Det var dog lige godt satans. Så du ville sige nej til en gratis Bale, fordi han var under 25 og det ødelægger balancen?.............Aggerdoo skrev:Næh, det er jeg ikke enig i. En god trup består af spillere i alle aldersgrupper - for mange unge spillere skaber ofte stor ustabilitet.Alonso skrev:Who cares hvad prisen er. Pointen er at det er tåbeligt at afskrive spillere på grund af deres alder.Aggerdoo skrev:Hvis man skal op og betale +85 mio pund - nej.Alonso skrev:Så fordi en spiller er under 25 er han automatisk uinteressant? Bale er 24, så ham vil du måske heller ikke have?rnh skrev:Er Kyriakos Papadopoulos en af vores store signings ??? En 21 knægt med en skade og han koster mange penge.
Jeg syntes ikke vi mangler flere spillere i truppen der er under 25.
Jeg har lidt svært ved at være optimist.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Det behøver ikke at være så sort og Hvidt og ja der er da mange gode unge spillere men jeg tror bare på at hvis vi som ventet henter 2 spillere mere så er det vigtigt at det bliver spillere til start 11eren og det er lige så vigtigt at vi får noget erfaring på holdet.
Og med erfaring følger ofte alder.
Og med erfaring følger ofte alder.
-
Du mener ikke, at Bale har erfaring efter 146 kampe for Tottenham?rnh skrev:Det behøver ikke at være så sort og Hvidt og ja der er da mange gode unge spillere men jeg tror bare på at hvis vi som ventet henter 2 spillere mere så er det vigtigt at det bliver spillere til start 11eren og det er lige så vigtigt at vi får noget erfaring på holdet.
-
http://www.bold.dk/nyt/Schalke-benaegte ... d-paa-Papa <-- Interessant med klausulen i bunden. Det kunne godt tyde på, at det er i dag eller ikke.
Så skriv det i stedet. Ikke fordi du skal gøre som jeg siger, men fordi jeg, muligvis fordi jeg er mindre begavet, misforstod din pointe.rnh skrev:Det behøver ikke at være så sort og Hvidt og ja der er da mange gode unge spillere men jeg tror bare på at hvis vi som ventet henter 2 spillere mere så er det vigtigt at det bliver spillere til start 11eren og det er lige så vigtigt at vi får noget erfaring på holdet.
Snak pænt. Nej, jeg ville sige nej til Bale, fordi han er for dyr. Alt for dyr.StevenCarragher skrev:Det var dog lige godt satans. Så du ville sige nej til en gratis Bale, fordi han var under 25 og det ødelægger balancen?.............Aggerdoo skrev:Næh, det er jeg ikke enig i. En god trup består af spillere i alle aldersgrupper - for mange unge spillere skaber ofte stor ustabilitet.Alonso skrev:Who cares hvad prisen er. Pointen er at det er tåbeligt at afskrive spillere på grund af deres alder.Aggerdoo skrev:Hvis man skal op og betale +85 mio pund - nej.Alonso skrev:Så fordi en spiller er under 25 er han automatisk uinteressant? Bale er 24, så ham vil du måske heller ikke have?rnh skrev:Er Kyriakos Papadopoulos en af vores store signings ??? En 21 knægt med en skade og han koster mange penge.
Jeg skrev jo lige at alt ikke er sort og Hvidt er det ikke svar nok.StevenCarragher skrev:Du mener ikke, at Bale har erfaring efter 146 kampe for Tottenham?rnh skrev:Det behøver ikke at være så sort og Hvidt og ja der er da mange gode unge spillere men jeg tror bare på at hvis vi som ventet henter 2 spillere mere så er det vigtigt at det bliver spillere til start 11eren og det er lige så vigtigt at vi får noget erfaring på holdet.
Og der er jo altid undtagelser og i dette tilfælde sikkert mange.
Derfor jeg skrev "ofte". Dortmund er vel også mere undtagelsen end reglen. Men det kan da lade sig gøre at skabe stabilitet med unge spillere, det sker bare ikke så tit.RedRedRed skrev:Prøv at fortæl Dortmund det.Aggerdoo skrev:Næh, det er jeg ikke enig i. En god trup består af spillere i alle aldersgrupper - for mange unge spillere skaber ofte stor ustabilitet.Alonso skrev:Who cares hvad prisen er. Pointen er at det er tåbeligt at afskrive spillere på grund af deres alder.Aggerdoo skrev:Hvis man skal op og betale +85 mio pund - nej.Alonso skrev:Så fordi en spiller er under 25 er han automatisk uinteressant? Bale er 24, så ham vil du måske heller ikke have?rnh skrev:Er Kyriakos Papadopoulos en af vores store signings ??? En 21 knægt med en skade og han koster mange penge.
-
Det var ikke det diskussionen gik på - Bale hverken vil til Liverpool eller vi kan betale den sum, så prisen er vel ligegyldig.Aggerdoo skrev:Snak pænt. Nej, jeg ville sige nej til Bale, fordi han er for dyr. Alt for dyr.StevenCarragher skrev:Det var dog lige godt satans. Så du ville sige nej til en gratis Bale, fordi han var under 25 og det ødelægger balancen?.............Aggerdoo skrev:Næh, det er jeg ikke enig i. En god trup består af spillere i alle aldersgrupper - for mange unge spillere skaber ofte stor ustabilitet.Alonso skrev:Who cares hvad prisen er. Pointen er at det er tåbeligt at afskrive spillere på grund af deres alder.Aggerdoo skrev:Hvis man skal op og betale +85 mio pund - nej.Alonso skrev:Så fordi en spiller er under 25 er han automatisk uinteressant? Bale er 24, så ham vil du måske heller ikke have?rnh skrev:Er Kyriakos Papadopoulos en af vores store signings ??? En 21 knægt med en skade og han koster mange penge.
Dit postulat var, at du ikke vil have spillere under 25 - Alonso spørger som om du vil have Bale, der er 24, men det vil du så ikke?
Et link til Michu : http://www.sportsdirectnews.com/premier ... u-raid.php
Nej, min ven. Det var rnh's postulat.StevenCarragher skrev:Det var ikke det diskussionen gik på - Bale hverken vil til Liverpool eller vi kan betale den sum, så prisen er vel ligegyldig.Aggerdoo skrev:Snak pænt. Nej, jeg ville sige nej til Bale, fordi han er for dyr. Alt for dyr.StevenCarragher skrev:Det var dog lige godt satans. Så du ville sige nej til en gratis Bale, fordi han var under 25 og det ødelægger balancen?.............Aggerdoo skrev:Næh, det er jeg ikke enig i. En god trup består af spillere i alle aldersgrupper - for mange unge spillere skaber ofte stor ustabilitet.Alonso skrev:Who cares hvad prisen er. Pointen er at det er tåbeligt at afskrive spillere på grund af deres alder.Aggerdoo skrev:Hvis man skal op og betale +85 mio pund - nej.Alonso skrev:Så fordi en spiller er under 25 er han automatisk uinteressant? Bale er 24, så ham vil du måske heller ikke have?rnh skrev:Er Kyriakos Papadopoulos en af vores store signings ??? En 21 knægt med en skade og han koster mange penge.
Dit postulat var, at du ikke vil have spillere under 25 - Alonso spørger som om du vil have Bale, der er 24, men det vil du så ikke?

-
Aaah, sorry. Min fejl såAggerdoo skrev:Nej, min ven. Det var rnh's postulat.StevenCarragher skrev:Det var ikke det diskussionen gik på - Bale hverken vil til Liverpool eller vi kan betale den sum, så prisen er vel ligegyldig.Aggerdoo skrev:Snak pænt. Nej, jeg ville sige nej til Bale, fordi han er for dyr. Alt for dyr.StevenCarragher skrev:Det var dog lige godt satans. Så du ville sige nej til en gratis Bale, fordi han var under 25 og det ødelægger balancen?.............Aggerdoo skrev:Næh, det er jeg ikke enig i. En god trup består af spillere i alle aldersgrupper - for mange unge spillere skaber ofte stor ustabilitet.Alonso skrev:Who cares hvad prisen er. Pointen er at det er tåbeligt at afskrive spillere på grund af deres alder.Aggerdoo skrev:Hvis man skal op og betale +85 mio pund - nej.Alonso skrev:Så fordi en spiller er under 25 er han automatisk uinteressant? Bale er 24, så ham vil du måske heller ikke have?rnh skrev:Er Kyriakos Papadopoulos en af vores store signings ??? En 21 knægt med en skade og han koster mange penge.

Jeg vil nu mene, at det er dokumenteret ved talrige lejligheder, at Bales balance er ødelagt i forvejen...StevenCarragher skrev: Det var dog lige godt satans. Så du ville sige nej til en gratis Bale, fordi han var under 25 og det ødelægger balancen?.............

On this train faith will be rewarded
-
Aaargh. Jeg synes ikke, at vi skal nævne NOGET som helst om sådan noget. Så vidt jeg erindrer, så gjorde han intet hele sidste sæson, men fik uretmæssigt 2 gule kort for det, hvor dommerne var ude at sige, at det var et fejlskøn - hvorimod vores spiller liiige kom til at nævne, at han selvfølgelig smed sig, hvis situationen var presset og han kunne få noget ud af det.Gary skrev:Jeg vil nu mene, at det er dokumenteret ved talrige lejligheder, at Bales balance er ødelagt i forvejen...StevenCarragher skrev: Det var dog lige godt satans. Så du ville sige nej til en gratis Bale, fordi han var under 25 og det ødelægger balancen?.............
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Nåede han ikke at få 4 advarsler for film i sidste sæson? Det er alligevel en hel delStevenCarragher skrev:Aaargh. Jeg synes ikke, at vi skal nævne NOGET som helst om sådan noget. Så vidt jeg erindrer, så gjorde han intet hele sidste sæson, men fik uretmæssigt 2 gule kort for det, hvor dommerne var ude at sige, at det var et fejlskøn - hvorimod vores spiller liiige kom til at nævne, at han selvfølgelig smed sig, hvis situationen var presset og han kunne få noget ud af det.Gary skrev:Jeg vil nu mene, at det er dokumenteret ved talrige lejligheder, at Bales balance er ødelagt i forvejen...StevenCarragher skrev: Det var dog lige godt satans. Så du ville sige nej til en gratis Bale, fordi han var under 25 og det ødelægger balancen?.............
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming