Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » mandag, 08. jul, 2013 17:26

Swansea har i følge rygter næsten Wilfried bony i hus til 104 mill. Hvorfor er der ikke andre lidt større klubber der er i spil. En topscorer fra Holland plejer da at være populær.
Kunne vel være ok til os som backup valg

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 09. jul, 2013 04:04

http://www1.skysports.com/football/news ... er-request

Så har Benteke lavet et transfer request :!:

Uanset om vi sælger Suarez eller ej, så BØR vi altså være med her, hvis muligt. En Sturridge/Benteke/Suarez-offensiv med Coutinho bagved og Gerrard/Lucas til at holde midten kunne være ganske saftigt. Så tror jeg nu nok, at der ville blive tilført mål til holdet.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 09. jul, 2013 08:36

Badooo skrev:http://www1.skysports.com/football/news ... er-request

Uanset om vi sælger Suarez eller ej, så BØR vi altså være med her, hvis muligt. En Sturridge/Benteke/Suarez-offensiv med Coutinho bagved og Gerrard/Lucas til at holde midten kunne være ganske saftigt. Så tror jeg nu nok, at der ville blive tilført mål til holdet.
Enig. Og downing kan sendes til West ham :)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Bondo

Indlæg af Bondo » tirsdag, 09. jul, 2013 08:42

Vi skal under ingen omstendigheder have Benteke.. det ville da være snot dumt at købe Benteke, når vi lige har solgt Carroll.. Carroll er meget samme type(stor og stærk), men Carroll er bare et par Niveauer bedre..

Vi har brug for spillere der er stærke langs jorden, kan holde på bolden og kan noget på egen hånd..

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 09. jul, 2013 08:45

Bondo skrev:

Vi skal under ingen omstendigheder have Benteke.. det ville da være snot dumt at købe Benteke, når vi lige har solgt Carroll.. Carroll er meget samme type(stor og stærk), men Carroll er bare et par Niveauer bedre..

Vi har brug for spillere der er stærke langs jorden, kan holde på bolden og kan noget på egen hånd..
Jeg vil så mene, at Benteke er klasser bedre end Carroll. Benteke kan udfylde target man-rolle sammen med mange andre, hvor at Carroll udelukkende kunne bruges som target man. Derudover, så er Benteke langt hurtigere, besidder en bedre balance og er teknisk overlegen ift. Carroll.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » tirsdag, 09. jul, 2013 12:33

Mener bestemt ikke vi skal gå efter Benteke og slet ikke til de priser der har været nævnt (260). Han har kun vist sig frem kort tid og der er for stor mulighed for at det var en enlig svale. Desuden passer han vel ikke ind i vores spillestil, er vel et nummer for tung til det lette spil - selvom han er hurtigere og bedre teknisk end Caroll.

Når Suarez smutter skal vi hente en type der ligner (minus karantæner), altså en hurtig dribler med målnæse (? hvem - findes der en vi kan få fingre i ? :idea: :?: )

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » tirsdag, 09. jul, 2013 13:48

richs skrev:Mener bestemt ikke vi skal gå efter Benteke og slet ikke til de priser der har været nævnt (260). Han har kun vist sig frem kort tid og der er for stor mulighed for at det var en enlig svale. Desuden passer han vel ikke ind i vores spillestil, er vel et nummer for tung til det lette spil - selvom han er hurtigere og bedre teknisk end Caroll.

Når Suarez smutter skal vi hente en type der ligner (minus karantæner), altså en hurtig dribler med målnæse (? hvem - findes der en vi kan få fingre i ? :idea: :?: )
Nu kender jeg ham kun ud fra hvad jeg har læst, så jeg ved ikke om han overhovedet er den type spiller.
Men måske kunne Leandro Damião være en mulighed

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 09. jul, 2013 13:55

Udover at jeg anser Benteke som værende klasser over Carroll set ud fra den netop overståede sæson, så ser jeg også i langt højere grad Benteke som en Drogba/Lukaku-type end en Carroll-type. Bevares, han er stor og brølstærk, men der synes jeg også, at lignelserne mellem ham og Carroll stopper. Benteke er imo langt mere bevægelig og teknisk velfunderet end Carroll, ligesom han også er en noget stærkere pasningsspiller. Et indtryk, jeg synes nedenstående stats (kun gældende fra sæsonstart og frem til slutningen af marts, men det var det bedste, jeg kunne finde), underbygger ganske fint, selvom stats selvsagt ikke er endegyldige beviser på noget som helst.

