Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg tror også at rygterne om Renia til Barcelona og vores ven i Stoke til Liverpool passer.
Tror i der kommer en stor signing`?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Det tror jeg faktisk, men det er selvfølgelig også baseret på en antagelse af at vi også sælger en del spillere i vinduet og dermed skaber luft i budgettet.Kelly skrev:Jeg tror også at rygterne om Renia til Barcelona og vores ven i Stoke til Liverpool passer.
Men okay, hvis du med stor mener top top niveau, så nej, for dem kan vi ikke tiltrække. Eks. Ericssen ville jeg kalde en stor signing, men det smag og behag
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
BlancoLanda for 4 måneder siden
he's totally better than Michu... when both were at Celta de Vigo (2 years ago, on 2nd division), Aspas was known as the best player of the team, and Michu was quite transparent.
Now, Michu left Celta and Celta is in 1st division. Aspas is, now, one of the best forward player of La Liga, and he's going to be called to play on Spanish Team soon. Michu started to shine when he left Celta, he's awesome, but Aspas is, at least, as good as Michu.
http://www.youtube.com/watch?v=5LbREMVEYsI
<Det lyder lovende....pisse fedt mand, jeg tror sgu Liverpool har lavet et scoop
he's totally better than Michu... when both were at Celta de Vigo (2 years ago, on 2nd division), Aspas was known as the best player of the team, and Michu was quite transparent.
Now, Michu left Celta and Celta is in 1st division. Aspas is, now, one of the best forward player of La Liga, and he's going to be called to play on Spanish Team soon. Michu started to shine when he left Celta, he's awesome, but Aspas is, at least, as good as Michu.
http://www.youtube.com/watch?v=5LbREMVEYsI
<Det lyder lovende....pisse fedt mand, jeg tror sgu Liverpool har lavet et scoop
Jeg håber i den grad, at jeg tager fejl, men jeg er ikke just optimistisk med vore første forstærkninger
op til den nye sæson.
Vi skal helst ikke tilbage til kvantitet frem for kvalitet indkøbsstrategien a la Rafa og Houlier tiden.
op til den nye sæson.
Vi skal helst ikke tilbage til kvantitet frem for kvalitet indkøbsstrategien a la Rafa og Houlier tiden.
-
Hvem siger vi pisser pengene væk? De seneste 4 handler (Coutinho, Sturridge, Toure og Aspas) vidner da om økonomisk ansvarlighed. Har du set samtlige Celtas kampe i indeværende sæson, siden du kan komme med et så skråsikkert postulat?Aggerdoo skrev:Jeg tror også, at han er breddespiller. Men alligevel. Jeg er træt af, at vi pisser pengene væk. 7-8 mio pund for Aspas, var det 11 for Borini og 15 for Allen. Jeg er er træt af, at vi hele tiden henter det næst- eller tredjebedste i stedet for at købe færre men bedre spillere.Jesper skrev:Han er nok mest breddedpiller, men imø er han langt bedre til bredden end dem vi har nu. Set ham flere gange og han er en teknisk og dynamisk spiller.Aggerdoo skrev:Aspas ligner i mine øjne endnu en spiller, der ikke for alvor er god nok til klubben. Jeg kan ikke se, at han kan tilføre holdet noget væsentligt i topniveauet. Havde virkelig håbet, at vi ville forsøge at hæve overliggeren lidt.
Men jeg lader mig da gerne overraske.
På plussiden, så er vi offensive. Tror det både på køb og salgsiden bliver en travl sommer!
Men igen - Aspas skal da have chancen. Jeg har bare bange anelser.
Vi ved ikke, om han på nuværende tidspunkt kan tilføre noget til start 11'eren. Det skal han have tiden til at bevise. Han kan vise sig at være en fantastisk investering, hvor vi tidligere har set, at mindre kendte navne som Hÿpia, Finnan, Benayoun etc jo endte med at blive værdifulde spillere for os. Han kan også vise sig at blive et flop. Men Rodgers har jo netop meldt ud, at vi skal styrke vores bredde, hvorfor et køb som Toure og nu Aspas i den sammenhæng virker logisk.
Slutteligt skal man huske på, at angribere per definition er dyrere end midtbanespillere og forsvarsspillere. Så har vi hentet en solid breddespiller, så synes jeg langt fra, at en pris på 65-70 millioner kroner er at "pisse pengene væk".
