21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
Lucas er fin, ingen tvivl om det. Men jeg synes nu godt, vi ku' snakke pænt om Poulsen - han har aldrig haft et ondt ord at sige om sin tid i Liverpool. Tværtimod omtaler han altid klubben og dens fans (som ellers ikke var for fine til at svine ham på banen) i de mest rosende vendinger.
Det gik ikke for ham i Liverpool, men derfor vil jeg nu alligevel altid have respekt for ham, og jeg ønsker ham al mulig succes i andre klubber.
Det gik ikke for ham i Liverpool, men derfor vil jeg nu alligevel altid have respekt for ham, og jeg ønsker ham al mulig succes i andre klubber.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Re: Sv: 21 - Lucas Leiva
Der er da heller ikke nogen, der taler grimt om Poulsen som person. Vi påpeger bare, at han var en forfærdelig fodboldspiller for os - hvilket der ikke kan være to meninger om, at han var.
Men hvorfor overhovedet drage ham ind i en diskussion og tråd om Lucas? Jeg synes, det er unødvendigt og uklædeligt. Og der kan da godt være to meninger om, hvorvidt han var en forfærdelig fodboldspiller for os, for det mener jeg ikke, han var. Ikke god nok, nej, men forfærdelig - nej.Aarde skrev:Der er da heller ikke nogen, der taler grimt om Poulsen som person. Vi påpeger bare, at han var en forfærdelig fodboldspiller for os - hvilket der ikke kan være to meninger om, at han var.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Nu var det mig der "bragte" ham ind i tråden, fordi jeg idag har set det interview mellem mølleren og Lucas, hvor han snakker om hans situation i klubben da Poulsen blev købtLarsU skrev:Men hvorfor overhovedet drage ham ind i en diskussion og tråd om Lucas? Jeg synes, det er unødvendigt og uklædeligt. Og der kan da godt være to meninger om, hvorvidt han var en forfærdelig fodboldspiller for os, for det mener jeg ikke, han var. Ikke god nok, nej, men forfærdelig - nej.Aarde skrev:Der er da heller ikke nogen, der taler grimt om Poulsen som person. Vi påpeger bare, at han var en forfærdelig fodboldspiller for os - hvilket der ikke kan være to meninger om, at han var.
Belloni said it. Og nej, du har selvfølgelig ret i, at der godt kan være to meninger om Poulsens niveau i sin tid hos os - jeg synes personligt, at det var rystende lavt.
Srijandeep Das @LFC_360 54m
Lucas Leiva, despite suffering from recurring ACL injury, loss of form has the highest avg of succs tackles made/game at 4.3. League's best.
Det er så afgørende, at vi får en spiller ind, der kan præstere nogenlunde det samme arbejde som Lucas. Den position er kun blevet ekstra vigtig, nu når Rodgers vil spille som han vil.
Lucas Leiva, despite suffering from recurring ACL injury, loss of form has the highest avg of succs tackles made/game at 4.3. League's best.
Det er så afgørende, at vi får en spiller ind, der kan præstere nogenlunde det samme arbejde som Lucas. Den position er kun blevet ekstra vigtig, nu når Rodgers vil spille som han vil.
- TomViolence
- Alder: 36
Fantastisk nyhed! Lucas skriver under på ny langvarig kontrakt!

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... eds-deal-1

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... eds-deal-1
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Det er en dejlig nyhed, elsker den mand.
Han er måske ikke kommet helt op i gear endnu efter skaderne, men det er vel i grunden forventeligt at det vil tage lidt tid.
Er sikker på vi ser en dominerende Lucas næste sæson, efter en tiltrængt pre-season.
Han er måske ikke kommet helt op i gear endnu efter skaderne, men det er vel i grunden forventeligt at det vil tage lidt tid.
Er sikker på vi ser en dominerende Lucas næste sæson, efter en tiltrængt pre-season.
Fin spiller, sympatisk mand. Det er udmærket, at han har forlænget. Han er ikke nogen decideret klassespiller i min bog, og derfor er jeg heller ikke helt oppe at ringe over det. Havde gerne set, at vi fik en topklasse-spiller den den position. Fx Alonso.
Men fair nok. Sådan skal det nok ikke være. Jeg kan da bestemt også leve med Lucas.
Men fair nok. Sådan skal det nok ikke være. Jeg kan da bestemt også leve med Lucas.

Inden Lucas fik sin korsbåndskade var han fantastisk. Jeg ville faktisk hellere ham på den defensive midtbane end Mascherano, for Lucas udstråler en dejlig ro og kontrollerethed, som jeg ikke syntes Mascherano besad hos os.
Det er en fantastisk nyhed at Lucas forlænger. Han er guld værd at have i truppen og han statuerer altid et eksempel for de andre.
Det er en fantastisk nyhed at Lucas forlænger. Han er guld værd at have i truppen og han statuerer altid et eksempel for de andre.
Han har på ingen måde ramt det niveau han havde før sin skade, i stedet laver han en del dumme frispark, og jeg synes ikke han tillægger vores spil særlig meget værdi pt. Han er dog stadig vores bedste defensive midt, hvilket siger meget om manglen på bredden. Håber han kan ramme sit topniveau igen.Aarhus skrev:Inden Lucas fik sin korsbåndskade var han fantastisk. Jeg ville faktisk hellere ham på den defensive midtbane end Mascherano, for Lucas udstråler en dejlig ro og kontrollerethed, som jeg ikke syntes Mascherano besad hos os.
-
Det ser ud til, at Lucas har mistet noget fart på de første 5 meter, hvilket så vidt jeg har forstået kan være en af følgerne efter en korsbåndskade. Lad os håbe, at dette ikke er tilfældet, og at Lucas efter en god preseason får den ekstra acceleration, som er betydningsfuld.
Lucas taktiske overblik berettiger ham dog i mine øjne stadig til en startplads. Men når han placeres ved siden af Gerrard, som også er blevet langsommere med årene, og som ikke altid er defensiv disciplineret, så vil der opstå store frie områder centralt på banen. Specielt taget i betragtning, at vi under Rodgers strækker vores kæder meget mere, når vores backs skubbes højt op i banen og vores centrale forsvarsspillere derved placeres længere fra hinanden. Det øger Lucas arbejdsområde gevaldigt.
Lucas taktiske overblik berettiger ham dog i mine øjne stadig til en startplads. Men når han placeres ved siden af Gerrard, som også er blevet langsommere med årene, og som ikke altid er defensiv disciplineret, så vil der opstå store frie områder centralt på banen. Specielt taget i betragtning, at vi under Rodgers strækker vores kæder meget mere, når vores backs skubbes højt op i banen og vores centrale forsvarsspillere derved placeres længere fra hinanden. Det øger Lucas arbejdsområde gevaldigt.
Mod Newcastle:
Tackles: 11
Tackles won: 82%
Duels won: 87,5%
Interceptions: 3
Fouls made: 0
Touches: 103
Passes: 79 (flest på banen)
Passing accuracy: 90%
Lucas lignede i dén grad sit gamle, bundsolide jeg i lørdags. Stor præstation

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... t-st-jamesAarde skrev:Mod Newcastle:
Helt enig.
Ville lige dele dette link med vores deffensive midt