Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
kristiank
- Alder: 28
-
Kontakt:
af kristiank » torsdag, 06. jun, 2013 11:50
Skøtt skrev:LFC_20 skrev:Kan i ikke tage denne diskusion inde under kategorien, intet med fodbold at gøre? - for dette er dog for træls at læse om. Det viser jo bare hvor snæversynet vi allesammen er
On topic:
Syntes Eriksen havde nogle okay actioner idag, men faldt til tider ud af kampen, som resten af DK. Foretrækker stadig Henrikh, hvad med jer andre?
Det jeg så af Eriksen idag (som man efterhånden tit ser Eriksen på landsholdet) var at han falder meget ud af kampen og laver flere dumme fejl.
Har intet sammenligningsgrundlag da jeg ikke har set Henrikh M............. i aktion, men Eriksens niveau på landsholdet burde ikke være alt for svært at matche, desværre.

Så er det jo godt at vi kan sammenligne de to i aktion på tirsdag. Var han ikke Armener, ham med det lange navn?
edit. Havde ikke lige set at alonso havde skrevet stort set det samme.
Senest rettet af
kristiank torsdag, 06. jun, 2013 11:52, rettet i alt 1 gang.
Man kan ikke være lige heldig hver gang
-
Scherwin
af Scherwin » torsdag, 06. jun, 2013 11:51
jeg kan godt se hvordan city kan hente spillere i stor kaliber, når man giver dem doublet løn i forhold til "høje lønninger" i andre klubber
Tevez kunne få 50 MAX i liverpool.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
af Belloni » torsdag, 06. jun, 2013 12:08
texy skrev:
Hvorfor antager folk, at spillere på høje lønninger i deres kontrakts sidste år, skal oppebære en tilsvarende løn i LFC? Både i tilfældet David Villa og nu Tevez nævnes det, at vi ikke kan matche lønnen. Mit bedste bud er, at INGEN vil matche deres nuværende løn. Mit bedste bud er også, at de vil acceptere en lavere løn over en længere kontraktperiode. Alternativt er de jo velkomne til, at sidde på bænken i det sidste år af deres kontrakt for at hæve den høje løn, inden de rykkere videre. Det har naturligvis den risiko, at de ikke kan score en ligeså attraktiv "sidste kontrakt".
Enig. For nogle er det sportslige vigtigere. Og hvis han skulle få "sølle" 70.000 pund i ugen i Liverpool, overlever han nok også det.
-
RuneDans
- Geografisk sted: København
- Alder: 36
af RuneDans » torsdag, 06. jun, 2013 12:22
Belloni skrev:texy skrev:
Hvorfor antager folk, at spillere på høje lønninger i deres kontrakts sidste år, skal oppebære en tilsvarende løn i LFC? Både i tilfældet David Villa og nu Tevez nævnes det, at vi ikke kan matche lønnen. Mit bedste bud er, at INGEN vil matche deres nuværende løn. Mit bedste bud er også, at de vil acceptere en lavere løn over en længere kontraktperiode. Alternativt er de jo velkomne til, at sidde på bænken i det sidste år af deres kontrakt for at hæve den høje løn, inden de rykkere videre. Det har naturligvis den risiko, at de ikke kan score en ligeså attraktiv "sidste kontrakt".
Enig. For nogle er det sportslige vigtigere. Og hvis han skulle få "sølle" 70.000 pund i ugen i Liverpool, overlever han nok også det.
Det har nok også noget med at gøre at jeg ser Tevez, som en af de mange der går efter CL OG penge.. Liverpool vil ikke engang kunne give ham det halve i løn.. Så tager han hellere til Monaco, hvor han måske kan få 1,5 skattefrit lige direkte ned i foret.. Eller tage tilbage til Argentina og slutte karrieren af, som han før har snakket om..
Men hvor kunne det være fedt hvis han gad, for der er ingen tvivl om han er en fremragende fodboldspiller.. Men jeg ser det som et rygte der hører "Silly Season" til..
Liverpool FC siden 1997.
Viborg F. F. siden 1995.
-