Ret beset blev der refereret til Allen og Borini og de ville pt ikke indgå i en optimal start 11er. Og så er det vel ret dyrt..Robbie_God_Fowler skrev:Hvem siger vi pisser pengene væk? De seneste 4 handler (Coutinho, Sturridge, Toure og Aspas) vidner da om økonomisk ansvarlighed. Har du set samtlige Celtas kampe i indeværende sæson, siden du kan komme med et så skråsikkert postulat?Aggerdoo skrev:Jeg tror også, at han er breddespiller. Men alligevel. Jeg er træt af, at vi pisser pengene væk. 7-8 mio pund for Aspas, var det 11 for Borini og 15 for Allen. Jeg er er træt af, at vi hele tiden henter det næst- eller tredjebedste i stedet for at købe færre men bedre spillere.Jesper skrev:Han er nok mest breddedpiller, men imø er han langt bedre til bredden end dem vi har nu. Set ham flere gange og han er en teknisk og dynamisk spiller.Aggerdoo skrev:Aspas ligner i mine øjne endnu en spiller, der ikke for alvor er god nok til klubben. Jeg kan ikke se, at han kan tilføre holdet noget væsentligt i topniveauet. Havde virkelig håbet, at vi ville forsøge at hæve overliggeren lidt.
På plussiden, så er vi offensive. Tror det både på køb og salgsiden bliver en travl sommer!
Vi ved ikke, om han på nuværende tidspunkt kan tilføre noget til start 11'eren. Det skal han have tiden til at bevise. Han kan vise sig at være en fantastisk investering, hvor vi tidligere har set, at mindre kendte navne som Hÿpia, Finnan, Benayoun etc jo endte med at blive værdifulde spillere for os. Han kan også vise sig at blive et flop. Men Rodgers har jo netop meldt ud, at vi skal styrke vores bredde, hvorfor et køb som Toure og nu Aspas i den sammenhæng virker logisk.
Slutteligt skal man huske på, at angribere per definition er dyrere end midtbanespillere og forsvarsspillere. Så har vi hentet en solid breddespiller, så synes jeg langt fra, at en pris på 65-70 millioner kroner er at "pisse pengene væk".
Men havde vi først købt to spillere til start 11eren og derefter til bredden var bekymringen nok mindre. Det er dog svært at time
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jesper skrev:Ret beset blev der refereret til Allen og Borini og de ville pt ikke indgå i en optimal start 11er. Og så er det vel ret dyrt..Robbie_God_Fowler skrev:Hvem siger vi pisser pengene væk? De seneste 4 handler (Coutinho, Sturridge, Toure og Aspas) vidner da om økonomisk ansvarlighed. Har du set samtlige Celtas kampe i indeværende sæson, siden du kan komme med et så skråsikkert postulat?Aggerdoo skrev:Jeg tror også, at han er breddespiller. Men alligevel. Jeg er træt af, at vi pisser pengene væk. 7-8 mio pund for Aspas, var det 11 for Borini og 15 for Allen. Jeg er er træt af, at vi hele tiden henter det næst- eller tredjebedste i stedet for at købe færre men bedre spillere.Jesper skrev:Han er nok mest breddedpiller, men imø er han langt bedre til bredden end dem vi har nu. Set ham flere gange og han er en teknisk og dynamisk spiller.Aggerdoo skrev:Aspas ligner i mine øjne endnu en spiller, der ikke for alvor er god nok til klubben. Jeg kan ikke se, at han kan tilføre holdet noget væsentligt i topniveauet. Havde virkelig håbet, at vi ville forsøge at hæve overliggeren lidt.
Men havde vi først købt to spillere til start 11eren og derefter til bredden var bekymringen nok mindre. Det er dog svært at time
Hvad så med Henderson og Carroll, og en masse andre. Jeg vil vædde på at Aspa er bedre end Carroll. Jeg tror på ham. En ting er sikker han er teknisk stærk og hurtig.
I januar blev han kraftigt rygtet til både Valencia og Chelsea.
http://www.insidespanishfootball.com/va ... june-2019/
-
@ Jesper
Nu bliver Aspas jo ellers specifikt nævnt: "Jeg er træt af, at vi pisser pengene væk. 7-8 mio pund for Aspas"
Jeg forstår ikke, at man som Aggerdoo vælger at være så forudindtaget, når det tydeligt fremgår, at man ikke har set spilleren spille kontinuerligt. Havde det nu været
Nu bliver Aspas jo ellers specifikt nævnt: "Jeg er træt af, at vi pisser pengene væk. 7-8 mio pund for Aspas"
Jeg forstår ikke, at man som Aggerdoo vælger at være så forudindtaget, når det tydeligt fremgår, at man ikke har set spilleren spille kontinuerligt. Havde det nu været
Enig i stor stil, Cou er i den grad 1. klasse og 1. hylde, er SÅ lykkelig for at vi fik ham og ikke Wesley Sneijder, men vel ville begge have været fine at have, men Cou er som skrevet i en anden tråd 1. mand på holdkortet hos mig i den kommende sæson, indtil han viser han er et ½ season wonder. Og det er han ikke, skal det sigesKelly skrev:. Daniel S og Philippe Coutinho ville være synd at kalde fra hylde 2 og 3. De er topspillere. Borini vil jeg give chancen, han viste gode takter inden skaderne kom. Og Allen kommer helt sikkert med tiden. Henderson tror jeg også på.
