Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
hvis han er god nok er det så ikke lige meget om han er 16 eller 35?
Det er ikke et køb til førsteholdstruppen.
nu tror jeg også mest at det var ironi at Kelly foreslog det,
i forhold til at styrke førsteholdet.
men alligevel er der nogen som bruger argumentet at han 16 år gammel og derfor ikke er god nok (som jeg læser det i hvert fald).
i forhold til at styrke førsteholdet.
men alligevel er der nogen som bruger argumentet at han 16 år gammel og derfor ikke er god nok (som jeg læser det i hvert fald).
Hvordan tolker I indlægget fra langebolde (forsiden)?
Før sidste runde var Rodgers ude og udtale, at målet altid skal altid være champions league for en klub som vores. Samtidig virker det som om at Willian i hans optik var the missing link. Og nu hører man de første mishagsytringer. Der er ikke sammenhæng mellem politik og mål.
Før sidste runde var Rodgers ude og udtale, at målet altid skal altid være champions league for en klub som vores. Samtidig virker det som om at Willian i hans optik var the missing link. Og nu hører man de første mishagsytringer. Der er ikke sammenhæng mellem politik og mål.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Tror du har ret i, at der er politik i de udtalelser.Jesper skrev:Hvordan tolker I indlægget fra langebolde (forsiden)?
Lader til, at Rodgers prøver lidt diskret at forklare omverdenen, at hvis holdet ikke leverer den top 4 placering, som ejerne muligvis forlanger i denne sæson, så er det fordi, han ikke fik sine spillere = ikke nok økonomisk opbakning til projektet.
Kloppite
Synes ikke det er meget anderledes end hvad Rafael Benitez kunne finde på. Rodgers indikerer direkte at han finder klubbens ledelse uambitiøs, da de ikke vil finansiere et køb af Willian. Det handler vel primært om at flytte presset over på klubbens ledelse, frem for på ham selv.Jesper skrev:Hvordan tolker I indlægget fra langebolde (forsiden)?
Vi har allerede på dette forum hørt kritik rettet mod Brendan Rodgers, fordi han har givet udtryk for at det var hans hensigt at klubben fik hentet 1-2 spillere til startopstillingen. Nu har han så afsløret at arbejdet var gjort, men at ledelsen ikke ville finansiere de spillere man havde udpeget.
Derudover er der fortællingen om hvor svært det nu bliver at nå top4. En manøvre for at forklare en svær sæson, men også for at presse klubbens ledelse til at finansiere nogle indkøb inden transfervinduet smækker i, så man kan nå CL.
Så primært for at fjerne presset fra sig selv, og knap så meget for at indikere at han overvejer at gå i protest.
Jeg maler måske fanden på væggen, men jeg ser det som det første tegn på at FSG og Rodgers ikke er ét. Det er nogle gange starten på en længere række af konflikter, hvis klub og træner ikke ser ens på strategien, for så længe at der ikke er sammenhæng mellem klubbens ambitioner og krav til Rodgers i forhold til den virkelighed, som Rodgers oplever i transfervinduerne, så ser det egentlig ikke særligt positivt ud. Jeg sympatiserer 100 % med BR i denne sag, det skal jeg ikke lægge skjul på.
Jeg har nogle gange endog meget svært ved at se, hvad FSG egentlig vil transfermæssigt. De vil gerne købe unge spillere eller spillere hvis potentiale ikke helt er indfriet, således at spillerne potentielt har salgsværdi. Men samtidig vil man gerne nå i top 4.
Men kan man overhovedet begge ting?
Hvad nu hvis der kommer et kæmpe bud på Coutinho til vinter - så skal man vel sælge ham eller hvad?
Samtidig holder man fast på Suarez, fordi man siger at man har de ambitionerne, der skal til for at ville i Champions League. Men på den anden side vil man ikke give Rodgers den/de spiller(e) der skal til jf. Rodgers for at nå målet?
Selvfølgelig skal Rodgers indordne sig sin arbejdsgiver og jeg synes at han har ageret professionelt, men jeg mener vitterligt det her transfervindue indikerer, at det bliver fortsat tørke med FSG ved roret!
Jeg har nogle gange endog meget svært ved at se, hvad FSG egentlig vil transfermæssigt. De vil gerne købe unge spillere eller spillere hvis potentiale ikke helt er indfriet, således at spillerne potentielt har salgsværdi. Men samtidig vil man gerne nå i top 4.
