I det citat du henviser til er det ikke Kyriakos Papadopoulos der henvises til men Victor Wanyama.Bojangles skrev:Den defensive midt har længe været vores akilleshæl - forstået sådan, at når Lucas er skadet, har vi INGEN til at tage over. Vi har prøvet med mange, men det har fejlet gevaldigt. Allen har aldrig været defensiv midt, og gik også fra at være Liverpools bedste indkøb længe, til at være endnu en forfærdelig fejl (sat hårdt på spidsen) da han blev rykket længere tilbage og skulle dække Lucas' plads, efter hans skade. Suarez ville være en bedre defensiv midt end Allen.Jeg har ikke set ham spille, men kunne godt tænke mig at vide hvorfor folk er så vilde med ham?
Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge en ny def. midt til, medmindre han er bedre end Lucas hvilket jeg ikke tror på.
Ser hellere Allen agerer backup til def midt, eller Spearing så.
Derudover, så kan det godt være at ham grækeren (som jeg altså ikke har lært at stave navnet på endnu) kan spille defensiv midt. Men hvis Carragher, Coates og Skrtel forsvinder, så er grækeren (ok jeg finder lige hans navn) Kyriakos Papadopoulos jo ikke ledig til at sætte op på midten, hvis altså ikke vi henter endnu en stjerne central forsvarer.
Og hvis vi har nogen som helst planer om at skulle op og lege med hvor det er sjovt, så skal vi altså minimum have to spillere til alle pladser, som har evnerne til at spille med og reelt skaber konkurrence om pladserne.
...at jeg så personligt sagtens kunne se Henderson blive omskolet til at dække den defensive plads, er en helt anden sag.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvad med Frank Arnesen i den sportslige ledelse?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Jesper skrev:Hvad med Frank Arnesen i den sportslige ledelse?
Det er en joke ik?
han har intet vist i de sidste mange år.
Der er en grund til at han er blevet fyret i HSV.
Tror også at han har en meget høj løn
Vi har ikke været linket sammen med ham, men Thiago Alcantara fra Barcelona kan angiveligt købes fri for 20 millioner euro, da han ikke har spillet ret mange kampe i denne sæson. Kunne være et (bedre) alternativ til Eriksen, men dog også en smule dyre.
-
Med al ære og respekt for Liverpool, så tror jeg, at den transfer er ret urealistisk for jer. Hvis Barca af uransagelige årsager vælger at sælge ham, så vil alle de største klubber stå i kø for at få ham. Det kunne sagtens være en transfer for Bayern, da hans tidligere coach i Pep Guardiola nu er der, men der er også mange rapporter, der siger, at United skulle holde sig klar i kulissen og ligeså med City.
Fan af Manchester United
Thiago har fået ny kontrakt, hans klausul hedder nu 90M€
Derudover tror jeg der går noget tid før han tager skridtet videre, hvis han gør.
Derudover tror jeg der går noget tid før han tager skridtet videre, hvis han gør.

Har du drukket?AllanShore skrev:Med al ære og respekt for Liverpool, så tror jeg, at den transfer er ret urealistisk for jer. Hvis Barca af uransagelige årsager vælger at sælge ham, så vil alle de største klubber stå i kø for at få ham. Det kunne sagtens være en transfer for Bayern, da hans tidligere coach i Pep Guardiola nu er der, men der er også mange rapporter, der siger, at United skulle holde sig klar i kulissen og ligeså med City.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Ja, det ved jeg. Det er det jeg svarer på først - altså hele ideen om at få eller ikke få en ny defensiv midt. Så skriver jeg "Derudover" Hvilket jeg gør, fordi der andetsteds bliver hentydt til at K. Papa kan spille pladsenrnh skrev:I det citat du henviser til er det ikke Kyriakos Papadopoulos der henvises til men Victor Wanyama.Bojangles skrev:Den defensive midt har længe været vores akilleshæl - forstået sådan, at når Lucas er skadet, har vi INGEN til at tage over. Vi har prøvet med mange, men det har fejlet gevaldigt. Allen har aldrig været defensiv midt, og gik også fra at være Liverpools bedste indkøb længe, til at være endnu en forfærdelig fejl (sat hårdt på spidsen) da han blev rykket længere tilbage og skulle dække Lucas' plads, efter hans skade. Suarez ville være en bedre defensiv midt end Allen.Jeg har ikke set ham spille, men kunne godt tænke mig at vide hvorfor folk er så vilde med ham?
Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge en ny def. midt til, medmindre han er bedre end Lucas hvilket jeg ikke tror på.
Derudover, så kan det godt være at ham grækeren (som jeg altså ikke har lært at stave navnet på endnu) kan spille defensiv midt. Men hvis Carragher, Coates og Skrtel forsvinder, så er grækeren (ok jeg finder lige hans navn) Kyriakos Papadopoulos jo ikke ledig til at sætte op på midten, hvis altså ikke vi henter endnu en stjerne central forsvarer.
Og hvis vi har nogen som helst planer om at skulle op og lege med hvor det er sjovt, så skal vi altså minimum have to spillere til alle pladser, som har evnerne til at spille med og reelt skaber konkurrence om pladserne.
...at jeg så personligt sagtens kunne se Henderson blive omskolet til at dække den defensive plads, er en helt anden sag.
Han havde ikke de letteste vilkår. Nej, det var ikke en joke. Jeg syntes han er en kapacitetpommelfeen skrev:Jesper skrev:Hvad med Frank Arnesen i den sportslige ledelse?
Det er en joke ik?
han har intet vist i de sidste mange år.
Der er en grund til at han er blevet fyret i HSV.
Tror også at han har en meget høj løn
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Nej, men det lyder lidt som om du har min ven.thefugle skrev:Har du drukket?
Fan af Manchester United
Ok men Victor Wanyama dækker også begge positioner. (Dette er ikke for at ordkløve)Bojangles skrev:Ja, det ved jeg. Det er det jeg svarer på først - altså hele ideen om at få eller ikke få en ny defensiv midt. Så skriver jeg "Derudover" Hvilket jeg gør, fordi der andetsteds bliver hentydt til at K. Papa kan spille pladsenrnh skrev:I det citat du henviser til er det ikke Kyriakos Papadopoulos der henvises til men Victor Wanyama.Bojangles skrev:Den defensive midt har længe været vores akilleshæl - forstået sådan, at når Lucas er skadet, har vi INGEN til at tage over. Vi har prøvet med mange, men det har fejlet gevaldigt. Allen har aldrig været defensiv midt, og gik også fra at være Liverpools bedste indkøb længe, til at være endnu en forfærdelig fejl (sat hårdt på spidsen) da han blev rykket længere tilbage og skulle dække Lucas' plads, efter hans skade. Suarez ville være en bedre defensiv midt end Allen.Jeg har ikke set ham spille, men kunne godt tænke mig at vide hvorfor folk er så vilde med ham?

Al snak ok at sælge Andy Carroll nu, må forstumme lidt pga. af en slem skade i hælen.
via Shankly's Boot Room facebook
via Shankly's Boot Room facebook
West Ham's bid to sign Andy Carroll received a massive blow last night after the England striker was sidelined for up to FOUR MONTHS.
The Hammers agreed a £15.5million fee with Liverpool for Carroll and targeted Chelsea's 17-goal hitman Romeu Lukaku to play alongside him on loan next season .
Carroll had been granted some time to think over the move with his former club Newcastle United also interested.
But yesterday the striker was forced to pull out of the England squad for the upcoming games against the Republic of Ireland and Brazil with injury.
Late last night he discovered he will be out of action for between three and four months with a heel problem he is understood to have picked up in West Ham's final game of the season against Reading.
It is a monster setback for Liverpool, who had hoped to recoup the cash from the cut-price deal to reinvest in other signings.
West Ham are now considering their options with the worst case scenario that Carroll - who cost the Reds £35million in January last year - missing the first four to five weeks of the new season.
The best case scenario would be that he makes the big kick-off in August but he is expected to miss the whole of pre-season, regardless of the club he ends up with.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg har ændret til 10 og det samme for Tello, så udgifter er det samme totalt.kristiank skrev:Det kan godt være at jeg er helt forkert på den, men tror du helt ærligt at han kun vil koste Liverpool 5£? Jeg tror nærmere han koster en 10£, måske koster han lidt mere og måske lidt mindre, men jeg tror da afgjort at det er i det prisleje vi ligger.Niels K skrev:Begovic - 5
Byram/Micah Richards - 7/10
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15
Køb: 39/42
Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15
Salg 40/48
Dermed kunne der være råd til en Eriksen.
Jeg ser også gerne, at vi beholder Reina, men meget tyder på, at han kan være på vej til Barca.
Jeg må ærligt indrømme, at jeg vægter sikker indgriben med hænderne og dominans i luftrummet hos en målmand højere ned tekniske færdigheder langs jorden noget højere, og jeg er meget nervør ved indlæg og hjørnespark, som det har set ud med Reina i målet.
Begovic forventer jeg kan stoppe en bold og spille nærmeste medspiller, at han kan læse spillet som en sweeper, og at han ellers hellere skal sparke bolden langt frem eller ud over linjen, hvis han er presset, fremfor at afdrible en mand i feltet.
Vi skal tage luftrummet i eget felt tilbage og selv være farligere på dødbolde i modstandernes felt. Det vil give os mange point, som vi ikke får med det nuværende set up.
Niels K skrev:Jeg har ændret til 10 og det samme for Tello, så udgifter er det samme totalt.kristiank skrev:Det kan godt være at jeg er helt forkert på den, men tror du helt ærligt at han kun vil koste Liverpool 5£? Jeg tror nærmere han koster en 10£, måske koster han lidt mere og måske lidt mindre, men jeg tror da afgjort at det er i det prisleje vi ligger.Niels K skrev:Begovic - 5
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15
Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15
Salg 40/48
Jeg ser også gerne, at vi beholder Reina, men meget tyder på, at han kan være på vej til Barca.
Jeg må ærligt indrømme, at jeg vægter sikker indgriben med hænderne og dominans i luftrummet hos en målmand højere ned tekniske færdigheder langs jorden noget højere, og jeg er meget nervør ved indlæg og hjørnespark, som det har set ud med Reina i målet.
Begovic forventer jeg kan stoppe en bold og spille nærmeste medspiller, at han kan læse spillet som en sweeper, og at han ellers hellere skal sparke bolden langt frem eller ud over linjen, hvis han er presset, fremfor at afdrible en mand i feltet.
Vi skal tage luftrummet i eget felt tilbage og selv være farligere på dødbolde i modstandernes felt. Det vil give os mange point, som vi ikke får med det nuværende set up.
Det er et rigtig fint forslag.
Gad vide om Downing smutter.
http://onside.dk/premier-league/avis-lf ... til-fulham
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
ville da være super lækkert, hvis liverpool kunne komme af med ham.. så har vi næsten skudt alt død-vægt afsted!Kelly skrev:Niels K skrev:Jeg har ændret til 10 og det samme for Tello, så udgifter er det samme totalt.kristiank skrev:Det kan godt være at jeg er helt forkert på den, men tror du helt ærligt at han kun vil koste Liverpool 5£? Jeg tror nærmere han koster en 10£, måske koster han lidt mere og måske lidt mindre, men jeg tror da afgjort at det er i det prisleje vi ligger.Niels K skrev:Begovic - 5
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15
Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15
Salg 40/48
Det er et rigtig fint forslag.
Gad vide om Downing smutter.
http://onside.dk/premier-league/avis-lf ... til-fulham
hvis vi også kunne få nogle håndøre for ham, kunne det være fedt!