Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Aarde skrev:Kelly skrev:Det kan være farligt at hente en spiller ud fra statistik. Mentalitet, hurtighed, blik for spillet, tilpasning til et spillesystem og andre ting er så vigtig.
Jeg er enig i at Jan Vertonghen er god. Han er endda suveræn god syntes jeg.
Jeg prøver lige igen, nu du siger, at det ville være farligt at hente en spiller grundet statistik (og omdømme, går jeg ud fra):
Aarde skrev:@Kelly
Er Torino et hold, du følger, eller hvad baserer du din vurdering på? For jeg kender ham sandt for dyden ikke af andet end navn. De tre andre har jeg trods alt set spille fra tid til anden.
Du siger, at Ogbonna er bedre end Alderweireld - hvad baserer du den vurdering på? Og det er bestemt ikke for at være skeptisk eller fluekneppende - men hvis han er så god, vil jeg meget gerne høre mere om ham!
Ok

. Den gik ikke

.
Nej Ogbonna har jeg set en gang i TV, og syntes han virkede suveræn god. Det er alt hvad jeg har set til ham. Alderweireld syntes jeg bestemt også er god, og en rigtig spændende spiller. Og han virker også som en god fyr umiddelbart. Ogbonna tror jeg bliver kommende landsholdsspillere for et hold der normalt har suverænt gode forsvarsspillere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Fair nok. Folk lader da også til at have ret høje tanker om ham, må man sige, så jeg skal bestemt ikke kunne udelukke, at han ville være et glimrende køb.
Jeg er personligt ret begejstret for tanken om Alderweireld, da han i Ajax er blevet skolet i en spillestil meget lig vores, og så fordi tæt på alle forsvarsspillere, der er kommet ud af Ajax i nyere tid, har vist sig at besidde et imponerende højt niveau. Til sidst har de priser, der er blevet nævnt indtil nu, alle ligget i et overskueligt leje omkring £7m - modsat spillere som Richards (som jeg personligt tror er en and) og Williams, der efter sigende skulle ligge omkring £12-15, hvilket lyder helt vanvittigt i mine ører.
-
Kelly
Aarde skrev:Fair nok. Folk lader da også til at have ret høje tanker om ham, må man sige, så jeg skal bestemt ikke kunne udelukke, at han ville være et glimrende køb.
Jeg er personligt ret begejstret for tanken om Alderweireld, da han i Ajax er blevet skolet i en spillestil meget lig vores, og så fordi tæt på alle forsvarsspillere, der er kommet ud af Ajax i nyere tid, har vist sig at besidde et imponerende højt niveau. Til sidst har de priser, der er blevet nævnt indtil nu, alle ligget i et overskueligt leje omkring £7m - modsat spillere som Richards (som jeg personligt tror er en and) og Williams, der efter sigende skulle ligge omkring £12-15, hvilket lyder helt vanvittigt i mine ører.
Helt sikkert Ajax har virkelig skolet mange gode forsvarsspillere, der vil passe perfekt i vores spillesystem. Alderweireld virker også som en god ledertype. Altså på den gode måde. Og skal sikkert ikke have lang tilpasningsperiode. Jeg indrømmer at mange spillere fra Italien har svært ved at falde til i England.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
@ Aarde
Jeg så faktisk Ogbonna live, da Torino tabte hjemme med 1-2 til Roma i søndags. Man lagde ikke meget mærke til ham i defensive aktioner, hvilket normalt betyder, at man ikke laver nogle fejl. Ved Romas første mål er han måske ikke optimalt placeret, men det var også et konge-indlæg Balzaretti sendte ind i panden på Osvaldo. Ved det andet mål kan Ogbonna ikke rigtigt forhindre Lamela i fra kanten af feltet at lægge bolden elegant over i det lange hjørne, selvom det var i Torinos venstre forsvarsside (Ogbonna er venstrebenet). Ellers vandt han stort set alle sine dueller.
Med bolden var han ganske udmærket, må man sige. Afleveringerne hoppede ikke, og de var altid langs jorden. Banen var så også helt i top, skal det siges. Som resten af Torinos hold spillede Ogbonna sig ud af de fleste situationer, selv når Roma gik højt på dem. Især Ogbonna virkede her meget rolig, og agerede med stort overblik. Til tider lå Torinos bagkæde placeret på banens midte, uden Roma blev egentligt farlige den anden vej af den grund - utroligt at de vandt kampen.
Til gengæld så jeg Torino og Ogbonna, i TV, spille i Bologna i forrige uge, hvor de sejlede totalt, og var heldige med at få 2-2 i sidste ende.
-
Alonso
- Alder: 36
Alderweireld er jo tilsyneladende også et godt fit til resten af tattoobanden nede i forsvaret

-
Kelly
Alonso skrev:Alderweireld er jo tilsyneladende også et godt fit til resten af tattoobanden nede i forsvaret

mon ikke Liverpool kunne finde på at byde både på Eriksen og Alderweireld, 200 mill for begge.
-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
Kelly skrev:Alonso skrev:Alderweireld er jo tilsyneladende også et godt fit til resten af tattoobanden nede i forsvaret

mon ikke Liverpool kunne finde på at byde både på Eriksen og Alderweireld, 200 mill for begge.
De skulle ikke høre nogle sure miner herfra, i hvertfald
-
jensemand
- Geografisk sted: København S
af jensemand » torsdag, 18. apr, 2013 01:29
er der nogen der kender noget til Son Heung-Min? ham er vi linket til ifølge den officielle. 21-åring sydkoreaner fra HSV som spiller angriber. 29 kampe 11 mål i denne sæson. Har kun set en youtube video af ham og der ser han selvfølgelig spændende ud for det gør alle på youtube. En ting der tæller for ham på videoerne er dog at han virker oprigtigt lykkelig når han scorer og det fik sku smilet frem hos mig

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
Kelly
Dede kan vi godt strege han bliver i brasserlandet. Hm.
-
Surf
- Geografisk sted: København
Kelly skrev:Dede kan vi godt strege han bliver i brasserlandet. Hm.
Ikke at jeg har sat mine håb højt op for Dede, men kan du ikke lige smide et link med?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
-
Surf
- Geografisk sted: København
Haha takker folks!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Hvad tænker folk om Adil Rami fra Valencia?
1,89 høj 3cm fra Dede.
Kontrakt udløb næste sæson, i mine øjne et meget spændende alternativ til Carragher.