Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 19. jun, 2013 11:06

Fribytter skrev:Jeg ser egentlig ikke behovet for at købe en decideret angriber, hvis Suarez sælges. Sturridge, Aspas og Borini er nok. Men det kommer selvfølgelig også an på, hvad Rodgers har af planer for andre positioner.

Uden et Suarez-salg ser det imø. pt. sådan ud:
Reina < Mignolet
Coates < Ilori
Skrtel < Papadopoulos
Carra < Touré
Shelvey < Alberto
Assaidi < Atsu

Og så er spørgsmålet om..
Downing < Aspas
Henderson < Mkhitaryan
Når nu du anvender < er det så fordi du mener de nye spillere er bedre end dem der forlader os?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 19. jun, 2013 11:08

Jeg tror det skal betyde "udskiftes med"

Jeg håber godt nok ikke, at Henderson skal udskiftes med Mkhi, men, at de begge skal indgå i truppen.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 19. jun, 2013 11:13

Fribytter skrev:Jeg ser egentlig ikke behovet for at købe en decideret angriber, hvis Suarez sælges. Sturridge, Aspas og Borini er nok. Men det kommer selvfølgelig også an på, hvad Rodgers har af planer for andre positioner.

Reina < Mignolet
Coates < Ilori
Skrtel < Papadopoulos
Carra < Touré
Shelvey < Alberto
Assaidi < Atsu

Downing < Aspas
Henderson < Mkhitaryan
Hmm... Jeg er ikke helt enig i de vurderinger. Jeg vil da håbe, at det udvikler sig i den retning, som du har vurderet det til, men spørgsmålstegnene er for mange i forhold til de nye ansigter og deres eventuelle kunnen i PL til, at jeg tør dele din optimisme.

Derfor.

Reina > Mignolet (synes, at der er en tendens til at undervurdere Reina)
Coates = Ilori (da vi købte Coates var han en bærende kraft på Uruguay's sydamerikanske mesterhold og en etableret førsteholdsspiller hos Nacional - Ilori har fået 12 kampe hos Sporting)
Skrtel = Papadopoulos (Forrige sæsons "Player of the Season" imod en ung komet)
Carra = Touré (to gamle heste begge med nuværende mangler, men også med fremragende spidskompetencer)
Shelvey > Alberto (Indtil Alberto har vist noget på et rigtigt seniorhold vil jeg have svært ved at vurdere ham bedre end Shelvey uden at blinke)
Assaidi < Atsu (ikke engang her er jeg sikker, men jeg vil da håbe)

Og.

Downing < Aspas (Downing spillede egentlig fortrinligt i sidste sæson, men jeg er blevet overbevist af de ting, som jeg har læst om Aspas. Har dog ikke set ham meget)
Henderson = Mkhitaryan (Henderson udviklede sig til en af mine yndlingsspillere i sidste sæson. Ser ham som fremtiden ved siden af Lucas, når Gerrard er væk)
Kloppite

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » onsdag, 19. jun, 2013 11:14

@ Tex

Prøv at læse mit svar til Hekkem ovenfor.

texy

Indlæg af texy » onsdag, 19. jun, 2013 11:18

AJ skrev:@ Tex

Prøv at læse mit svar til Hekkem ovenfor.
Ok. Det giver lidt mere mening for mig.

Håber i DEN grad ikke, at vi skiller os af med Henderson. Langt hellere Joe Allen.
Kloppite

Rasputin

Indlæg af Rasputin » onsdag, 19. jun, 2013 11:45

"Jeg ser egentlig ikke behovet for at købe en decideret angriber, hvis Suarez sælges. Sturridge, Aspas og Borini er nok. Men det kommer selvfølgelig også an på, hvad Rodgers har af planer for andre positioner."

Den har jeg også tygget lidt på. Et salg af Suarez vil kaste god mønt af sig, evt også en Morata eller hvad ved jeg. Men med penge på lommen, tror jeg BR vil erstatte Suarez med noget mere midtbane/kant end decideret angriber. Der vil sandsynligvis stadig være gode penge tilbage til kvalitets udskiftninger af andet personage. Lidt en win/win trods alt.

Vil dog gerne beholde Suarez, for han er i min verden blandt de allerbedste, og for pokker hvor gør han fodbold fedt at se på.

