Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 08. okt, 2007 19:09

Styf skrev:[ Det skal dog siges at Brøndbys kampe i mine øjne bliver meget interessante for den neutrale tilskuer på grund af den store opbakning fra fansene og store fokus fra medierne men generelt er SAS Ligaen på et meget lavt nivaeu.

Det lyder som om det er en fact du kommer med, men vil nu påstå jeg er ret neutral og synes ikke bif er interrsant at glo på. Det er marginalt interresant hvis de møder Randers FC, ellers har det slet ingen interresse.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » mandag, 08. okt, 2007 19:13

Thommo skrev:
Styf skrev:[ Det skal dog siges at Brøndbys kampe i mine øjne bliver meget interessante for den neutrale tilskuer på grund af den store opbakning fra fansene og store fokus fra medierne men generelt er SAS Ligaen på et meget lavt nivaeu.

Det lyder som om det er en fact du kommer med, men vil nu påstå jeg er ret neutral og synes ikke bif er interrsant at glo på. Det er marginalt interresant hvis de møder Randers FC, ellers har det slet ingen interresse.
Mente bare at de kampe som var interessante for de neutrale tilskuere nok typisk ville være dem med Brøndby og FCK på grund af den store opmærksom fra fansene og mediernes side om lige netop disse to klubber.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Fup

Indlæg af Fup » mandag, 08. okt, 2007 20:25

Pænt vildt, det her. Hvis der scores 7 mål i AaB's kampe efter hver europa-cup runde, så kan vi da se frem til et morsomt efterår:

AGF-AaB
1-0 Graulund
1-1 Curth
1-2 Curth
2-2 Williams
3-2 Graulund
3-3 Curth
3-4 Johansson

Og der er stadig knap en halv time tilbage :shock:

Det her tror jeg faktisk godt neutrale iagttagere kunne sætte pris på. Om ikke for andet, så for de mangelfulde forsvar (hører kampen på p3 - har ikke TV 2 sport)

Another Wasted Corner

Indlæg af Another Wasted Corner » mandag, 08. okt, 2007 22:12

Så er jeg hjemme efter min første kamp på Nrgi Park i et par år og det var lidt en pudsig oplevelse. Synes tempoet i kampen var lidt sløvt, mange tekniske fejl og forsvarene var jo nærmest ikke eksisterende hvilket udløste 8 mål og derigennem gedigen underholdning! AGF forærede nærmest AAb et par kasser især scoringen til 3-3 var en total foræring og medførte et totalt AGF kollaps! Og så har jeg da sjældent set så mange mennesker udvandre fra et stadion 20-25 minutter før tid - det var sgu pinligt og må godt nok være demotiverende hvis man registrerer det som spiller på banen.

Og så.... Fup.... ham der Curth må da være en sikker mand på selv din favorit formation...

Fup

Indlæg af Fup » mandag, 08. okt, 2007 22:37

Another Wasted Corner skrev:Så er jeg hjemme efter min første kamp på Nrgi Park i et par år og det var lidt en pudsig oplevelse. Synes tempoet i kampen var lidt sløvt, mange tekniske fejl og forsvarene var jo nærmest ikke eksisterende hvilket udløste 8 mål og derigennem gedigen underholdning! AGF forærede nærmest AAb et par kasser især scoringen til 3-3 var en total foræring og medførte et totalt AGF kollaps! Og så har jeg da sjældent set så mange mennesker udvandre fra et stadion 20-25 minutter før tid - det var sgu pinligt og må godt nok være demotiverende hvis man registrerer det som spiller på banen.

Og så.... Fup.... ham der Curth må da være en sikker mand på selv din favorit formation...
Og jeg gentager lige, hvad jeg skrev for en side eller to siden: Hvad jeg i sin tid skrev om ham, da fortjente han ethvert hårdt ord. At han siden har løftet sit spil er da kun dejligt og glædeligt for hele klubben, men fra midt i sidste efterår og indtil ca. for 1½-2 måneder siden har Curth intet vist, der så meget som berettigede ham til en plads på reserveholdets bænk. Der var på det tidspunkt som jeg tidligere har sagt en rigtig god grund til at Feyenoord ikke gad beholde ham. På nuværende tidspunkt må hollænderne dog nok være orange i hovedet af ærgrelse - men lad os nu se om han kan holde klassen.

Jeg tvivler i øvrigt på at han alene havde løftet sit spil, hvis ikke vi havde fået en kapacitet som Andreas Johansson på midtbanen, for det var omkring det tidspunkt at han kom til klubben, at Curth lige pludselig begyndte at spille godt - muligvis er det en synergi-effekt hvor en hel masse ok spillere gør hinanden bedre, vi er vidner til (bare se på Martin P. og Allan Olesen - selv de hårdeste kritikere kan ikke længere bebrejde de to backs noget).

