Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hjulmand er uden tvivl en dygtig træner, men har han formatet til at være landstræner? Jeg tvivler.
For mig at se er Laudrup den eneste danske træner, udover Olsen, der besidder nok international erfaring til at være dansk landstræner.
Frank Arnesen har ingen erfaring som træner.
For mig at se er Laudrup den eneste danske træner, udover Olsen, der besidder nok international erfaring til at være dansk landstræner.
Frank Arnesen har ingen erfaring som træner.
Ved mig er han ikke et dårligt navn som træner, for han har slet intet navn som træner. Har set ham, som være et emne i medierne, men må bare ryste på hovedet. Hvor fan*** skulle han have nogen kvalifikationer, bare fordi han har siddet i et sports direktør sæde i 20 år, og var en god spiller i sin tid. DBU virker meget grundige i deres ansættelser, og kan i den vildeste fantasi se at han har været et emne, nogensinde.Jesper skrev: Hvorfor er det at Frank Arnesen blandt nogle har et dårligt navn? Mener han er en kæmpe kapacitet.
MO for Arnesen ville godt nok være trist, bortset fra hans smukke røst under national melodien

Verden er smask fuld af hyklere....
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Håber det, idet jeg vil være glad for overhovedet at få en VM sang om et år. Har ikke hørt sangen du linkede til, men overskriften var nok for mig. Får ondt i hovedet af at høre hende synge, så overskriften var nok for idag
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Hold on - historisk dårligt spillermateriale? Der er jeg nu lodret uenig. De bliver brugt fuldstændig forkert, og de rigtige spillere udtages ikke - der er problemet.
Hvis jeg var chef ville min første idé være at lade Ajax-trekløveret (femkløveret når Boilesen og Lucas kommer med) spille PRÆCIS som de gør i Ajax, og bygge resten af holdet op omkring det. Det er fuldstændig idioti at vi ikke bruger Hollands stærkeste offensiv fast på det danske landshold. Ind med Eriksen, Schöne og Fischer og lad dem lave hvad de laver hver eneste dag. Det er MO's første, og største fejl, med landsholdet årgang 12/13. Enhver anden nation ville gøre alt for at have tre stærke offensivspillere der spiller i samme klub, men næh nej, vi er såmænd ligeglade, og hvis de endelig spiller sammen er det på helt andre pladser i forhold til Ajax. Stupidt.
Hvis jeg var chef ville min første idé være at lade Ajax-trekløveret (femkløveret når Boilesen og Lucas kommer med) spille PRÆCIS som de gør i Ajax, og bygge resten af holdet op omkring det. Det er fuldstændig idioti at vi ikke bruger Hollands stærkeste offensiv fast på det danske landshold. Ind med Eriksen, Schöne og Fischer og lad dem lave hvad de laver hver eneste dag. Det er MO's første, og største fejl, med landsholdet årgang 12/13. Enhver anden nation ville gøre alt for at have tre stærke offensivspillere der spiller i samme klub, men næh nej, vi er såmænd ligeglade, og hvis de endelig spiller sammen er det på helt andre pladser i forhold til Ajax. Stupidt.
Vi skal have en fra udlandet.
En Sepp Piontek type, som har karisma og en som befolkningen vil synes om. Måske Harry Redknapp, han stopper snart i QPR.
Men DBU en kedelig type som Hjulmand.
En Sepp Piontek type, som har karisma og en som befolkningen vil synes om. Måske Harry Redknapp, han stopper snart i QPR.
Hent Shelvey tilbage!
- JudgeArdaStudge
Og så er det playback. Eller også harmonerer lyd og billede bare slet ikke.Thommo skrev:Håber det, idet jeg vil være glad for overhovedet at få en VM sang om et år. Har ikke hørt sangen du linkede til, men overskriften var nok for mig. Får ondt i hovedet af at høre hende synge, så overskriften var nok for idagHekkem skrev:Danmarks nye VM sang
Den der Key sang

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvorfor er det kedeligt med Hjulmand? Og Redknapp har jo netop bekræftet, at han bliver i QPR...Aquilani4 skrev:Vi skal have en fra udlandet.
http://m.bbc.co.uk/sport/football/22844428
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
This..ThunderZtorm skrev:Hold on - historisk dårligt spillermateriale? Der er jeg nu lodret uenig. De bliver brugt fuldstændig forkert, og de rigtige spillere udtages ikke - der er problemet.
ThunderZtorm som landstræner...

