Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Tak for svar ang. ligaer. Lidt samme tanker jeg havde, med et indtryk af at toppen i den ukrainske måske var lidt bedre end toppen i den hollandske, mens den hollandskes bundniveau var højest. Det er dog kun gisninger. Spillet i den hollandske ligger vel tættest op af det, BR ønsker at spille.
Ang. Mkhitaryan, så har jeg kun set lidt kompilationer på youtube. Han virker da til at være ret beggebenet? Den primære grund til, at jeg synes han er spændende, er sådan set at andre siger han er spændende, så det er jo lidt et tyndt grundlag.
Ang. Mkhitaryan, så har jeg kun set lidt kompilationer på youtube. Han virker da til at være ret beggebenet? Den primære grund til, at jeg synes han er spændende, er sådan set at andre siger han er spændende, så det er jo lidt et tyndt grundlag.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Kan også være han er vildt doven og bare ikke gider stå tidligt opAlonso skrev:Hvor ofte har vi ikke spillet kampe hvor vi har manglet bevægelse på den sidste tredjedel? Hvor ofte har vi ikke savnet sene løb ind i boksen til at afslutte angrebene? Hvor ofte har vi ikke savnet fart? Mkhitaryan vil give alle de ting.
Han er en ung og sulten spiller, der samtidig har et godt hoved. Han taler efter sigende armensk, russisk, engelsk, portugisisk og fransk. Han har planer om at læse jura.
Derudover får du en spiller der er meget ambitiøs omkring sin fodbold. Selvom han tjener gode penge (lad os sige det er 15.000 pund om ugen, hvilket altså stadig er over 500.000 kroner om måneden!), så bor han ved klubbens træningsanlæg. Han kunne have købt en lækker lejlighed i Donetsk, men hvorfor det når fodbolden er det vigtigste og der er mulighed for at bo ved træningsanlægget.
Nu er intet bekræftet, hverken af den ene eller den anden, men jeg håber inderligt vi køber ham. God og klog spiller med fødderne plantet solidt på jorden.

Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you
Involveret i 35 ligamål over den seneste sæson. 25 mål 10 assists. Blev derved topscore (som offensiv midt)
Er blevet fulgt at klubber som Chelsea, os selv, Juventus, Barce, City m.fl. (kilde The mirror)
Igennem de seneste 2 sæsoner været et af de største talenter og mest hypede spillere i Europæisk fodbold.
Har spillet CL og scoret flere mål i turneringen, senest 2 mod Nordsjælland, hvis jeg ikke husker galt.
Har scoret 10 mål i 36 kampe for det armenske landshold, hvor han iøvrigt fik debut som 17-18 årig.
Jeg synes godt man kan sige han er blevet testet på et højt nok niveau til at komme til Premier League.
Jeg synes faktisk ikke, at der er noget underligt ved prisen, hans meritter taget i betragtning. Han er altså kun 24, og hans præstationskurve er gået en vej! Tænk hvad vi fik for pengene da vi købte Henderson, Carroll og Downing. Så synes jeg lidt de 22 mio. blegner.
Han skulle efter sigende kunne spille både kant, offensiv midt og spids. Og så er han lyn-fucking-hurtig. Begge dele kæmpe plusser!
Om han så er den rigtige for os, sat over for Eriksen, må guderne vide.
Mine oplysninger har jeg fået vha. google. Jeg vil derfor ikke påstå, at jeg er Mkhritaryan ekspert. Måske bortset fra jeg kan stave hans navn næsten uden hjælp! Jeg har dog været bevist om, hvem han er i lang tid.
Jeg ser stadig mere Eriksen som den rigtig løsning i forhold til BRs filosofi, som jeg tvivler på, der er blevet givet afkald på.
Men nu har vi jo godt nok Coutinho, der udfylder 10er rollen til nærmest perfektion. Det kan gøre Eriksen-investeringen en smule overflødig.
Jeg vil dog lige for en god ordens skyld gentage, at jeg stadig tror på muligheden for at denne historie bare er plantet for at være med til at presse Ajax lidt på prisen for Eriksen. Man står bedre i forhold til forhandlinger hvis man har flere valg.. Sjovt nok.
