Hvordan kan du tale så grimt om Arsenal?!? Det er en af Englands største klubber og de hører til i PL's top ligesom Nottingham Forrest. Kun United og Liverpool har vundet flere mesterskaber! Man SKAL holde lidt med Arsenal hvis man kan lide engelsk fodbold!Aquilani4 skrev:F*ck off Arsenal.
Håber at de smider det hele i N'castle.
De er ved at udvikle sig til en lille klub, som tænker er mere optaget af 4. Pladser end pokaler
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg elsker engelsk fodbold, men nej hvor jeg dog hader den klub!! Så jo det kan man skam godt 

Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
@Mambo
@shv12
Plask.

@shv12
Plask.
Kom så Chelsea(troede ikke jeg skulle sige det)
Enhver der kan lide engelsk fodbold, bør holde med Chelsea. Er træt af når folk siger at spanierne og tyskerne har indhentet Premier League. BOLLOCKS.
Enhver der kan lide engelsk fodbold, bør holde med Chelsea. Er træt af når folk siger at spanierne og tyskerne har indhentet Premier League. BOLLOCKS.
Hent Shelvey tilbage!
Fedt nok at Benfica har hjemme i Portugal såAquilani4 skrev:Kom så Chelsea(troede ikke jeg skulle sige det)

- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Nå man nu kender din mailadresse, så kan jeg godt forstå du holder med Chelsea...Aquilani4 skrev:Kom så Chelsea(troede ikke jeg skulle sige det)

Vi tager den privat, men jeg holder ikke med Chelsea pga min mailadresse. Det var en random mail jeg opfandt.
Holder bare med engelske hold i Europa(undtagen United)
Holder bare med engelske hold i Europa(undtagen United)
Hent Shelvey tilbage!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Mugge skrev:Nå man nu kender din mailadresse, så kan jeg godt forstå du holder med Chelsea...Aquilani4 skrev:Kom så Chelsea(troede ikke jeg skulle sige det)
.. Var der ikke noget med at fans af andre klubber skulle markere det tydeligt i deres signatur?

Mugge skrev:Nå man nu kender din mailadresse, så kan jeg godt forstå du holder med Chelsea...Aquilani4 skrev:Kom så Chelsea(troede ikke jeg skulle sige det)
Haha!

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Benfica har da vist set lidt for meget Liverpool bold, anno 11/12. Puha, de skulle have været foran med et par pinde allerede.
Andre der også har problem med at billedet er en smule forsinket, så kommentatorerne på Canal 9 næsten når at fortælle om ting inden de sker (inden man ser dem)?
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Hmm, ikke et problem hos TDC.Brando skrev:Andre der også har problem med at billedet er en smule forsinket, så kommentatorerne på Canal 9 næsten når at fortælle om ting inden de sker (inden man ser dem)?
Enhver der kan lide engelsk fodbold, bør specificere hvilket United-hold man mener.Aquilani4 skrev:Holder bare med engelske hold i Europa(undtagen United)
Mange, mange spændende Benficaspillere. Jeg kendte ikke det store til dem i forvejen. Doh rystende ineffektive!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!