Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » torsdag, 25. apr, 2013 07:21

Vi var i øvrigt også tæt på at hente Cristiano Ronaldo på et tidspunkt under Houllier...

Hold nu op :roll:

Hvem kunne vide Bale ville blive så god? Foruden den her sæson, synes jeg da ikke han har været noget vanvittigt specielt, det er da først den her sæson han for alvor har slået igennem.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » torsdag, 25. apr, 2013 07:34

Jeg tror/håber, at Dzeko kommer til at afløse Lewandowski i Dortmund. Han har tidligere været nævnt, men Klopp (eller en anden fra Dortmund) udtalte, at han var for dyr. Måske de kan bruge nogle af de nye penge på Dzeko? Han har tidligere haft stor succes i Bundesligaen (et mesterskab og to gange ligatopscorer med Wolfsburg), og minder faktisk ret meget om Lewandowski både i spillestil og kvalitet. Han er ikke ligeså dynamisk, men også meget bedre i luften. Jeg kan heller ikke forestille mig, at han er tilfreds med situationen i Man City - heller ikke selvom lønnen er høj. Han virker som en fornuftig fyr.

@ Skovdal

Efter min mening har Bale været på et sindssygt højt niveau siden 2010. Men ja, i år er han da endnu bedre end han plejer.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 25. apr, 2013 09:36

Klopp er fandme en cool træner :D

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » torsdag, 25. apr, 2013 10:33

Jensen skrev:

Klopp er fandme en cool træner :D

Han er fandeme også en god en af slagsen, han lever sig ind i kampen totalt! Da de fik straffe i går vendte han sig om og kiggede på tilskuerne, fordi han var så nervøs. :lol:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 25. apr, 2013 11:39

Jürgen Klopp er simpelthen så gennemført genial og cool. Ej, hvor ville jeg ønske, von ganzem Herzen, at han stod og råbte og skabte sig og jublede på sidelinjen i Liverpool F.C. Sikke en energi, indlevelse og engagement. Klopp er for cool!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 25. apr, 2013 11:45

Hr. Drejer skrev:
Hr. Drejer skrev:Bayern agerer fornuftigt og brutalt. De henter ofte deres konkurrenters bedste spillere, det så vi i tilfældet Gomez i Stuttgart, Neuer i Schalke, Mandzukic i Stuttgart/Wolfburg og nu Götze i Dortmund. Nådesløs strategi, men også en smart måde, at manifestere sin position som det bedste tyske hold.
Lewandowski til Bayern. Som sagt brutal strategi af Bayern.
Enig. Det er sq lige ved at være for meget. Lad gå med at de snupper én, men at de ligefrem henter den værste konkurrents to største stjerner, det bryder jeg mig ikke om.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » torsdag, 25. apr, 2013 12:04

ScouserTommy skrev:
Hr. Drejer skrev:
Hr. Drejer skrev:Bayern agerer fornuftigt og brutalt. De henter ofte deres konkurrenters bedste spillere, det så vi i tilfældet Gomez i Stuttgart, Neuer i Schalke, Mandzukic i Stuttgart/Wolfburg og nu Götze i Dortmund. Nådesløs strategi, men også en smart måde, at manifestere sin position som det bedste tyske hold.
Lewandowski til Bayern. Som sagt brutal strategi af Bayern.
Enig. Det er sq lige ved at være for meget. Lad gå med at de snupper én, men at de ligefrem henter den værste konkurrents to største stjerner, det bryder jeg mig ikke om.
http://www.bold.dk/nyt/Lewandowski-agen ... -om-skifte.

Omkring 200 millioner, for en der har 1 år tilbage af kontrakten.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 25. apr, 2013 12:19

Arda skrev:Jürgen Klopp er simpelthen så gennemført genial og cool. Ej, hvor ville jeg ønske, von ganzem Herzen, at han stod og råbte og skabte sig og jublede på sidelinjen i Liverpool F.C. Sikke en energi, indlevelse og engagement. Klopp er for cool!

8-) :D :dance:

Maybe one day... ;)

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 27. apr, 2013 15:38

Carroll med kasse for West Ham. Jeg synes han virker som en helt anden spiller med meget mere selvtillid. Han virker meget mere sikker med bolden, modsat Liverpool-tiden hvor han nærmest gled i bolden hver gang han forsøgte at tæmme bolden.

Måske han skal have en chance mere?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

12345678

Indlæg af 12345678 » lørdag, 27. apr, 2013 15:51

LFC-Aaby skrev:Carroll med kasse for West Ham. Jeg synes han virker som en helt anden spiller med meget mere selvtillid. Han virker meget mere sikker med bolden, modsat Liverpool-tiden hvor han nærmest gled i bolden hver gang han forsøgte at tæmme bolden.

Måske han skal have en chance mere?
Helt enig, udover hans velkendte styrke i luften, viste han fin teknik og arbejdede benhårdt i pres spillet.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 27. apr, 2013 16:06

Imponerende indsats fra carroll, han viste korrekt nok en bedre boldkontrol og en større lethed ved alt ift. lfc tiden og nogle andre West ham kampe. Det jeg gerne vil se fra Andy c er om han kan tage udfordringen når han står foran et par mand og tage nogle hurtige træk og få afsluttet. For det er en ting jeg er i tvivl om han kan. Det skal en angriber kunne, vi kan ikke være afhængige af at vores angriber skal have indlæg for at kunne være farlig
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 27. apr, 2013 16:31

Everton lader sig åbenbart ikke slå ud af kurs, allerede foran mod Fulham. Det bliver mere end svært - for ikke at sige tæt på umuligt - at indhente dem... :(
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » lørdag, 27. apr, 2013 17:08

ScouserTommy skrev:Everton lader sig åbenbart ikke slå ud af kurs, allerede foran mod Fulham. Det bliver mere end svært - for ikke at sige tæt på umuligt - at indhente dem... :(
Gu' gør det da ej. Vi skal bare vinde vores egne kampe, og så håbe, at Everton snubler 1 gang i øvrigt. Svært måske, men da slet, slet ikke tæt på umuligt.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 27. apr, 2013 17:52

AJ skrev:
ScouserTommy skrev:Everton lader sig åbenbart ikke slå ud af kurs, allerede foran mod Fulham. Det bliver mere end svært - for ikke at sige tæt på umuligt - at indhente dem... :(
Gu' gør det da ej. Vi skal bare vinde vores egne kampe, og så håbe, at Everton snubler 1 gang i øvrigt. Svært måske, men da slet, slet ikke tæt på umuligt.
Holder de føringen i dag, betyder det jo, at de skal tabe 2 af de sidste 3 for at vi kan hente dem. Reelt skal de blot have en uafgjort, hvis det bliver i den mod os. Så jo, i min bog bliver det tæt på umuligt.

Og de holdt så føringen i dag... :|
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 27. apr, 2013 17:58

Synd for Wigan - de kæmpede fantastisk. Tottenham derimod var utrolig fantasiløse.

Besvar