Scouzer
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 39
af Scouzer » torsdag, 06. jun, 2013 12:43
Aarde skrev:Alonso skrev:Aarde skrev:Scouzer skrev:Jeg frygter desværre at Suso har lidt det samme problem som Pacheco.
Han virker for mig alt for langsom.
Så har jeg større tiltro til Shelvey som jeg er overbevist om kan blive en klasse spiller.
Jeg vil godt lægge hovedet på blokken og påstå, at Suso er hurtigere end Shelvey.
De er begge to langsomme. Suso har et hurtigere fodskifte, mens Shelvey løber med mere power.
Ingen af dem er decideret hurtige, men jeg ser nu alligevel Suso som en hurtigere spiller end Shelvey - han er i hvert fald mere eksplosiv på de første meter, og jeg vil i det hele taget ikke betragte ham som direkte langsom. Men sådan kan man jo se ting forskelligt.
Under alle omstændigheder er det spøjst at argumentere for, at Suso ikke skulle have hurtigheden til at gøre sig på topniveau, for efterfølgende at udvise større tiltro til Shelvey, der er mindst ligeså langsom som Suso er (og i min optik også langsommere).
Nu er det svært at vurdere om den ene er hurtigere end den anden ud at have det testet.
Det kan da også sagtens være at jeg tager fejl, men jeg mener nu også at som spiller type at Suso er mere afhængig af sin hurtighed en Shelvey
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
af Callesen » torsdag, 06. jun, 2013 13:50
Tevez skulle eftersigende også være på en kontrakt, der altid vil gøre ham den bedst betalte spiller i City. Så det er jo klart hans løn altid vil være syg høj i City.
Det påstår ham der har skrevet The Secret footballer i hvert fald.
-
LFC_20
James Pearce @JamesPearceEcho
#LFC close to completing transfer of Celta Vigo's Iago Aspas as talks continue with Sporting over Tiago Ilori
-
Fribytter
af Fribytter » torsdag, 06. jun, 2013 14:00
Ja, AJ, jeg har det på samme måde. Mkhitaryan er imø. ikke udpræget tikitaka, så det kunne tyde på, at Rodgers går efter "possibilities". Jeg håber ligesom Alonso, at det er klubben selv, der har plantet nyheden om, at Mkhitaryan kun betragtes som en afløser for Suarez, men et salg af Carroll er nok en minimumsbetingelse for, at Rodgers kan gå efter de dyre mål.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Alonso
- Alder: 36
Journalist fra Vigo (google translate)
Rafa Valero @ ValeroRafa 2h View translation
# CELTA reached an agreement in principle with Liverpool for the transfer of Aspas. Receive between 9.5 and 8.5 million, depending on variables
# CELTA perceive Iago in Liverpool Aspas 1.5 million per season. Last the agreement and could travel tomorrow or Saturday.
# CELTA addition to Liverpool and Valencia, Benfica, Dynamo Kiev, Shakhtar, Nantes and other Spanish clubs wanted to Iago Aspas.
Der er tale om euro, ikke pund.
Mellem 8,5 og 9,5 mio. euro i transfersum. 1,5 mio. euro i årlig basisløn.
-
rnh
- Geografisk sted: Fredericia
Tevez det vil være kæmpe stort i min verden.

-
Skovdal
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 34
af Skovdal » torsdag, 06. jun, 2013 19:04
Det må da være løgn, ellers er han da godt dum Mourinho. Mata er verdensklasse.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
rnh
- Geografisk sted: Fredericia
Mata og Tevez ja så kan de sku bare sende Suraez afsted hurtigst muligt til hvem som helst der vil betale.
-
sagoss
Mata, Torres & Tevez = top 4
Vanvittigt? Ja. Sandsynligt? Overhovedet ikke

Campioné
-
Aquilani4
af Aquilani4 » fredag, 07. jun, 2013 00:24
Hvorfor vil i have en tidligere United-spiller til klubben?
Tevez skal ikke til Liverpool.
Hent Shelvey tilbage!