Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 27. apr, 2013 22:15

ScouserTommy skrev:
AJ skrev:
ScouserTommy skrev:Everton lader sig åbenbart ikke slå ud af kurs, allerede foran mod Fulham. Det bliver mere end svært - for ikke at sige tæt på umuligt - at indhente dem... :(
Gu' gør det da ej. Vi skal bare vinde vores egne kampe, og så håbe, at Everton snubler 1 gang i øvrigt. Svært måske, men da slet, slet ikke tæt på umuligt.
Holder de føringen i dag, betyder det jo, at de skal tabe 2 af de sidste 3 for at vi kan hente dem. Reelt skal de blot have en uafgjort, hvis det bliver i den mod os. Så jo, i min bog bliver det tæt på umuligt.

Og de holdt så føringen i dag... :|
Everton er foran med 5 point. Hvis vi vinder over dem i næste runde, skal de blot spille en uafgjort, så ender vi over dem, hvis vi vinder resten af vores. Og så møder Everton Chelsea på udebane i sidste runde, så jeg mener næsten, at vi står med de bedste kort på hånden.

Jeg er dog ikke sikker på, at vi vinder over både Everton og Fulham, men hvis vi gør, så tror jeg nok Rafa skal give os en hjælpende hånd i sidste runde :)

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 28. apr, 2013 08:59

Nogen af jer der har set de røde kort der blev givet i Aston-West brom?? Jeg ved godt det er trættende at blive ved med at køre i det samme, men jeg håber virkelig at de får lange karantæner også. Gaston ramírez smækker en albue lige i skærmen på en modstander. Fuldt ud med vilje, med høj fart og dette kan altså brække en næse.
Daniel Fox laver en hjernedød tackling med begge ben strakt, hoppende ind i benene på modstanderen. Dette kan altså brække hans ben.
Jeg synes lige folk der ikke har set det skal tage et kig. Den sidste er i hvert fald hjernedød!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 28. apr, 2013 09:24

LFC-Aaby skrev:Nogen af jer der har set de røde kort der blev givet i Aston-West brom?? Jeg ved godt det er trættende at blive ved med at køre i det samme, men jeg håber virkelig at de får lange karantæner også. Gaston ramírez smækker en albue lige i skærmen på en modstander. Fuldt ud med vilje, med høj fart og dette kan altså brække en næse.
Daniel Fox laver en hjernedød tackling med begge ben strakt, hoppende ind i benene på modstanderen. Dette kan altså brække hans ben.
Jeg synes lige folk der ikke har set det skal tage et kig. Den sidste er i hvert fald hjernedød!
Har desværre ikke set det, men så det nok på livescore. Kan ikke finde det nogen steder, så hvis nogen har et link må de meget gerne smide det op.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 28. apr, 2013 11:24

Belloni skrev:
LFC-Aaby skrev:Nogen af jer der har set de røde kort der blev givet i Aston-West brom?? Jeg ved godt det er trættende at blive ved med at køre i det samme, men jeg håber virkelig at de får lange karantæner også. Gaston ramírez smækker en albue lige i skærmen på en modstander. Fuldt ud med vilje, med høj fart og dette kan altså brække en næse.
Har desværre ikke set det, men så det nok på livescore. Kan ikke finde det nogen steder, så hvis nogen har et link må de meget gerne smide det op.

Der er lidt her: http://www.101greatgoals.com/gvideos/so ... st-brom-3/

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 28. apr, 2013 11:48

Den sidste er overlagt mord, det burde i min bog være sådan en der gav 10 dage! Det er simpelthen ikke acceptabelt at lave sådan en, fordi man er frustreret, fy for helvede!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 28. apr, 2013 14:21

Mads T. skrev:
ScouserTommy skrev:
AJ skrev:
ScouserTommy skrev:Everton lader sig åbenbart ikke slå ud af kurs, allerede foran mod Fulham. Det bliver mere end svært - for ikke at sige tæt på umuligt - at indhente dem... :(
Gu' gør det da ej. Vi skal bare vinde vores egne kampe, og så håbe, at Everton snubler 1 gang i øvrigt. Svært måske, men da slet, slet ikke tæt på umuligt.
Holder de føringen i dag, betyder det jo, at de skal tabe 2 af de sidste 3 for at vi kan hente dem. Reelt skal de blot have en uafgjort, hvis det bliver i den mod os. Så jo, i min bog bliver det tæt på umuligt.

Og de holdt så føringen i dag... :|
Everton er foran med 5 point. Hvis vi vinder over dem i næste runde, skal de blot spille en uafgjort, så ender vi over dem, hvis vi vinder resten af vores. Og så møder Everton Chelsea på udebane i sidste runde, så jeg mener næsten, at vi står med de bedste kort på hånden.

Jeg er dog ikke sikker på, at vi vinder over både Everton og Fulham, men hvis vi gør, så tror jeg nok Rafa skal give os en hjælpende hånd i sidste runde :)
Hahaha, du burde være en eller andens spindoktor :D Friskt at argumentere for at 5 points efterslæb med 3 kampe igen er "de bedste kort" :army10:

Jeg håber selvfølgelig at du får ret, og kampen i går giver da også anledning til lidt optimisme. Ligesom de andre store sejre vi har vundet i sæsonens løb gav det. Under alle omstændigheder SKAL vi slå dem i næste uge, om ikke andet for at beholde håneretten i byen. Om det så i sidste ende rækker til at overhale dem må tiden vise, desværre er vi afhængige af andres hjælp.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » søndag, 28. apr, 2013 14:26

Enig med Mads i, at vi næsten står med de bedste kort. Vi har Fulham ude, der har begrænset motivation, samt QPR hjemme, der på det tidspunkt er rykket ned. Everton har Chelsea på Stamford Bridge, der muligvis skal bruge en sejr for at komme i top 4. Det kan sagtens lade sig gøre.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 30. apr, 2013 21:14

Real Madrid er jo mere uskarpe end os på en dårlig dag!!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 30. apr, 2013 21:17

Higuain har altid haft sine problemer med at performe i de store kampe. Jeg synes helt klart, at Real Madrid mangler en angriber af højeste kaliber. Higuain og Benzema har ikke ramt formen i år.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København

Indlæg af Surf » tirsdag, 30. apr, 2013 21:35

Robbie_God_Fowler skrev:Higuain har altid haft sine problemer med at performe i de store kampe. Jeg synes helt klart, at Real Madrid mangler en angriber af højeste kaliber. Higuain og Benzema har ikke ramt formen i år.
Ikke at der har været rygter om det, men en Suarez up front for Real kunne man vel godt forestille sig. En anden type end Benzema og Higuain, men et angreb der hedder:

Di Maria - Özil/Modric - Ronaldo
Suarez

er jo frygtindgydende.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 30. apr, 2013 21:49

Robbie_God_Fowler skrev:Higuain har altid haft sine problemer med at performe i de store kampe. Jeg synes helt klart, at Real Madrid mangler en angriber af højeste kaliber. Higuain og Benzema har ikke ramt formen i år.
En af grundende til at de mangler sådan en high-profiled angriber er, efter min mening, fordi de som regel besidder en masse personlighed, og jeg tror ikke de har lyst til at have en spiller som kunne 'true' Ronaldo mht. målfarlighed og opmærksomhed. Hvis det passer, så er både Benzema og Higuaín perfekte til den rolle.

Forestil jer Ibrahimovic og Ronaldo på samme hold. ;) På samme måde kunne jeg godt forestille mig Suarez på holdet, og en Ronaldo der ville være meget utilfreds fordi han ikke fik 100 % opmærksomhed længere.
Scouser by heart.

Siden 2009.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 30. apr, 2013 22:04

TomViolence skrev:
En af grundende til at de mangler sådan en high-profiled angriber er, efter min mening, fordi de som regel besidder en masse personlighed, og jeg tror ikke de har lyst til at have en spiller som kunne 'true' Ronaldo mht. målfarlighed og opmærksomhed. Hvis det passer, så er både Benzema og Higuaín perfekte til den rolle.

Forestil jer Ibrahimovic og Ronaldo på samme hold. ;) På samme måde kunne jeg godt forestille mig Suarez på holdet, og en Ronaldo der ville være meget utilfreds fordi han ikke fik 100 % opmærksomhed længere.
Benzema har scoret 17 mål og lavet 17 assists i den her sæson mens Suarez er oppe på 30 mål og 11 assists. Ronaldo vil ikke inden for de næste mange år blive truet på den front. Desuden synes jeg Benzema passer virkelig godt til Reals hold. Han er ufattelig god til at lave løb, der trækker forsvarsspillere væk og som giver endnu mere plads til de andre på holdet og især Ronaldo. Og så er han rigtig skarp i kontrafasen qua hans direkte spillestil.

Og hvornår har Ronaldo nogensinde givet udtryk for at han godt kan lide at have opmærksomhed? Jeg har kun haft den modstridende opfattelse.
Fan af Manchester United

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. apr, 2013 22:11

Alonso har været ekstraordinært ringe i begge kampe mod Dortmund. Han trives ikke i det høje tempo. Det er tydeligt.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 30. apr, 2013 22:11

AllanShore skrev:
TomViolence skrev:

Benzema har scoret 17 mål og lavet 17 assists i den her sæson mens Suarez er oppe på 30 mål og 11 assists. Ronaldo vil ikke inden for de næste mange år blive truet på den front. Desuden synes jeg Benzema passer virkelig godt til Reals hold. Han er ufattelig god til at lave løb, der trækker forsvarsspillere væk og som giver endnu mere plads til de andre på holdet og især Ronaldo. Og så er han rigtig skarp i kontrafasen qua hans direkte spillestil.

Og hvornår har Ronaldo nogensinde givet udtryk for at han godt kan lide at have opmærksomhed? Jeg har kun haft den modstridende opfattelse.
Okay, det kan jeg ikke forstå at du mener. Men fair nok. :)

Til gengæld er jeg helt enig i, at Benzema passer godt ind i Madrids spillestil netop fordi han giver plads til resten af offensiven. Den rolle kan jeg bare ikke forestille mig andre 'store' angribere, inkl. vores egen Luis, vil nøjes med.
Scouser by heart.

Siden 2009.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 30. apr, 2013 22:15

Hvis man ikke gider at tage de nødvendige løb, så er man, undskyld jeg siger det, for det retter sig jo så bl.a. mod Suarez, en stor egoist. Fodbold er et holdspil, og i sidste ende er det ikke de enkelte præstationer der tæller, men hvad holdet opnår sammen.
Fan af Manchester United

Besvar