Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Danie15turridge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Danie15turridge » onsdag, 21. aug, 2013 22:41

Når armen er så højt oppe, så synes jeg der er klart straffe. Ellers kan man jo også argumentere for at Aggers i lørdags var tilfældig. Og så fik matchvinderen på mystisk vis lov til at blive på banen efter en decideret svinestreg.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 21. aug, 2013 22:42

Wenger skal have et cadeau for dagens præstation. Syntes det er flot at vise den slags karakter.

Så føler jeg med Villa, som blev bortdømt idag. Uden tvivl.

Villa kan vi sagtens slå, men vi skal passe på de perioder, hvor de har medvind.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » onsdag, 21. aug, 2013 22:43

Surf skrev:
AndreasN skrev:Ivanovic med endnu en svinestreg... Han er sgu et fjols.

Var det ikke noget med, at FA nu kan omstøde en dommers beslutning? For det der er da en klokkeklar udvisning.

Og nu scorede han sgu lige efter, han skulle have været udvist... Føj!
Nogen burde bare bide den mand.
hahahaha :laughin:

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » onsdag, 21. aug, 2013 22:44

Det er vel bare chelsea med mourinho...
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 21. aug, 2013 22:44

Danie15turridge skrev:Generelt mærkeligt dømt omkring frisparket der fører til mål og ja, Ivanovic burde have været udvist kort forinden. Det frygtede Chelsea spillerne vist også med de reaktioner der kom i forbindelse med albuen.
Nej nej. Han skal jo bruges til at sikre tre point på Old Trafford i weekenden, så helt fint, at han ikke blev sendt ud.
Kloppite

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 21. aug, 2013 22:45

AndreasN skrev:
Aarde skrev:
Danie15turridge skrev:Hvis vi får Kevin Friend som dommer, så skal vi nok vinde. Han er godt nok imod Villa i aften!
Jeg ved stadig ikke, om det er et straffe, når kontakten er så tilfældig. Men der er vist ingen tvivl om, at der var hånd på bolden.
Der er klart straffe. Hånden befinder sig i en unaturlig position og så kan man ikke længere snakke om, at det var tilfældigt.
Jeg har svært ved at definere, hvad en "unaturlig position" er for en arm, når man kolliderer med en anden person i en luftduel. Det her synes jeg personligt ikke så ret unaturligt ud, situationen taget i betragtning.

Og så ved jeg i øvrigt ikke, hvordan reglerne for "hands" helt præcist lyder. Det er en regel, der har været stor tvivl og usikkerhed omkring de sidste mange år, synes jeg.

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 21. aug, 2013 22:48

F*ck off, Mourinho og Chelsea.

Jeg håber lidt at Manure og Bayern slår dem næste uge, selvom jeg hader de klubber.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 21. aug, 2013 22:49

God pointe, Aarde. Jeg ved ikke, om man definerer "unaturlig position" alt efter situationen, men jeg synes uanset situationen, at en arm lodret op i luften er unaturlig.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » onsdag, 21. aug, 2013 22:51

flot af villa især mod slutning
syns godt nok de havde fortjent mindst 1 point me hjem

Det bliver godt nok svært når vi ska møde dem..
jeg bliver seriøs overraske hvis vi vinder kæft de spiller godt!!

Brugeravatar
Ynwa-23

Indlæg af Ynwa-23 » onsdag, 21. aug, 2013 22:53

Aquilani4 skrev:F*ck off, Mourinho og Chelsea.

Jeg håber lidt at Manure og Bayern slår dem næste uge, selvom jeg hader de klubber.
Da jeg hader scum inderligt og guardiola nærmest endnu mere så håber jeg ikke du får ret... Har dog også et svagt spot for the special one...
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 21. aug, 2013 22:55

Ynwa-23 skrev:

Da jeg hader scum inderligt og guardiola nærmest endnu mere så håber jeg ikke du får ret... Har dog også et svagt spot for the special one...
Svagt spot for Mourinho?

Hvordan kan man være LFC'er og have et soft spot for Mourinho? :oops:
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » onsdag, 21. aug, 2013 22:56

Aarde skrev:
AndreasN skrev:
Aarde skrev:
Danie15turridge skrev:Hvis vi får Kevin Friend som dommer, så skal vi nok vinde. Han er godt nok imod Villa i aften!
Jeg ved stadig ikke, om det er et straffe, når kontakten er så tilfældig. Men der er vist ingen tvivl om, at der var hånd på bolden.
Der er klart straffe. Hånden befinder sig i en unaturlig position og så kan man ikke længere snakke om, at det var tilfældigt.
Jeg har svært ved at definere, hvad en "unaturlig position" er for en arm, når man kolliderer med en anden person i en luftduel. Det her synes jeg personligt ikke så ret unaturligt ud, situationen taget i betragtning.

Og så ved jeg i øvrigt ikke, hvordan reglerne for "hands" helt præcist lyder. Det er en regel, der har været stor tvivl og usikkerhed omkring de sidste mange år, synes jeg.
jeg tror når hænder ik er tæt til krop så ska der dømme men det kommer jo an på hvilken dommer det er og hvordan han ser på det og sådan noget så man ka aldrig regne me det syns jeg..

men det me terry var klart straffe især når man sammenligner den me agger lavet !!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 21. aug, 2013 22:58

Aquilani4 skrev:
Ynwa-23 skrev:

Svagt spot for Mourinho?

Du er hysterisk morsom af og til.
Kloppite

Brugeravatar
Ynwa-23

Indlæg af Ynwa-23 » onsdag, 21. aug, 2013 22:59

Aquilani4 skrev:
Ynwa-23 skrev:

Svagt spot for Mourinho?

Jeg anerkender han er den dygtigste træner jeg længe har set.. Men vil meget gerne vende den rundt og sige hvorfor skulle man IKKE kunne være LFC'er og havde et soft spot for ham ?

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 21. aug, 2013 23:33

Carling Cup Finalen 2005.
Hent Shelvey tilbage!

Besvar