Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Erode

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Erode » torsdag, 13. jun, 2013 10:15

LFC-Aaby skrev:
Erode skrev:
LFC-Aaby skrev:
Thommo skrev:
LFC-Aaby skrev:. (Neymar er seneste eksempel. Barcas bud var ca det halve at Reals).
Er man helt holdt med links, på dette forum? Selvfølgelig er han ikke solgt til cirka det halve af RM budet, det er soleklart, for så var han da ikke solgt, indlysende logik!!!!!!!! Tværtimod har barca kommenteret at de måtte byde op, da rm bød, gider ikke link da det er gået af mode. Vil bare skrive jeg så det på, onside eller bold gætter jeg på, kan ikke huske hvilken. Men at tro Neymar røg for noget nær ½ pris er noget naivt.
http://sporten.tv2.dk/2013-05-28-real-p ... n-milliard
Altså Reals præsident udtaler at Neymar ville have kostet 1,1 milliard. Det er faktisk cirka det dobbelte af hvad Barca betalte. Så helt forkert på den er jeg vel ikke? Neymar ville bare til Barcelona...
Og gider da ikke smide links ind konstant. Det er jeg forfanden ikke en aflevering hvor man skriver fodnoter for at underbygge alt hvad man skriver ;-)

det var købspris+løn i kontraktperioden
Det står der da ikke noget om? Jeg har også læst det andre steder. Kan se om jeg kan finde det.
http://onside.dk/la-liga/medie-real-var ... for-neymar - her står det også.

Det bliver nok svært nogensinde at få afklaret - men tror du virkelig Real bød 1.1 milliard for Naymar?

Prøv at regn på om de 1.1 faktisk ikke passer meget godt med Barcas købspris og løn

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 13. jun, 2013 10:18

Erode skrev:
LFC-Aaby skrev:
Erode skrev:
LFC-Aaby skrev:
Thommo skrev:
LFC-Aaby skrev:. (Neymar er seneste eksempel. Barcas bud var ca det halve at Reals).
Er man helt holdt med links, på dette forum? Selvfølgelig er han ikke solgt til cirka det halve af RM budet, det er soleklart, for så var han da ikke solgt, indlysende logik!!!!!!!! Tværtimod har barca kommenteret at de måtte byde op, da rm bød, gider ikke link da det er gået af mode. Vil bare skrive jeg så det på, onside eller bold gætter jeg på, kan ikke huske hvilken. Men at tro Neymar røg for noget nær ½ pris er noget naivt.
http://sporten.tv2.dk/2013-05-28-real-p ... n-milliard
Altså Reals præsident udtaler at Neymar ville have kostet 1,1 milliard. Det er faktisk cirka det dobbelte af hvad Barca betalte. Så helt forkert på den er jeg vel ikke? Neymar ville bare til Barcelona...
Og gider da ikke smide links ind konstant. Det er jeg forfanden ikke en aflevering hvor man skriver fodnoter for at underbygge alt hvad man skriver ;-)

det var købspris+løn i kontraktperioden
Det står der da ikke noget om? Jeg har også læst det andre steder. Kan se om jeg kan finde det.
http://onside.dk/la-liga/medie-real-var ... for-neymar - her står det også.

Det bliver nok svært nogensinde at få afklaret - men tror du virkelig Real bød 1.1 milliard for Naymar?

Prøv at regn på om de 1.1 faktisk ikke passer meget godt med Barcas købspris og løn
Jeg mener bestemt at have læst et sted (leder efter link senere), at den eneste grund til at prisen ville være eksorbitant højere for Real var, at de skulle købe Neymar fri af en forhåndsaftale med Barca, hvis de ville have fat i ham.
Kloppite

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 13. jun, 2013 10:31

Jamen det kan nemt ske jeg er helt væk her. Og kunne se at det var goal.com der var kilden. Så det er ikke umiddelbart troværdigt. Synes bare mange af mine Barcelona-kammerater har 'trøstet' sig selv ved at Real Madrid end ikke kunne få fat i ham, selvom de bød det dobbelte. Men det er også ligemeget. Det jeg prøvede at vise var at jeg synes at Barcelona ofte får sine spiller billigere end hvad mange andre klubber skulle have betalt, da spillerne nærmest er desperate for at komme til klubben.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Erode

