Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » mandag, 08. jul, 2013 19:22

http://www1.skysports.com/football/news ... lo-Higuain

Jeg ville satme være træt af, hvis Arsenal landede ham.
Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 08. jul, 2013 20:09

hvorfor? er han virkeig så god?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 08. jul, 2013 20:11

Nej, han er da bundelendig, og Arsenal har i forvejen en potentiel verdensklasseangriber i Giroud.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » mandag, 08. jul, 2013 20:23

AllanShore skrev:Nej, han er da bundelendig, og Arsenal har i forvejen en potentiel verdensklasseangriber i Giroud.
Billede
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » mandag, 08. jul, 2013 23:48

http://www1.skysports.com/football/news ... er-request

Det var ikke meget, han havde til overs for Villa... Manden har fået storhedsvanvid efter en enkelt god sæson.
Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 09. jul, 2013 00:17

Ja det skal jeg da lige love for, en god sæson i PL og så lægger man en transfer request. hold da fest...de har da ikke engang sagt de IKKE vil sælge ham..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. jul, 2013 00:19

AndreasN skrev:http://www1.skysports.com/football/news ... er-request

Det var ikke meget, han havde til overs for Villa... Manden har fået storhedsvanvid efter en enkelt god sæson.
Håber snart klubberne gør fælles front, overfor det piveri fra spillerne. ALLE prof klubber smider x kroner i hver måned, så der er råd til at smide spillere på reserve hold i 5 år, så slipper man vel for disse prinsesser? og så holder player power nok ret hurtigt....14 dage....Max.Jeg er arbejder og for at kæmpe for din sag...Men sgu ikke når du har underskrevet en kontrakt! Klubberne er forpligtet til at betale løn i en periode, spillerne pisser modsat på det stykke papir kantrakten er skrevet på. Det holder ikke i længden, og håber på klubberne snart sætter hælene i overfor kyllingerne
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 09. jul, 2013 00:20

Spørgsmålet er hvilken klub der har kig på ham? Virker uovervejet at indgive transferønske uden at der står en klub klar med et godt tilbud.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 09. jul, 2013 00:32

Jeg synes nu ikke, at man partout skal tales ned om fordi man indlægger en transfer request. Specielt ikke hvis det er en spiller, der, som i Bentekes tilfælde, nok sagtens kunne spille for et større hold. Så er det klart, at man gerne vil prøve sig på et højere niveau i stedet for at rende rundt i Villa og kæmpe for at undgå nedrykning.
Man kan heller ikke sige at han skylder dem noget specielt, for selvom det var Villa, der købte ham og gav ham chancen, så han vel nok været hovedårsagen for deres overlevelse, og han kan deroveni også indbringe dem et betydeligt beløb.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. jul, 2013 00:54

AllanShore skrev:Jeg synes nu ikke, at man partout skal tales ned om fordi man indlægger en transfer request..
Så skulle han kun have skrevet en et årig kontrakt med Villa, og set om de gik med til dette. benteke ved vel hvad han skriver under på....Han kan vel læse year og så se tallet 1-2-3-4-5, så lang tid er han Villas "ejendom" hvis det er træls må han blive smed eller lignende, og tjene 4-5 procent af det kyllingen tjener nu.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 09. jul, 2013 07:49

Så alle spillere skal blive deres kontrakt ud i klubberne, ellers er de griske kyllinger? Om ikke andet vil det da sætte en stopper for et sindssygt transfermarked. Og åbne op for et der er endnu mere skørt med 6 og 12 mdr kontrakter.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 09. jul, 2013 07:55

Syntes faktisk det kunne være fint med en regl omkring man ikke kan forlade en klub med mindere at der er 1 år eller mindere tilbage på kontrakten
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Callesen » tirsdag, 09. jul, 2013 08:09

Hvad så når klubberne ikke opflyde kontrakterne?

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » tirsdag, 09. jul, 2013 08:38

Thommo skrev:
AllanShore skrev:Jeg synes nu ikke, at man partout skal tales ned om fordi man indlægger en transfer request..
Så skulle han kun have skrevet en et årig kontrakt med Villa, og set om de gik med til dette. benteke ved vel hvad han skriver under på....Han kan vel læse year og så se tallet 1-2-3-4-5, så lang tid er han Villas "ejendom" hvis det er træls må han blive smed eller lignende, og tjene 4-5 procent af det kyllingen tjener nu.
Man kan vel godt indgive en transfer request og så stadigvæk være professionel og give alt hvad man har for holdet? Jeg har forstået at du er meget imod når spillerne sætter sig over klubben og strejker osv - men jeg synes absolut ikke en transfer request er det samme. Der kan jo være mange årsager til at en spiller ønske at skifte klub - ikke alle sammen behøves at være økonomiske. Så længe en spiller gør sit bedste til træning og kamp - så kan jeg ikke se at et ønske om at skifte klub skal trække ned - mere end aet man som fan ikke forstår at han elsker holdet så lidt.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » tirsdag, 09. jul, 2013 09:28

Jeg kunne godt se et hold som Tottenham vise interesse i Benteke. De skal vel have Adebayor sendt videre efter hans seneste, elendige, sæson (hvis man ser bort fra afslutningen).

Jeg tror så også, som det nævnes herover, at Benteke har en potentiel køber parat. Alt andet ville virke lidt småtosset.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Besvar