Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 24. apr, 2013 11:37

Jensen skrev:
Melo19 skrev:Jeg er helt vild med Tello. Han er muligvis en af de aller hurtigste spillere i Europa. Han har en glimrende teknik - og så er han målsøgende.

Han skulle have en frikøbsklausul på €10 millioner. Så vidt jeg husker.

10 millioner, det er jo ingenting, men hvis han ikke selv vil til Liverpool, er det selvfølgeligt lidt svært :|

Ham gad jeg ellers virkeligt godt at se i Liverpool! :love3:
Jeg tilslutter mig helt klart Tello.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Dresager
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Dresager » onsdag, 24. apr, 2013 12:02

Tror vi skal passe på med ikke at hente for mange kleine spillere ind som Coutinho og en evt. Tello, ikke at jeg tror vi henter ham. Men den dag vi mister Gerrard, mister vi ikke bare en god spiller, men også en spiller der rent fysisk fylder meget på banen. Sådan en spiller har muligheden for at spille på ren "power" hvis han ikke kan få tingene til at fungere, hvorimod en spiller som Coutinho var fuldstændig nyttesløs i kampen mod Chelsea. Jeg betvivler på ingen måde Coutinhos fodboldintelligens eller teknik, men han vinder ikke mange 50/50 dueller, og kan heller ikke skubbe mange spillere væk for at frustrere dem og bryde holdets rytme. Derfor er jeg også glad for en spiller som Sturridge, jeg ser som et fysisk pragteksemplar. Han mangler bare en fandenivoldskhed i alle kampene.

Jeg tror det er vigtigt med både kleine og store spillere. Også i offensiven.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.

bongfong

Indlæg af bongfong » torsdag, 25. apr, 2013 11:56

Jeg kunne godt tænke mig en ekstra angiber til truppen.

Nedenstående 4 er nok de hotteste angrebsemner i hele markedet.

Cavani ---> City/Real/PSG
Falcao ---> Chelsea
Lewandowski ---> United/Real/City/Arsenal
Neymar ---> Barca

Alle 4 har stor sandsynlighed for at skifte klub til sommer (de 3 første er foretrækket). Realistik er der kun en begrænset mængde klubber der kan lokke dem væk - og som kan betale for dem - og Cavani ville nok være den eneste vi ville have en chance for at få selv uden CL-deltagelse, grundet hans venskab med Suarez og fordi jeg tror at fodboldånden i Napoli som helhed minder om Liverpool - men chancerne er små.

Dertil har vi en række spillere der allerede er i topklubber, men som er blevet rygtet væk:

Rooney - Hvis Rooney tager afsted, er jeg sikker på at Lewandowski bliver erstatningen.
Ronaldo - Real køber helt sikkert et topnavn som erstatning for deres kronjuvel, det kunne være Bale eller en anden.
Higuain - Kun de bedste spillere er attraktive for Real, hvorfor Cavani, såvel som Suarez, ville kunne blive en erstatning.
Benzema - Kun de bedste spillere er attraktive for Real, hvorfor Cavani, såvel som Suarez, ville kunne blive en erstatning.
Dzeko - City skal have en del spillere til sommer, og afhængig af Lewandoski situation, kunne han ryge til BVB.
Gomez - har tabt kampen i Bayern. Umiddelbart virker Arsenal, Tottenham, Liverpool eller Italiensk fodbold som en mulighed.
og vores egen Suarez - Næste stop bliver enten Bayern, Real eller Barcelona.

Konklusion: Gomez er vores største realistiske chance af alle top-angribere - hvorfor vi nok skal dykke endnu et lag længere ned for at finde vores næste angriber.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 25. apr, 2013 12:01

Gomez ville også passe mig ganske udmærket. Så ingen grund til at dykke yderligere ned i muldet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 25. apr, 2013 12:15

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 34

Indlæg af Mr.Kop » torsdag, 25. apr, 2013 22:54

Hent Yann Sommer!
Mr Suarez Is Not A Racist!

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » torsdag, 25. apr, 2013 23:04

Mr.Kop skrev:Hent Yann Sommer!
Fænomenal målmand, men mon ikke hans niveau nærmere er til et tysk midterhold. Jeg kan ikke se det for mig at han skifter til en klub i PL, men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 25. apr, 2013 23:11

Det skrev jeg også for 1-2 måneder siden, han er fænemonal, mildt sagt. Fatter ikke han ikke er mere" fremme" i Europa medie mæssigt. Trods det at han spiller i Schweiz. I min bog har han været i top 5-7 stykker, i europæisk fodbold de sidste 2-3 år

Og er ikke enig kristiank, han er vel nærmest på en hylde LFC ikke burde kunne købe fra, men LFC er dog over Basel. Yann er top hylde i min bog :dance:
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 25. apr, 2013 23:48

I synes ikke, at der er positioner, der har mere brug for forstærkning, end målmandsposten?

