Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Alonso skrev:Aarde skrev:Scouzer skrev:Jeg frygter desværre at Suso har lidt det samme problem som Pacheco.
Han virker for mig alt for langsom.
Så har jeg større tiltro til Shelvey som jeg er overbevist om kan blive en klasse spiller.
Jeg vil godt lægge hovedet på blokken og påstå, at Suso er hurtigere end Shelvey.
De er begge to langsomme. Suso har et hurtigere fodskifte, mens Shelvey løber med mere power.
Ingen af dem er decideret hurtige, men jeg ser nu alligevel Suso som en hurtigere spiller end Shelvey - han er i hvert fald mere eksplosiv på de første meter, og jeg vil i det hele taget ikke betragte ham som direkte langsom. Men sådan kan man jo se ting forskelligt.
Under alle omstændigheder er det spøjst at argumentere for, at Suso ikke skulle have hurtigheden til at gøre sig på topniveau, for efterfølgende at udvise større tiltro til Shelvey, der er mindst ligeså langsom som Suso er (og i min optik også langsommere).
-
Hekkem
- Alder: 51
Mugge skrev:HUSK NU FOR POKKER AT LINKE TIL DE NYHEDER I POSTER HERINDE.
SVÆRRE ER DET ALTSÅ HELLER IKKE!
Link?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
YNWA!
- Alder: 28
Nummer 1 & 2 mål er godt klappet ind! Er jeg den eneste der synes han ser vanvittig hurtig ud?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
elpistolero7
- Alder: 32
af elpistolero7 » tirsdag, 04. jun, 2013 19:56
Henrikh Mkhitaryan's 25 mål i den ukrainske liga
-
OBI-WAN
af OBI-WAN » tirsdag, 04. jun, 2013 20:11
Så kender man sin klub igen!

Et køb af Mkhitaryan vil sende nogle rigtige dejlige signaler til omverdenen.Eftertragtet spiller fra øverste hylde. Vi har ikke tænkt os, at læne os tilbage og tage os til takke med 2. sorteringen.
Ufatteligt at man kan få så meget mere spiller for sine penge, hvis man kigger ud over Englands grænser.
Det kan selvfølgelig også være et røgslør i forhold til køb af Eriksen. Ren spekulation.
Man må bare sige, at Mkhitaryan med sin fart, teknik, alder og målfarlighed passer perfekt ind i Rodgers filosofi.
Edit: Just in!
http://www.vavel.com/en/football/premie ... netsk.html
Vi skulle være enige om prisen på 22 mio. (190 mio. kr)
Må dog indrømme, at jeg aldrig har hørt om Vavel.com.
Senest rettet af
OBI-WAN tirsdag, 04. jun, 2013 20:15, rettet i alt 1 gang.
-
thefugle
af thefugle » tirsdag, 04. jun, 2013 20:12
Snakkede allerede på forum om Mkhitaryan sidste år på forum, og jeg må jo sige igen, jeg har et godt øje til ham. Han virker som en type som ville passe lige ind i vores system.
Han burde være et større mål end Eriksen hvis prisen er som påstået. Da Eriksen ville koste det samme eller mere. Og den kære Henrikh er imo bedre...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
OBI-WAN
af OBI-WAN » tirsdag, 04. jun, 2013 20:19
thefugle skrev:Snakkede allerede på forum om Mkhitaryan sidste år på forum, og jeg må jo sige igen, jeg har et godt øje til ham. Han virker som en type som ville passe lige ind i vores system.
Han burde være et større mål end Eriksen hvis prisen er som påstået. Da Eriksen ville koste det samme eller mere. Og den kære Henrikh er imo bedre...
Eriksen skulle vidst "kun" koste £15 mio.. Og umiddelbart ser jeg ham som en bedre tiki-taka spiller. Min opfattelse er, at Mkhitaryan er bygget til at spille mere direkte?
http://www.sporten.dk/fodbold/liverpool ... sens-plads Peter Bonde om Henrikh Mkhitaryan.
Peter Bonde skrev: om Henrikh Mkhitaryan
- Mkhitaryan er for mig at se en omstillingsspiller, der er ekstremt eksplosiv og meget målfarlig. Han går dybt og dukker lige pludselig op inde i boksen. Han er en type, der er enormt ubehagelig for et forsvar, fordi man tror, at man har styr på angriberne, og så kommer der sådan én fra andet geled.
- Christian er mere en rigtig 10’er, en boldfast type, der kombinerer mere i de små rum og får indflydelse ad den vej. Det er lidt som at sammenligne Christian med en Jon Dahl, der også gik meget dybt og var meget målfarlig. Det er to forskellige typer.
- I min verden kan Christian spille stort set alle steder. Også i Premier League. Om han så bliver stamspiller, er der andre ting, der spiller ind omkring.
- Hvis man har råd, ville det være optimalt at have dem begge. I Premier League vil der være kampe, hvor man står højt i banen og dominerer, og her vil Christian være god. I svære kampe på udebane, hvor man spiller på omstillinger, vil en spiller som Mkhitaryan være ideel.
Senest rettet af
OBI-WAN tirsdag, 04. jun, 2013 20:25, rettet i alt 3 gange.
-
Alonso
- Alder: 36
Eriksen koster ikke i nærheden af 22 mio. pund. Så er der da nogle der bliver godt og grundig røvrendt, hvis de betaler den slags penge. Læste i øvrigt på rawk at den gode Henrikh kun skulle tjene 15.000 pund om ugen, så det er nok en af grundene til at vi gerne betaler 22 mio. pund.
-
LarsU
Hekkem skrev:Mugge skrev:HUSK NU FOR POKKER AT LINKE TIL DE NYHEDER I POSTER HERINDE.
SVÆRRE ER DET ALTSÅ HELLER IKKE!
Link?
http://da.bab.la/ordbog/dansk-engelsk/svaerere

Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
OBI-WAN
af OBI-WAN » tirsdag, 04. jun, 2013 20:48
Alonso skrev:Eriksen koster ikke i nærheden af 22 mio. pund. Så er der da nogle der bliver godt og grundig røvrendt, hvis de betaler den slags penge. Læste i øvrigt på rawk at den gode Henrikh kun skulle tjene 15.000 pund om ugen, så det er nok en af grundene til at vi gerne betaler 22 mio. pund.
Uden baggrund i andet end almindelig sund fornuft, kan jeg ikke tro, at en så eftertragtet og dyr spiller, kun kan forhandle sig frem til 15k/uge. Samtidig ville han vel nærmest bliver den dårligst betalte spiller i seniortruppen, hvis man ser bort fra talenterne. Hvis det skulle være tilfældet, så må der være indbygget nogle helt vilde præstationsbaserede bonusser.

-
RuneDans
- Geografisk sted: København
- Alder: 36
af RuneDans » tirsdag, 04. jun, 2013 20:51
http://www.vavel.com/en/football/premie ... netsk.html
Jeg siger bare Køb, køb køb.. Selvom den ukrainske liga ikke er i nærheden af den engelske, taler hans statistikker sig helt klare sprog !
Skal lige sige jeg ikke kender noget til sidens troværdighed.
Liverpool FC siden 1997.
Viborg F. F. siden 1995.
-
Kristian M
af Kristian M » tirsdag, 04. jun, 2013 21:08
Mkhitaryan virker som en rigtig spændende spiller! Jeg må dog indrømme, at jeg aldrig har hørt om ham før interessen fra Liverpool er begyndt at blive meldt. Han virker som et godt alternativ, nu når det ser ud til, at Eriksen ryger til Dortmund. Dog synes jeg 22 mio. pund lyder som rigtig mange penge, og jeg har svært ved at bedømme om Mkhitaryan er det beløb værd udelukkende ud fra de videoer, jeg har set.
Er der nogen her på forummet, der kender spilleren godt og vil kunne komme med et bud på, om det er en "fair" pris for ham?
-
Jesper
Kristian M skrev:Mkhitaryan virker som en rigtig spændende spiller! Jeg må dog indrømme, at jeg aldrig har hørt om ham før interessen fra Liverpool er begyndt at blive meldt. Han virker som et godt alternativ, nu når det ser ud til, at Eriksen ryger til Dortmund. Dog synes jeg 22 mio. pund lyder som rigtig mange penge, og jeg har svært ved at bedømme om Mkhitaryan er det beløb værd udelukkende ud fra de videoer, jeg har set.
Er der nogen her på forummet, der kender spilleren godt og vil kunne komme med et bud på, om det er en "fair" pris for ham?
Kender ham ikke godt, men har da set nogle kamp i cl. Hans særlige spidskompetence er at være en hyper farlig midtbanespiller, hvor han er god til at læse spillet og finde hullerne i forsvaret, gerne lige foran forsvaret. De kompetencer er der ikke mange der har og alene det har en høj pris. Han har spillet på højt niveau og har en fin alder. Prisen er helt fair, vurderer jeg ud fra et spinkelt grundlag
Senest rettet af
Jesper tirsdag, 04. jun, 2013 21:53, rettet i alt 1 gang.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!