Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 09. jul, 2013 23:52

Alonso skrev:
texy skrev:
Alonso skrev:Jeg legede bare djævlens advokat, intet andet. Nogle gange skal man bare bruge folks argumenter imod dem selv for at de kan se hvor tosset det er, hvilket var min pointe.
Sjov ageren fra en mand, der mener, at brugere som Harvey og Martin E fortjener hug for deres måde at kommunikere på.
Nogle der forstår sammenhængen?
Du har travlt med at kalde folk med en anden holdning for tosset eller i hvert fald påstå, at de argumenterer på en tosset måde. Virker som en smagsdommer-agtig måde at antyde at du er bedre end andre her på forum.

I Jorginho-tråden skrev du eksempelvis også:
Alonso skrev:Diame passer jo overhoved ikke til Rodgers måde at spille fodbold på. Det burde man kunne se hvis man havde bare lidt indsigt i fodboldens taktiske aspekter.
Smidt igennem texy translate lyder det som: "Jeg ved alt om Rodgers fodboldfilosofi, og hvad der konstituerer gode spillere i hans koncept, fordi jeg ved meget mere om fodbold end de fleste".

Efter min mening taler du bare ganske enkelt ikke særligt pænt til folk. Det er der situationer, hvor jeg heller ikke gør. Men det er typisk som svar på tiltale.
Kloppite

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 10. jul, 2013 00:14

Jeg synes det er tosset at sige at man ikke tror på en spiller alene fordi han kommer fra en bestemt klub eller liga. Det var det jeg anfægtede.

At jeg skrev på pågældende måde om Diame er fordi vi allerede har haft debatten, hvor vi var flere der udpegede hvilke ting Diame mangler for at kunne spille Lucas Leiva rollen for Liverpool. Men selvfølgelig kunne jeg have formuleret mig på en mere imødekommende måde. Badooo tog det heldigvis pænt, og fremstod utvivlsomt som den mest sympatiske.

Om jeg er bedre end andre på forum? Det kommer an på hvad vi diskuterer. Men jeg skal gerne indrømme at jeg tror at jeg læser spillet bedre end de fleste her på forum. Jeg savner faktisk ofte mere dybde i debatten, hvilket så nogle gange går ud over uskyldige (ingen nævnt, ingen glemt).

Jeg ønsker den elitære debat om fodbold. Det må jo så også betyde at jeg mener jeg kan være med der. Muligvis en arrogant holdning.

PS. Jeg har alt for meget fritid lige nu, men det ændrer sig heldigvis snart.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 10. jul, 2013 08:01

@ Alonso
Syntes det er helt okay at ønske en debat på et vist niveau og du skal ikke høre noget jantelovs-pjat herfra. Om vi andre kan leve op til det, er nok tvivlsomt i alle sammenhænge, men mon ikke de fleste gør deres bedste ud fra de betingelser folk nu engang har.

Tilbage til tråden. Jeg noterer mig at Swansea i den grad er ude og skovle spansk ind og at de nu mere eller mindre har landet Bony. Det giver på en eller anden måde håb om at klubber udenfor det fine selvskab godt kan være "købeklubber", selvom kvaliteten i nogle af Swanseas indkøb kan diskuteres. Jeg hader i øvrigt begrebet købeklub, for det er alle klubber i min optik (hvis de kunne, for i nogle tilfælde er det praktisk umuligt) og alle klubber er også sælgerklubber - det er en del af gamet.

Jeg kan godt blive en smule bekymret over, at vi får et transfervindue, der simpelthen bliver præget af for stor en udskiftning. Vi må nok konstatere, at vores største profil forsvinder nu - jeg kan simpelthen ikke forestille mig andet. Det indebærer at vi nok kommer til at investere i min. 3 spillere endnu. En central forsvarsspiller, en offensiv profil såsom en Henrikh-type, der kan spille de fleste pladser i front og i en decideret frontangriber. Detil kommer at vi formentlig også er på udkig efter en venstre back. Måske skal vi ovenikøbet købe to centrale forsvarsspillere, for måske vil Skrtl og Coates begge søge andre græsgange med udsigt til begrænset spilletid (forudsat vi har købt endnu en stærk forsvarspiller).

Det vil sige, at der ryger måske noget kontinuitet over holdet. En kontinuitet der var ved at blive opbygget i sidste halvdel af sidste sæson. Det er den ene ting, der bekymrer mig lidt. Den anden ting er rækkefølgen på vores indkøb.

Jeg tror at de første 4 indkøb primært er købt ind som breddespillere, måske med undtagelse af Aspas. Det vil sige, at hvis vi reelt skal komme forstærket ud af vinduet, så skal de sidste indkøb være af en anden kaliber. Og her kommer problemet, for det ville i den ideele verden måske have været smartere med at starte med top-indkøbene og slutte med bredde-indkøbene, fordi des længere vi når ind i juli måned, des mere er markedet presset og priserne stiger, tror jeg. Og markedet svinder også ind, så udbuddet bliver mindre, imedens efterspørgslen bliver øget ift de sidste profiler der er mulige at få fat på.

Jeg var super optimist for en uge siden og nu er optimismen faldet lidt - det er hårdt at være fan!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 10. jul, 2013 13:07

http://www.sportsdirectnews.com/premier ... OY.twitter

Kender ikke til deres troværdighed, og kender ikke meget til Bernard, men han er vist en lille finurlig en ala Coutinho, han er meget lille så vidt jeg husker, og så er han på Brasiliens landshold. Ser ham som et okay alternativ, til Henrikh, som dog var min favorit, men både Dzagoev og Konoplyanka, syntes jeg kunne være spændende.

MHJ
Geografisk sted: Middelfart
Alder: 29

Indlæg af MHJ » onsdag, 10. jul, 2013 13:14

LFC_20 skrev:http://www.sportsdirectnews.com/premier ... OY.twitter

Kender ikke til deres troværdighed, og kender ikke meget til Bernard, men han er vist en lille finurlig en ala Coutinho, han er meget lille så vidt jeg husker, og så er han på Brasiliens landshold. Ser ham som et okay alternativ, til Henrikh, som dog var min favorit, men både Dzagoev og Konoplyanka, syntes jeg kunne være spændende.
Kender heller ikke Sports Direct, men jeg ved en smule om Bernard. Han er utroligt lav (vi snakker 160) og har ingen fysik. Han er superb på de første 10 meter også tynder farten ud, ligesom Coutinho, også leverer han jo fantastiske afleveringer.

Eriksen snakken åbner op igen, nu når Mkhitarian ikke længere er ledig. Han er et billigere alternativ, langt mere fysisk end Bernard også er jeg træt af spillere der ikke snakker engelsk.
Billede

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 10. jul, 2013 13:21

MHJ skrev:også er jeg træt af spillere der ikke snakker engelsk.
Ja for fanden. Hvad er ens daglige fan-slendretur gennem Melwood værd, hvis ingen af spillerne forstår, hvad man siger til dem?

:aliboronz2:

JLFC

Indlæg af JLFC » onsdag, 10. jul, 2013 14:12

Ja tak til Eriksen. Jeg sammenligner ham lidt med Mata som type, og så har de den samme historie med at være den bedste i en næsten topklub (Ajax og Valencia). Man kan desuden ikke præstere på samme niveau på et dansk landshold med sådanne medspillere!

Bernard virker også som en spiller, man tror meget på i Brasilien, hvilket tyder godt.

De to, samt Suarez bliver, så ligner det noget rigtig godt. Vi skal huske på herinde, at de store transfers tager længere tid, d.v.s., bredden er typisk de hurtige handler!

De eneste der ærgrer mig er vores græske ven, men forhåbentlig kommer Schalke på bedre tanker.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 10. jul, 2013 14:15

Bernard fik et kæmpe jubelbrøl da han kom på banen, de tror på han er den nye Neymar
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 10. jul, 2013 14:38

Wormie skrev:Bernard fik et kæmpe jubelbrøl da han kom på banen, de tror på han er den nye Neymar
argh..... det var vist fordi han kom/spiller i omegnen

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 10. jul, 2013 15:38

Ups, flytter det lige over i "Ud"-tråden... :oops:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 10. jul, 2013 15:45

Synes efter vi mistede Mkhitryan, så er vores bedste alternativ Christian Eriksen. Han er efter min mening ikke lige så godt som Henrikh, men synes det er værd at give ham chancen. Hvis Suarez smutter, så mangler vi os en der kan hamre nogle frispark ind og det kan Christian!

Har aldrig synes han var god nok, til dels pga hans mindre imponerede form på landshold. Men han er os for god til det danske landshold. Han har ikke meget at arbejde med.

Synes dog ubetinget stadig vi skal gå efter Luis Muriel hvis Suarez smutter. Eriksen og Muriel ville ikke være dumt. Dertil Toby A eller Papa, så ser det fornuftigt ud.

Er mildest talt VOLDSOMT spændt på at se hvad BR og Ayre hiver op af hatten når Suarez smutter.

Så skal jeg kraftedeme os til at smide ENDNU en LFC trøje ud.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » onsdag, 10. jul, 2013 15:56

thefugle skrev:Synes efter vi mistede Mkhitryan, så er vores bedste alternativ Christian Eriksen. Han er efter min mening ikke lige så godt som Henrikh, men synes det er værd at give ham chancen. Hvis Suarez smutter, så mangler vi os en der kan hamre nogle frispark ind og det kan Christian!

Har aldrig synes han var god nok, til dels pga hans mindre imponerede form på landshold. Men han er os for god til det danske landshold. Han har ikke meget at arbejde med.

Synes dog ubetinget stadig vi skal gå efter Luis Muriel hvis Suarez smutter. Eriksen og Muriel ville ikke være dumt. Dertil Toby A eller Papa, så ser det fornuftigt ud.

Er mildest talt VOLDSOMT spændt på at se hvad BR og Ayre hiver op af hatten når Suarez smutter.

Jeg tvivler stadig på Eriksen og kan nævne mange andre spændende navne jeg hellere vil have, Lamela er min drømme signing pt.

