Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Fredag 26.april
Liverpool vil forsøke å hente den lovende portugisiske midtstopperen Tiago Ilori i sommer. 20-åringen spiller for Sporting Lisboa, og er tilgjengelig for £1.3M. Hurtige Ilori har slettet sprintrekordene til Nani og Cristiano Ronaldo i Sporting.
Mirror
Onsdag 24.april
Både Liverpool og Manchester United ønsker seg den unge tyskeren Matthias Ginter. Begge klubbene har sendt speidere for å følge den 19 år gamle Freiburg-spilleren som kan spille i en rekke posisjoner.
Tuttomercatoweb
Spændende med 2 uge talenter.
Men der skal også hentes klare og direkte forstærkninger både til forsvar, midtbane og anbreb.
Liverpool vil forsøke å hente den lovende portugisiske midtstopperen Tiago Ilori i sommer. 20-åringen spiller for Sporting Lisboa, og er tilgjengelig for £1.3M. Hurtige Ilori har slettet sprintrekordene til Nani og Cristiano Ronaldo i Sporting.
Mirror
Onsdag 24.april
Både Liverpool og Manchester United ønsker seg den unge tyskeren Matthias Ginter. Begge klubbene har sendt speidere for å følge den 19 år gamle Freiburg-spilleren som kan spille i en rekke posisjoner.
Tuttomercatoweb
Spændende med 2 uge talenter.
Men der skal også hentes klare og direkte forstærkninger både til forsvar, midtbane og anbreb.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Sevillas argentinske forsvarsspiller Federico Fazio er et transfermål for flere topklubber i England og Italien, ifølge spillerens agent. Arsenal og Liverpool menes at være blandt de engelske bejlere. (Sky Sports)
Kender i denne spiller ?.
Kender i denne spiller ?.
-
- Alder: 37
Fazio er en høj men ok teknisk dygtig argentiner, der både kan spille i midterforsvaret og på central midt. Han er vist mest blevet brugt i midterforsvaret de seneste par år og har været fast mand i Sevilla i en del sæsoner efterhånden. Han er dygtig, men håber ikke han bliver købt for at skulle starte inde.
Kunne Tom Huddlestone være en mulighed til midtbanen.
Nej, det mener jeg bestemt ikke. Vores midtbane ville da i så fald blive løbet komplet over ende.Kelly skrev:Kunne Tom Huddlestone være en mulighed til midtbanen.
Han er god med bolden, men er simpelthen alt for langsom, både i vendinger og generelt, til at kunne tage del i det høje genpres vi gerne vil praktisere.
For stor og kluntet for min smag. Men det kan være andre er af anden mening.

Jeg så igen Swanseas Williams spille i går. Jeg gruer mig ved tanken om, at han er på listen over mulige emner til vores centrale forsvar.
Han taber hovedet og spiller generelt ikke særligt imponerende! Lad Arsenal få ham!
Han taber hovedet og spiller generelt ikke særligt imponerende! Lad Arsenal få ham!
+ 1OBI-WAN skrev:Jeg så igen Swanseas Williams spille i går. Jeg gruer mig ved tanken om, at han er på listen over mulige emner til vores centrale forsvar.
Enig.OBI-WAN skrev:Jeg så igen Swanseas Williams spille i går. Jeg gruer mig ved tanken om, at han er på listen over mulige emner til vores centrale forsvar.
Jeg må altså erklære mig enig i, at Williams ikke er en ønsketransfer for mig. Jeg følger ikke nok med til at byde ind med bedre spillere, men jeg synes vitterligt ikke at han har kvaliteten. Så mener jeg Skrtel er lige så god (lige med undtagelse af verbalt og taktisk). Mit håb er, at det er ren transferstrategi for at presse prisen op for Arsenal og hvem der ellers måtte være interesserede, samt for at lægge et røgslør der dækker over en bedre og mere value-for-money spiller i kikkerten
Mit bud ville være Alderweireld, uden at have set særligt meget til ham.

Mit bud ville være Alderweireld, uden at have set særligt meget til ham.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Surf skrev:jeg synes vitterligt ikke at han har kvaliteten.

Damn, afsløret! Troede ellers det ville virke at sætte min alder til 22. Nå, men så kan jeg i det mindste overtale Eriksen skifte til LFC til en billig penge! Han vil hurtigt finde sig til rette i holdets automatismer!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja så er det vel ved at være slut for Wigan. De får svært ved at lave en Wigan igen i år
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
De har stadig mulighed for selv at afgøre det.ScouserTommy skrev:Ja så er det vel ved at være slut for Wigan. De får svært ved at lave en Wigan igen i år
Villa og Wigan mødes ellers i sidste runde...ScouserTommy skrev:Ja så er det vel ved at være slut for Wigan. De får svært ved at lave en Wigan igen i år
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"