Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 22. maj, 2013 08:42

Hekkem skrev:Hmm, mere dårlig nyt omkring et eventuelt skifte fra Liverpool til Barcelona
The Telegraph: Begovic is quoted in Bosnia stating: “I want to start preparing on July 10, with all the players of Liverpool.”
Tror næppe Begovic bliver hentet til at side på bænken Liverpool.
Han bliver 1. målmand. Reina sælges.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 22. maj, 2013 08:56

Begovic - 10
Byram/Micah Richards - 7/10
Papa - 12 (kan også spille def. midt)
Toure - Går op med Carra
Tello - 10

Køb: 39/42

Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15

Salg 40/48

Dermed kunne der være råd til en Eriksen.
Senest rettet af Niels K torsdag, 23. maj, 2013 08:49, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 22. maj, 2013 08:59

Hekkem skrev:Hmm, mere dårlig nyt omkring et eventuelt skifte fra Liverpool til Barcelona
The Telegraph: Begovic is quoted in Bosnia stating: “I want to start preparing on July 10, with all the players of Liverpool.”
Tror næppe Begovic bliver hentet til at side på bænken Liverpool.
Det lugter lidt af, at LFC er blevet enige med Reina om, at han kan få lov til at skifte hjem til Spanien, og farens to gamle klubber meldes netop interesseret, hvorfor jeg sagtens forstår Reina, hvis han vil hjem. Jeg ved så bare ikke, om Reina selv er primus motor bag et skifte.

Jeg er ikke ubetinget begejstret for, at klubben sælger en så rutineret spiller, der som type samtidig passer ind i konceptet, og som imø. har haft en opadgående formkurve siden det sene efterår. Og så tror jeg, Reina betyder en del for sammenholdet i truppen.

Begovic' udtalelser læser jeg dog dels som et sådan nogenlunde håndgribeligt bevis på, at LFC vurderer at købe Begovic, og dels som et forsøg på at presse LFC til at komme med et bud, da Begovic nok også har andre muligheder. LFC er dog særdeles interessant for en målmand - forudsat at Reina skifter - da det ikke er hver dag, at en målmandspost bliver ledig på et topsekshold (jeg vover pelsen), og modsat Arsenal er konkurrencen om pladsen mindre, hvilket sikkert også betyder en del for en målmand. Derfor tror jeg heller ikke, at Begovic er den eneste, LFC har i kikkerten. Begovic' helt klare styrker er imø. evnen til at komme ud af målet og gribe et indlæg eller gøre målet mindre og så nogle Schmeichelske reflekser. Jeg ved dog ikke, om han kan finde ud af at agere sweeper, og hvor ferm han er i pasningsspillet. Som type er han ikke det oplagte valg, men i forhold til holdets problemer med især indlæg er han værd at overveje.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 22. maj, 2013 09:23

Niels K skrev:Begovic - 5
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15

Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15

Salg 40/48

Mon ikke der kunne blive plads til ham her også. Defensiv midt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Wanyama
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 22. maj, 2013 09:46

Kelly skrev:
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15

Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15

Salg 40/48

Ser ikke mange Celtic kampe så kender ikke så meget til Victor Wanyama men han lyder da til en spiller med de kvaliteter vi kunne mangle i og med han både spiller defensiv midtbane og center back.

Derudover ligner han en det går ondt at løbe ind i og dem er der faktisk ikke mange af i vores nuværende trup.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » onsdag, 22. maj, 2013 09:47

rnh skrev:
Kelly skrev:
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15

Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15

Salg 40/48

Ser ikke mange Celtic kampe så kender ikke så meget til Victor Wanyama men han lyder da til en spiller med de kvaliteter vi kunne mangle i og med han både spiller defensiv midtbane og center back.

Derudover ligner han en det går ondt at løbe ind i og dem er der faktisk ikke mange af i vores nuværende trup.
Jeg har ikke set ham spille, men kunne godt tænke mig at vide hvorfor folk er så vilde med ham?
Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge en ny def. midt til, medmindre han er bedre end Lucas hvilket jeg ikke tror på.
Ser hellere Allen agerer backup til def midt, eller Spearing så.
Billede

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 22. maj, 2013 10:37

Xenne skrev:
rnh skrev:
Kelly skrev:
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15

Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15

Salg 40/48

Jeg har ikke set ham spille, men kunne godt tænke mig at vide hvorfor folk er så vilde med ham?
Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge en ny def. midt til, medmindre han er bedre end Lucas hvilket jeg ikke tror på.
Jeg ved ikke om jeg skriver at jeg er specielt vild med ham men jeg kan da godt se det smarte i at han både kan agerer back up for event Lucas og samtidig kan han jo spille center back.

Jeg så iøvrigt gerne at det var Lucas der var back up til en ny defensiv midt da jeg ikke altid er lige overbevist om Lucas. ;)

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » onsdag, 22. maj, 2013 10:52

Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15

Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15

Salg 40/48

Det kan godt være at jeg er helt forkert på den, men tror du helt ærligt at han kun vil koste Liverpool 5£? Jeg tror nærmere han koster en 10£, måske koster han lidt mere og måske lidt mindre, men jeg tror da afgjort at det er i det prisleje vi ligger.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » onsdag, 22. maj, 2013 11:00

Men ham grækeren kan også spille def. midt, så hvis vi henter ham Papadouls fra Schalke giver det ingen mening at hente Wanyama oven i hatten.
Billede

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 22. maj, 2013 11:27

Ikke nogen der har lagt mærke til artiklen bag billedet af Canos?
Der står at Ayre har bekræftet overfor en koreansk journalist (virker meget mærkeligt), at vi er interesserede i Heung-Min Son fra Hamborg.
Ham kunne jeg godt tænke mig at se i Liverpool, og nu hvor der snakkes så meget om pr/branding på det asiatiske marked, så er han guld værd.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 22. maj, 2013 11:51

http://www.insidefutbol.com/2013/05/21/ ... dli/86710/

Borrussia Dortmund have joined Liverpool and Juventus in holding an interest in FC Twente winger Nacer Chadli.