Det bliver spændende at se hvad de pusler med i kullisen.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » onsdag, 19. jun, 2013 12:19

John Barnes skrev:
Mads T. skrev:Hvis Suarez sælges, tror jeg Soldado kunne være et emne. Han har før utrykt ønske om at komme til England, og han er måske lige akkurat under radaren for de store klubber, som går efter Higuain, Cavani, Gomez, Suarez osv. Vi har før været ude efter ham, men ment at prisen var for høj. Hvis Suarez sælges, tror jeg tiden kan være kommet.
Har hørt flere steder fra, at Sevilla vist er i økonomiske problemer ligesom mange andre spanske klubber, så det er nok begrænset hvor meget de kan presse prisen op hvis de har så hårdt brug for pengene som det lyder til. Han er virkelig en god spiller som har bevist, at han kan banke kasser ind sæson efter sæson så han kunne bestemt være en mulighed hvis Suarez smutter.
Han er Valencia spiller, men de har også lidt penge mangel ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
John Barnes

Indlæg af John Barnes » onsdag, 19. jun, 2013 12:26

Thommo skrev:
John Barnes skrev:
Mads T. skrev:Hvis Suarez sælges, tror jeg Soldado kunne være et emne. Han har før utrykt ønske om at komme til England, og han er måske lige akkurat under radaren for de store klubber, som går efter Higuain, Cavani, Gomez, Suarez osv. Vi har før været ude efter ham, men ment at prisen var for høj. Hvis Suarez sælges, tror jeg tiden kan være kommet.
Har hørt flere steder fra, at Sevilla vist er i økonomiske problemer ligesom mange andre spanske klubber, så det er nok begrænset hvor meget de kan presse prisen op hvis de har så hårdt brug for pengene som det lyder til. Han er virkelig en god spiller som har bevist, at han kan banke kasser ind sæson efter sæson så han kunne bestemt være en mulighed hvis Suarez smutter.
Han er Valencia spiller, men de har også lidt penge mangel ;)
Hov tænkte på Negredo!! :clap: Han kunne os være en mulighed!

Men du har ret i at Valencia heller ikke har den bedste økonomi! ;)
Billede

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 19. jun, 2013 12:59

Ja, ok. Et lidt forvirrende indlæg jeg har forfattet. AJ har ret. Det er de udskiftninger, jeg tror, Rodgers pønser på.

Jeg håber sådan set også, at han holder fast i Henderson, men han har for det meste brugt Henderson som en slags offensiv midt centralt eller forskudt ud mod kanten, og det er et område, som Rodgers lader til at købe heftigt ind til. Men nu må vi se. Det vil selvfølgelig også være voldsomt, hvis alle de nævnte spillere udskiftes, og et eller andet sted har jeg faktisk svært ved at se det for mig alene af den grund, at jeg ikke umiddelbart tror, at der findes købere, som vil betale et fornuftigt beløb, til alle spillere. Og LFC er imø. ikke tvunget til at sælge.

Desuden har Rodgers udtalt, at bredden er for dårlig, og umiddelbart behøver det jo ikke at være møntet på faste førsteholdsspillere som Henderson og Downing - mere det, at han ind imellem har været nødsaget til at spille og have meget unge spillere på bænken.
I’ll give the example. I arrived at Swansea and they were the team that had scored the least amount of goals, I think there were 40 goals they’d scored. So they had a way of playing, but it was a maybe a defensive way of playing. I realised we needed maybe three, four players to give us more penetration and to give us something else in the game to tactically push us higher up the pitch and be offensive and creative, and that kicked in after a number of months, but it was still about getting the balance because at home we were brilliant, away from home it was a little bit too open.
“And when I assessed and was looking at it I near enough had six wingers in the team because the front three wingers and the midfield three were all transferred wingers. So it was about balance and that’s what I’m looking at at the moment. How can we be a threat going forward? How can we be more creative up that top end of the field? But also it’s important about being secure and getting the balance behind that so you don’t concede.
Ovenstående citat efterlader mig bare med indtrykket af, at Downing og Henderson er for defensive til Rodgers' smag. Det er fra interviewet i efteråret efter nederlaget til Arsenal vist nok.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 19. jun, 2013 14:19

texy skrev:

Reina < Mignolet
Coates < Ilori
Skrtel < Papadopoulos
Carra < Touré
Shelvey < Alberto
Assaidi < Atsu

Downing < Aspas
Henderson < Mkhitaryan
Hmm... Jeg er ikke helt enig i de vurderinger. Jeg vil da håbe, at det udvikler sig i den retning, som du har vurderet det til, men spørgsmålstegnene er for mange i forhold til de nye ansigter og deres eventuelle kunnen i PL til, at jeg tør dele din optimisme.

Derfor.

Coates = Ilori (da vi købte Coates var han en bærende kraft på Uruguay's sydamerikanske mesterhold og en etableret førsteholdsspiller hos Nacional - Ilori har fået 12 kampe hos Sporting)
Carra = Touré (to gamle heste begge med nuværende mangler, men også med fremragende spidskompetencer)
Shelvey > Alberto (Indtil Alberto har vist noget på et rigtigt seniorhold vil jeg have svært ved at vurdere ham bedre end Shelvey uden at blinke)

Og.

Downing < Aspas (Downing spillede egentlig fortrinligt i sidste sæson, men jeg er blevet overbevist af de ting, som jeg har læst om Aspas. Har dog ikke set ham meget)
Henderson = Mkhitaryan (Henderson udviklede sig til en af mine yndlingsspillere i sidste sæson. Ser ham som fremtiden ved siden af Lucas, når Gerrard er væk)
Jeg er enig i at de oplistede udskiftninger vil svække Liverpool betydeligt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 19. jun, 2013 14:34

Mkhitaryan er nu bedre end Henderson. Men dermed siger jeg bestemt ikke at Henderson skal sælges, da jeg ser hans rolle hos os sidste sæson som en udviklingsrolle, mere end det var hans foretrukne rolle mange år frem.