Jeg synes at interessen for Henrikh blev meget stor meget hurtigt, hvor Eriksen har ligget og ulmet mere eller mindre konstant.
Jeg ved ærlig talt ikke, hvem jeg helst ser klubben efter sommerferien, men det må meget gerne stå imellem de to!
Er blevet fulgt at klubber som Chelsea, os selv, Juventus, Barce, City m.fl. (kilde The mirror)
Igennem de seneste 2 sæsoner været et af de største talenter og mest hypede spillere i Europæisk fodbold.
Har spillet CL og scoret flere mål i turneringen, senest 2 mod Nordsjælland, hvis jeg ikke husker galt.
Har scoret 10 mål i 36 kampe for det armenske landshold, hvor han iøvrigt fik debut som 17-18 årig.
Jeg synes godt man kan sige han er blevet testet på et højt nok niveau til at komme til Premier League.
Jeg synes faktisk ikke, at der er noget underligt ved prisen, hans meritter taget i betragtning. Han er altså kun 24, og hans præstationskurve er gået en vej! Tænk hvad vi fik for pengene da vi købte Henderson, Carroll og Downing. Så synes jeg lidt de 22 mio. blegner.
Han skulle efter sigende kunne spille både kant, offensiv midt og spids. Og så er han lyn-fucking-hurtig. Begge dele kæmpe plusser!
Om han så er den rigtige for os, sat over for Eriksen, må guderne vide.
Mine oplysninger har jeg fået vha. google. Jeg vil derfor ikke påstå, at jeg er Mkhritaryan ekspert. Måske bortset fra jeg kan stave hans navn næsten uden hjælp! Jeg har dog været bevist om, hvem han er i lang tid.
Jeg ser stadig mere Eriksen som den rigtig løsning i forhold til BRs filosofi, som jeg tvivler på, der er blevet givet afkald på.
Men nu har vi jo godt nok Coutinho, der udfylder 10er rollen til nærmest perfektion. Det kan gøre Eriksen-investeringen en smule overflødig.
Jeg vil dog lige for en god ordens skyld gentage, at jeg stadig tror på muligheden for at denne historie bare er plantet for at være med til at presse Ajax lidt på prisen for Eriksen. Man står bedre i forhold til forhandlinger hvis man har flere valg.. Sjovt nok.
Jeg synes at interessen for Henrikh blev meget stor meget hurtigt, hvor Eriksen har ligget og ulmet mere eller mindre konstant.
Jeg ved ærlig talt ikke, hvem jeg helst ser klubben efter sommerferien, men det må meget gerne stå imellem de to!
LarsU skrev:Hekkem skrev:Mugge skrev:HUSK NU FOR POKKER AT LINKE TIL DE NYHEDER I POSTER HERINDE.
SVÆRRE ER DET ALTSÅ HELLER IKKE!
Link?
http://da.bab.la/ordbog/dansk-engelsk/svaerere
God humor det der
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 38
Jeg er enig i at det er en høj pris - og hvorvidt at den er berettiget ved jeg ikke. Derimod ser jeg Shakhtar som værende en yderst velhavende klub, hvorfor de slet ikke vil være presset til at sænke prisen på Henrikh. Derudover så afhænger prisen vel både af hans markedsværdi, som han bestemt ikke har spillet ned, samt af andre bejlere til hans underskrift. Jeg nægter at tro at vi er de eneste om buddet.Robbie_God_Fowler skrev:Jeg har nu svært ved at se, hvordan en pris på £ 22 millioner er berettiget. Selv i et marked, hvor nyrige klubber som Monaco, PSG og Manchester City er medvirkende til at overophede priserne. Til sammenligning kostede Mata 20 millioner pund og Cazorla 15 millioner pund. Begge spillere der også leverer et end product i form af masser af mål og assists, men samtidig har/havde et større navn i international fodbold.
Jeg er meget enig i Bondes beskrivelse af armeneren, hvorfor jeg også før refererede til Jon Dahl og Meireles. Vender Rodgers i næste sæson tilbage til sit boldbesiddende og tålmodige koncept, så ser jeg Henrikh have svært ved at passe ind, da han som Bonde er inde på ikke virker til at være playmakeren/10'eren der lirker et forsvar op. Tilsvarende vil han ikke have det samme rum at bevæge sig i, som han har under Shakthars omstillingsspil, da vi ikke flytter bolden hurtigt nok fremad i banen.
