Alonso skrev:@JimmyR
Det var nu fordi du antydede at Tom_Jorsal mente at bare man kunne råbe højt, så var man god nok. Det ved du jo godt han ikke mener, så hvorfor skriver du det? Derfor var dit indlæg fordummende.
Du kan pege fingre lige så meget du vil af mig, men fordi du mener jeg begår fejl skal du vel ikke selv gøre det? Synes det er en sølle form for argumentation.
Men du gentager egentlig bare det argument som mange har fremført. Du er ikke overbevist om hans kvaliteter ude på banen, så derfor mener du det ville være et forkert køb. Men jeg ser ingen andre løsninger fremført på dette forum.
Det værste er at vi tilsyneladende ikke er enige om at vi mangler lederskab. I mine øjne fungerer Agger og Skrtel ikke sammen, fordi ingen af dem leder ude på banen. Det bliver endnu værre når man kigger på hvilke spillere vi har på backerne, der bestemt heller ikke udviser lederskab.
Jeg synes vores forsvar har været markant bedre efter Jamie Carragher er kommet ind på holdet, selvom det ikke er optimalt. Jeg mener ikke Jamie Carragher er en dygtigere forsvarsspiller end Martin Skrtel. Snarere tværtimod. Men forsvaret fungerer markant bedre med ham derinde ved siden af Agger.
Jeg har aldrig sagt at Ashley Williams er nogen fantastisk spiller, men han er for mig den bedste kandidat, hvis man kigger på hvilken type vi søger. Det er et faktum i min verden indtil jeg bliver præsenteret for en bedre kandidat, hvilket sådan set bare var min pointe. Indtil jeg ser en bedre kandidat præsenteret for mig, så kan jeg bare ikke bruge det til noget at Williams ikke skulle være bedre end dem vi har. Han bidrager med nogle andre ting.
Apropos Agger, der jo skulle være en stor leder, hvis man læser nogle indlæg herinde, så kan man konstatere at i hvert fald Flemming Povlsen og Bo Henriksen i Ankerdal på News mener at han mangler at vise lederskab på landsholdet. Vi har også hørt Jose Enrique berette om at han er en stille fyr. Nu skal man ikke bare kæfte op, men vi mangler i den grad nogle der kan høres og mærkes i forsvaret. Jeg har set Ashley Williams live og jeg ved at han bringer det, ligesom jeg mener han er en glimrende fodboldspiller. Ikke fantastisk, ikke en top5 forsvarer i Premier League, men glimrende.
Fair nok
Nej vi er helt enige om manglen på en leder i forsvaret, Williams typen kan vi godt bruge, jeg mener bar ikke Williams er god nok.
Generelt vil jeg sige, at hvis spillere ikke kan bidrage med et højere niveau end vores nuværende startere eller på sigt udvikle sig til et højere niveau så bør LFC ikke invester penge i dem.
Hvis jeg skal komme med et bud udfra dem vi er rygtet til, vil jeg tag Stefan de Vrij - Ung, anfører og kender også til lignede taktisk koncept.
Skrtel og Agger som makkerpar har jeg aldrig set lyset i, generelt stoler jeg ikke på Skrtel, han er simpelthen for svingende og hans taktiske forståelse ser udtil at være mangelfuld og det er netop her Carragher er væsentlig bedre og derfor fungere forsvaret også bedre med Carragher altså stabilt niveau og enorm taktisk forståelse.
Agger virker heller ikke for mig som den fødte leder, han skal først og fremmes koncentrer sig om eget spil - For hans fejl har i den grad også været til at få øje på i år