Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Der gik rygter om, at Radio Marca havde sagt, at LFC havde fået et bud på 25 mio pund afvist for Mata. Men det passer vist ikke. Radioen sagde bare, at Chelsea havde afvist et bud - og ikke noget om hvilken klub, der havde budt.
- Kristian M
Kan du ikke smide et link til den Twitter konto? Det der kan jo ikke bruges som en reel kilde...jonasc21 skrev:"Chelsea have rejected a £25m bid from Liverpool for Juan Mata. (Radio Marca) #Transfers"Kristian M skrev:Jeg kan ikke finde et eneste nyhedsmedie, der skriver, at Mata skulle være på vej til Liverpool. Er der en reel kilde til dette rygte, eller har folk bare gejlet hinanden op herinde til at vi kan få Mata? Det virker lidt som det sidstnævnte.
Skrevet på Twitter for ca. 20 min. siden

Det skulle være løgn og latin.Kristian M skrev:Kan du ikke smide et link til den Twitter konto? Det der kan jo ikke bruges som en reel kilde...jonasc21 skrev:"Chelsea have rejected a £25m bid from Liverpool for Juan Mata. (Radio Marca) #Transfers"Kristian M skrev:Jeg kan ikke finde et eneste nyhedsmedie, der skriver, at Mata skulle være på vej til Liverpool. Er der en reel kilde til dette rygte, eller har folk bare gejlet hinanden op herinde til at vi kan få Mata? Det virker lidt som det sidstnævnte.
Skrevet på Twitter for ca. 20 min. siden
Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 24m
Sources close to #LFC's American owners say they are prepared to pay £30m for Juan Mata, rather than pursue a loan deal. (David Maddock)
https://twitter.com/RiseOfTheKop
Sources close to #LFC's American owners say they are prepared to pay £30m for Juan Mata, rather than pursue a loan deal. (David Maddock)
Selv om jeg ikke tror, det bliver aktuelt, kunne det være fedt, hvis Rodgers hev en kanin op af hatten i stil med Asaidi signingen. Dog med en mere profileret spiller en ham. Damião eller Mata ville være bedre end sex, og ville virkelig rykke troen på minimum en 3. plads imø.
Drop nu Mata-snakken... Jeg kan simpelthen ikke bære at få mine forventninger op, når det med garanti ender med en sjaskende våd klud smasket lige i ansigtet sidst på aftenen.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det synes jeg ikke. Jeg sigter lidt højere. Assaidi har ingen taktisk forståelse.Niche skrev:kunne det være fedt, hvis Rodgers hev en kanin op af hatten i stil med Asaidi signingen
HVIS det er rigtigt:LFC_20 skrev:Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 24m
1. 30 mio pund er ikke nok
2. Jeg kan slet, slet ikke se, hvorfor Mata skulle tage til os. Han er en klassespiller, der kan spille for alle store klubber i Europa.
vi ligger nr 1 i liga'enAggerdoo skrev:HVIS det er rigtigt:LFC_20 skrev:Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 24m
1. 30 mio pund er ikke nok
2. Jeg kan slet, slet ikke se, hvorfor Mata skulle tage til os. Han er en klassespiller, der kan spille for alle store klubber i Europa.

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg har faktisk selv gået med den samme tanke. Man skal selvfølgelig passe på med at lægge ALT for meget i 3 1-0 sejre, men alligevel, på en eller anden måde indikerer sæsonstarten jo, at Brendan har fat i noget af det rigtige. Det kan - kan - måske betyde, at spillere fra de øverste hylder - som Mata - vil se på en henvendelse fra LFC med lidt andre øjne, end hvis vi stadig sejlede rundt i de forgangne sæsoners middelmådighed.jonasc21 skrev:Det ville være det ultimative med Mata! Ved dog ikke om man skal tro det eller ej.pommelfeen skrev:Juan Mata ‘will listen to Liverpool transfer offer’, says agent Read More: http://bit.ly/16vTu6r #naaim http://fb.me/1ZisGsPWO
Retweeted by LiverpoolFF
Det som taler imod er selvfølgelig at vi ikke er i CL, eller i europa i det hele taget.
Det som derimod taler for, er helt klar at Chelsea fornyligt har hentet Willian og Eto, hvilket ikke ligefrem skaber mere spilletid til Mata.
Derudover har vi forbedret os en hel del det seneste stykke tid, og mon ikke Mata kan se en lille fidus i Rodgers' projekt. Og til sidst (selvfølgelig det at vi ligger nr. 1 i PL)![]()
Jeg håber denne transfer går igennem, men tvivler som sagt.
Muligt at jeg stadig er lidt for euforisk ovenpå sejren i går, men imo er det ikke umuligt, at det kan have en vis betydning.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ben Smith @BenSmithBBC 19s
#LFC are not, despite the rumours, in for Juan Mata. #DeadlineDay

#LFC are not, despite the rumours, in for Juan Mata. #DeadlineDay

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- Sledgehammer
Det vil jeg nu også nok sige .Hvis der skal kaniner op ad hatten bør det være en på et noget højere niveau end Assaidi...Hr. Drejer skrev:Det synes jeg ikke. Jeg sigter lidt højere. Assaidi har ingen taktisk forståelse.Niche skrev:kunne det være fedt, hvis Rodgers hev en kanin op af hatten i stil med Asaidi signingen

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ej come on. Swansea lå også nr. et efter tre runder i sidste sæson. Skulle de så også pludselig kunne hente de største spillere? Vi har ikke CL at tilbyde, og dermed kan vi heller ikke tiltrække de bedste.ScouserTommy skrev:Jeg har faktisk selv gået med den samme tanke. Man skal selvfølgelig passe på med at lægge ALT for meget i 3 1-0 sejre, men alligevel, på en eller anden måde indikerer sæsonstarten jo, at Brendan har fat i noget af det rigtige. Det kan - kan - måske betyde, at spillere fra de øverste hylder - som Mata - vil se på en henvendelse fra LFC med lidt andre øjne, end hvis vi stadig sejlede rundt i de forgangne sæsoners middelmådighed.jonasc21 skrev:Det ville være det ultimative med Mata! Ved dog ikke om man skal tro det eller ej.pommelfeen skrev:Juan Mata ‘will listen to Liverpool transfer offer’, says agent Read More: http://bit.ly/16vTu6r #naaim http://fb.me/1ZisGsPWO
Retweeted by LiverpoolFF
Det som taler imod er selvfølgelig at vi ikke er i CL, eller i europa i det hele taget.
Det som derimod taler for, er helt klar at Chelsea fornyligt har hentet Willian og Eto, hvilket ikke ligefrem skaber mere spilletid til Mata.
Derudover har vi forbedret os en hel del det seneste stykke tid, og mon ikke Mata kan se en lille fidus i Rodgers' projekt. Og til sidst (selvfølgelig det at vi ligger nr. 1 i PL)![]()
Muligt at jeg stadig er lidt for euforisk ovenpå sejren i går, men imo er det ikke umuligt, at det kan have en vis betydning.
@ Hr. Drejer & ScouserTommy - det var også derfor jeg skrev, at det skulle være en mere profileret spiller. Det jeg mente var, at INGEN havde set den handel komme før den blev præsenteret.
-Og det kunne være fedt med en gentagelse.

- Sledgehammer
Liverpool er, vores vanskeligheder de seneste sæsoner til trods, på alle parametre en væsentligt større klub end Swansea, og det er noget mere sandsynligt, at vi spiller CL om et par sæsoner, end at Swansea gør det.Aggerdoo skrev:Ej come on. Swansea lå også nr. et efter tre runder i sidste sæson. Skulle de så også pludselig kunne hente de største spillere? Vi har ikke CL at tilbyde, og dermed kan vi heller ikke tiltrække de bedste.ScouserTommy skrev:Jeg har faktisk selv gået med den samme tanke. Man skal selvfølgelig passe på med at lægge ALT for meget i 3 1-0 sejre, men alligevel, på en eller anden måde indikerer sæsonstarten jo, at Brendan har fat i noget af det rigtige. Det kan - kan - måske betyde, at spillere fra de øverste hylder - som Mata - vil se på en henvendelse fra LFC med lidt andre øjne, end hvis vi stadig sejlede rundt i de forgangne sæsoners middelmådighed.jonasc21 skrev:Det ville være det ultimative med Mata! Ved dog ikke om man skal tro det eller ej.pommelfeen skrev:Juan Mata ‘will listen to Liverpool transfer offer’, says agent Read More: http://bit.ly/16vTu6r #naaim http://fb.me/1ZisGsPWO
Retweeted by LiverpoolFF
Men jeg er da med på, at det sagtens kan være min glæde over den fine sæsonstart, der gør, at tanken har strejfet mig, og at det kan være helt i skoven irl.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp