Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 02. sep, 2013 22:31

Fellaini på vej til United, 24£ mio ... :roll:

Men mht til Mata, så var rygterne at Mata var set ude ved lufthavnen i Liverpool. Men det vist bare et #Rygte.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » mandag, 02. sep, 2013 22:45

I den her nævnes Mata i bytte med Zlatan

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 084858.ece

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 02. sep, 2013 22:49

Ville Ferguson have købt Fellaini? Jeg tror det næppe. Moyes ta'r et stort sats her efter min mening. Fellaini dikterer efter min mening en noget andet spillestil, end man har været vant til at se ManU praktisere i en del år. Jeg tror ikke, det bliver godt for dem, og det er jo godt nok.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 02. sep, 2013 22:50

Fribytter skrev:Er det ikke en 4-3-3 med meget offensive backs?
Så er det vel en 2-5-3? (eller 2-2-3-3 for puritanere og tilhængere af Rinus Michels :D )
Vi SMADRER det PIShold !

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 02. sep, 2013 22:56

Vindet officielt lukket. Sky sport news.

Der kommer ikke flere liverpool spiller ind eller ud, de har lukket og slukket.

@Skysportsnews tv. officelt fra liverpool
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » mandag, 02. sep, 2013 22:58

Det var det - Ian Ayre har lige sagt, at der ikke sker mere. (På skysports live).
Men det er nu heller ikke et helt skidt vindue.

Edit - you beat me to it :gunfire:

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 02. sep, 2013 23:03

Cynwal skrev:
Fribytter skrev:Er det ikke en 4-3-3 med meget offensive backs?
Så er det vel en 2-5-3? (eller 2-2-3-3 for puritanere og tilhængere af Rinus Michels :D )
Det kan du sagtens overbevise mig om.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 02. sep, 2013 23:10

Så... vi skaffer Moses til en offensiv der er tyndt besat - med Suarez tilbage har vi så Sturridge, Suarez, Aspas, Coutinho, Moses, Borini og Ibe til de 4 pladser up front, hvilket er nogenlunde.. ikke overbesat, men nogenlunde. Nu smidet vi Borini til Sunderland... hvad er så meningen? Jeg synes sgu vi er tyndt besat. En skade eller to, så synes jeg det ser tyndt ud igen.
Edit: Og Sterling. Dog stadig tyndt.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 02. sep, 2013 23:14

Badooo skrev:Så... vi skaffer Moses til en offensiv der er tyndt besat - med Suarez tilbage har vi så Sturridge, Suarez, Aspas, Coutinho, Moses, Borini og Ibe til de 4 pladser up front, hvilket er nogenlunde.. ikke overbesat, men nogenlunde. Nu smidet vi Borini til Sunderland... hvad er så meningen? Jeg synes sgu vi er tyndt besat. En skade eller to, så synes jeg det ser tyndt ud igen.
Edit: Og Sterling. Dog stadig tyndt.
Henderson skal dog tælles med som en offensiv spiller bedømt på sæsonåbningen. Og så er der Alberto.

Men ja, det er lidt tyndt. Jeg gætter dog på, at man holder en plads åben, da der sker lidt til januar. Og Borini har været helt væk i sæsonoptakten. Jeg tror, han i den grad har brug for at komme et sted hen, hvor konkurrencen er mindre hård sådan, at han forhåbentlig kan få fast spilletid og få lidt selvtillid igen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
DAGGER!
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 02. sep, 2013 23:17

Synes vi har haft et udemærket vindue! Liverpool har et hold som pt godt kan begå sig i top 4, hvis vi holder os skades fri.

Men bliver spændende og se Suarez tilbage, og om han viser lidt af sine gode sider, men Ian Ayre & Rodgers har holdt sit ord med at han ikke SKAL sælges i denne sommer. Men Borini er røget til leje - Sunderland lige blevet bekræftet. http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... sunderland
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
LFC-Aaby
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 02. sep, 2013 23:20

Kan vi hurtigt blive enige om at hvis vi havde ligget nummer 10 med 4 point, så havde dette vindue været elendigt. Og vi havde været ualmindeligt skuffet. Jeg synes vi mangler den klare offensive forstærkning. Moses på lån, UDEN KØBSOPTION, er jo elendigt.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 02. sep, 2013 23:30

@Fribytter
Jeg undlod bevidst Henderson, da jeg ser ham som vores backup til Gerrard. Men jo, han kan da også spille mere offensivt.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 02. sep, 2013 23:36

LFC-Aaby skrev:Kan vi hurtigt blive enige om at hvis vi havde ligget nummer 10 med 4 point, så havde dette vindue været elendigt. Og vi havde været ualmindeligt skuffet. Jeg synes vi mangler den klare offensive forstærkning. Moses på lån, UDEN KØBSOPTION, er jo elendigt.
Nej, det kan vi faktisk ikke.

Først og fremmest: Ligaform er pisseligegyldigt når man ser på et transfervindue - jeg kan ikke se hvordan vores position i ligaen har den mindste betydning på om et transfervindue er håndteret godt eller skidt.

Derefter vil jeg gerne se de nye folk an i en længere periode før jeg putter ja/nej hatten på, men umiddelbart kan jeg sagtens se en rød tråd i hvad der foregår i klubben og hvor BR/FSG mener vi skal hen.

Jeg mener ikke at vores transfervindue er til et 13-tal (nej, jeg gider ikke bruge den nye, idiotiske karakterskala), men det er så sandelig heller ikke til dumpekarakter. Som det ser ud lige nu ligger vi omkring et 9-tal, med mulighed for at stige til et 10-tal hvis Aspas og Alberto virkelig slår igennem for os.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » tirsdag, 03. sep, 2013 00:08

ThunderZtorm skrev:
LFC-Aaby skrev:Kan vi hurtigt blive enige om at hvis vi havde ligget nummer 10 med 4 point, så havde dette vindue været elendigt. Og vi havde været ualmindeligt skuffet. Jeg synes vi mangler den klare offensive forstærkning. Moses på lån, UDEN KØBSOPTION, er jo elendigt.
Nej, det kan vi faktisk ikke.

Først og fremmest: Ligaform er pisseligegyldigt når man ser på et transfervindue - jeg kan ikke se hvordan vores position i ligaen har den mindste betydning på om et transfervindue er håndteret godt eller skidt.

Derefter vil jeg gerne se de nye folk an i en længere periode før jeg putter ja/nej hatten på, men umiddelbart kan jeg sagtens se en rød tråd i hvad der foregår i klubben og hvor BR/FSG mener vi skal hen.

Jeg mener ikke at vores transfervindue er til et 13-tal (nej, jeg gider ikke bruge den nye, idiotiske karakterskala), men det er så sandelig heller ikke til dumpekarakter. Som det ser ud lige nu ligger vi omkring et 9-tal, med mulighed for at stige til et 10-tal hvis Aspas og Alberto virkelig slår igennem for os.
+1

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » tirsdag, 03. sep, 2013 00:36

Neil Jones ‏@neiljonesecho 9m

Paez arrives on a free, having previously been at Real Madrid. Club just awaiting confirmation of his registration. #LFC

Han skulle have været til prøvetræning hos os før.

Besvar