hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Jeg synes ikke, at han var MoM-kandidat, da de tabte 7-0 til Bayern.
Hvad med en Bernd Leno i Leverkusen, hvis det skal være ungt? Synes han er mindst et lige så stort talent som Ter Stegen og har kun lukket 33 mål ind i 30 Bundesliga kampe i denne sæson.
Han vil dog nok blive dyr og Leverkusen ligger pt. til Champions League, så spørgsmålet er om han overhovedet er interesseret.
Han vil dog nok blive dyr og Leverkusen ligger pt. til Champions League, så spørgsmålet er om han overhovedet er interesseret.
Ja, Bernd Leno er også et stort talent. Det var vel også derfor, at Leverkusen ikke havde noget i mod at lade René Adler gå fri til HSV, hvor han i øvrigt har gjort det godt. Selv i deres 2-9 nederlag til Bayern, var han deres bedste mand.
Det vrimler generelt med gode målmænd i Tyskland. Jeg har hørt nogle argumentere for, at Eintracht Frankfurts keeper Kevin Trapp har været sæsonens bedste, mens jeg personligt synes, at Oliver Baumann fra Freiburg har været en sikker sidste skanse.
Nogle af dem er nok heller ikke specielt dyre, hvis vi endelig skulle have afløst Reina.
Det vrimler generelt med gode målmænd i Tyskland. Jeg har hørt nogle argumentere for, at Eintracht Frankfurts keeper Kevin Trapp har været sæsonens bedste, mens jeg personligt synes, at Oliver Baumann fra Freiburg har været en sikker sidste skanse.
Nogle af dem er nok heller ikke specielt dyre, hvis vi endelig skulle have afløst Reina.
Muligt, så ikke kampen, men Reina er heller ikke MotM kandidat i hver kamp.....Forskellen er bare at Yann kan udvikle sig MEGET, Reina burde være nær sit højeste niveau. Men vil trods alt foretrække en 26-28 årig keeper, men Yann vill dog stadig få mig til at juble, hvis han var indkøbt som 1. mand altså, hvis det var som back up, ville jeg brække mig.AJ skrev:Jeg synes ikke, at han var MoM-kandidat, da de tabte 7-0 til Bayern.
Verden er smask fuld af hyklere....
Gad vide om Reina også var udenfor top100 i denne runde.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
For at få den her tråd lidt tilbage på sporet..
Ret sikre "outs":
Carragher forlader os med sikkerhed.
Danny Wilson får formodentlig ikke en ny kontrakt.
Dani Pacheco må vi også antage forlader os
Andy Carroll bliver sandsynligvis solgt
Derudover mener jeg faktisk ikke der er så mange flere der skal videre umiddelbart. Alle andre salg bør afhænge direkte af om vi henter bedre spillere til den position.
Ret sikre "outs":
Derudover mener jeg faktisk ikke der er så mange flere der skal videre umiddelbart. Alle andre salg bør afhænge direkte af om vi henter bedre spillere til den position.
Enig i de fire du nævner. Forestiller mig at følgende sidder på den tunge ende af vippen...ThunderZtorm skrev:For at få den her tråd lidt tilbage på sporet..
Ret sikre "outs":
Spearing (på trods af, at han blev kåret til årets spiller i Bolton)
Assaidi (med Borini fit igen og mulige nye offensivie indkøb på vej, hvis man skal tro Rodgers, så MÅ han blive solgt)
Shelvey (bliver som minimum udlånt tror jeg)
Coates (afhængigt af hvor mange centrale forsvarsspillere der hentes ind)
Kloppite
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
This is Anfield rapporterer at det nu er 100% officielt at Danny Wilson ikke får forlænget sin kontrakt med Liverpool FC.
Skrev .tv ikke det samme i vinters? Om ikke andet var det vel underforståetThunderZtorm skrev:This is Anfield rapporterer at det nu er 100% officielt at Danny Wilson ikke får forlænget sin kontrakt med Liverpool FC.
Allardyce has confirmed WHU is in talks with Liverpool over signing Andy Carroll on a permanent deal over the summer.LFC want £17m.
Source (telegraph)
Taget fra facebook
Hvad tænker i? - Det vil være en optimal & fair pris, hvis vi får imellem £15 - 17m.
Nogen der selv hørte Allardyce comfirm det?
Source (telegraph)
Taget fra facebook
Hvad tænker i? - Det vil være en optimal & fair pris, hvis vi får imellem £15 - 17m.
Nogen der selv hørte Allardyce comfirm det?

- TomViolence
- Alder: 36
15-17 mil pund for Carroll må desværre nok forblive en drøm! Håber alligevel de får solgt ham, selvom det bliver for færre penge.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Synes der er en tendens til at gøre ham dårligere end han er, 15-20 mill bør sgu være prisen på en ung britisk (landsholds)angriuber med talent. For vi er vel enige om talentet er der, hvis ikke man mener det, dropper jeg denne diskussion, da det så ikke er meningsfuldt. Fred være med det.TomViolence skrev:15-17 mil pund for Carroll må desværre nok forblive en drøm! .
Vedr. Carroll
Han har vist rigtig gode takter hos WH efter han er blevet skadefri. Han er nu en af deres vigtigste spiller og allerede publikumsfavorit.
Big Sam prøver at tale ham ned i pris, det er jo hans job. Flere klubber er heldigvis interesserede. £15-17 mio. er vidst den pris vi blev enige med WH om, hvis de ønskede at købe ham efter sæsonen. I mine øjne en sum vi skal prise os lykkelige over, hvis vi får.
Jeg er nemlig ikke sikker på, vi får så meget hjem på ham. De klubber, der byder på ham, ved godt, vi har penge i klemme i ham. Både på den pris vi betalt og den løn vi giver ham. Angiveligt 80k, anyone? Samtidig ved de også at Carroll på ingen måde indgår i Brendans planer. Det er derfor vi ser BR komme med kommentarer, som lægger en lille smule op til Carrolls fremtid ikke er besluttet.
alt over 15 mio. og jeg er rigtig glad
Ifølge de Engelske medier har både Newcastle og West Ham budt godt under 10 mio. hvilket jeg synes er en joke. Manden har tydeligvis evner og er klart mere værd. Hvor meget britisk stortalent plejer man at få for under 10 mio. come on..
Derfor er det rigtig fedt, at han sluttede sæsonen af som gjorde med flere pragtmål! Han bliver en stor del af finansieringen når vinduet åbner, så en hurtig afklaring ville også være LÆKKERT!
Han har vist rigtig gode takter hos WH efter han er blevet skadefri. Han er nu en af deres vigtigste spiller og allerede publikumsfavorit.
Big Sam prøver at tale ham ned i pris, det er jo hans job. Flere klubber er heldigvis interesserede. £15-17 mio. er vidst den pris vi blev enige med WH om, hvis de ønskede at købe ham efter sæsonen. I mine øjne en sum vi skal prise os lykkelige over, hvis vi får.
Jeg er nemlig ikke sikker på, vi får så meget hjem på ham. De klubber, der byder på ham, ved godt, vi har penge i klemme i ham. Både på den pris vi betalt og den løn vi giver ham. Angiveligt 80k, anyone? Samtidig ved de også at Carroll på ingen måde indgår i Brendans planer. Det er derfor vi ser BR komme med kommentarer, som lægger en lille smule op til Carrolls fremtid ikke er besluttet.
alt over 15 mio. og jeg er rigtig glad

Ifølge de Engelske medier har både Newcastle og West Ham budt godt under 10 mio. hvilket jeg synes er en joke. Manden har tydeligvis evner og er klart mere værd. Hvor meget britisk stortalent plejer man at få for under 10 mio. come on..
Derfor er det rigtig fedt, at han sluttede sæsonen af som gjorde med flere pragtmål! Han bliver en stor del af finansieringen når vinduet åbner, så en hurtig afklaring ville også være LÆKKERT!

-
Angående en potentiel Carroll handel, så kan vi måske profitere af, at den nye tv aftale træder i kraft i næste sæson, hvor klubberne får tilført ca. £ 30 millioner ekstra. Det medfører formentlig en inflation i priserne på spilllere, hvorfor det måske ikke er helt urealistisk, at vi nærmer os et beløb, som ligger i nærheden af £ 15 millioner.
Hvis der ikke er nogen, der vil give mere end 15 mio for ham, så synes jeg helt sikkert, vi skal beholde ham. Jeg gad faktisk godt se ham blive givet en ordentlig chance.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"