Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » fredag, 30. aug, 2013 23:36

Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 23m
A fee of about £18 million has been agreed with Paris Saint-Germain for Mamadou Sakho, the France international. (Tony Barrett)

Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 27m
#LFC hope to complete four signings before the transfer window deadline on Monday night. (Tony Barrett)

Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 22m
Sakho and Ilori are scheduled to arrive on Merseyside in the next 24 hours for medical examinations. (Tony Barrett)

Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 24m
Sporting Lisbon have accepted #LFC's £7 million offer for Tiago Ilori. (Tony Barrett)

Derudover skulle Barrett have sagt at der forventes 4 nye ansigter. Mon ikke det er Sakho, Ilori, Given & Moses/kant?

https://twitter.com/RiseOfTheKop

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 30. aug, 2013 23:39

LFC_20 skrev:Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 23m
A fee of about £18 million has been agreed with Paris Saint-Germain for Mamadou Sakho, the France international. (Tony Barrett)

Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 27m
#LFC hope to complete four signings before the transfer window deadline on Monday night. (Tony Barrett)

Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 22m
Sakho and Ilori are scheduled to arrive on Merseyside in the next 24 hours for medical examinations. (Tony Barrett)

Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 24m
Sporting Lisbon have accepted #LFC's £7 million offer for Tiago Ilori. (Tony Barrett)

Derudover skulle Barrett have sagt at der forventes 4 nye ansigter. Mon ikke det er Sakho, Ilori, Given & Moses/kant?

https://twitter.com/RiseOfTheKop
Du fik ikke selv lige læst alle dine kopierede tweets igennem? ;-)

Ellers har jeg kun at sige: :music:
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 30. aug, 2013 23:43

£18 mio. for Sakho? Jeg håber, det er PSG spin, og at prisen ligger nede på omkring de £11 mio.. Jeg ved godt, at jeg ikke aner noget som helst om økonomien i klubben, men £18 mio. for Sakho, der ikke er fast mand og kun har et år tilbage af kontrakten virker altså lidt desperat.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 30. aug, 2013 23:46

AndreasN skrev:
texy skrev:En lidt dårligere version af Downing.
Det svarer i min verden til at sige, at Christian Poulsen er bedre end Lucas. Men det her er nok en diskussion, vi aldrig bliver enige om. ;-)
Nej, det gør vi nok ikke. Jeg mener helt ærligt og uden nogen form for ironi, at Moses er ringere end Rommedahl, da denne var på toppen. Og da Romme var på toppen, var han stadig ikke en spiller, der havde noget at gøre i toppen af PL.

I forhold til Downing forstår jeg ikke, hvordan man kan mene, at Moses er bedre.

Men du har ret. Vi kan skyde lidt med stats, og når vi er færdige, så er vi sgu stadig uenige. Hvis Moses kommer, så håber jeg at han gør det godt for os. Så kan vi glæde os over det sportslige og ærgre os over, at gøre Chelsea en tjeneste, med mindre vi ender over dem...

Hvis de £18m er sandt i forhold til Sakho, så synes jeg, at det er hysterisk mange penge for en forsvarsspiller med et år tilbage. Eriksen gik for £11,5m og offensive spillere er traditionelt dyrere. Det lyder mærkeligt eller desperat, hvis vi har accepteret den pris.
Kloppite

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 30. aug, 2013 23:51

Fribytter skrev:£18 mio. for Sakho? Jeg håber, det er PSG spin, og at prisen ligger nede på omkring de £11 mio.. Jeg ved godt, at jeg ikke aner noget som helst om økonomien i klubben, men £18 mio. for Sakho, der ikke er fast mand og kun har et år tilbage af kontrakten virker altså lidt desperat.
Det kan simpelthen ikke passe. Jeg rystede allerede på hovedet, da der begyndte at rulle rapporter ind, der snakkede om €16-18m. Heldigvis er det ret modstridende udmeldinger, der florerer her til aften, så lad os håbe, at det er et af de lavere beløb, der passer. BBC siger £13m og L'Equipe's best case scenario (€16m) ligger også deromkring, så måske de har fat i noget der. Here's to hoping - selvom £13m også er vanvittigt meget, hvis du spørger mig.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » fredag, 30. aug, 2013 23:56

Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 4m
Liverpool have held positive talks with PSG over Sakho with the Reds close to agreeing a fee of around £12million. (James Pearce)

No brainer hvis du spørger mig. Sakho vil forbedre vores forsvar lang tid fremover - alternativt en fuldgod erstatning fremover for Agger, hvis han går i stykker.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 30. aug, 2013 23:58

Aarde skrev:
Fribytter skrev:£18 mio. for Sakho? Jeg håber, det er PSG spin, og at prisen ligger nede på omkring de £11 mio.. Jeg ved godt, at jeg ikke aner noget som helst om økonomien i klubben, men £18 mio. for Sakho, der ikke er fast mand og kun har et år tilbage af kontrakten virker altså lidt desperat.
Det kan simpelthen ikke passe. Jeg rystede allerede på hovedet, da der begyndte at rulle rapporter ind, der snakkede om €16-18m. Heldigvis er det ret modstridende udmeldinger, der florerer her til aften, så lad os håbe, at det er et af de lavere beløb, der passer. BBC siger £13m og L'Equipe's best case scenario (€16m) ligger også deromkring, så måske de har fat i noget der. Here's to hoping - selvom £13m også er vanvittigt meget, hvis du spørger mig.
Enig. Tony Barrett har bare gode kilder.

De £11-13 mio. giver mening i forhold til, at LFC sikkert vil have vanskeligt ved at sikre sig Sakho til januar, hvor han frit kan tale kontrakt med alle klubber. Men hvis han viser sig at være en stjerne, så skal jeg nok hurtigt glemme prisen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 31. aug, 2013 00:01

Fribytter skrev:
Aarde skrev:
Enig. Tony Barrett har bare gode kilder.

De £11-13 mio. giver mening i forhold til, at LFC sikkert vil have vanskeligt ved at sikre sig Sakho til januar, hvor han frit kan tale kontrakt med alle klubber. Men hvis han viser sig at være en stjerne, så skal jeg nok hurtigt glemme prisen.
Det har James Pearce som regel også, og han har åbenbart lige sagt £12m, jævnfør AndreasN's indlæg.

Det er sgu ikke til at finde rundt i - og som du siger er det heldigvis også tæt på fløjtende ligegyldigt, hvis bare han præsterer.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 31. aug, 2013 00:03

Generelt er der blevet nævnt et del forskellige priser omkring Sakho. Jeg vælger at ignorere det og i stedet nyde, at vi (forhåbentligt!) får en stærk spiller til forsvaret.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 31. aug, 2013 00:04

De 18 må være combined fee for Ilori og Sakho. Men PSG kan vel godt få 18... hvis Menez også ryger med, selvfølgelig 8-)
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 31. aug, 2013 00:06

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... go-5820954

James Pearchs artikel omkring de fire targets Ilori, Sakho, Moses og Given.
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 31. aug, 2013 00:09

Enig. Sakho's kontraktmæssige situation samt hans nuværende status bør i mine øjne ikke resulterer i en pris på over £ 10 millioner. Når man tager i betragtning hvad en spiller som Verthonghen gik for i sidste sæson, så virker det nærmest surrealistisk, at Sakho koster tæt på 10 millioner pund mere.

Jeg synes ellers, at vi i dette vindue har vist, at vi ikke lader os lokke og betale overpris. Det virker i hvert fald mystisk, at det er 5 millioner pund der adskiller os i Willian handlen, og vi så nu betaler enorm overpris for Sakho.

Men ovenstående er altsammen baseret på rygter, og selvom disse rygter stammer fra pålidelige kilder som eksempelvis Barrett, så kan det stadigvæk vise sig kun at være den halve sandhed.

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » lørdag, 31. aug, 2013 00:32

Emmy skrev:
phl skrev:
xX__YNWA__Xx skrev:hva me ham Honda på en fri transfer ??
Han har allerede skrevet med Milan.
Det mener jeg bestemt ikke han har. Det er vist gået helt i vasken.
har fundet ud af han er 17£ værre og ik har skrevet kontrakt me nogen endnu og er 27 år..

nogen der ved om hen er god eller? keder ik rigti til ham men 17£ værre på marked og er på fri transfer lyder da ret godt hvid man ka signe ham..

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 31. aug, 2013 00:48

xX__YNWA__Xx skrev:
Emmy skrev:
phl skrev:
har fundet ud af han er 17£ værre og ik har skrevet kontrakt me nogen endnu og er 27 år..

nogen der ved om hen er god eller? keder ik rigti til ham men 17£ værre på marked og er på fri transfer lyder da ret godt hvid man ka signe ham..
Du kan ikke regne med hans værdi på transfermarkt. Du kan ikke signe ham og smide ham afsted for 17 bagefter.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » lørdag, 31. aug, 2013 00:56

Badooo skrev:
xX__YNWA__Xx skrev:
Emmy skrev:
phl skrev:

Du kan ikke regne med hans værdi på transfermarkt. Du kan ikke signe ham og smide ham afsted for 17 bagefter.
Nej det ved jeg godt.. men hvis honda ingen ting ka så vil han nok ik blive vurderet til så meget værre og så er han på en fri transfer så der ik så meget og tabe (økonomi) og skulle han flop så sender vi ham bare a sted til 5-10£ lidt li som downing

Besvar