Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Er lyden på jeres 3+ også som om, de taler igennem en telefon?
Liverpool Football Klopp
Det var ikke længe Villa holdt imod overmagten. Den værst tænkelige start for dem ift. det momentum de har med fra Emirates.
Imod moderne fodbold.
ups sry 

Senest rettet af **YNWA** onsdag, 21. aug, 2013 21:08, rettet i alt 1 gang.
AndreasN skrev:Mugge in 3... 2... 1...
hva betyder det????

Senest rettet af **YNWA** onsdag, 21. aug, 2013 21:07, rettet i alt 1 gang.
"Det er ikke tilladt at linke til sider med ulovlige streams til tv-kampe. Undlad også venligst at efterspørge links!"
Skynd dig at fjerne det.
Skynd dig at fjerne det.
Så skidt da:
Edit: Alonso var hurtigere.Forums ABC skrev:Det er ikke tilladt at linke til sider med ulovlige streams til tv-kampe. Undlad også venligst at efterspørge links!
Liverpool Football Klopp
Når man ser sådan en kamp, finder man ud af hvor stille der faktisk er i Premier League. Jeg kan ikke lade være med at tænke på filmen 300 når jeg hører dem råbe på den måde.AJ skrev:@ Surf
Selv gennem tv er det ofte en oplevelse at overvære kampe fra Tyrkiet pga. de ekstreme tilskuere. Sæt du dig bare ned og se Fenerbahce-Arsenal.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Webo rammer uheldigvis Koscielny i hovedet med et kraftfuldt spark, da han ikke bemærker ham komme storme bag fra. Ubehagelige billeder og de må skifte Jenkinson ind og smide Sagna i midten.
Liverpool Football Klopp
den eneste stabile spiller for arsenal ryger ud lol. og så har han karantæne i premier league også.
arsenal luck lol.
de skal nok gå videre til chl tror jeg, fenebache har intet at komme med, selv på hjemmebane.
arsenal luck lol.
de skal nok gå videre til chl tror jeg, fenebache har intet at komme med, selv på hjemmebane.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
haha chealski mangler godt nok en Gerrard til de mange uimponeret lang bold 

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Men det står stadig 0-0.Wormie skrev:fenebache har intet at komme med, selv på hjemmebane.
De fleste Fenerbahce spillere har godt nok elendig teknik.
Hmm... Er jeg den eneste, der ikke er synderligt "begejstret" over Chelsea-Villa kampen?