end dem?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 17. mar, 2013 10:07

AJ skrev:Welbeck
Han er i hvert fald ikke god nok! Han er den mest målsky angriber i top 4.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 17. mar, 2013 10:14

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 17. mar, 2013 10:44

AJ skrev:Haha, ej, men undskyld. Skulle Carrick, Cleverley, Kagawa, Valencia, Young, Nani, Welbeck, Rooney, Van Persie og Hernandez ikke være godt nok til top 2, på papiret? Det er simpelthen for langt ude.
Hvis de kun vinder 1-0 hver gang, hvorfor har vi så ikke scoret flere mål end dem?
Nej det synes jeg ærlig talt ikke. Kagawa har slet ikke vist nok til at man kan kalde ham god nok til top2. Nani og Welbeck er i min optik knap nok top 4 kvalitet. Chelsea og City har et LANGT bedre hold, på papiret, end ManU.

Okay så vinder de også 3-2 eller 2-1, du forstår vel forfanden hvad jeg mener.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 17. mar, 2013 12:25

Chelsea? Jeg synes ikke jeg fra siden Roman kom til, kan huske, at de har haft et dårligere hold.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Pakken

Indlæg af Pakken » søndag, 17. mar, 2013 12:35

Alonso er på det seneste begyndt at lægge billeder ud fra hans Liverpool-tid. Er klar over, at det sagtens kan være, at det ikke betyder noget, men måske lægger der noget bag? Jeg håber det i hvert fald.

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » søndag, 17. mar, 2013 12:36

thefugle skrev:
LFC-Aaby skrev:
IMO:
Lucas-Alonso
Gerrard
Cou-Sturridge-Suarez
Jizz in ma pants

Tillægger lige

Reina
Lucas-Alonso
Gerrard
Cou-Sturridge-Suarez

Extra jizz

Ja undskyld men det er simpelthen de røde briller, der gør du tror, at den start ellever vil kunne vinde Premier League. Det ser da helt sikkert godt ud, og der er masser af talent og udviklings potentiale, men konkurrenternes hold ser mere skræmmende ud end det der.

LFC vs Scum

Reina = De Gea (i hvert fald i denne sæson)
Johnson > Rafael (men måske ikke med tiden)
De Vrij/Sakho < Vidic (måske ikke med tiden)
Agger ≥ Ferdinand (de er svære at sammenligne, da de har hver deres styrker, synes dog Ferdinand er bedst defensivt)
Enrique/Cissokho < Evra (måske ikke med tiden)
Lucas < Carrick/Fletcher (måske ikke med tiden)
Alonso > Cleverley/Giggs/Scholes/Anderson (men hvor mange år har Alonso i sig endnu)
Gerrard ≥ Rooney/Kagawa
Coutinho < Nani/Valencia (Muligt han med tiden bliver bedre, men lige nu ikke)
Suarez > Welbeck/Young (Dette er indiskutabelt)
Sturridge < Van Persie/Hernandez (Dette er indiskutabelt, men igen kan det ændre sig med tiden)

LFC vs Shitty

Reina < Hart
Johnson = Richards/Zabaleta
De Vrij/Sahko < Kompany
Agger > Lescott/K. Toure/Najastic(staveplade)
Enrique/Cissokho < Kolarov/Clichy
Lucas ≤ Garcia
Alonso > Milner/Barry
Gerrard ≥ Y. Toure
Cou < Silva
Suarez > Tevez
Sturridge < Aguero/Dzeko

LFC vs Chel§ki

Reina < Cech
Johnson = Ivanovic
De Vrij/Sakho < Terry/Cahill
Agger = Luiz
Enrique/Cissokho < Cole
Lucas = Mikel
Alonso ≥ Ramires
Gerrard = Lampard
Coutinho < Mata/Oscar
Suarez > Hazard
Sturridge < Ba/Torres

Har droppet forklaringerne i de to sidste, men kan godt uddybe det, hvis det er. Tror også vi ville have svært ved at stå stærkere end Tottenham.
Senest rettet af sirsvansealot søndag, 17. mar, 2013 12:45, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 17. mar, 2013 12:41