I øvrigt: tre kasser mod AGF - hmmm, det burde selv Lyngby kunne præstere 8-)

Jonas Lassen
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 39

Indlæg af Jonas Lassen » tirsdag, 09. okt, 2007 11:24

jens fup skrev:
Another Wasted Corner skrev:Så er jeg hjemme efter min første kamp på Nrgi Park i et par år og det var lidt en pudsig oplevelse. Synes tempoet i kampen var lidt sløvt, mange tekniske fejl og forsvarene var jo nærmest ikke eksisterende hvilket udløste 8 mål og derigennem gedigen underholdning! AGF forærede nærmest AAb et par kasser især scoringen til 3-3 var en total foræring og medførte et totalt AGF kollaps! Og så har jeg da sjældent set så mange mennesker udvandre fra et stadion 20-25 minutter før tid - det var sgu pinligt og må godt nok være demotiverende hvis man registrerer det som spiller på banen.

Og jeg gentager lige, hvad jeg skrev for en side eller to siden: Hvad jeg i sin tid skrev om ham, da fortjente han ethvert hårdt ord. At han siden har løftet sit spil er da kun dejligt og glædeligt for hele klubben, men fra midt i sidste efterår og indtil ca. for 1½-2 måneder siden har Curth intet vist, der så meget som berettigede ham til en plads på reserveholdets bænk. Der var på det tidspunkt som jeg tidligere har sagt en rigtig god grund til at Feyenoord ikke gad beholde ham. På nuværende tidspunkt må hollænderne dog nok være orange i hovedet af ærgrelse - men lad os nu se om han kan holde klassen.

Jeg tvivler i øvrigt på at han alene havde løftet sit spil, hvis ikke vi havde fået en kapacitet som Andreas Johansson på midtbanen, for det var omkring det tidspunkt at han kom til klubben, at Curth lige pludselig begyndte at spille godt - muligvis er det en synergi-effekt hvor en hel masse ok spillere gør hinanden bedre, vi er vidner til (bare se på Martin P. og Allan Olesen - selv de hårdeste kritikere kan ikke længere bebrejde de to backs noget). I øvrigt: tre kasser mod AGF - hmmm, det burde selv Lyngby kunne præstere 8-)
Helt stærkt af Aab og Curth, de spiller som et tophold. Jeg synes dog at det må være lidt bekrymrende for Aab at de mod Lyngdby lukker 3 mål ind, Viborg 2, og nu AGF 3 mål. Det er heldigt at de har liganens Pt bedste offensiv. Men de bør nu investere i et par nye backs, de ser ikke alt for godt, spcielt synes jeg at Allan Olesen ofte falder helt igennem.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 09. okt, 2007 19:15

Jonas Lassen skrev:
jens fup skrev:

Jeg tvivler i øvrigt på at han alene havde løftet sit spil, hvis ikke vi havde fået en kapacitet som Andreas Johansson på midtbanen, for det var omkring det tidspunkt at han kom til klubben, at Curth lige pludselig begyndte at spille godt - muligvis er det en synergi-effekt hvor en hel masse ok spillere gør hinanden bedre, vi er vidner til (bare se på Martin P. og Allan Olesen - selv de hårdeste kritikere kan ikke længere bebrejde de to backs noget). I øvrigt: tre kasser mod AGF - hmmm, det burde selv Lyngby kunne præstere 8-)
Helt stærkt af Aab og Curth, de spiller som et tophold. Jeg synes dog at det må være lidt bekrymrende for Aab at de mod Lyngdby lukker 3 mål ind, Viborg 2, og nu AGF 3 mål. Det er heldigt at de har liganens Pt bedste offensiv. Men de bør nu investere i et par nye backs, de ser ikke alt for godt, spcielt synes jeg at Allan Olesen ofte falder helt igennem.
Jamen det er jeg bare fuldstændig uenig i. Martin P. er i fuld gang med at udvikle sig til en rigtig god suppe-liga back med velkvalificerede offensive aktioner og ditto indlæg - hans eneste fejl er de periodevise hjerneblødninger, der koster kort. Allan Olesen er måske nok ikke den hurtigste spiller i suppen, men han redder meget på rutinen og placeringsevnen. Vores største problemer har igennem det meste af kalenderåret været i midterforsvaret, hvor MJ og Captain America på skift har været ramt af formsvigt, samtidig med at bedste alternativ til de to har været Kasper Risgaard, som primært er central/højre midtbane. Nu har vi hentet hollænderen Steve Olfers og umiddelbart vurderet giver han flere muligheder både i centerforsvaret og på den defensive midtbane. Selvfølgelig holder A.O. ikke evigt, og det her er muligvis hans sidste sæson på topplan, men i mine øjne tager han den store dør til udgang.

Jonas Lassen

Indlæg af Jonas Lassen » tirsdag, 09. okt, 2007 21:14

jens fup skrev:
Jonas Lassen skrev:
jens fup skrev:

Jamen det er jeg bare fuldstændig uenig i. Martin P. er i fuld gang med at udvikle sig til en rigtig god suppe-liga back med velkvalificerede offensive aktioner og ditto indlæg - hans eneste fejl er de periodevise hjerneblødninger, der koster kort. Allan Olesen er måske nok ikke den hurtigste spiller i suppen, men han redder meget på rutinen og placeringsevnen. Vores største problemer har igennem det meste af kalenderåret været i midterforsvaret, hvor MJ og Captain America på skift har været ramt af formsvigt, samtidig med at bedste alternativ til de to har været Kasper Risgaard, som primært er central/højre midtbane. Nu har vi hentet hollænderen Steve Olfers og umiddelbart vurderet giver han flere muligheder både i centerforsvaret og på den defensive midtbane. Selvfølgelig holder A.O. ikke evigt, og det her er muligvis hans sidste sæson på topplan, men i mine øjne tager han den store dør til udgang.
Vi ser så bare forskelligt på fodbold. Enig i at MP er en hidsig prop, men nogen super back bliver han aldrig. På modsatte side vil det forsat være en gåde for mig, at Aab ikke har set AO store mangler, jeg tror han kan koste mange point, netop på grund af hans meget langsomme spillestil. Jeg synes de 2 centerforsvar ofte er blevet svigtet af de 2 backs, men jeg skal ikke gå for meget i dybden med det, så meget følger jeg heller ikke med.
Formand
LFCLB - 3

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 09. okt, 2007 21:16

Som du selv siger: Vi ser det vidt forskelligt, og fred være med det.

Jonas Lassen

Indlæg af Jonas Lassen » tirsdag, 09. okt, 2007 21:27

jens fup skrev:Som du selv siger: Vi ser det vidt forskelligt, og fred være med det.
Ja, det ville jo være kedeligt hvis alle så ens på fodbold.
Formand
LFCLB - 3

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 17. okt, 2007 22:17

Kunne Nord-Irland's Healy dog bare klaske et par stykker ind!

Tror Sverige taber i Spanien - så har vi da en allerhelvedes spændende dag - i den sidste kamp - hvor vi møder Island hjemme og Sverige møder Letland hjemme - det er utopi - men sådan var det fandme osse da vi var bagud 0-3 ved halvleg!"!!!!!!!!

Get it on Healy!

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 17. okt, 2007 22:20

Hele Storbritannien tabte et væsentligt skridt idag - måske (håber endnu) ikke helt dog.

England tabte til Russerne, Irland er bagud imod Cypern - Skotland tabte imod upåagtede Georgien - og skal ud i en thriller imod Italien hjemme - men den leg har vi set mange gange.

Nord-Irland er kommet på 1-1 i Sverige i skrivende stund - og kampen er i 90. minut - og Wales er væk.....

Hmmm. Come on Healy!

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 17. okt, 2007 22:26

Satans Håkan! Så ramte de skide svenskere alligevel en uafgjort - så nu skal vi håbe Sverige banker Spanien i Spanien - NO WAY.

Så - ok, endeligt exit efter Spanien-Sverige - med mindre Sverige vinder den kamp - så skal Spanien så tabe hjemme til Nord-Irland - Go Healy!

Og vi skal så lige banke Nord-Irland ude - og Island hjemme....

Jeg skal nemlig se den sidst-nævnte kamp skal jeg sige Jer - derfor entusiasmen!!!!!!

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » onsdag, 17. okt, 2007 22:29

Utroligt sjovt hvis England gik glip af EM. De har en elendig landstræner og jeg elsker at se de store nationer floppe. Så kan vores spillere forhåbentlig også holde en god lang ferie til sommer med henblik på den kommende sæson. De har stadig chancen men er afhængige af andre resultater og Rusland og Kroatien bør ikke sætte dette over styr men lad os nu se.

Skotland lå også fremragende og det så ud til at vi også skulle se at EM enten uden Frankrig eller Italien men nu har de godt nok gjort det lidt svært for sig selv med deres nederlag her til aften.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 17. okt, 2007 22:31

Tyskerne taber 3-0 til tjekkiet..

altid godt at muntrer sig over de taber :mrgreen:

Besvar