Indlæg af Erode » torsdag, 13. jun, 2013 11:08

LFC-Aaby skrev:Jamen det kan nemt ske jeg er helt væk her. Og kunne se at det var goal.com der var kilden. Så det er ikke umiddelbart troværdigt. Synes bare mange af mine Barcelona-kammerater har 'trøstet' sig selv ved at Real Madrid end ikke kunne få fat i ham, selvom de bød det dobbelte. Men det er også ligemeget. Det jeg prøvede at vise var at jeg synes at Barcelona ofte får sine spiller billigere end hvad mange andre klubber skulle have betalt, da spillerne nærmest er desperate for at komme til klubben.
en fodboldklub - eller for den sags skyld en virksomhed er én samlet pakke.

Forestil dig hvis du bliver tilbudt job hos Apple, i Silicon valley med masser af spændende opgaver, inspirerende kollegaer, udviklingsmuligheder osv. godt nok til en lavere løn end 'Firma Ukendt' i Gdansk, der godt siger der venter spændende opgaver, tilgang fra kollegaer - så ville du jo også vælge Apple.

Når Barca byder på en spiller, tror jeg for mange der opstår et ønske som er så stærkt at de 'kræver' at blive solgt til dem. Derfor tror jeg ofte det lykkes Barca at byde lidt under hvad andre byder og stadig få deres spiller.

Hvis Barca, i den konkrete Naymar sag har lagt et beløb for en forkøbsret - så skal det beløb jo lægges oven i den pris de har betalt.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 13. jun, 2013 11:15

Erode skrev:
LFC-Aaby skrev:Jamen det kan nemt ske jeg er helt væk her. Og kunne se at det var goal.com der var kilden. Så det er ikke umiddelbart troværdigt. Synes bare mange af mine Barcelona-kammerater har 'trøstet' sig selv ved at Real Madrid end ikke kunne få fat i ham, selvom de bød det dobbelte. Men det er også ligemeget. Det jeg prøvede at vise var at jeg synes at Barcelona ofte får sine spiller billigere end hvad mange andre klubber skulle have betalt, da spillerne nærmest er desperate for at komme til klubben.
en fodboldklub - eller for den sags skyld en virksomhed er én samlet pakke.

Forestil dig hvis du bliver tilbudt job hos Apple, i Silicon valley med masser af spændende opgaver, inspirerende kollegaer, udviklingsmuligheder osv. godt nok til en lavere løn end 'Firma Ukendt' i Gdansk, der godt siger der venter spændende opgaver, tilgang fra kollegaer - så ville du jo også vælge Apple.

Når Barca byder på en spiller, tror jeg for mange der opstår et ønske som er så stærkt at de 'kræver' at blive solgt til dem. Derfor tror jeg ofte det lykkes Barca at byde lidt under hvad andre byder og stadig få deres spiller.

Hvis Barca, i den konkrete Naymar sag har lagt et beløb for en forkøbsret - så skal det beløb jo lægges oven i den pris de har betalt.
Ja ja, det ved jeg godt. Nu kommer diskussionen jo også udfra om Agger kunne finde på at skifte. Og ja, det tror jeg godt han kunne...
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 13. jun, 2013 12:22

Liverpool F.C. Danmark - Nyheder, transfers og meget mere
Liverpools transfertarget nummer et, Kyriakos Papadopoulos' klub Schalke 04 kræver i omegnen af £18-19m for grækeren, mens LFC vil betale omkring £12m.

Samtidig håber man på snart at kunne færdiggøre handler med Ilori (£4m), Luis Alberto (£6m) og Mkhitaryan (£20m).

(Kilde: James Pearce, Liverpool Echo)
Spændende. Men vi skal IKKE (igen...) lade os presse til at betale mere end spillerne er værd.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 13. jun, 2013 12:24

http://www1.skysports.com/football/news/11095/8773180/

Transfer News: Luis Alberto undecided on future

"Nothing is decided," he told El Mundo Deportivo when asked about his move to Liverpool.

"All I know now is that I'm player of Sevilla.

"I cannot say anything more as I don't know and that is the truth. At the moment I am calm and thinking about my holidays."

