Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shakhtar-kampen var dødkedelig. Det mindede om Vesttyskland-Østrig 1982 efter at Shakhtar scorede.
Jeg synes ikke at 4-0 kampe er spændende.
Hent Shelvey tilbage!
Det står der så heller ikke.Aquilani4 skrev:Shakhtar-kampen var dødkedelig. Det mindede om Vesttyskland-Østrig 1982 efter at Shakhtar scorede.
Hvis du læser henriks indlæg (ja begge to), så giver han udtryk for, hvilke kampe der er spændende, og hvilke der er velspillede.
Everton - Newcastle var rigtigt nok på et højt (underholdningsmæssigt) niveau - men ingen af de hold ville klare sig mere en én halvleg mod mestrene fra Bayern. Hvilket iøvrigt er én af grundene til, at det er så forbandet lækkert at se de tyske mestre (og deres rivaler fra Dortmund) for tiden.
Iøvrigt så er det da rart, at City graver sig længere og længere ned i det hul, de p.t. befinder sig i. Fortsæt endeligt med det og brænd så yderligere en milliard af i vinterens transfervindue. Allerhelst uden at tage det nuværende spillermateriale i betragtning overhovedet (ligesom det skete i sommerens vindue).
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Holder du virkelig med tyske hold mod engelske?
Der er noget der hedder koefficient. Det er vigtigt, at man ikke bliver hentet af tyskerne, og derfor mister pladser i Europa.
Der er noget der hedder koefficient. Det er vigtigt, at man ikke bliver hentet af tyskerne, og derfor mister pladser i Europa.
Hent Shelvey tilbage!
Jeg skriver intet om, at jeg holder med de tyske hold, eller de engelske, for den sags skyld. Det er dog ingen hemmelighed, at jeg ikke ønsker City den store succes, andet end hvis deres midlertidige succes, eksempelvis i en kamp mod en kandidat til 4. pladsen, kunne sikre os Champions League deltagelse. Ikke fordi jeg hader City, eller engelsk fodbold foruden Liverpool, men jeg har ikke rigtigt noget forhold til klubben i dens nuværende forfatning. Derfor kan jeg heller ikke se, hvorfor jeg skulle støtte dem i en kamp som gårsdagens, koefficienter til trods. Jeg ønsker da heller ikke, at United går hele vejen, selvom det sikkert vil gavne de engelske CL-pladser.Aquilani4 skrev:Holder du virkelig med tyske hold mod engelske?
Derudover så er det vel ingen skade til, at man anerkender og underholdes af flot fodbold, også selvom det ikke passer ind i ens samlede verdensforestilling og/eller fanforhold. Tværtimod synes jeg det er skammeligt, at fordi man favoriserer engelsk fodbold, så nægter man at glæde sig over, at andre lande, såsom Tyskland, også for alvor begynder at røre sig igen i europæisk klubfodbold.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
- Geografisk sted: Oftest nord for Alperne
- Alder: 42
Nu har Tyskland allerede det samme antal pladser som England og Spanien, nemlig 7. Afstanden ned det næste land som er Italien er meget stor.Aquilani4 skrev:Holder du virkelig med tyske hold mod engelske?
Men jeg forstår ikke hvorfor alle nu holder med Bayern. Sidste år, dette år.
Det er en ret klam klub, som er Tyskland's svar på Man Utd.
Hent Shelvey tilbage!
Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg holder altså ikke med Bayern. Jeg er ganske neutral på det område. Men jeg synes da de spiller noget fremragende fodbold, og jeg ser dem gerne spille, netop på grund af dette.Aquilani4 skrev:Men jeg forstår ikke hvorfor alle nu holder med Bayern. Sidste år, dette år.
At der kommer mange nye tilhørsforhold på baggrund af flot fodbold er vel i og for sig ikke så underligt endda. Derudover vandt de Champions League sidste sæson, og det plejer traditionen tro at skabe mange nye fans.
Soriano & Alan fra Salzburg er nogle ganske gode spillere
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Alan, er det ham der spillede CL for et portugisisk (?) for et par år siden?LFC_20 skrev:Soriano & Alan fra Salzburg er nogle ganske gode spillere
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Der var en spiller for Braga der hed Alan, dengang de var helt fremme i EL, vidst nok finalen imod Porto, men det er ikke den samme spiller.ScouserTommy skrev:Alan, er det ham der spillede CL for et portugisisk (?) for et par år siden?LFC_20 skrev:Soriano & Alan fra Salzburg er nogle ganske gode spillere
Imod moderne fodbold.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Så kom City-Everton da i gang
Ham der Lukaku er godt nok skarp.

Ham der Lukaku er godt nok skarp.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hart så dælme ikke for godt ud mod Lukaku lige før. Fandens også at Everton fik Lukaku på lån. Hvad tænkte Mourinho egentlig på da han lejede ham ud? At Torres skulle komme tilbage?
Næste år!
-
Everton er kommet styrket ud af dette transfervindue, og fortsætter de tendenserne fra starten af sæsonen og undgår skader til nøglespillere, så er de kandidater til top 4.
Barry, Defelou, Lukaku og McCarthy er gode køb. At Chelsea slipper Lukaku og henter Eto ind er i mine øjne en hjerneblødning af dimensioner. Hvorfor ikke slippe Ba, og så beholde Lukaku?
Fellaini er selvfølgelig et tab, men på den måde som Martinez ønsker at spille, så kan Fellaini undværes.
Barry, Defelou, Lukaku og McCarthy er gode køb. At Chelsea slipper Lukaku og henter Eto ind er i mine øjne en hjerneblødning af dimensioner. Hvorfor ikke slippe Ba, og så beholde Lukaku?
Fellaini er selvfølgelig et tab, men på den måde som Martinez ønsker at spille, så kan Fellaini undværes.
Fantastisk aktion af Toure ved 1-1 målet!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!