AllanShore skrev:Chelsea? Jeg synes ikke jeg fra siden Roman kom til, kan huske, at de har haft et dårligere hold.
Cech, Cole, ramires, luiz, hazard, Mata, Lampard, mikel????
Korrekt de har ikke et specielt godt angreb i år. Men så har de til gengæld top2-periferi-spillere som cahill, Terry, Ba, Oscar.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 17. mar, 2013 13:19

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:Welbeck
Han er i hvert fald ikke god nok! Han er den mest målsky angriber i top 4.
Ja, han har været helt ufattelig uskarp i år. Han har dog også spillet meget wing og hængende angriber, så jeg ved ikke om jeg vil kalde ham ren angriber. Sidste sæson scorede han dog 9 mål i 30 kampe, og året før 6 mål i 26 kampe for Sunderland. Det er okay, for en der, trods alt, kun er 22 år.

...

Det er godt nok hurtigt at afskrive Kagawa, der måske var Bundesligaens bedste i sidste sæson. Jeg frygter, at han kan blive vanvittige i PL fremover.

Nani er lidt op og ned, men har tidligere vist sit værd, og han er i hvert fald langt bedre end de spillere Chelsea og Man City har i periferien af start 11'eren.

I det hele taget er det mig uforståeligt, at nogen mener Man City, og især Chelsea, har en bedre trup end Man Utd. For at få en fornemmelse for deres respektive bredde, så prøv at forestil jer, at man stillede et hold uden dem, der normalt er i start 11'eren:

Man Utd: Lindegaard - Jones, Smalling, Vidic, Buttner - Scholes, Anderson - Nani, Kagawa, Giggs - Hernandez

Man City: ??? - Maicon, Kolo, Lescott, Kolarov - Garcia, Rodwell - Milner, ???, Sinclair - Dzeko

Chelsea: Turnbull - ???, Ivanovic, Terry, Bertrand - Romeu, Lampard - Moses, ???, Marin - Ba

De fleste er enige om, at det er vigtigt med stor bredde, tror jeg. Fair nok, hvis man mener Man Utd ikke har størst bredde. Jeg synes bare tabellen viser noget andet.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 17. mar, 2013 13:26

Jeg må støtte AJ og Sirsvanselot ovenstående indlæg.

Der er en tendens til, at vi grundet vores anstrengte tilhørsforhold til Manchester United gerne vil neglicere deres spillere og holdets præstationer. Det er ikke tilfældigt, at Manchester United fører så komfortabelt, som de gør i år. Sidste sæson var de ligeledes utrolig stabile, men her var Manchester City bare stærkere og lige et mulehår foran.

At man kan argumentere for, at Nani ikke vil kunne begå sig i en top 4 klub er i mine øjne hovedrystende. Han har i perioden 2010-2012 været blandt Manchester Uniteds 4-5 bedste spillere. At Manchester United ligeledes kan kalde Hernandez for deres 3-4 valg i angrebet vidner noget om den bredde, som de besidder oppe i front. I år har Michael Carrick hævet sit niveau til verdensklasse, og han bør i mine øjne være kandidat til sæsonens spiller, da han nærmest ikke har sat en fod forkert. Hans rolle og dominans overses dog ofte, da hans primære opgave er at skabe balance og stabilitet. Evra og Rafael har ligeledes spillet på et konstant højt niveau og bør også begge kandidere til årets hold. Van Persie behøver vi vidst ikke komme ind på. Og så har Rooney ikke haft et specielt godt år, hvilket bare yderligere sætter deres styrke i perspektiv.

City og Chelsea kan måske på papiret liste en start 11'er, der kan konkurrere med Manchester United. Men når man medtager skader og eventuelle karantæner, så har Manchester United en større bredde end de to andre klubber. Og vigtigst af alt, så har Ferguson igennem sit lange virke på trænerposten fået indpisket en irriterende god vindermentalitet, som slet ikke kan siges at være tilstede hos Chelsea og City.

Ergo er det desværre fuldt fortjent, at Manchester United er placeret hvor de er, og med den pointmæssige difference. De andre hold når dem i denne sæson ikke til sokkeholderne.

Det er på tide, at vi tager vores kæmpe røde hinkesten af og indser, at spillere som Coutinho og Sturridge er dygtige spillere, men at de sammen med den resterende trup (Suarez undtaget) ikke bør betragtes som mesterskabskandidater. Dertil mangler en stor del af truppen i den grad kvalitet, men endnu vigtigere mandsmod og rygrad.

Besvar