Despite Alberto saying he is undecided, it is understood that Barcelona officially confirmed to Sevilla they would not be exercising their option on the player - leaving the way clear for Liverpool.

.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 13. jun, 2013 12:46

Xenne skrev: Ilori - 4m£
Alberto - 5m£
Aspas - 7m£
Papadoplous - 15m£
Henrikh - 20m£
Toure - Gratis

i alt = 51m£

Ud

Skrtel - 12m£
Carroll - 15m£
Coates - 5m£
Spearing - 3m£
Assaidi - 3m£

i alt = 38m£

Det er i alt 13m£ brugt, så er der som sagt plads til en kanin :)
Toure - Gratis
Jeg vil nok vurdere dine salgspriser af Coates og Assaidi som lidt for høje. Muligvis også for Skrtel. Men det ændrer ikke meget på det samlede billede. Og slet ikke når man medregner, at vi også får en større procentdel af et eventuelt salg af Tom Ince.

Og i lønbudgettet har vi også sagt farvel til den højtlønnede Carragher.
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » torsdag, 13. jun, 2013 13:17

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » torsdag, 13. jun, 2013 13:29

onside er lige så pålidlig som footy.dk

de genskriver bare bullshit fra alle de små sensations websites
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 13. jun, 2013 13:36

Tony Barrett fra The Times skrev for noget tid siden at Liverpool stadig arbejdede på at skære lønbudgettet. Pepe Reina har en høj løn, hvilket også kan siges om spillere som Glen Johnson, Daniel Agger, Martin Skrtel og Stewart Downing.

Vi vil miste værdifuld erfaring på målmandsposten, men vi henter sidste års målmandskomet i Premier League, laver en markant nedskæring på lønbudgettet, henter formentlig et mindre overskud på transferkontoen og får en 6 år yngre målmand ind.

Mignolet er meget reaktionsstærk, så den klassiske shotstopper. Er dog ikke meget for hans indgreb ved indlæg, hvor han som regel holder sig på stregen. Det er ikke ligefrem det vi har brug for, hvis man tænker på vores problemer på dødbolde.

Hvorfor så ikke Begovic? Stoke kræver for mange penge, hvilket virker sært når de har hentet en ung Butland ind. Omvendt kan jeg godt forstå de ikke er meget for at slippe et af de få stærke kort i en aldrende trup, da jeg forestiller mig de skal kæmpe med næb og kløet mod nedrykning næste sæson.

Skal lige siges at historien omkring Mignolet har kørt i et par uger. Det er blandt andet normalt pålidelige Andy Hunter der har skrevet om vores interesse.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 13. jun, 2013 13:38

Alonso skrev:Tony Barrett fra The Times skrev for noget tid siden at Liverpool stadig arbejdede på at skære lønbudgettet. Pepe Reina har en høj løn, hvilket også kan siges om spillere som Glen Johnson, Daniel Agger, Martin Skrtel og Stewart Downing.

Vi vil miste værdifuld erfaring på målmandsposten, men vi henter sidste års målmandskomet i Premier League, laver en markant nedskæring på lønbudgettet, henter formentlig et mindre overskud på transferkontoen og får en 6 år yngre målmand ind.

Mignolet er meget reaktionsstærk, så den klassiske shotstopper. Er dog ikke meget for hans indgreb ved indlæg, hvor han som regel holder sig på stregen. Det er ikke ligefrem det vi har brug for, hvis man tænker på vores problemer på dødbolde.

Hvorfor så ikke Begovic? Stoke kræver for mange penge, hvilket virker sært når de har hentet en ung Butland ind. Omvendt kan jeg godt forstå de ikke er meget for at slippe et af de få stærke kort i en aldrende trup, da jeg forestiller mig de skal kæmpe med næb og kløet mod nedrykning næste sæson.

