Blanding af at barca spiller for langsomt, Messi er på halv kraft samt at de røde er sindssygt godt organiserede og helt enormt aggressive. Der til kommer at Bayern er mega gode med bolden. Men det er pt kun et målSurf skrev:Hvem har været bedst? Er lige kommet hjem, og er glad for at se Bayern foran.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Barca havde bolden mest i de første 20 minutter, uden at de kom frem til noget. Så scorede Bayern, og resten af halvlegen dominerede de stort. De er blevet snydt for 3 klare straffespark (hånd på bolden); de eneste gange Barca har været halvfarlige har været når Ribery har skullet spille smart i eget felt.Surf skrev:Hvem har været bedst? Er lige kommet hjem, og er glad for at se Bayern foran.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Tak Jesper! Og ja, der skal vel 2-3 mål til.
EDIT: Og tak ScouserT
EDIT: Og tak ScouserT

"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
Snydt for 4. straffe
Heldigt at BM scorede på hjørnesparket.
2-0 er mere end fortjent

2-0 er mere end fortjent
Senest rettet af Sledgehammer tirsdag, 23. apr, 2013 22:00, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Hvorfor er det helt præcist at det er Tysklands svar på United?LarsU skrev:Og det er lige præcis derfor, jeg altid kalder dem for Tysklands svar på Manchester United. Og det er - naturligvis - også lige præcis derfor, at jeg hader dem. Ikke så meget som jeg hader ManU, men de er i top-3 over hadehold. Vel egentlig top-2...Hr. Drejer skrev:
Bayern agerer fornuftigt og brutalt. De henter ofte deres konkurrenters bedste spillere, det så vi i tilfældet Gomez i Stuttgart, Neuer i Schalke, Mandzukic i Stuttgart/Wolfburg og nu Götze i Dortmund. Nådesløs strategi, men også en smart måde, at manifestere sin position som det bedste tyske hold.
Fan af Manchester United
- Sledgehammer
Jeg ser heller ikke helt parallellen. Meget kan - og skalAllanShore skrev:Hvorfor er det helt præcist at det er Tysklands svar på United?LarsU skrev:Og det er lige præcis derfor, jeg altid kalder dem for Tysklands svar på Manchester United. Og det er - naturligvis - også lige præcis derfor, at jeg hader dem. Ikke så meget som jeg hader ManU, men de er i top-3 over hadehold. Vel egentlig top-2...Hr. Drejer skrev:
Bayern agerer fornuftigt og brutalt. De henter ofte deres konkurrenters bedste spillere, det så vi i tilfældet Gomez i Stuttgart, Neuer i Schalke, Mandzukic i Stuttgart/Wolfburg og nu Götze i Dortmund. Nådesløs strategi, men også en smart måde, at manifestere sin position som det bedste tyske hold.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Bayern kan ordne semifinalen i aften. Holdda helt op hvor er Bayern dog bare gode. De kan jo ydmyge Barcelona
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hvem er snydt? Har Gomez to score så han må godt komme igangScouserTommy skrev:Snydt for 4. straffeHeldigt at BM scorede på hjørnesparket.
2-0 er mere end fortjent

Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
Barca har haft hånd på bolden 4 gange i eget felt = 4 straffespark hvis dommerne havde været vågne. Det ene blev så neutraliseret af 2-0 scoringen, men de 3 andre. Selv Werge kunne se dem ...Thommo skrev:Hvem er snydt? Har Gomez to score så han må godt komme igangScouserTommy skrev:Snydt for 4. straffeHeldigt at BM scorede på hjørnesparket.
2-0 er mere end fortjent

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Gomez ser ikke specielt begejstret ud ved den udskiftning.
Hvor er det bare godt lavet af Robben. Verdensklasse
- Sledgehammer
Men stort frispark af Müller. Det kan så kompensere lidt for straffesparkene, men alligevel skidt af dommerne. 2 dårlige domme udligner ikke hinanden.Hekkem skrev:Hvor er det bare godt lavet af Robben. Verdensklasse
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Bayern er klasser over Barca. Og det har de været hele sæsonen.
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Lars, vi er ofte enige, men her forstår jeg ikke parallellen. Vi da næsten snarere sammenligne Barca med ManU hvis man endelig skal sammenligne. Bayern har særdeles ægte og trofaste fans, de passer deres økonomi, de har en no-nonsense-politik i klubben, hvor alle skal gøre sig fortjente til sin løn og sin plads på holdet, og de har en udmærket talentfabrik. Jeg synes ikke man kan sige de har samme rejemads-image som ManU. Men okay, jeg er vel også lidt farvet:)