Hvad nu hvis der kommer et kæmpe bud på Coutinho til vinter - så skal man vel sælge ham eller hvad?
Samtidig holder man fast på Suarez, fordi man siger at man har de ambitionerne, der skal til for at ville i Champions League. Men på den anden side vil man ikke give Rodgers den/de spiller(e) der skal til jf. Rodgers for at nå målet?
Selvfølgelig skal Rodgers indordne sig sin arbejdsgiver og jeg synes at han har ageret professionelt, men jeg mener vitterligt det her transfervindue indikerer, at det bliver fortsat tørke med FSG ved roret!
Alonso skrev:Synes ikke det er meget anderledes end hvad Rafael Benitez kunne finde på. Rodgers indikerer direkte at han finder klubbens ledelse uambitiøs, da de ikke vil finansiere et køb af Willian. Det handler vel primært om at flytte presset over på klubbens ledelse, frem for på ham selv.Jesper skrev:Hvordan tolker I indlægget fra langebolde (forsiden)?
Vi har allerede på dette forum hørt kritik rettet mod Brendan Rodgers, fordi han har givet udtryk for at det var hans hensigt at klubben fik hentet 1-2 spillere til startopstillingen. Nu har han så afsløret at arbejdet var gjort, men at ledelsen ikke ville finansiere de spillere man havde udpeget.
Derudover er der fortællingen om hvor svært det nu bliver at nå top4. En manøvre for at forklare en svær sæson, men også for at presse klubbens ledelse til at finansiere nogle indkøb inden transfervinduet smækker i, så man kan nå CL.
Så primært for at fjerne presset fra sig selv, og knap så meget for at indikere at han overvejer at gå i protest.
han siger/hentyder oz at det er ejeren der ik vil bruge penge og ik spillere han vil have der vælger os fra!!
http://plbold.dk/rodgers-svaert-at-erstatte-suarez-nu/
Men er det ikke først ved Willian, at FSG har sagt nej? De bakkede jo op ved Mkhitaryan, og senere også ved Diego Costa, de to spillere, der indtil da skulle være vores "store" offensive signings. At de ikke sprænger boksen for en knæskadet Papadopoulos eller giver £10M for en relativt uprøvet Ilori kan jeg ikke fortænke dem i. Og Willian er altså ikke en spiller, der ville sikre os kvalitet for pengene, når man skæver til hans historie og pris på £30-35M og løn på 100.000.Jesper skrev:Jeg maler måske fanden på væggen, men jeg ser det som det første tegn på at FSG og Rodgers ikke er ét. Det er nogle gange starten på en længere række af konflikter, hvis klub og træner ikke ser ens på strategien, for så længe at der ikke er sammenhæng mellem klubbens ambitioner og krav til Rodgers i forhold til den virkelighed, som Rodgers oplever i transfervinduerne, så ser det egentlig ikke særligt positivt ud. Jeg sympatiserer 100 % med BR i denne sag, det skal jeg ikke lægge skjul på.
Tidligere har FSG givet lov til køb af Suarez for over £20M og £35M for Carroll. Carroll skyldtes selvfølgelig Torressalget, men det gjorde Suarez ikke. Man har købt Henderson, Downing og Allen til relativt store penge, hvor Downing ikke var en ung spiller, men gik ind i sin bedste alder.
Samtidig viser man, at man gerne giver Suarez ret store lønninger og afviser høje bud på ham, fordi de ved han er kvalitet.
Jeg er heller ikke overbevist om FSG endnu, men jeg synes også du maler fanden lidt på væggen (som du så også selv er klar over). Vi behøver ikke gå i sort, fordi vi har misset Willian, og da slet ikke hvis det ender med at være til Chelsea.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Jeg har aldrig været udtalt begejstret for FSG, men hovedpointen er egentlig misforholdet ml FSG og Rodgers. Det er Rodgers ønske om at få tilknyttet Willian og ikke mit eget ønske, der er i spil. Og det tyder da på uenighed om strategi. Og det synes jeg er bekymrende.Surf skrev:Men er det ikke først ved Willian, at FSG har sagt nej? De bakkede jo op ved Mkhitaryan, og senere også ved Diego Costa, de to spillere, der indtil da skulle være vores "store" offensive signings. At de ikke sprænger boksen for en knæskadet Papadopoulos eller giver £10M for en relativt uprøvet Ilori kan jeg ikke fortænke dem i. Og Willian er altså ikke en spiller, der ville sikre os kvalitet for pengene, når man skæver til hans historie og pris på £30-35M og løn på 100.000.Jesper skrev:Jeg maler måske fanden på væggen, men jeg ser det som det første tegn på at FSG og Rodgers ikke er ét. Det er nogle gange starten på en længere række af konflikter, hvis klub og træner ikke ser ens på strategien, for så længe at der ikke er sammenhæng mellem klubbens ambitioner og krav til Rodgers i forhold til den virkelighed, som Rodgers oplever i transfervinduerne, så ser det egentlig ikke særligt positivt ud. Jeg sympatiserer 100 % med BR i denne sag, det skal jeg ikke lægge skjul på.