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 26. apr, 2013 00:07

Aarde skrev:I synes ikke, at der er positioner, der har mere brug for forstærkning, end målmandsposten?
Centerforsvaret, men dernæst står venstre back og målmandsposten rimeligt lige, målmandsposten dog muligvis lige en tand vigtigere som jeg ser det. Hvis en målmand reder 10-12 point som en LFC mand bør!, ville jeg være glad. Reina er en trofast keeper, men reder bare for få point.....Som JEG ser det. Loyalitet er ikke noget der bør tælle specielt i min bog, og er med på mange andre ikke er enige, Reina er fredet. Jeg respekterer jeres holdning, respekter min.

Aarde

Indlæg af Aarde » fredag, 26. apr, 2013 00:33

Thommo skrev:
Aarde skrev:I synes ikke, at der er positioner, der har mere brug for forstærkning, end målmandsposten?
Centerforsvaret, men dernæst står venstre back og målmandsposten rimeligt lige, målmandsposten dog muligvis lige en tand vigtigere som jeg ser det. Hvis en målmand reder 10-12 point som en LFC mand bør!, ville jeg være glad. Reina er en trofast keeper, men reder bare for få point.....Som JEG ser det. Loyalitet er ikke noget der bør tælle specielt i min bog, og er med på mange andre ikke er enige, Reina er fredet. Jeg respekterer jeres holdning, respekter min.
Det gør jeg sandelig også. Jeg er bare overrasket over, at du anser behovet som værende SÅ stort, at en ny keeper kommer foran både en holdende midtbanemand og en offensiv kreateur (Reina ligger trods alt nummer to på Golden Gloves listen). Udover i midterforsvaret og måske på venstre back, synes jeg det er der, vi har absolut mest brug for øget konkurrence.

Min ønskeliste ville nok se således ud:

1. En ny midterforsvarer (behold Agger og Skrtel (og Carra?), og giv Coates et års lejeophold, så vi kan se, om han rent faktisk duer til noget, når han får kontinuerlig førsteholdsbold)

2. En offensivt indstillet kreateur til den forreste plads på tremandsmidtbanen (jeg er ikke begejstret for Henderson i den rolle, og slet ikke når det eneste reelle alternativ er Shelvey, som jeg mener bør forsøges sendt ud på lån)

3. En holdende midtbane, der kan aflaste Lucas (jeg drømmer om Alonso, da jeg tror at han med Henderson ved sin side vil kunne udfylde rollen helt fint)

4. En venstre back (dog kun, hvis vi kan finde en, der er bedre og især offensivt klogere end Enrique - hvis vi blot skal finde en kvalificeret backup/udfordrer, så kan vi ligeså godt bruge Johnson, vores solide bredde på højre back taget i betragtning)

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 26. apr, 2013 00:51

@Aarde Alonso kommer til sommer, det er jeg SÅ overbevist om, mavefornemmelse, og min mave er lidt for stor, så den er nok god nok. Ser også gerne dine forslag forstærket, men vi er ikke enige i prioriteten, målmands er nummer 2 i min bog. Og din nummer 2. tror jeg snildt Coutinho kan passe til et flot 12 tal, i hvert fald hvis han holder stilen fra dette forår

Aarde

Indlæg af Aarde » fredag, 26. apr, 2013 01:20

Thommo skrev:@Aarde Alonso kommer til sommer, det er jeg SÅ overbevist om, mavefornemmelse, og min mave er lidt for stor, så den er nok god nok. Ser også gerne dine forslag forstærket, men vi er ikke enige i prioriteten, målmands er nummer 2 i min bog. Og din nummer 2. tror jeg snildt Coutinho kan passe til et flot 12 tal, i hvert fald hvis han holder stilen fra dette forår
Coutinho ser bare ud til at føle sig godt tilpas på den venstreflanke, at jeg helst ikke tager den plads fra ham. Synes på vores målmandssituation har du ret i, at vi nok ikke bliver enige om - og det er jo også i orden.

Til det markerede: :lol: :laughin: :mrgreen: :clap:

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » fredag, 26. apr, 2013 08:19

Derfor er det noget forbandet pis de højst sandsynligt ikke kommer i finalen og vinder CL.

Jeg tror Alonso kunne sige "job done" hvis han kunne tage derfra med en CL pokal og to? mesterskaber.

Hvis de ikke vinder Champions League, og Mourinho bliver, så er jeg bange for at vi ikke ser Alonso i en rød trøje igen :(
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 26. apr, 2013 09:35

Thommo skrev:
Det skrev jeg også for 1-2 måneder siden, han er fænemonal, mildt sagt. Fatter ikke han ikke er mere" fremme" i Europa medie mæssigt. Trods det at han spiller i Schweiz. I min bog har han været i top 5-7 stykker, i europæisk fodbold de sidste 2-3 år

Og er ikke enig kristiank, han er vel nærmest på en hylde LFC ikke burde kunne købe fra, men LFC er dog over Basel. Yann er top hylde i min bog :dance:
Jeg er uenig. Jeg har set 2 kampe nu med ham. I går kostede han et mål og det gjorde han også i forringe kamp. Han har ikke niveau til Liverpool. Mht. anden målmand er det bedre at kigge mod Stoke.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar