Læs lige hvem der nævnte serie 5 og skal vi så ikke konkludere ud fra det at jeg lige præcis IKKE sidestille dem?texy skrev:Der lige så stort pres på Ajax i forhold til at vinde i Holland, som der er på Real Madrid i forhold til at vinde i Spanien.Ynwa-23 skrev:Så du mener når du tager et frispark på dit respektive serie hold det kan sammenlignes med presset som eksempel beckham var under da han scorede imod grækkenland(ret mig hvis jeg husker forkert) og derved sikrede Slutrunde til england ? ... Auf for en intensitet der er i din region...Weissmuller skrev:Hvis man som Eriksen har krøllet bolden op i hjørnet, så mange gange som han har på det seneste, så betyder det vel ikke så meget om man spiller i Holland, England, Sverige, eller serie 5 i Danmark?Ynwa-23 skrev:Debatten handlede om jeg kunne finde folk som jeg hellere ville have til at skyde frispark end Eriksenderaf listen som er lavet på 10 min men jeg kunne finde masser eksempler som tidligere nævnt han barfodet stats bevares men han spiller i Holland og det er jo ikke over en længere periode men blotede nuværende
han er dygtig ja verdensklasse dygtig nej ikke endnu IMO:)
Du hiver de mest mærkværdige argumenter frem. Skal vi konkludere ud fra din bemærkning, at international landsholdsfodbold og Æresdivisionen er at sidestille med serie 5 i Danmark i din optik?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Ynwa-23
- Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
- Alder: 33
Re: Hvem skal ind?
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.
Enten insinuerer du at presset på alle mulige andre er højere end det er på Eriksen. Eller også kører du ud af en (i forhold til debatten) ligegyldig tangent på grund af en sjov bemærkning.Ynwa-23 skrev:Læs lige hvem der nævnte serie 5 og skal vi så ikke konkludere ud fra det at jeg lige præcis IKKE sidestille dem?texy skrev:Der lige så stort pres på Ajax i forhold til at vinde i Holland, som der er på Real Madrid i forhold til at vinde i Spanien.Ynwa-23 skrev:Så du mener når du tager et frispark på dit respektive serie hold det kan sammenlignes med presset som eksempel beckham var under da han scorede imod grækkenland(ret mig hvis jeg husker forkert) og derved sikrede Slutrunde til england ? ... Auf for en intensitet der er i din region...Weissmuller skrev:Hvis man som Eriksen har krøllet bolden op i hjørnet, så mange gange som han har på det seneste, så betyder det vel ikke så meget om man spiller i Holland, England, Sverige, eller serie 5 i Danmark?Ynwa-23 skrev:Debatten handlede om jeg kunne finde folk som jeg hellere ville have til at skyde frispark end Eriksenderaf listen som er lavet på 10 min men jeg kunne finde masser eksempler som tidligere nævnt han barfodet stats bevares men han spiller i Holland og det er jo ikke over en længere periode men blotede nuværende
han er dygtig ja verdensklasse dygtig nej ikke endnu IMO:)
Du hiver de mest mærkværdige argumenter frem. Skal vi konkludere ud fra din bemærkning, at international landsholdsfodbold og Æresdivisionen er at sidestille med serie 5 i Danmark i din optik?
Kloppite
- Ynwa-23
Drop nu bare denne debat! Uanset hvor meget mundgøjl der bliver fyret af -både sf mig og dig bliver vi aldrig enige hvorfor jeg som jeg mener jeg har skrevet ca 3 gange gerne bare vil lukke eller fortsætte i pb da det som sådan er irrelevant for alle andre om jeg personligt bliver overbevist om at Eriksen er den bedste eller blandt de 2 bedste frisparks skytter i verden, vi træder vande jo?
Det er som om du ikke vil læse at det er MIN personlige holdning og derved egentligt ikke rigtig står til diskussion? Lige så vel som at jeg ikke kan lide ris så kam du fortælle mig 1000 gange at ris smager godtog pis og papir det ændrer jo ikke ved at JEG ikke kan lide det?!
Edit Forfærdeligt dårligt formuleret magter ikke at rette det håber du kan hive meningen ud, ellers skal jeg prøve på flottere vis
Det er som om du ikke vil læse at det er MIN personlige holdning og derved egentligt ikke rigtig står til diskussion? Lige så vel som at jeg ikke kan lide ris så kam du fortælle mig 1000 gange at ris smager godtog pis og papir det ændrer jo ikke ved at JEG ikke kan lide det?!
Edit Forfærdeligt dårligt formuleret magter ikke at rette det håber du kan hive meningen ud, ellers skal jeg prøve på flottere vis
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.
texy skrev:Hvem Williams? Link?peter42 skrev:Hvis chelsea går efter williams så er det vel muligt at vi kan gå efter mata fra chelsea.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... ale-handel
Jeg tror det er Willian

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Forstår simpelthen ikke at Sakho ikke forlængst er kommet til klubben, et kæmpe talent, som har masser af førsteholdserfaring. God tekning, kropstærk, forudseende, jamen han er bare god. Og så for efter hvad man læser, ikke særlig mange penge.
Kom nu igang BR og Ayre
Kom nu igang BR og Ayre
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Sakho har vidst et år tilbage af sin kontrakt det kan være PSG værdi sætter ham over hvad FSG mener, et scenarie jeg sagtens kan forstille mig.thefugle skrev:Forstår simpelthen ikke at Sakho ikke forlængst er kommet til klubben, et kæmpe talent, som har masser af førsteholdserfaring. God tekning, kropstærk, forudseende, jamen han er bare god. Og så for efter hvad man læser, ikke særlig mange penge.
Kom nu igang BR og Ayre

Aaah, ok. Mata? Hvis der var den mindste chance, så skulle den da forfølges. Men vil Mourinho virkelig sælge en af de fem bedste spillere i PL? Og erstatte ham med Willian? I mine øjne en gedigen nedgradering.Kelly skrev:texy skrev:Hvem Williams? Link?peter42 skrev:Hvis chelsea går efter williams så er det vel muligt at vi kan gå efter mata fra chelsea.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... ale-handel
Jeg tror det er Willian
Mon ikke Man Utd ville stå klar med den store pengepung, hvis Mata var til salg? Måske endda med Rooney som lokkemad...
Kloppite
- Ynwa-23
Mon ikke Real holder udsalg hvis de får Bale?khedira özil benzems osv har været rygtet væk, håber vi kan lave en handel alla spejder til Inter eller Van der vaart til spurs !:)
thefugle skrev:Forstår simpelthen ikke at Sakho ikke forlængst er kommet til klubben, et kæmpe talent, som har masser af førsteholdserfaring. God tekning, kropstærk, forudseende, jamen han er bare god. Og så for efter hvad man læser, ikke særlig mange penge.
Kom nu igang BR og Ayre
Lige præcis der er virkelig underligt.
ôzil, ja tak.Ynwa-23 skrev:Mon ikke Real holder udsalg hvis de får Bale?khedira özil benzems osv har været rygtet væk, håber vi kan lave en handel alla spejder til Inter eller Van der vaart til spurs !:)
- TomViolence
- Alder: 36
TomViolence skrev:... Og vi drømmer igen.
Ok så lad os tage denne dreng her i stedet

http://onside.dk/premier-league/avis-li ... jen-robben
Hva skal vi bruge en 16 årig til i forhold til start 11.Kelly skrev:TomViolence skrev:... Og vi drømmer igen.
Ok så lad os tage denne dreng her i stedet![]()
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vores U18 bliver spændende at følgeKelly skrev:TomViolence skrev:... Og vi drømmer igen.

Ja det gør den faktisk.Hr. Drejer skrev:Vores U18 bliver spændende at følgeKelly skrev:TomViolence skrev:... Og vi drømmer igen.