Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
OBI-WAN

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 04. maj, 2013 18:08

YNWA! skrev:Barcelona-based
newspaper Mundo
Deportivo - which
maintains close links with
the Catalan club - claims:
* Reina has agreed a 2-
year deal with Barca.
* A transfer fee of £10m
has been agreed with
LFC.
* Barca guarantee Reina
will be first choice when
Victor Valdes leaves.
Har lige læst historien, og det lyder meget, meget mærkeligt. £10 mio. for en af PLs/verdens bedste keepere i sin bedste alder ? Hvis det er sandt, er det nærmest lige så dumt som at købe Andy Carroll for £35 mio.
Ser man bort fra prisen, kunne jeg dog godt (desværre) forestille mig historien har noget på sig. Han er spanier og har fået sin fodboldopdragelse hos Barca. Man kan ikke bebrejde ham, at han gerne vil spille med om de helt store pokaler, inden det er for sent.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 04. maj, 2013 18:11

OBI-WAN skrev:. for en af PLs/verdens bedste keepere
Okay :dontknow:

Edit og det skal selvfølgelig ses , som at jeg ikke mener han er en af verdens bedste. Alene i Spanien er Iker foran, og Victor Valdes vistnok også efterhånden, og de gea nærmer sig også, hvis ikke han er forbi. Begovic, Julio Cesar, Neuer, Buffon, Sommer er også foran som jeg ser det. Vel er der ikke nogen rette linie for hvor mange der kan være "en af verdens bedste keepere", men kan da godt finde nogle flere JEG ser bedre. Reina er en "has been" og selv om det lyder negativt, så er det bare sådan, imo. Skal vi vædde en kasse kolde med at hvis denne sæson, var Pepe´s 1. sæson, var han bandet og svovlet væk, og vel er det tænkt eksempel........Men......Jeg er ikke i tvivl.
Senest rettet af Thommo lørdag, 04. maj, 2013 23:13, rettet i alt 1 gang.
Verden er smask fuld af hyklere....

Melo19

Indlæg af Melo19 » lørdag, 04. maj, 2013 22:31

Mundo er en katalansk avis med base i Barcelona og er verdens næstældste sportsavis. De plejer faktisk at have rimelig godt styr på, hvad der rør sig i Barcelona.
Ikke at jeg på nogen måde siger, at rygtet omkring Reina er sandt.

12345678

Indlæg af 12345678 » lørdag, 04. maj, 2013 23:28

Så må ter Stegen ind :) men håber det beløb er en and, det er aaalt for lidt, barca skal presses, evt sende noget den anden vej vi kan bruge.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 04. maj, 2013 23:33

phl skrev:evt sende noget den anden vej vi kan bruge.
Alexis og vi smider 5-10 mill oveni, eller Pedro og vi smider 10-20 mill oveni, hvis de er med på den... Alexis er nok mest sandsynlige, i mit ønske, men den handel ville også passe mig fint, mildt sagt.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 04. maj, 2013 23:35

Thommo skrev:
OBI-WAN skrev:. for en af PLs/verdens bedste keepere
Okay :dontknow:

Edit og det skal selvfølgelig ses , som at jeg ikke mener han er en af verdens bedste. Alene i Spanien er Iker foran, og Victor Valdes vistnok også efterhånden, og de gea nærmer sig også, hvis ikke han er forbi. Begovic, Julio Cesar, Neuer, Buffon, Sommer er også foran som jeg ser det. Vel er der ikke nogen rette linie for hvor mange der kan være "en af verdens bedste keepere", men kan da godt finde nogle flere JEG ser bedre. Reina er en "has been" og selv om det lyder negativt, så er det bare sådan, imo. Skal vi vædde en kasse kolde med at hvis denne sæson, var Pepe´s 1. sæson, var han bandet og svovlet væk, og vel er det tænkt eksempel........Men......Jeg er ikke i tvivl.
Det er vel efterhånden ikke gået nogens næse forbi, at Reina ikke har haft sin bedste sæson, men jeg syntes han er kommet efter det. Jeg er, sjovt nok, farvet af at være Liverpool-fan, når jeg vurdere Reina. Og jeg er jo også godt klar over, at han ikke er nummer ET på listen over verdens bedste (i øjeblikket ;) ). Men i en alder af 30 år er du ikke en "has been" som målmand. Han har oplevet et formdyk efter rigtige mange VIRKELIG gode sæsoner. Det er han ikke den første spiller der oplever. At du allerede har opgivet troen på ham (eller hvad) må altså stå for egen regning. Jeg synes stadigvæk, han er fantastisk, og absolut en af de bedste offensive keepere, IMO. Han kan sagten have 7-8 gode sæsoner i sig endnu, og vi har papirer på ham indtil sommeren '16. Af den grund står jeg ved, at de 10 mio. £ er en JOKE!
Samtidig vil jeg også gentage at jeg godt forstår, hvis hans ambitioner er til mere. Så når Barcelona ringer (og man ikke hedder Agger) hvad ville de fleste så ikke gøre..
Senest rettet af OBI-WAN lørdag, 04. maj, 2013 23:43, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 04. maj, 2013 23:41

Af den grund står jeg ved, at de 10 mio. £ er en JOKE!
Enig, Reina har spillet sig gevaldigt op, og er inde omkring verdens bedste landhold, ergo er 10 mill ikke i orden. Har i det forrige indlæg givet et par eksempler på spillere der kunne indgå, for der bør være bytte i sådan en handel. Thiago eller Masch evt. kunne tilføjes min liste

BjarkeD

Indlæg af BjarkeD » søndag, 05. maj, 2013 08:32

I en 4 3 3 ser jeg ger man køber Alonso som den defensive midt og en GOD makker til Agger i midterforsvaret. behold Johnson og Enrique. Foran Alonso lægger Gerrard og så skal vi have en GOD Teknisk som kan noget ekstra ordinert og skabe chancherne selv til at lægge ved siden af Gerrrard, forand Alonso. Angrebet Har vi Coutinho på en wing og hvis Suarez smutter må vi få en der er lige så god som ham til at lægge på den wing eller midt i, og Sturrige har jo vist fin form.....

Nobody is bigger than the Club....

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 05. maj, 2013 09:18

Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen: Vi skal gå all in på at få fat i Kevin Strootman fra PSV!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » søndag, 05. maj, 2013 23:23

I dag mangler vi en spiller der kan gøre en forskel, og jeg tænker ikke på Suarez. En klub der vil lege med i top4 skal have en bedre spiller end Downing, der starter. Downing har nogle fine udfordringer i løbet af en kamp, men han er maks en god backup. Derfor skal der findes en inside forward mere, men måske først efter en CB og en VB/DM.

Jeg forventer noget eksplosivitet a la Sturridge, men noget mere intelligens a la Coutinho.
Billede

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » mandag, 06. maj, 2013 08:51

DaBonks skrev:I dag mangler vi en spiller der kan gøre en forskel, og jeg tænker ikke på Suarez. En klub der vil lege med i top4 skal have en bedre spiller end Downing, der starter. Downing har nogle fine udfordringer i løbet af en kamp, men han er maks en god backup. Derfor skal der findes en inside forward mere, men måske først efter en CB og en VB/DM.

Jeg forventer noget eksplosivitet a la Sturridge, men noget mere intelligens a la Coutinho.
Ben Arfa get him :director:
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 06. maj, 2013 09:29

Cynwal skrev:Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen: Vi skal gå all in på at få fat i Kevin Strootman fra PSV!
Spiller han defensiv midt ?.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Strootman
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 06. maj, 2013 10:47

Kelly skrev:
Cynwal skrev:Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen: Vi skal gå all in på at få fat i Kevin Strootman fra PSV!
Spiller han defensiv midt ?.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Strootman
Han er mere den fremtidige erstatning for Kaptajnen = Box to Box player.
Som jeg ser det besidder han noget af det drev og den fandenivoldskhed som kan være nødvendig en kold februaraften på The Britannia, når holdet skal ruskes op til at vise muskler og fight. Der har været skrevet en del om, at de falske røde fra Double Standards klubben er ude efter ham, idet de ser ham som en spiller type hen a la Roy Keane hvad angår fight og indstilling. Så jeg ku' forestille mig, at Harvey er enig med mig om potentialet i at få Kevin Strootman ;)
Vi SMADRER det PIShold !

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » mandag, 06. maj, 2013 11:21

Strootman har en fantastisk, man fristest vel til at sige typisk hollandsk, ro på bolden. Han er fantastisk velovervejet og enormt dygtig i sin boldomgang og evner virkelig at tage teten på midtbanen. Der kan vel siges meget af det samme som der sages om Allen omkring hans pasninger, selvom jeg synes han har noget af Gerrard og Alonsos overblik når det kommer til de lange/brede afleveringer som splitter modstanderen. Jeg er enig med Cynwal i at han også har noget drive og energi, omend jeg nu mene rat han ville slå Stoke mere på hans andre kvaliteter end hans muskler. Vi kan altid bruge en spiller som Strootman.
Imod moderne fodbold.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 06. maj, 2013 11:34

Det er lidt af en gordisk knude, vi skal have løst til sommer. Vi mangler opgraderinger på mange pladser, men vi har ikke ubegrænsede økonomiske ressourcer og vores tiltrækningskraft på de helt store stjerner må være begrænsede qua manglende europæisk kvalifikation. Set i det kombinerede lys af dette samt savnet af Suarez i 5-6 kampe ser jeg nedenstående som et realistisk scenarie, der vil kunne gavne bredden, dække nogle indlysende trup-huller samt give nødvendig og relativ billig kvalitet:

1) Vi sælger Carroll for et sted mellem 13-17 mio pund (optimalt set til et overlevende Nyborg-hold, da de er et såret dyr, som har brug for forstærkning og vil vide, hvad de får!) --> For et sådant beløb bør vi kunne indløse de frikøbsklausuler, der skulle gælde for Remy (8,5 mio pund) og Diame (3,5 mio pund)...sidstnævnte vil give fysik og dynamik centralt på banen, mens førstnævnte besidder fart, fleksibilitet og rimelig finesse, og så har han klaret springet fra fransk til engelsk bold ganske fint!

2) Vi går på indkøb i Ajax og henter Christian Eriksen og Alderweireld, der efter rygterne prismæssigt skulle ligge mellem 20-25 mio pund. Da Ajax angiveligt ønsker Assaidi, smider vi ham oveni vores transferpulje på 20 mio pund, og så skulle den være dækket ind!

3) Carraghers løn samt salg af Spearing og Coates (plus det løse, der om ikke andet frigiver lønkroner: Pacheco, Wilson og sikkert flere andre...Doni?) vil skabe en fornuftig økonomisk buffer, der kunne bruges til evt. en Figueroa - hvis Wigan rykker ned - som andet valg på VB, men også et allerede anvendt alternativ i en tremands-forsvarskæde...........(hvis Skrtel sælges, vil der være direkte råd til en fornuftig afløser i tredjevalget hos PSG, Sakho eller fjerdevalget hos chelski, Cahill - begge spillere, der vil være billigere, tjene mindre, have flere år i sig og vel også matche BR's system bedre end Skrtel)

Så opsummerende vil det betyde:

UD: Carroll, Assaidi, Spearing, Coates, Carragher (suk).....(Skrtel)
IND: Eriksen, Alderweireld, Remy, Diamé, evt. Figueroa .....(Sakho/Cahill) --> Alle af de nævnte minus Cahill har været sat i forbindelse med os på et tidspunkt!

Det vil være et fint og realistisk sommervindue i min bog :headbang:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Besvar