Aspa tror jeg godt kan blive god for Liverpool. Han er lynhurtig og målfarlig. Har han været rygtet til andre klubber.

On topic, aner ikke hvem han(Aspa) er, så så meget for on topic

Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg siger jo også, at han skal have chancen. Og nej, jeg har ikke set ham kontinuerligt, men jeg har set ham i ret mange kampe. Og jeg synes ikke, at han er noget specielt. Og jeg er irriteret over, at vi gang på gang køber halvdyre lottokuponer. Nogle gange er der gevinst, men jeg synes, at der er langt imellem. Korrekt - Coutinho og Sturridge var gode, men spillere som Allen, Borini, Assaidi, Adam, Hendo, Downing osv. er bare den bløde mellemvare til for mange penge. Og det frygter jeg, at Aspas også bliver.Robbie_God_Fowler skrev:@ Jesper
Adam og specielt Assaidi er dog købt for forholdsvis små penge. £7 mil. for en angriber er altså heller ikke store penge i dagens fodboldverden. Specielt ikke når det er Liverpool der står som køber.Aggerdoo skrev:Jeg siger jo også, at han skal have chancen. Og nej, jeg har ikke set ham kontinuerligt, men jeg har set ham i ret mange kampe. Og jeg synes ikke, at han er noget specielt. Og jeg er irriteret over, at vi gang på gang køber halvdyre lottokuponer. Nogle gange er der gevinst, men jeg synes, at der er langt imellem. Korrekt - Coutinho og Sturridge var gode, men spillere som Allen, Borini, Assaidi, Adam, Hendo, Downing osv. er bare den bløde mellemvare til for mange penge. Og det frygter jeg, at Aspas også bliver.Robbie_God_Fowler skrev:@ Jesper
Men når man igen og igen bruger disse "små" penge for folk, der alligevel ikke gør en forskel, så bliver det dyrt i længden. Hvor mange penge har vi ikke brugt over de sidste par år - og hvor meget har vi fået ud af det?Mads T. skrev:Adam og specielt Assaidi er dog købt for forholdsvis små penge. £7 mil. for en angriber er altså heller ikke store penge i dagens fodboldverden. Specielt ikke når det er Liverpool der står som køber.Aggerdoo skrev:Jeg siger jo også, at han skal have chancen. Og nej, jeg har ikke set ham kontinuerligt, men jeg har set ham i ret mange kampe. Og jeg synes ikke, at han er noget specielt. Og jeg er irriteret over, at vi gang på gang køber halvdyre lottokuponer. Nogle gange er der gevinst, men jeg synes, at der er langt imellem. Korrekt - Coutinho og Sturridge var gode, men spillere som Allen, Borini, Assaidi, Adam, Hendo, Downing osv. er bare den bløde mellemvare til for mange penge. Og det frygter jeg, at Aspas også bliver.Robbie_God_Fowler skrev:@ Jesper
Hit raten, har da været uhørt god under BR og Co efter min mening. Synes faktisk det har været til et 10 tal på den gamle skala, Allen er umiddelbart det eneste mindre gode, og har disset ham noget, men den skulderskaden, kan jo godt have hæmmet mere end jeg troede, starten var jo fin.Aggerdoo skrev:Jeg siger jo også, at han skal have chancen. Og nej, jeg har ikke set ham kontinuerligt, men jeg har set ham i ret mange kampe. Og jeg synes ikke, at han er noget specielt. Og jeg er irriteret over, at vi gang på gang køber halvdyre lottokuponer. Nogle gange er der gevinst, men jeg synes, at der er langt imellem. Korrekt - Coutinho og Sturridge var gode, men spillere som Allen, Borini, Assaidi, Adam, Hendo, Downing osv. er bare den bløde mellemvare til for mange penge. Og det frygter jeg, at Aspas også bliver.Robbie_God_Fowler skrev:@ Jesper
Borini kan vel ikke bedømmes pga de KONSTANTE skader, ved ikke om han tidligere har været skades plaget, men LFC lægerne godkender vist alt, selv hvis man er født uden korsbånd.
"Guillem Balague @GuillemBalague
I will let you know about another Liverpool signing tomorrow if I get it confirmed. And I am as excited about that one as I am of Aspas.
That LFC signing confirms the policy of the club: clever,potentially good signings. Potentially being the key word. But exciting nonetheless."
Spændende at se hvad det går ud på
I will let you know about another Liverpool signing tomorrow if I get it confirmed. And I am as excited about that one as I am of Aspas.
That LFC signing confirms the policy of the club: clever,potentially good signings. Potentially being the key word. But exciting nonetheless."
Spændende at se hvad det går ud på

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Aldrig hørt den formululering før, men det er i øjet. Jonas Smidt nævnte ordet medie-luder første gang jeg hørte det ,i "dokumentaren" P.I.S og han virkede klogAarde skrev: tweet-whores derude.