Tror nu nok de fleste i og omkring München vil kalde ham nutidens stjerne istedethenrik1 skrev:mig_der skrev:Det var vel BM der offentlilge gjorde det og timingen er da helt perfekt. Pt kører der en skidt sag for dem omkring Hoeness og skat, så er det da fedt at man lige kan flytte fokus på den her måde. Brilliant pressehåndtering.ScouserTommy skrev:Fatter heller ikke timingen. Det kan kun forstyrre forberedelserne til kampen mod Real.Jesper skrev:Hvor ville jeg være afsindig af raseri, hvis jeg var Dortmund fan. Skidt tidspunkt!
Så mangler det bare, at Robert Lewandowski i morgen offentliggør at han også skifter til Bayern
Hvor har du det fra? Jürgen Kloppf har været ude og sige, at han tvivler stærkt på at det næppe skulle være Bayern der har lækket det. Ville også være mærkeligt med tanke på, at transferen så dagens lys samme dag som Málaga blev slået ud.
Stærk indsats af Bayern. En blanding af gamle favoritter og nye stjerner. Er meget imponeret over Dante, fremtidens stjerne!

Generelt en uhyggelig venstre side de har fra Dante, Alaba til Ribery.
Og hvor er ham der Schweinsteiger bare usynlig god (jo i læste rigtigt). Man ser ham knapt, og alligevel styrer han den midtbane fuldstændig.
Havde ellers til kampen læst at Messi skulle være klar.
Men set i lyset af kampens forløb, hvorfor skiftede man ham så ikke ind...............