hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Med til regnestykket hører dog også hans løn, der er i den høje ende i klubben. Der er uenighed om hvilket niveau, men vi kan nok blive enige om at det er penge vi kunne bruge godt et andet sted. Jeg regner med at Carroll bliver solgt, men er pengene for små kan jeg sagtens se os leje ham ud en sæson mere.
Vi kommer til at æde en stor regning på Carroll, men det virker uundgåeligt. Lad os lave den bedste mulige handel og satse på de spillere Brendan Rodgers tror på, hvor januar vinduet har flyttet en del tillid over på vores managers evner i den del af gamet.
Vi kommer til at æde en stor regning på Carroll, men det virker uundgåeligt. Lad os lave den bedste mulige handel og satse på de spillere Brendan Rodgers tror på, hvor januar vinduet har flyttet en del tillid over på vores managers evner i den del af gamet.
Men hvem skulle han erstatte? Vi har jo Sturrigde og Suarez som er brandvarme, og Borini som er BRs eget indkøb.. Jeg synes ikke rigtig der er plads til at give ham chancen. Han passer langt bedre ind på hold som West Ham og Newcastle. Og som bekendt står vi foran at skulle købe 2-4 nye startere + bredde, så salget er nødvendigt.LarsU skrev:Hvis der ikke er nogen, der vil give mere end 15 mio for ham, så synes jeg helt sikkert, vi skal beholde ham. Jeg gad faktisk godt se ham blive givet en ordentlig chance.
https://twitter.com/BenSmithBBC
Ben Smith @BenSmithBBC 22m
#LFC & West Ham agree fee in region of £15m for Andy Carroll. Player yet to decide if he wants the move. More on @BBCSport
Det ville være for lækkert at få ham afsat allerede og til den pris!! Alle krydser fingre
#LFC & West Ham agree fee in region of £15m for Andy Carroll. Player yet to decide if he wants the move. More on @BBCSport
Det ville være for lækkert at få ham afsat allerede og til den pris!! Alle krydser fingre

Personligt så jeg hellere Borini blive solgt, men ham er der nok ikke mange basseører i.OBI-WAN skrev:https://twitter.com/BenSmithBBC
Hvis pengene bliver brugt ordenligt, er det salg vel meget godt.
Senest rettet af Oomph242 tirsdag, 21. maj, 2013 21:03, rettet i alt 1 gang.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg kan rigtig godt lide The Big Man, og jeg ønsker ham alt det bedste. Men jeg kan ikke rigtigt se ham på vores hold længere, og selvom vi kommer til at afskrive nogle (læs: mange) penge, så synes jeg også at £15M lyder som en god pris. Som markedet er burde de penge kunne skaffe os et par nye spillere af god kvalitet.OBI-WAN skrev:Men hvem skulle han erstatte? Vi har jo Sturrigde og Suarez som er brandvarme, og Borini som er BRs eget indkøb.. Jeg synes ikke rigtig der er plads til at give ham chancen. Han passer langt bedre ind på hold som West Ham og Newcastle. Og som bekendt står vi foran at skulle købe 2-4 nye startere + bredde, så salget er nødvendigt.LarsU skrev:Hvis der ikke er nogen, der vil give mere end 15 mio for ham, så synes jeg helt sikkert, vi skal beholde ham. Jeg gad faktisk godt se ham blive givet en ordentlig chance.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Som jeg ser det er 15 mio. en rigtig god pris for os, og havde ikke turdet håbe på så meget for et par måneders siden. Vi kan takke Carroll for, at han har spillet så pissehamrende godt her til sidst på sæsonen
Jeg tror at West Ham har følt at andre klubbers interesse begyndte at blive for seriøs.
Nu må vi se om historien holder vand, og om carroll selv vil acceptere. Hvis de giver ham en anstændig løn, kan jeg dog ikke se hvorfor han skulle sige nej. Hvis jeg var i hans støvler, ville karrieren(læs: spilletid) vægte tungest.
Nu kan vi så bare håbe at Newcastle springer ind og overbyder!
Med forbehold for at det stadig kun er et rygte, så må vi vel godt, for sjov, begynde at spekulere i hvad de 15 mio. på!
Bare for at sætte 15 mio. i perspektiv!

Nu må vi se om historien holder vand, og om carroll selv vil acceptere. Hvis de giver ham en anstændig løn, kan jeg dog ikke se hvorfor han skulle sige nej. Hvis jeg var i hans støvler, ville karrieren(læs: spilletid) vægte tungest.
Nu kan vi så bare håbe at Newcastle springer ind og overbyder!

Med forbehold for at det stadig kun er et rygte, så må vi vel godt, for sjov, begynde at spekulere i hvad de 15 mio. på!
Bare for at sætte 15 mio. i perspektiv!