Har tjekket 3 sider, hvem har skrevet dette. Holdet for omtrent 3 år siden er det dårligste jeg har set i min tid som fan, men MO fik dem til at spille ganske okay, det til trods.ThunderZtorm skrev:Hold on - historisk dårligt spillermateriale?
Ofte glemmer folk vi er en lille nation, og at kvalificere os i snit omtrent hver 2. gang, til EM/VM er at over præstere i nogen grad som jeg ser det. Alene at der vel er brugt omkring 20-25 venstre backs siden Niclas Jensen holdt, og at Lars Jacobsen, Rommedahl og Bendtner ingen konkurrence har haft, i 5-6 år siger lidt, synes jeg.
Dernæst, håber på franskmande/danskeren emil højbjerg bliver låst til DK i næste kval kamp, og et hav af u19 kommer ind da kvalifikationen er lysår væk. Og de lige så godt kan få kampene
Jeg var inde og se kampen (
). Det lignede sgu ikke, at Kjær og Bjelland var klar til at spille. Det er Morten Olsen delvis ansvarlig for, sammen med lægestaben. Det samme med Zimling, hvis han heller ikke var klar. Så jeg synes, at det er fint, at Olsen tager ansvaret, selvom han måske ikke reelt mener, at det var hans skyld.
Som andre har været inde på, så er Michael Laudrup den eneste danske træner, der kunne være en værdig afløser. Han har som den eneste formatet til det, men fagligt tror jeg nu stadig, at Olsen er dygtigere. Jeg har desuden en fornemmelse af, at Laudrup ikke gider.
Nu råber folk sikkert på Fischer, men hvor mange har set ham spille regelmæssigt? Det har jeg mine tvivl om. Jeg har da ikke set alle Ajax' kampe, men Fischer spiller tilsyneladende med en stor fejlmargin, og smider mange nemme bolde væk. Han ville da nok kunne gøre det mindste ligeså godt som Rommedahl, men ikke så meget bedre, at resultatet i går havde været anderledes.
@ TZ
God pointe med at bruge trekløveret fra Ajax. Jeg har selv tænkt på det, men grunden til, at Olsen ikke gør det, tror jeg, er, at Schone ikke gør det så godt, når han kommer ind på landsholdet, og Fischer er for urutineret/upoleret. Og mon ikke, at de har prøvet det til træningerne forud for kampene? Andet ville da i hvert fald være mærkeligt.

Som andre har været inde på, så er Michael Laudrup den eneste danske træner, der kunne være en værdig afløser. Han har som den eneste formatet til det, men fagligt tror jeg nu stadig, at Olsen er dygtigere. Jeg har desuden en fornemmelse af, at Laudrup ikke gider.
Nu råber folk sikkert på Fischer, men hvor mange har set ham spille regelmæssigt? Det har jeg mine tvivl om. Jeg har da ikke set alle Ajax' kampe, men Fischer spiller tilsyneladende med en stor fejlmargin, og smider mange nemme bolde væk. Han ville da nok kunne gøre det mindste ligeså godt som Rommedahl, men ikke så meget bedre, at resultatet i går havde været anderledes.
@ TZ
God pointe med at bruge trekløveret fra Ajax. Jeg har selv tænkt på det, men grunden til, at Olsen ikke gør det, tror jeg, er, at Schone ikke gør det så godt, når han kommer ind på landsholdet, og Fischer er for urutineret/upoleret. Og mon ikke, at de har prøvet det til træningerne forud for kampene? Andet ville da i hvert fald være mærkeligt.
Tror det er første gang jeg er enig med Thommo og Arda om noget på samme tidArda skrev:Og så er det playback. Eller også harmonerer lyd og billede bare slet ikke.Thommo skrev:Håber det, idet jeg vil være glad for overhovedet at få en VM sang om et år. Har ikke hørt sangen du linkede til, men overskriften var nok for mig. Får ondt i hovedet af at høre hende synge, så overskriften var nok for idagHekkem skrev:Danmarks nye VM sang
Den der Key sangDin bedømmelse af hendes sangtalent er jeg tilmed også enig i.

Kan slet ikke udstå hendes stemme.
Hvad angår landsholdet, så aner jeg virkelig ikke hvem der er oplagt landstræner kandidat. Er det Troels Bech, Johnny Mølby, Kent Nielsen eller Morten Wieghorst?

Til de forvirrede kan jeg henvise til følgende citat fra Jim Stjerne Hansen: "På sigt ser jeg Morten Wieghorst som en mulig landstræner. Han er med i det felt af meget talentfulde trænere som eksempelvis tæller Troels Bech, Kent Nielsen og Johnny Mølby"
Ja, det skulle han aldrig have sagt, den gode Jim. Mærkværdig udtalelse. Undrede mig allerede dengang over, at det skulle være nødvendigt.
Angående VM-kvalen, så er det jo nærmest vedtaget, at vi ikke når det nu. Det er måske ikke realistisk, at DK vinder de resterende kampe, men hvis de gør det, så kan det nu sagtens lade sig gøre. Vi ville i så fald havne på 18 point.
6 september
Italien-Bulgarien 1
10 september
Italien-Tjekkiet 1
15 oktober
Bulgarien-Tjekkiet x
Således ville Bulgarien højst kunne nå 17 point, og Tjekkiet højst 16.
Angående VM-kvalen, så er det jo nærmest vedtaget, at vi ikke når det nu. Det er måske ikke realistisk, at DK vinder de resterende kampe, men hvis de gør det, så kan det nu sagtens lade sig gøre. Vi ville i så fald havne på 18 point.
6 september
Italien-Bulgarien 1
10 september
Italien-Tjekkiet 1
15 oktober
Bulgarien-Tjekkiet x
Således ville Bulgarien højst kunne nå 17 point, og Tjekkiet højst 16.
For mange klicheer og tom snak. Vi har brug for en med personlighed. Så ja, Redknapp.AndreasN skrev:Hvorfor er det kedeligt med Hjulmand? Og Redknapp har jo netop bekræftet, at han bliver i QPR...Aquilani4 skrev:Vi skal have en fra udlandet.
http://m.bbc.co.uk/sport/football/22844428
Hent Shelvey tilbage!
En underlig fodbolddag igår. Først taber Danmark 0-4 til Armenien, og i nattens kamp bliver Mascherano smidt ud, for at sparke en lægevogns-chauffør.
Klovn.
http://www.101greatgoals.com/blog/what- ... g-him-off/
Klovn.
http://www.101greatgoals.com/blog/what- ... g-him-off/
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"