Tidligere har FSG givet lov til køb af Suarez for over £20M og £35M for Carroll. Carroll skyldtes selvfølgelig Torressalget, men det gjorde Suarez ikke. Man har købt Henderson, Downing og Allen til relativt store penge, hvor Downing ikke var en ung spiller, men gik ind i sin bedste alder.
Samtidig viser man, at man gerne giver Suarez ret store lønninger og afviser høje bud på ham, fordi de ved han er kvalitet.
Jeg er heller ikke overbevist om FSG endnu, men jeg synes også du maler fanden lidt på væggen (som du så også selv er klar over). Vi behøver ikke gå i sort, fordi vi har misset Willian, og da slet ikke hvis det ender med at være til Chelsea.
@surf
Jeg tror i øvrigt ikke helt du kan sige, at FSG har bakket om de øvrige forsøg på store signings. Det ved vi jo ikke!
Jeg tror i øvrigt ikke helt du kan sige, at FSG har bakket om de øvrige forsøg på store signings. Det ved vi jo ikke!
Jeg tror nu ikke, at forholdet er så anstrengt. Vi er ikke i nærheden af Rafa vs H&G eksempelvis. Rodgers ved sikkert også, at han er blevet givet en helt fantastisk chance af FSG. Det er ikke mange topklubber, der henter en manager ind udefra med så tyndt et CV, som Rodgers trods alt havde. Så jeg tror ikke, at der er et specielt misforhold imellem Rodgers og FSG.Jesper skrev:Jeg har aldrig været udtalt begejstret for FSG, men hovedpointen er egentlig misforholdet ml FSG og Rodgers. Det er Rodgers ønske om at få tilknyttet Willian og ikke mit eget ønske, der er i spil. Og det tyder da på uenighed om strategi. Og det synes jeg er bekymrende.
Men som jeg har påpeget flere gange i forhold til FSG, så er der et misforhold imellem FSG's økonomiske strategi og deres sportslige ambitioner/mål. Det misforhold røg Kenny på. Rodgers har indtil nu fået lov at bruge nøjagtigt samme netto-beløb som Kenny (ca. £31m), og jeg ser det lidt som en mulighed, at Rodgers prøver at forhåndssikre sit ry i tilfælde af, at han skulle blive skiftet ud, hvis sæsonen bliver en skuffelse. Jeg er nu ganske overbevist om, at Rodgers kendte til de økonomiske begrænsninger, da han skrev under.
Det var den overfortolkede vurdering. For mest af alt tror jeg faktisk bare, at Rodgers prøver at nedtone forventningerne til holdet lidt, så presset på spillerne (og naturligvis også ham selv) dermed ikke er så stort. Og det virker egentlig meget fornuftigt.
Og bare rolig. Sæsonen bliver ikke en skuffelse...
Kloppite
Re: Sv: Hvem skal ind?
At lungekræft er værre gør ikke en lungebetændelse ufarlig.texy skrev:Jeg tror nu ikke, at forholdet er så anstrengt. Vi er ikke i nærheden af Rafa vs H&G eksempelvis.
- Red_as_Anfield
- Geografisk sted: Den jyske hede
Hva' med Ljajic fra Fiorentina?
Ifølge Skysport siger en af ejerne, at han ikke vil være at finde i klubben ret længe?
http://www1.skysports.com/football/news ... ntina-soon
Ifølge Skysport siger en af ejerne, at han ikke vil være at finde i klubben ret længe?
In Brendan Rodgers We Trust!
Det er da klart, manden nægter jo at forlænge sin kontrakt og ønsker at skifte i dette vindue. Jeg ville sgu gerne have ham, men Milan er vist nok forrest i køen.Red_as_Anfield skrev:Hva' med Ljajic fra Fiorentina?
Badooo siger, hvad han mener!