Var det ham Rodgers var nede for at se på, for et par måneder siden, i Holland ?

Brugeravatar
Jensen

Indlæg af Jensen » onsdag, 22. maj, 2013 12:00

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... y-papa-bid
Lidt mere om Kyriakos Papadopoulos fra Schalke:
Real Madrid, Chelsea and Manchester City have all monitored his progress in the Bundesliga, but Liverpool have been in contact with the player's father and believe he would choose Anfield.

The Reds will first need a medical thumbs-up on a knee problem that kept him out for the second half of the season, but are expected to make a formal approach within the next week.
Den der med dårligt knæ synes jeg man har hørt før, lad os håbe (hvis vi henter ham) at han ikke vil være plaget af for mange skader :!:
Rodgers also wants £7m-rated right-back Sam Byram from Championship side Leeds.

The Yorkshire club have resigned themselves to losing the talented 19-year-old - also a target for Everton - and have already lined up Manchester City starlet Reese Wabara as a replacement.

Er der nogen der kan fortælle lidt om Byram, jeg kender selv intet til ham? :dontknow:
Senest rettet af Jensen onsdag, 22. maj, 2013 12:08, rettet i alt 1 gang.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 22. maj, 2013 12:06

kristiank skrev:
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15

Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15

Salg 40/48

Det kan godt være at jeg er helt forkert på den, men tror du helt ærligt at han kun vil koste Liverpool 5£? Jeg tror nærmere han koster en 10£, måske koster han lidt mere og måske lidt mindre, men jeg tror da afgjort at det er i det prisleje vi ligger.
Tello har en frikøbsklausul på kun 10 mio. Euro, men kommer helt sikkert til at indgå i en handel med Reina. Jeg håber Reina for Tello + 10 mio. euro. Så har vi fået 20 mio. euro for Reina, hvilket jeg godt synes, man kan forsvare.
Men Barce vurdere jo Reina til sølle £10 mio., så det er nok usandsynligt.

Jeg kan helle tro Begovic, af nogen kaldt PL bedst keeper, kun bliver solgt for 5 mio. Men man har da lov til at håbe.

Jeg så gerne, at Wanyama bliver hentet ind til lidt konkurrence på den defensive midt. Men jeg tror også, det kan blive til for mange udskiftninger på en gang. Jeg tror også, at Lucas bliver bedre med en hel pre-sesason og sæson, håber jeg.
Har kun set Wanyama på youtube og læst om ham ude på nettet. Han er højt rated, og skulle blive fulgt af flere topklubber. Real Madrid, United har blandt andre være sat i forbindelse med ham.
Han er ET BRØD, både høj, 188, og solidt bygget, og ligner en der sagtens kunne tage kampen op med Lukaku- og Benteke-typerne og Stoke. Det ville også hjælpe os mod dødbolde. Han score mål og laver assists. 6 mål og 3 assist i år
Iøvrigt så er han kun 21 så han ville passe til FSGs indkøbspolitik. Spørgsmålet er så bare prisen. £10 mio. kan jeg ikke tro vi får ham for.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » onsdag, 22. maj, 2013 12:56

Den defensive midt har længe været vores akilleshæl - forstået sådan, at når Lucas er skadet, har vi INGEN til at tage over. Vi har prøvet med mange, men det har fejlet gevaldigt. Allen har aldrig været defensiv midt, og gik også fra at være Liverpools bedste indkøb længe, til at være endnu en forfærdelig fejl (sat hårdt på spidsen) da han blev rykket længere tilbage og skulle dække Lucas' plads, efter hans skade. Suarez ville være en bedre defensiv midt end Allen.

Derudover, så kan det godt være at ham grækeren (som jeg altså ikke har lært at stave navnet på endnu) kan spille defensiv midt. Men hvis Carragher, Coates og Skrtel forsvinder, så er grækeren (ok jeg finder lige hans navn) Kyriakos Papadopoulos jo ikke ledig til at sætte op på midten, hvis altså ikke vi henter endnu en stjerne central forsvarer.
Og hvis vi har nogen som helst planer om at skulle op og lege med hvor det er sjovt, så skal vi altså minimum have to spillere til alle pladser, som har evnerne til at spille med og reelt skaber konkurrence om pladserne.

...at jeg så personligt sagtens kunne se Henderson blive omskolet til at dække den defensive plads, er en helt anden sag.

Brugeravatar
Jensen

Indlæg af Jensen » onsdag, 22. maj, 2013 13:43

http://hereisthecity.com/2013/05/21/liv ... argentina/

Liverpool linked back with 'most promising youngster of Argentina'

A potential bargain for a player of his calibre, fitting in with Brendan Rodgers' drive to sign talented youngsters, as he will fit similar criteria to Coutinho.

The agent of Luciano Vietto has claimed Liverpool are one of the clubs still tracking his client.

It is a year ago since Liverpool were first linked with Luciano Vietto, with The Mirror reporting last summer that the club had sent scouts to watch the attacking midfielder.

Real Madrid had a bid rejected for the Racing Club teenager, with his club saying simply that they want to 'enjoy him' for a while before turning a profit on him.

With the European summer transfer window almost upon us, Racing Club are facing the prospect of losing out on their prize asset as interest increases once again.

Besvar