Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
AllanShore skrev:Jeg havde også haft den overbevisning, at det var de spanske hold, der var i lommerne på Uefa. Så er det jo mærkeligt, når det går mod en af deres egne.
Forskellen er så bare, at Malaga IKKE er gode venner med UEFA.
Uden at blive alt for konspiratorisk, så har Pellegrini vel en pointe i, at det ville se underligt ud for UEFA hvis et hold, der er udelukket fra europæisk fodbold i næste sæson, skulle gå hen og komme i finalen i år.
AJ skrev:Uden at blive alt for konspiratorisk, så har Pellegrini vel en pointe i, at det ville se underligt ud for UEFA hvis et hold, der er udelukket fra europæisk fodbold i næste sæson, skulle gå hen og komme i finalen i år.
Det har du ret i. Men derfra og til at insinuere, at det skulle være grund nok for UEFA til at bedrive match-fixing, er der nu alligevel langt. Det er en fuldstændigt absurd anklage i mine øjne.
Thommo skrev:Okay, det er ikke håbløst, hvis vi skal være fluekneppere. De har muligheder hvert vindue, for at købe en forsvarer, men gør det ikke, synes det er mystisk. Kan slet ikke se det er håbløst, på nogen som helst måde .
Håbløst forstået på den måde, at de får så store problemer efter relativt lidt uheld. Barcelona uden Puyol, Mascherano og Messi er ikke et hold på niveau med scum, Real Madrid, Bayern München etc.
@Jesper
Det er i orden. Nu har du flere gange stukket til, at Barcelona skulle have mange "haters", og det er der mange ganske simple grunde til. Dels oplever man utallige højrøvede irriterende "fans", der udelukkende holder med Barcelona, fordi de spiller "god" og "rigtig" fodbold. Ligeså mange holder med dem alene af den grund, at Messi spiller der, og han bliver dyrket som en eller anden form for fejlfri Gud. Der hverken kan eller må siges noget dårligt om ham. Ydermere er Barcelonaspillerne pinlige at se på - øjnene løber i vand, såsnart de ikke bliver pleaset - om det er dommerne eller banen. Deres filmeri og attitude (jeg ved godt, at de ikke er de eneste, men de står stadig ud i min bog) er latterligt at se på. Og ligeledes er reaktionen, når man pointerer dette: "Nøh, Real Madrid filmer meget mere!".
Beklager det mindre sidespor, men jeg havde simpelthen brug for at komme ud med det. Barcelona er mit hadehold kun overgået af brøndby og scum.
GTFO of my head!
Har det på præcis samme måde med Barcelona. Dejligt at en person udtrykker det så flot. Tak du! I øvrigt er mine hadehold udover Barcelona - Man U, Stoke (kun pga. Tony Pullis kan ikke fordrage den mand) og Atletico Madrid.