Hvorfor vil du smide din trøje ud?
Jeg har alle mine trøjer fra LFC, den eneste jeg ikke går med er Torres, har stadig min Aquilani og Babel der bliver brugt i ny og næ.
Billede

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 10. jul, 2013 17:00

Xenne skrev:
thefugle skrev:Synes efter vi mistede Mkhitryan, så er vores bedste alternativ Christian Eriksen. Han er efter min mening ikke lige så godt som Henrikh, men synes det er værd at give ham chancen. Hvis Suarez smutter, så mangler vi os en der kan hamre nogle frispark ind og det kan Christian!

Jeg tvivler stadig på Eriksen og kan nævne mange andre spændende navne jeg hellere vil have, Lamela er min drømme signing pt.

Jeg har alle mine trøjer fra LFC, den eneste jeg ikke går med er Torres, har stadig min Aquilani og Babel der bliver brugt i ny og næ.
Er heller ikke 100 på eriksen, men ser det som en god mulighed. Lamela vil jeg os meget hellere ha, men det skal bare være realistisk. Og der ser jeg Eriksen som mere realistisk end Lamela.

Fordi jeg ikke vil ha en kujon som Suarez stående på en LFC trøje i mit skab. En mand som har trukket klubben så meget igennem sølet, og fået støtte igennem det hele, hvor han derefter vælger at skide på klubben og opfører sig som om han er større end den, og som et lille barn. Var han bare skiftet fordi han ønsker CL bold, og sagde det fra en start og så ellers holdte sin kæft bagefter, så var den blevet i skabet. Hader Suarez, og selvom han mod alt forventning bliver i klubben, så vil jeg stadig ikke kunne lide ham :gunfire:. Desuden var det en jeg FIK, så pengemæssigt gør det ikke det store for mig at smide den ud, det gør kun ondt pga det der er foran på trøjen. Nu køber jeg en ny trøje med det nye kit, og der kommer til at stå Gerrard på, han smutter nok ikke, og er en fucking fantastisk leder og fodboldspiller.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » onsdag, 10. jul, 2013 17:08

thefugle skrev:
Xenne skrev:

Er heller ikke 100 på eriksen, men ser det som en god mulighed. Lamela vil jeg os meget hellere ha, men det skal bare være realistisk. Og der ser jeg Eriksen som mere realistisk end Lamela.

Fordi jeg ikke vil ha en kujon som Suarez stående på en LFC trøje i mit skab. En mand som har trukket klubben så meget igennem sølet, og fået støtte igennem det hele, hvor han derefter vælger at skide på klubben og opfører sig som om han er større end den, og som et lille barn. Var han bare skiftet fordi han ønsker CL bold, og sagde det fra en start og så ellers holdte sin kæft bagefter, så var den blevet i skabet. Hader Suarez, og selvom han mod alt forventning bliver i klubben, så vil jeg stadig ikke kunne lide ham :gunfire:. Desuden var det en jeg FIK, så pengemæssigt gør det ikke det store for mig at smide den ud, det gør kun ondt pga det der er foran på trøjen. Nu køber jeg en ny trøje med det nye kit, og der kommer til at stå Gerrard på, han smutter nok ikke, og er en fucking fantastisk leder og fodboldspiller.
Eriksen er bestemt mere realistisk end Lamela, men sæt nu vi sælger Suarez for 60m€ så burde det være muligt at købe Lamela?

Jeg giver dig ret i at os fans har støttet ham igennem alt og jeg føler også han skylder os en sæson til mindst.
Jeg nægter at tro på han skifter til en anden Prl klub, hvis han skifter bliver det Real eller intet.
Hvis han skifter til Real kan jeg sagtens forstå ham, men lad dem nu byde først.
Billede

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 10. jul, 2013 17:38

@Xenne

Det er så svært at sige om han skylder os en sæson, men det kan pisse mig af at man skriver under på en ny kontrakt, udtaler så mange ting omkring man er ligeglad med hvad der sker uden for banen, han koncentrer sig om LFC og synes det er en fantastisk klub og bla bla bla, det klinger bare så hult nu. Jeg hader i forvejen folk der lyver, og jeg føler han har løjet og lyver os direkte op i ansigtet for tiden. Tror os han skifter til Real. Men hvis han skifter til en anden engelsk så bliver han officielt til Nr.1 hadespiller hos mig. Værre end da Torres skiftede, så smider jeg ikke trøjen ud, jeg brænder den. Noget helt andet er at vi muligvis kommer til at ligne og ville være den dummeste klub i verdenshistorien hvis vi sælger ham til en anden engelsk klub, for det er jo fuldstændig vores valg. Få ham ud af England, det ville gøre smerten mindre.

Lamela burde prismæssigt være realistisk hvis vi får +50 mio pund for Suarez, men om det er realistisk mht til om han ser LFC om et ambitiøst skifte, det er jo svært at sige. Men Lamela/Jovetic/Ljajic og Muriel, så ville jeg sige "Luis hvem?".

Besvar