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Super salg! Vi får næsten halvdelen af beløbet igen. Jeg ønsker Carroll alt vel fremover.
BR ser desværre ingen muligheder i Big Andy, og Big Andy vil gerne selv spille fra start - og det kommer han ikke til under BR.
Derfor er et salg til Hammers en fin lejlighed til at sige tak til Big Andy og cash'e lidt ind på ham. Vi æder en stor regning, men vi skal alle videre.
Kommer oprigtigt til at savne den store mand og sangen:
Oh me lads
You should see Andy Carroll
When he goes (to, red.) the ale house
He empties out the barrell
All the lads and lasses with smiles upon their faces
Carry him down Scottie Road
To play for Kenny's aces

Derfor er et salg til Hammers en fin lejlighed til at sige tak til Big Andy og cash'e lidt ind på ham. Vi æder en stor regning, men vi skal alle videre.
Kommer oprigtigt til at savne den store mand og sangen:
Oh me lads
You should see Andy Carroll
When he goes (to, red.) the ale house
He empties out the barrell
All the lads and lasses with smiles upon their faces
Carry him down Scottie Road
To play for Kenny's aces

Up The RedMen... we go again!
- Sledgehammer
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Liverpool are set to receive an initial fee of £12million, a figure which could rise depending on the forward's success with his prospective new club.ScouserTommy skrev:Det blev åbenbart kun til £12M ...![]()
http://www1.skysports.com/football/news ... dy-Carroll
Den kan dog stige, hvis man gør det godt, så vi ved ikke hvad vi vil få endeligt, det kan være 20, 15, 17 eller måske kun de 12.
Spørgsmålet er vel hvor meget vi skylder af de 35 han kostede. Hvis vi ikke skylder noget, så er det bestemt penge der skal i omløb. . Vurderer det som en okay handel
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
Ups, det er som regel klogt at læse hele artiklen før man ryger i tasterne...LFC_20 skrev:Liverpool are set to receive an initial fee of £12million, a figure which could rise depending on the forward's success with his prospective new club.ScouserTommy skrev:Det blev åbenbart kun til £12M ...![]()
http://www1.skysports.com/football/news ... dy-Carroll
Den kan dog stige, hvis man gør det godt, så vi ved ikke hvad vi vil få endeligt, det kan være 20, 15, 17 eller måske kun de 12.

Så må vi krydse fingre for at han fortsætter som han sluttede denne sæson

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Uanset hvad vi får fra ham, så er det vel en af de dårligste handler en klub endnu har gjort. Et tab på godt 20... smukt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Det kan også være, at beløbet Skysports meddeler er forkert. Det ville ikke være første gang. Skysports skrev i sin tid, at Henderson kostede £ 20 millioner, og ikke de £ 16 millioner, som klubben angiveligt betalte for Henderson.
Jeg har set beløb, der varierer fra 12-15,5 millioner pund. Ligger vi de 2 millioner som vi modtog, da vi udlejede Carroll, så snakker vi altså 14-17,5 millioner pund. Det er vel ganske ok, og vel egentlig tæt på hans reelle værdi, da vi i sin tid hentede ham i Newcastle.
Jeg har set beløb, der varierer fra 12-15,5 millioner pund. Ligger vi de 2 millioner som vi modtog, da vi udlejede Carroll, så snakker vi altså 14-17,5 millioner pund. Det er vel ganske ok, og vel egentlig tæt på hans reelle værdi, da vi i sin tid hentede ham i Newcastle.
Ja, vi kommer aldrig til at kunne løbe fra, at salget vil udgøre et kæmpe tab.Jesper skrev:Uanset hvad vi får fra ham, så er det vel en af de dårligste handler en klub endnu har gjort. Et tab på godt 20... smukt
Men i de nuværende regnskaber, så nedskriver vi vel værdien af Carroll med £7m årligt (da jeg mener, at han fik en 5-årig kontrakt). Dermed står den bogførte værdi her til sommer vel til £17,5m. Fratrækker vi de £2m vi har fået i leje af West Ham, så går vi rent regnskabsteknisk i 0 med at salg til £15,5m her til sommer.
Dermed som nævnt bestemt ikke sagt, at vi ikke taber stort på ham. For de £17,5m vi har brugt på ham over de seneste 2,5 år er væk, uden at vi har fået meget ud af det sportsligt og kommercielt.
Men får vi £15,5m for ham, så har vi haft og afbetalt på ham i 2,5 år, men kan nu sende ham videre uden at ende med stadig at skylde noget i banken. Når der nu ikke er nogen tiltro til hans evner i Liverpool, så er det nok det bedste, vi kan håbe på.
Køber vi så en erstatning til £20m på en 4-årig kontrakt, så vil den årlige "player ammortisation" kun udgøre £5m, hvorved vores regnskab i dette rene en-til-en scenario vil være forbedret med £2m årligt. Så hvis vi finder en god erstatning så kan denne triste situation alt andet lige godt ende positivt på mange parametre, hvis man vælger at anskue det positivt. Billedet havde naturligvis været væsentligt bedre, hvis vi kunne sælge ham for £35m....
Kloppite