Skal lige siges at historien omkring Mignolet har kørt i et par uger. Det er blandt andet normalt pålidelige Andy Hunter der har skrevet om vores interesse.
Ja, men det vigtigste at få skåret ned er Skrtel, Carroll og tildels Downing, altså spillere der ikke har den store rolle på holdet! - Derimod, tror jeg personligt på de gerne vil betale i dyre domme for de bærende kræfter, da det er dem holdet skal bygges om! :-)

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » torsdag, 13. jun, 2013 13:46

En anden faktor er at klubben vil omstrukturere kontrakterne, så en større del af lønnen fremover er resultatorienteret. Det er en effektiv måde at undgå at fejlkøb er svære at få videre, men vigtigst at lønudgifterne svarer til hvad holdet præsterer. Vi endte på en syvendeplads sidste sæson, men betaler 5. mest i løn. Skal ikke kunne sige om de her historier er en del af nogle forhandlinger omkring en ny kontrakt til Pepe Reina.

Brugeravatar
Mikkel.Maagaard
Alder: 33
Kontakt:

Indlæg af Mikkel.Maagaard » torsdag, 13. jun, 2013 14:56

Alonso skrev:En anden faktor er at klubben vil omstrukturere kontrakterne, så en større del af lønnen fremover er resultatorienteret. Det er en effektiv måde at undgå at fejlkøb er svære at få videre, men vigtigst at lønudgifterne svarer til hvad holdet præsterer. Vi endte på en syvendeplads sidste sæson, men betaler 5. mest i løn. Skal ikke kunne sige om de her historier er en del af nogle forhandlinger omkring en ny kontrakt til Pepe Reina.
Ja, det er vel sådan de forventer at lønne i fremtiden. Problemet tror jeg, er bare, at vi mister spillere til konkurrende klubber hvor spillere får samme løn, underordnet resultaterne. Spurs for at tage et eksempel.
- Det irriterer mig, at vi mister potentielle spillere som eksempelvis Dempsey, Sigurdsson e.l. fordi vores inefektive bestyrelse og i særdeleshed den brune tunge Ian Ayre, ikke kan finde ud af at slå til på de rigtige tidspunkter.

Og så en helt anden ting... Heg fatter ikke hvorfor alle snakker om, at Skrtel skal væk. Han har haft en dårlig sæson ja, men det er altså ikke mere end et års tid siden, han blev valgt som årest spiller i Liverpool. Det har fungeret med ham og Agger før, så det kan det selvfølgelig også igen...
Billede

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » torsdag, 13. jun, 2013 15:24

Mikkel.Maagaard skrev:
Alonso skrev:En anden faktor er at klubben vil omstrukturere kontrakterne, så en større del af lønnen fremover er resultatorienteret. Det er en effektiv måde at undgå at fejlkøb er svære at få videre, men vigtigst at lønudgifterne svarer til hvad holdet præsterer. Vi endte på en syvendeplads sidste sæson, men betaler 5. mest i løn. Skal ikke kunne sige om de her historier er en del af nogle forhandlinger omkring en ny kontrakt til Pepe Reina.
Ja, det er vel sådan de forventer at lønne i fremtiden. Problemet tror jeg, er bare, at vi mister spillere til konkurrende klubber hvor spillere får samme løn, underordnet resultaterne. Spurs for at tage et eksempel.
- Det irriterer mig, at vi mister potentielle spillere som eksempelvis Dempsey, Sigurdsson e.l. fordi vores inefektive bestyrelse og i særdeleshed den brune tunge Ian Ayre, ikke kan finde ud af at slå til på de rigtige tidspunkter.

Og så en helt anden ting... Heg fatter ikke hvorfor alle snakker om, at Skrtel skal væk. Han har haft en dårlig sæson ja, men det er altså ikke mere end et års tid siden, han blev valgt som årest spiller i Liverpool. Det har fungeret med ham og Agger før, så det kan det selvfølgelig også igen...
Jeg er glad for at klubbens bestyrelse sagde stop med både Dempsey og Sigurdson, de penge kommer os til gavn nu.
Da vi er en klub i støbeskeen og bygger mod fremtiden med holdet, så er jeg mere tilfreds med vi har haft unge spillere der har fået chancen og mulighed for at udvikle sig end vi havde smidt mange penge efter Dempsey som er en gammel nisse :aliboronz6:

Suso, Sterling, Shelvey, Ibe, Wisdom og flere har fået chancen.
Alle er spillere hvor vi mangler bredde og kunne ha' manglet bedre alternativer.
Billede

Besvar