Er dog lidt usikker omkring hans kontraktforhold. Når man vil skille sig af med Reina, Skrtel og Downing, så lugter det for mig af at man vil af med nogle løntunge spillere. Mignolet, Papadopoulos og Aspas (hvis vi antager han afløser Downing) er alle billigere i løn, ligesom deres kontrakter vil være mere præstationsbetingede.

Men hvis det er den eneste årsag til at overveje et salg af Henderson, så synes jeg hellere vi skal gå i dialog med ham om en omstrukturering af hans kontrakt. Han har, efter min bedste overbevisning, de dyder vi skal bygge holdet op omkring i fremtiden.

Nr.7LuisSuarez

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » onsdag, 19. jun, 2013 14:38

YNWA! skrev:

Reina < Mignolet
Coates < Ilori
Skrtel < Papadopoulos
Carra < Touré
Shelvey < Alberto
Assaidi < Atsu

Downing < Aspas
Henderson < Mkhitaryan
Den sidste håber jeg godt nok ikke, fordi Hendo spillede sig ind i mit hjerte sidste sæson!
Bare rolig min ven, jeg tror ikke de sælger Henderson, fordi han er et spirende talent, og det er ikke noget Liverpool vil afskaffe sådan uden videre.
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 19. jun, 2013 14:45

Kelly skrev:
texy skrev:

Reina < Mignolet
Coates < Ilori
Skrtel < Papadopoulos
Carra < Touré
Shelvey < Alberto
Assaidi < Atsu

Downing < Aspas
Henderson < Mkhitaryan

Derfor.

Og.

Jeg er enig i at de oplistede udskiftninger vil svække Liverpool betydeligt.
I mine øjne så er det en forstærkning. Men det er jo på nuværende tidspunkt meget subjektivt.

At du så ligefrem siger betydeligt, det er jeg lidt uforstående overfor.
- Coates har ikke spillet meget, og når han har, så har det ikke været prængende, så at udskifte ham med Ilori, bekymre mig ikke. Ilori skulle være pissehamrende hurtig og fremtidens håb i hans klub. Men som det altid er med talenter......... Fin udbytning, jeg tror ikke på Coates bliver til noget i vores klub.
- Papadopoulos er lidt en joker, men jeg er trods alt overbevist om, at han som min. passer bedre til holdet end Skrtel, som ikke har vidst sig særlig egnet desværre. Det mener Rodgers og vores scouts ihvertfald, lader det til. Så der må være noget om det. Det er ikke fordi Skrtel ikke har fået chancen.
- Jeg ser ikke Touré som en dårligere spiller end Carragher. Og hans statistik er da også bedre, det er da lidt sigende. Uanset hvad, så er Carra ude. Fint stykke handel. Gratis og erfaren og var villig til at tage et pay-cut
- Shelvey / Alberto .. Shelvey har overhovedet ikke imponeret mig, så hvis BR går efter Alberto så er jeg overbevist om han er bedre. Udfra det jeg har set og læst om Alberto, virker han da også noget mere målfarlig - assists/mål.
-Atsu er et kæmpe talent i Porto. Assaidi har ingen effekt haft på vores hold.. Så det kan i værste fald blive det samme (ingenting).
- Downing og Aspas. Tja. Hvis han da skal erstatte ham så er det fint nok. Aspas har vidst i Celta at han både kan score og lave assists. Det er lige præcis det Downing mangler. Noget skal jo ske på den kant. Tiden må vise om Aspas er den rigtige, men jeg tror indtil videre på ham på baggrund af hans seneste sæson.

- Mkhitaryan ser jeg som meget bedre end Henderson. Men Henderson skal ikke videre, han er stadig vigtig at have i truppen. Med Mkhitaryan har jeg det sådan at han er god indtil det modsatte er bevist. i 52 kampe i sæsonen liga, CL, landshold, Cups har han scoret 32 mål og lavet 14 assists....
Jeg vil lade tallene tale for sig selv. Det opnår han nok ikke i første sæson for Liverpool, men mindre kan også gøre det. Han kan virkelig blive en guldgrube, som jeg ser det! (Jordan har 6 mål 7 assists i 53)
Mkhitaryan er kun lidt over et år ældre end Jordan.

Ville bare lige give mit besyv med. :)

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 19. jun, 2013 20:02

http://www1.skysports.com/news/11095/8783606/

Bliver han den nye Steven Gerrard om et par år?
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 19. jun, 2013 20:30

http://www.sporten.dk/fodbold/kontrakt- ... l-spotpris

Rygter siger at man skulle kune få Thiago for 130 mio.! - Så det med at slå til, men tror det er en røver...

Besvar