Satser Rodgers omvendt på et mere direkte koncept, som vi så i foråret, så vil Henrikhs dybdeløb og bevægelse ind i modstanderens felt komme mere til sin ret.
Til de beløb der nævnes så jeg dog hellere, at vi investerede i en klasseforvarsspiller og en stærk yderangriber. Så kan man lade Coutinho spille 10'er positionen i kampe, hvor det forventes vi dominere, og lade Henderson spille positionen imod topholdene, hvis det forventes, at vi kommer under pres på udebane.
Man kunne tilsvarende forsøge at smide selvsamme beløb efter Jovetic. Det er min klare drømmesigning, om end han er noget mere ombejlet, og derfor mere urealistisk. Jeg mener dog Jovetic er 22 millioner pund værd, det mener jeg ikke Henrikh er.
Ifølge Echo (nærmere bestemt James Pearce) går vi kun efter Mkhitaryan, hvis vi ender med at sælge Suarez. Indtil da fokuserer vi på Aspas og Papadopoulos.
Han påstår i øvrigt, at vi vil have £50M for Suarez, hvis han skulle indgive en transfer request.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... um=twitter
Han påstår i øvrigt, at vi vil have £50M for Suarez, hvis han skulle indgive en transfer request.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det giver også god mening for mig.Surf skrev:Ifølge Echo (nærmere bestemt James Pearce) går vi kun efter Mkhitaryan, hvis vi ender med at sælge Suarez. Indtil da fokuserer vi på Aspas og Papadopoulos.
Med Suarez i klubben, er han vel tænkt pladsen bag Sturridge som vi så i foråret.
Uden Suarez, vil den plads være ledig til f.eks. Henrikh, med begge er i overcrowded.

-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
ikke enig. Både Suarez, Coutinho og Mkhitaryan kan spille på alle af de 3 offensive midtbane pladser.Xenne skrev:Det giver også god mening for mig.Surf skrev:Ifølge Echo (nærmere bestemt James Pearce) går vi kun efter Mkhitaryan, hvis vi ender med at sælge Suarez. Indtil da fokuserer vi på Aspas og Papadopoulos.
Med Suarez i klubben, er han vel tænkt pladsen bag Sturridge som vi så i foråret.
Uden Suarez, vil den plads være ledig til f.eks. Henrikh, med begge er i overcrowded.
-----------Suarez-----<------->-----Coutinho----<------->----Mkhitaryan-----------
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------Sturrridge---------------------------------------
De kan ligge og bytte som de vil, og dermed forvirre modstanderen endnu mere. Men med det sagt, så tror jeg at
Suarez bliver solgt, og det gør mig egentlig ikke så meget. Han har været rigtig god for os, men med 50m pund, så
kan vi få 2-3 rigtig gode spillere som kan gå direkte ind i startopstillingen. + Vi stadig har de 20m pund som ejerene
ville give (rygter) + pengene for salg af Skrtel, Downing, Shelvey, Pacheco osv. Så jeg tror virkelig som nogle eksperter
mener, at vi sælger en 8 spillere (eller der omkring) og køber lige så mange ind. Rodgers vil have teknisk gode spillere, som
samtidig løber solen sort i hver eneste kamp. En spiller som Aspas passer derfor rigtig godt ind, og vil overtage Downings
plads.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37232&zone=1
Aspa og Papa er fine spillere at få ind.
Jeg er ikke afvisende for at Higuaín, kommer ind plus 300 mill for Luis, som bliver brugt på Henrikh Mkhitaryan og Tello.
Ind.
Aspa.
Papa.
Higuain.
Henrikh
Tello.
Evt. venstre backtalent.
Ud.
Luis
Sketel.
Og så tænker jeg stadig over hvad Ian lavede i Barcelona. Tellos frikøbsklausul er vist ikke så høj, og med Neymar i klubben, skal de sikkert også have noget den anden vej. En anden mulighed er vel Bojan, er han ikke ejet af Barcelona.
Aspa og Papa er fine spillere at få ind.