Billede

Det er i det hele taget en ret interessant artikel, manden bag statistikkerne har bedrevet: http://www.eplindex.com/28046/epl-targe ... ukaku.html

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 09. jul, 2013 14:26

Aarde skrev:Udover at jeg anser Benteke som værende klasser over Carroll set ud fra den netop overståede sæson, så ser jeg også i langt højere grad Benteke som en Drogba/Lukaku-type end en Carroll-type. Bevares, han er stor og brølstærk, men der synes jeg også, at lignelserne mellem ham og Carroll stopper. Benteke er imo langt mere bevægelig og teknisk velfunderet end Carroll, ligesom han også er en noget stærkere pasningsspiller. Et indtryk, jeg synes nedenstående stats (kun gældende fra sæsonstart og frem til slutningen af marts, men det var det bedste, jeg kunne finde), underbygger ganske fint, selvom stats selvsagt ikke er endegyldige beviser på noget som helst.

Billede

Det er i det hele taget en ret interessant artikel, manden bag statistikkerne har bedrevet: http://www.eplindex.com/28046/epl-targe ... ukaku.html
Fin oversigt Aarde. Det er endvidere interessant at bemærke, hvor effektiv en Dzeko rent faktisk har været. Specielt når man sammenholder det med, at han ikke har fået ret meget spilletid. Det er jo ikke fordi, at Tevez, Aguero og Balotelli har holdt ham ude ved kontinuerligt at levere pragtpræstationer med dertilhørende mange mål.

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » tirsdag, 09. jul, 2013 14:34

Scouzer skrev:
richs skrev:Mener bestemt ikke vi skal gå efter Benteke og slet ikke til de priser der har været nævnt (260). Han har kun vist sig frem kort tid og der er for stor mulighed for at det var en enlig svale. Desuden passer han vel ikke ind i vores spillestil, er vel et nummer for tung til det lette spil - selvom han er hurtigere og bedre teknisk end Caroll.

Nu kender jeg ham kun ud fra hvad jeg har læst, så jeg ved ikke om han overhovedet er den type spiller.
Men måske kunne Leandro Damião være en mulighed
Ja som jeg husk var han topscore ved OL med 6 mål og derfor blev han linket kraftigt til Tottenham. Tottenham har også vist interesse i dette vindue, men måske det er droppet nu (paulinho).

Damiao er som jeg huske god på første berøringen og i stand til at lave mål fra mange forskellige positioner. Desuden arbejder han hårdt, hvilket jo ikke er skidt. Og med en alder på 23 , så passer han jo fint ind i ejerens politik . Problemet her er (som så ofte før) at vi ikke er store nok. Hans klub behøver heller ikke sælge, så derfor skal vi op med tegnebogen (der er før nævnt 150-170 mill danske kr.). Men bliver Suarez solgt (og det tror jeg) så er det vel det mindste problem.

Alt i alt kunne han godt være den spiller (med den fare at han er uprøvet i Europa), men tror ikke vi får chancen for et køb.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 09. jul, 2013 14:41

Aarde skrev:Udover at jeg anser Benteke som værende klasser over Carroll set ud fra den netop overståede sæson, så ser jeg også i langt højere grad Benteke som en Drogba/Lukaku-type end en Carroll-type. Bevares, han er stor og brølstærk, men der synes jeg også, at lignelserne mellem ham og Carroll stopper. Benteke er imo langt mere bevægelig og teknisk velfunderet end Carroll, ligesom han også er en noget stærkere pasningsspiller. Et indtryk, jeg synes nedenstående stats (kun gældende fra sæsonstart og frem til slutningen af marts, men det var det bedste, jeg kunne finde), underbygger ganske fint, selvom stats selvsagt ikke er endegyldige beviser på noget som helst.

Billede

Et par ting som ikke fremgår af den statistik er eksempelvis:
1) De tre aktioner (måske flere, men jeg kun huske at have set tre), der var direkte årsag til Westham scoringer, men var oplægget til ham der lavede assisten.
2) De defensive aktioner, som har fohindret modstanderne i at score. Jeg kan huske en redning på stregen, men derudover får Carroll bolden væk ved rigtig mange af modstandernes dødbolde.

Jeg tør ikke sige,hvem af de to, der er bedst. Men jeg synes aldrig, at Carroll får kredit for, hvor meget han bidrager til holdet, selv når han ikke scorer. Det er lidt mærkeligt, for under kampene nævnes han ofte af kommentatorerne, som en kandidat til MOM.
Kloppite

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 09. jul, 2013 14:58

Oversigten viser også, at Carroll virkelig skal bruge mange forsøg til at score. Mønsteret var det samme, da han spillede for os.
Oversigten viser ikke, hvor store chancerne har været. Det kan jo være, at de andre angribere har fået større chancer. Men så betyder det blot, at Carroll ikke kommer frem til store chancer. Jeg kan med andre ord ikke se, hvordan det skal kunne udlægges positivt.

At Carroll er god at hælde bolde op på, det tror jeg da ikke, at nogen betvivler.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » tirsdag, 09. jul, 2013 15:08

De fleste er enige om at Benteke spillede en stor rolle i Aston Villas overlevelse. Det samme kan siges om Aspas i Celta Vigo. Benteke scorede godt nok flere mål, men Aspas lavede til gengæld flere assist. Begge spillere har kun spillet et år i henholdsvis Premier League og La Liga.

Benteke ville, ifølge nogen, være en styrkelse af holdet, mens Aspas er et uambitiøst indkøb.

Forklar mig venligst hvorfor? Er det fordi den spanske liga er markant dårligere end den engelske? Herunder at Spanien i CL har haft 7 hold i finalen, og vundet den 5 gange siden 2000, mens England har haft 8 hold i finalen og vundet den 3 gange.

Jeg vil især gerne have Badooo til at svare på det. Det er jo ham der dømmer spillere på baggrund af statistik.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 09. jul, 2013 15:33

Alonso skrev:De fleste er enige om at Benteke spillede en stor rolle i Aston Villas overlevelse. Det samme kan siges om Aspas i Celta Vigo. Benteke scorede godt nok flere mål, men Aspas lavede til gengæld flere assist. Begge spillere har kun spillet et år i henholdsvis Premier League og La Liga.

Benteke ville, ifølge nogen, være en styrkelse af holdet, mens Aspas er et uambitiøst indkøb.

Forklar mig venligst hvorfor? Er det fordi den spanske liga er markant dårligere end den engelske? Herunder at Spanien i CL har haft 7 hold i finalen, og vundet den 5 gange siden 2000, mens England har haft 8 hold i finalen og vundet den 3 gange.

Jeg vil især gerne have Badooo til at svare på det. Det er jo ham der dømmer spillere på baggrund af statistik.
Præcis det samme jeg undrer mig over. Men det er vel fordi folk kender Benteke fordi de har fulgt med i PL og ikke den spanske...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 09. jul, 2013 15:46

thefugle skrev:
Alonso skrev:De fleste er enige om at Benteke spillede en stor rolle i Aston Villas overlevelse. Det samme kan siges om Aspas i Celta Vigo. Benteke scorede godt nok flere mål, men Aspas lavede til gengæld flere assist. Begge spillere har kun spillet et år i henholdsvis Premier League og La Liga.

Præcis det samme jeg undrer mig over. Men det er vel fordi folk kender Benteke fordi de har fulgt med i PL og ikke den spanske...

Hvor mange har de haft, hvis vi regner Barca og Real M fra?
Jeg vil mene de to er et godt stykke over de andre's niveau, i den spanske liga. Der er fanme langt, fra top til bund i niveau i den spanske.

Besvar