Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
- Bellamy_fever
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
jeg ved det ikke, men er der mon noget aftalt spil i sådanne træningskampe ? eller er det bare et spøjs tilfælde
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Tror ikke der er nogen der taber med vilje hvis det er det du mener
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
.@themichaelowen - can't believe you have spoken to the S*n. final straw with you & us #LFC fans. Go and follow Moyes & United
Han synker da godt nok lavere og lavere....
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Jeg forstår det ikke helt. Er det Michael Owen på Twitter??thefugle skrev:.@themichaelowen - can't believe you have spoken to the S*n. final straw with you & us #LFC fans. Go and follow Moyes & United
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Hov den fik ikke det hele med, men der er en hel del ramaskrig på twitter over at MO har snakket med the *** og der er kommet en artikel ud af det...LFC-Aaby skrev:Jeg forstår det ikke helt. Er det Michael Owen på Twitter??thefugle skrev:.@themichaelowen - can't believe you have spoken to the S*n. final straw with you & us #LFC fans. Go and follow Moyes & United
Den mand er da os bare en fed taber...
Så vidt jeg har forstået har han ikke bare snakket, men derimod skrevet for det laveste "medie" i verden.thefugle skrev:Hov den fik ikke det hele med, men der er en hel del ramaskrig på twitter over at MO har snakket med the *** og der er kommet en artikel ud af det...LFC-Aaby skrev:Jeg forstår det ikke helt. Er det Michael Owen på Twitter??thefugle skrev:.@themichaelowen - can't believe you have spoken to the S*n. final straw with you & us #LFC fans. Go and follow Moyes & United
Imod moderne fodbold.
DEt kan os godt pas. Det er i hvert fald usselt..sjampen skrev:Så vidt jeg har forstået har han ikke bare snakket, men derimod skrevet for det laveste "medie" i verden.thefugle skrev:Hov den fik ikke det hele med, men der er en hel del ramaskrig på twitter over at MO har snakket med the *** og der er kommet en artikel ud af det...LFC-Aaby skrev:Jeg forstår det ikke helt. Er det Michael Owen på Twitter??thefugle skrev:.@themichaelowen - can't believe you have spoken to the S*n. final straw with you & us #LFC fans. Go and follow Moyes & United
På alle måder, det er jeg 100 % enig i.thefugle skrev:DEt kan os godt pas. Det er i hvert fald usselt..sjampen skrev:Så vidt jeg har forstået har han ikke bare snakket, men derimod skrevet for det laveste "medie" i verden.thefugle skrev:Hov den fik ikke det hele med, men der er en hel del ramaskrig på twitter over at MO har snakket med the *** og der er kommet en artikel ud af det...LFC-Aaby skrev:Jeg forstår det ikke helt. Er det Michael Owen på Twitter??thefugle skrev:.@themichaelowen - can't believe you have spoken to the S*n. final straw with you & us #LFC fans. Go and follow Moyes & United
Imod moderne fodbold.
Er det her et perfekt eksempel på undtagelsen, der bekræfter reglen i forhold til forums retningslinjer. Link til historien og du er i strid med retningslinjerne, hvilket man vist også er, når man ikke linkerthefugle skrev:Hov den fik ikke det hele med, men der er en hel del ramaskrig på twitter over at MO har snakket med the *** og der er kommet en artikel ud af det...LFC-Aaby skrev:Jeg forstår det ikke helt. Er det Michael Owen på Twitter??thefugle skrev:.@themichaelowen - can't believe you have spoken to the S*n. final straw with you & us #LFC fans. Go and follow Moyes & United

Kloppite
Efter en skøn feriedag, ungerne sover, en kold er trukket op og....jeg ser Danmark-Finland. ...
Jeg har seriøse abstinenser efter noget premier league bold!
Jeg har dog for første gang i mange, mange år dog ikke den overdrevne præ-sæson optimisme...Måske meget sundt!
Nå ja, må indrømme at de er bedre end mine fordomme sagde mig, men det siger måske mest noget om mine fordomme!
Jeg har seriøse abstinenser efter noget premier league bold!
Jeg har dog for første gang i mange, mange år dog ikke den overdrevne præ-sæson optimisme...Måske meget sundt!
Nå ja, må indrømme at de er bedre end mine fordomme sagde mig, men det siger måske mest noget om mine fordomme!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Så blev der vist kogt nok suppe på den.sjampen skrev:Så vidt jeg har forstået har han ikke bare snakket, men derimod skrevet for det laveste "medie" i verden.thefugle skrev:Hov den fik ikke det hele med, men der er en hel del ramaskrig på twitter over at MO har snakket med the *** og der er kommet en artikel ud af det...LFC-Aaby skrev:Jeg forstår det ikke helt. Er det Michael Owen på Twitter??thefugle skrev:.@themichaelowen - can't believe you have spoken to the S*n. final straw with you & us #LFC fans. Go and follow Moyes & United

Fra Owens twitter-profil;
michael owen @themichaelowen 31m
Okay, let's set the record straight. I am not, nor will I be in the future, working as a columnist or writing articles for the *** newspaper
michael owen @themichaelowen 28m
I undertook a promotional day in my capacity as an ambassador for Shinpad Insurance which was attended by numerous media reporters.
Cleared of all charges, mandens kan jo ikke styre hvem der dækker events.

Okay, som jeg læser, har crap paper ikke betalt nok, lmo VIL sælge sin sjæl til djævlen igen, det har lmo jo bevist, hvis det kan spille for scum kan det også lave artikler for crap paper. Og mister ikke noget for lmo, hvis det sker, lmo kan ikke miste noget han ikke har....respektRedRedRed skrev:
Så blev der vist kogt nok suppe på den.
Fra Owens twitter-profil;
michael owen @themichaelowen 31m
Okay, let's set the record straight. I am not, nor will I be in the future, working as a columnist or writing articles for the *** newspaper
michael owen @themichaelowen 28m
I undertook a promotional day in my capacity as an ambassador for Shinpad Insurance which was attended by numerous media reporters.
Cleared of all charges, mandens kan jo ikke styre hvem der dækker events.
Verden er smask fuld af hyklere....
Nu har Blatter været fremme med påstande om at VM 2022 skal spilles om vinteren igen (TV2 Tekst-TV s. 205). Jeg bliver sindssyg af det korrupte organ FIFA. PL er ligeså vigtig en del af min Jul som juletræ, andesteg og gaver til børnene. Det skal sgu' ikke afløses af en gang strandfodbold i ørkenen.
Hvis ikke VM 2022 kan afholdes om sommeren, så må FIFA's stemmeberettigede aflevere deres "gaver" tilbage til Qatar og finde en anden løsning.
Jeg er glad for udmeldingen fra Premier League.
http://www.bold.dk/nyt/PrL-Umuligt-med-vinter-VM
Hvis ikke VM 2022 kan afholdes om sommeren, så må FIFA's stemmeberettigede aflevere deres "gaver" tilbage til Qatar og finde en anden løsning.
Jeg er glad for udmeldingen fra Premier League.
http://www.bold.dk/nyt/PrL-Umuligt-med-vinter-VM
Kloppite
City taber 2. træningskamp i træk. Træningskamp eller ej, så er det satme skidt af et hold der vil vinde PrL og ChL. Til sammenligning har Bayern vundet alle deres 6 træningskampe.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Yderst fornuftigt af Stoke at fragte sine fans rundt i bus. Sympatisk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!