en 1/3 del af dette beløb kan give en del til at hente Tiago Ilori. Coates startede inde i sidste landskamp, jeg syntes aldrig Liverpool har givet ham chancen.Hr. Drejer skrev:£8 M. for Ince får jo umiddelbart Alberto- og Aspass handlerne til at fremstå scoop. Aspass har da i det mindste prøvet sig selv kontinuerligt på højt niveau.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Skal vi nu ikke lige se de tre spillere optræde i PL, før vi klapper os selv for meget på ryggen.Hr. Drejer skrev:£8 M. for Ince får jo umiddelbart Alberto- og Aspass handlerne til at fremstå scoop. Aspass har da i det mindste prøvet sig selv kontinuerligt på højt niveau.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det var derfor jeg brugte vendingen 'umiddelbart'.texy skrev:Skal vi nu ikke lige se de tre spillere optræde i PL, før vi klapper os selv for meget på ryggen.Hr. Drejer skrev:£8 M. for Ince får jo umiddelbart Alberto- og Aspass handlerne til at fremstå scoop. Aspass har da i det mindste prøvet sig selv kontinuerligt på højt niveau.
Fair nok. Jeg har personligt ret stor tro på Ince. Faktisk langt mere end jeg har på Wilfried Zaha, som Man Utd efter sigende betalte £15m for. Så i det lys, synes jeg, at det er Cardiff, der har gang i et scoop.Hr. Drejer skrev:Det var derfor jeg brugte vendingen 'umiddelbart'.texy skrev:Skal vi nu ikke lige se de tre spillere optræde i PL, før vi klapper os selv for meget på ryggen.Hr. Drejer skrev:£8 M. for Ince får jo umiddelbart Alberto- og Aspass handlerne til at fremstå scoop. Aspass har da i det mindste prøvet sig selv kontinuerligt på højt niveau.
Kloppite
Ja og vi kan jo stå tilbage som idioterne der lod ham slippetexy skrev:Fair nok. Jeg har personligt ret stor tro på Ince. Faktisk langt mere end jeg har på Wilfried Zaha, som Man Utd efter sigende betalte £15m for. Så i det lys, synes jeg, at det er Cardiff, der har gang i et scoop.Hr. Drejer skrev:Det var derfor jeg brugte vendingen 'umiddelbart'.texy skrev:Skal vi nu ikke lige se de tre spillere optræde i PL, før vi klapper os selv for meget på ryggen.Hr. Drejer skrev:£8 M. for Ince får jo umiddelbart Alberto- og Aspass handlerne til at fremstå scoop. Aspass har da i det mindste prøvet sig selv kontinuerligt på højt niveau.

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Endnu en ting vi kan takke Comolli og Dalglish for.thefugle skrev:Ja og vi kan jo stå tilbage som idioterne der lod ham slippetexy skrev:Fair nok. Jeg har personligt ret stor tro på Ince. Faktisk langt mere end jeg har på Wilfried Zaha, som Man Utd efter sigende betalte £15m for. Så i det lys, synes jeg, at det er Cardiff, der har gang i et scoop.Hr. Drejer skrev:Det var derfor jeg brugte vendingen 'umiddelbart'.texy skrev:Skal vi nu ikke lige se de tre spillere optræde i PL, før vi klapper os selv for meget på ryggen.Hr. Drejer skrev:£8 M. for Ince får jo umiddelbart Alberto- og Aspass handlerne til at fremstå scoop. Aspass har da i det mindste prøvet sig selv kontinuerligt på højt niveau.
Tilbød klubben ham ikke en forlængelse som han afslog?
- ThunderZtorm
- Kontakt:
Jo, for Kenny mente ikke han ville være en del af førsteholdstruppen, og det ville Ince være.Alonso skrev:Tilbød klubben ham ikke en forlængelse som han afslog?
Ja ham Kenny Dalglish der, er jo sådan man bare skal skyde alt i skoene.ThunderZtorm skrev:Jo, for Kenny mente ikke han ville være en del af førsteholdstruppen, og det ville Ince være.Alonso skrev:Tilbød klubben ham ikke en forlængelse som han afslog?
-
Jeg synes du ignorerer brugerne på dette forum inde ved Mkhirityan tråden :l Vi mangler information!Hr. Drejer skrev:£8 M. for Ince får jo umiddelbart Alberto- og Aspass handlerne til at fremstå scoop. Aspass har da i det mindste prøvet sig selv kontinuerligt på højt niveau.