Jeg er ikke afvisende for at Higuaín, kommer ind plus 300 mill for Luis, som bliver brugt på Henrikh Mkhitaryan og Tello.
Ind.
Aspa.
Papa.
Higuain.
Henrikh
Tello.
Evt. venstre backtalent.
Ud.
Luis
Sketel.
Og så tænker jeg stadig over hvad Ian lavede i Barcelona. Tellos frikøbsklausul er vist ikke så høj, og med Neymar i klubben, skal de sikkert også have noget den anden vej. En anden mulighed er vel Bojan, er han ikke ejet af Barcelona.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Det er Roma, der ejer Bojan. Barcelona kan vist købe ham tilbage, men det sker ikke, tror jeg.
Jep. Aspas og Papa er gode spillere, der bestemt vil forbedre den nuværende trup.
For ikke at sige supplere den. Om hvorvidt det så overhovedet er muligt at hente Papa, ved jeg faktisk ikke. Har svært ved at se, at Schalke skulle være interesserede i et salg medmindre beløbet er i den pænere ende af 15-20 mill.
Med hensyn til snakken om Ian i Barcelona, så tror (og håber) jeg, at det er Tello, der er tale om. Bojan har ikke ligefrem imponeret mig de seneste år...
Jeg er rimelig frisk på ideen om Mkhitaryan. Han er bestemt en god spiller, der formentlig kan tilbyde flere aspekter til systemet og holdet.
For ikke at sige supplere den. Om hvorvidt det så overhovedet er muligt at hente Papa, ved jeg faktisk ikke. Har svært ved at se, at Schalke skulle være interesserede i et salg medmindre beløbet er i den pænere ende af 15-20 mill.
Med hensyn til snakken om Ian i Barcelona, så tror (og håber) jeg, at det er Tello, der er tale om. Bojan har ikke ligefrem imponeret mig de seneste år...
Jeg er rimelig frisk på ideen om Mkhitaryan. Han er bestemt en god spiller, der formentlig kan tilbyde flere aspekter til systemet og holdet.
AJ skrev:Svært at vurdere når man kun sjældent ser hollandsk, og aldrig ukrainsk fodbold. Hvis man ser på navnene i truppen og resultaterne, vil jeg dog sige:Surf skrev:Hvordan vil I vurdere den ukrainske liga kontra den hollandske?
Shakhtar > Ajax
Metalist > PSV
D. Kiev > Feyenoord
Dnipro > Vitesse
M. Donetsk = Utrecht
Chorno < Twente
Kryvbas = Groningen
A. Kiev < Heerenveen
Illichivets > ADO
Zorya < AZ
Tavrya > Zwolle
Vorskla = Heracles
Volyn = NAC
Karpaty > RKC
Hoverla = Nijmegen
Så 7-3 til Ukraine i denne mini-sammenligning. De stærkere ukrainske tophold gør udslaget.
Jeg giver dig ret i deres liga er stærkere end den hollandske, især de 4 første. Men derefter aner jeg ikke så meget, andet end Twente vel er bedre end Chorno. Detbliver et kæmpe ja tak herfra til Henrik Mkhitaryan, som jeg synes var deres bedste mand i CL og de har faktisk en del gode spillere
-
- Alder: 37
Hvis Suarez virkelig smutter, så siger jeg jatak til køb af Mkhitaryan gerne suppleret med Munain. Tror det faktisk vil gøre os stærkere.
Liverpool FC siden 1997.
Viborg F. F. siden 1995.
Viborg F. F. siden 1995.
Hvor meget har du set af Muniain siden du mener han ville være interessant? Alt hvad jeg har læst omkring ham er at han har spillet forholdsvis ringe hele sæsonen og statistikkerne viser heller ikke ligefrem en spiller der på trods af Bilbaos dårlige sæson har præsteret.Tom_Jorsal skrev:Hvis Suarez virkelig smutter, så siger jeg jatak til køb af Mkhitaryan gerne suppleret med Munain. Tror det faktisk vil gøre os stærkere.
http://www.transfermarkt.co.uk/en/iker- ... _2012.html
http://www.transfermarkt.co.uk/en/stewa ... _4063.html
Imod moderne fodbold.