Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
lars
Geografisk sted: Århus C
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lars » tirsdag, 04. jun, 2013 11:37

Henderson tror og håber jeg ikke skal nogen steder. Synes han flere gange i foråret har vist hvor stort hans potentiale er. Han er stadig (forholdsvis) ung og tror ikke han vil stille sig på bagbenene fordi han skal bruge en sæson eller to på at være rotationsspiller samt suge til sig fra eksempelvis Gerrard.
Men selvfølgelig dukker det rette tilbud op så har alle spillere jo sin pris...

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 04. jun, 2013 11:38

Scouzer skrev:spørgsmålet bliver så bare hvilken konsekvens det får for spillere som Shelvey, Allen, Henderson, og Suso.
Det må jo næsten betyde at vores ideal midtbane kommer til at hedder noget med:

Lucas -Gerrard
Mkhitaryan

Jeg tvivler på at de omtalte spillere vil være tilfreds den manglende spilletid.
Specielt Suso og Shelvey vil nok få begrænset med muligheder.
Måske Rodgers vudere at de bare ikke er gode nok, og skal sendes videre.
Suso fik i efteråret en ny kontrakt, tvivler på han skal afskrives allerede nu.
Lej ham ud i et år eller to også er han klar, helt klart en spiller jeg ser stort potentiale i.
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 04. jun, 2013 11:42

Xenne skrev:
Scouzer skrev:spørgsmålet bliver så bare hvilken konsekvens det får for spillere som Shelvey, Allen, Henderson, og Suso.

Lucas -Gerrard
Mkhitaryan

Jeg tvivler på at de omtalte spillere vil være tilfreds den manglende spilletid.
Lej ham ud i et år eller to også er han klar, helt klart en spiller jeg ser stort potentiale i.
Der skal hentes en god back up for Lucas. Han er ikke kommet rigtig i gang igen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » tirsdag, 04. jun, 2013 12:02

Kelly skrev:
Xenne skrev:

Lucas -Gerrard
Mkhitaryan

Der skal hentes en god back up for Lucas. Han er ikke kommet rigtig i gang igen.
Lucas kommer op i gear til den kommende sæson, mener ikke vi skal investerer i flere midtbane spillere da vi pt. har en overflod af dem. Mange af dem har vi endda betalt store summer for, Allen og Hendo.
Vores midtbane består pt. af, Gerrard, Allen, Hendo, Lucas, Spearing, Shelvey, Suso, Coady.
Prioriteringen må være forsvaret, wing og angrebet.
Billede

mrwhiskey

Indlæg af mrwhiskey » tirsdag, 04. jun, 2013 12:08

Lucas -Gerrard
Mkhitaryan

Jeg tror måske Suso bliver udlejet og Shelvey solgt. Men ellers har Rodgers da været god til at rotere godt ifht midtbanen. Så jeg ser det ikke som et problem. Men kan godt lidt se hvad du mener

bongfong

Indlæg af bongfong » tirsdag, 04. jun, 2013 13:38

Xenne skrev:
Kelly skrev:
Xenne skrev:

Lucas -Gerrard
Mkhitaryan

Lucas kommer op i gear til den kommende sæson, mener ikke vi skal investerer i flere midtbane spillere da vi pt. har en overflod af dem. Mange af dem har vi endda betalt store summer for, Allen og Hendo.
Vores midtbane består pt. af, Gerrard, Allen, Hendo, Lucas, Spearing, Shelvey, Suso, Coady.
Come on. Vi har Spearing, Coady og Lucas som defensive opryddere, men de når slet ikke Lucas til sokkeholderne til at give ham konkurrence på pladsen. Mener helt klart vi skal styrke positionen med en Diame som den mest oplagte i mine øjne til relativ billige penge (35 mio. klausul)

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 04. jun, 2013 13:59

Imø. bør spillere som Suso og Shelvey ikke indgå i den faste rotation på et hold, der gerne vil spille med om topfireplaceringer. De bør begge udlejes, og et salg af Shelvey kan komme på tale, hvis prisen er høj nok (over £8 mio.).

Sterling er i denne sæson blevet overspillet i efteråret, og mentalt og fysisk har han kæmpet resten af sæsonen med at komme tilbage på et brugbart niveau. Sterling skal heller ikke som sådan indgå i den faste rotation, men han skal have spilletid, når han mentalt og fysisk er klar til det.

Jeg tror, Papadopoulos er tænkt som reserve til Lucas, og det er imø. en ok løsning.

Mkhitaryan er en spiller, jeg har håbet på i lang tid, da jeg godt kan lide ham som type, og da han ud fra det, jeg kender til ham (primært artikler) imø. vil komplementere resten af midtbanen godt. Lucas og Gerrard er ikke de mest mobile, men det er Mkhitaryan derimod, og han kan samtidig også byde ind med god kropsstyrke i nærkampene. Han binder dog mere kæderne sammen med løb med og uden bold end ved afleveringer, og det kan forekomme lidt aparte i Rodgers spanskinspirerede system, hvis han skal ligge på den offensive midt, som RFG også er inde på. Men når Gerrard netop ligger bagved, og Coutinho ofte er blevet placeret på venstrekanten med licens til at trække ind i banen, så behøver den offensive midt imø. ikke også at være en god playmaker. Henderson kan lidt af det samme, men han har ikke umiddelbart den samme målnæse og kommer ikke ligeså tit med i feltet, og jeg tror, det er det, Rodgers savner ved Henderson. Og så vil Mkhitaryan være ideel i omstillingerne, hvorfor han også vil passe til de mere pragmatiske versioner af konceptet, som Rodgers har vist prøver på i denne sæson.

Derudover kan Mkhitaryan spille sammen med Suarez, og hvis Suarez sælges, kan Mkhitaryans målnæse, som forhåbentlig kan overføres til PL, fungere som en del af erstatningen for Suarez, selvom han nok ikke bliver en topscorertype.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 04. jun, 2013 14:39

bongfong skrev:
Xenne skrev:
Kelly skrev:
Xenne skrev:

Lucas -Gerrard
Mkhitaryan

Come on. Vi har Spearing, Coady og Lucas som defensive opryddere, men de når slet ikke Lucas til sokkeholderne til at give ham konkurrence på pladsen. Mener helt klart vi skal styrke positionen med en Diame som den mest oplagte i mine øjne til relativ billige penge (35 mio. klausul)
+1
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 04. jun, 2013 15:04

Liverpool er angiveligt tæt på at hente Henrik Mkhitaryan til klubben fra Shakhtar Donetsk. Den 24-årige offensivspiller nettede hele 29 gange i 39 kampe og lavede 10 assists i den netop færdigspillede sæson. Prisen skulle ligge mellem £20-22m.

(Kilde: Daily Mirror & Daily Mail)

Imponerende af en midtbanemand må man sige. :shock:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » tirsdag, 04. jun, 2013 15:13

HUSK NU FOR POKKER AT LINKE TIL DE NYHEDER I POSTER HERINDE.
SVÆRRE ER DET ALTSÅ HELLER IKKE!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 04. jun, 2013 15:17

@ Fribytter

Nu har vi diskuteret Mkhitaryan før, men dengang tror jeg ikke, at vi kom ind på de aspekter ved ham, du nævner nu. Nu ved jeg ikke hvor meget Mkhitaryan løber på en kamp, men at han skulle være fantastisk mobil, kan jeg ikke genkende ud fra mit kendskab til ham (dvs. CL i 2010-11 og 2012-13). Han er god til at løbe ind i de rigtige huller - ellers ville han ikke score så mange mål, lidt ala Jon Dahl - men det er ikke mit indtryk, at det er ham der "stretcher" modstanderen uden bold, så de tvinges til at spille bredt. Han er slet ikke en Henderson hvad mobilitet angår, og jeg vil nok stadig finde en midtbane bestående af Lucas-Gerrard-Mkhitaryan ret ubevægelig.
Derudover mener jeg heller ikke, at han er specielt fysisk stærk. På det punkt minder han mig nærmere om Benayoun, selvom det måske er at underdrive hans fysik en tand.

Du har en vigtig pointe omkring målfarligheden, som jeg dog tror, at Henderson måske kan tilegne sig med tiden. Og selvom Gerrard ikke længere løber hurtigt, så har han trods alt vist, at han kan lave mål.
Vi skal i hvert fald have mere gang i scoringen fra kanterne, hvilket gør, at Downing måske ikke er den rigtige mand. I hvert fald ikke til en startplads.

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » tirsdag, 04. jun, 2013 15:24

Jeg frygter desværre at Suso har lidt det samme problem som Pacheco.
Han virker for mig alt for langsom.
Så har jeg større tiltro til Shelvey som jeg er overbevist om kan blive en klasse spiller,
hvis han kan blive lejet ud til en mindre klub og få en masse spilletid

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 04. jun, 2013 16:02

Scouzer skrev:Jeg frygter desværre at Suso har lidt det samme problem som Pacheco.

Så har jeg større tiltro til Shelvey som jeg er overbevist om kan blive en klasse spiller.
:?

Jeg vil godt lægge hovedet på blokken og påstå, at Suso er hurtigere end Shelvey.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 04. jun, 2013 16:04

Scouzer skrev:Jeg frygter desværre at Suso har lidt det samme problem som Pacheco.
Så har jeg større tiltro til Shelvey som jeg er overbevist om kan blive en klasse spiller,
hvis han kan blive lejet ud til en mindre klub og få en masse spilletid

Jeg ser et større lys i Suso end jeg gør i Shelvey. Men det er vel en smagssag?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » tirsdag, 04. jun, 2013 16:32

Aarde skrev:

Så har jeg større tiltro til Shelvey som jeg er overbevist om kan blive en klasse spiller.
:?

Jeg vil godt lægge hovedet på blokken og påstå, at Suso er hurtigere end Shelvey.
De er begge to langsomme. Suso har et hurtigere fodskifte, mens Shelvey løber med mere power.

Jeg håber inderligt at Suso kan tilegne sig de defensive dyder til at spille en dybere midtbanerolle. Hans største våben er utvivlsomt overblikket og de lange pasninger, hvilket der vil være mere plads til at iscenesætte dybere på banen. Men han er en spiller man frygter aldrig får oparbejdet den fysiske robusthed til at indgå i slagsmålene centralt på banen, og derfor må håbe på en alternativ kantrolle.

Han burde i høj grad spilles på den centrale midtbane på U21 holdet, så han får en masse erfaring i positionen.

Besvar