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.
Nr.7LuisSuarez skrev:Jeg synes du ignorerer brugerne på dette forum inde ved Mkhirityan tråden :l Vi mangler information!Hr. Drejer skrev:£8 M. for Ince får jo umiddelbart Alberto- og Aspass handlerne til at fremstå scoop. Aspass har da i det mindste prøvet sig selv kontinuerligt på højt niveau.

- ThunderZtorm
- Kontakt:
Hvis det ikke er cheftrænerens ansvar i den her situation, hvis er det så?Oomph242 skrev:Ja ham Kenny Dalglish der, er jo sådan man bare skal skyde alt i skoene.ThunderZtorm skrev:Jo, for Kenny mente ikke han ville være en del af førsteholdstruppen, og det ville Ince være.Alonso skrev:Tilbød klubben ham ikke en forlængelse som han afslog?
-
Nu ved vi ret beset ikke, om Ince økonomiske krav i sin tid har været urimelige. Ledelsen og ejerne har givetvis også noget at skulle have sagt i denne situation, så det er vel ikke udelukkende Kenny, der står alene med en sådan beslutning. I bagklogskabens lys er det let at pege fingre ad Kenny, men på daværende tidspunkt var Ince jo ikke en spiller, som man ventede ville kunne udvikle sig til at kunne udfylde en vigtig rolle på førsteholdet. Og det er imø stadigvæk også tvivlsomt, om han besidder potentialet til at udvikle sig til en spiller, der kan en sådan rolle.ThunderZtorm skrev:Hvis det ikke er cheftrænerens ansvar i den her situation, hvis er det så?Oomph242 skrev:Ja ham Kenny Dalglish der, er jo sådan man bare skal skyde alt i skoene.ThunderZtorm skrev:Jo, for Kenny mente ikke han ville være en del af førsteholdstruppen, og det ville Ince være.Alonso skrev:Tilbød klubben ham ikke en forlængelse som han afslog?
Man kan stille sig selv det spørgsmål, at hvis Ince var rated så højt, så var det nok ikke Cardiff, der så ud til at løbe med ham.
Bliver vi ikke snart linket til en defensiv midt. Det er som sådan mit eneste ønske i dette transfervindue. Og aller helst en stor kleppert der er stærk med hovedet, som kan være et alternativ til Lucas, når vi spiller mod hold, der spiller med store fysiske angribere.
Jeg er egentlig pisseligeglad med om vi henter flere nu, bare vi får en defensiv midt ind. Vi har masser af forsvarsspillere, fløje, angribere, og offensive midtbanespillere (herunder de mere centralt placerede) men vi har KUN Lucas til den defensive midt. Jaja, vi er ikke ligefrem stjernebesat i det centrale forsvar, nu hvor Coates og Skertl lader til ikke at være første valg. Men selv med de to væk, så har vi stadig en flok i klubben, der kan spille pladsen - men vi har stadig kun EN der kan spille defensiv midt. Jaja, vi har der alternativer der kan tage pladsen, men alternativerne er omtrendt lige så ringe på den plads, som at bruge Gerrard som alternativ til det centrale forsvar, eller Sterling som reservekeeper.
Så kom nu med den defensive midt!!!
Jeg er egentlig pisseligeglad med om vi henter flere nu, bare vi får en defensiv midt ind. Vi har masser af forsvarsspillere, fløje, angribere, og offensive midtbanespillere (herunder de mere centralt placerede) men vi har KUN Lucas til den defensive midt. Jaja, vi er ikke ligefrem stjernebesat i det centrale forsvar, nu hvor Coates og Skertl lader til ikke at være første valg. Men selv med de to væk, så har vi stadig en flok i klubben, der kan spille pladsen - men vi har stadig kun EN der kan spille defensiv midt. Jaja, vi har der alternativer der kan tage pladsen, men alternativerne er omtrendt lige så ringe på den plads, som at bruge Gerrard som alternativ til det centrale forsvar, eller Sterling som reservekeeper.
Så kom nu med den defensive midt!!!
Ince blev ifølge Comolli tilbudt at være den højest betalte reservespiller, og det sammen med, at Ince blev tilbudt fem kontrakter, indikerer i sig selv en stor tro på Inces evner og potentiale, men det er da klart, at LFC ikke kunne og kan tilbyde den samme spilletid, som en Championship-klub kunne og kan.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."