Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Kunne godt blive straffesparkskonkurrence i Spurs-Hull kampen.
6'eren.
6'eren.
Hent Shelvey tilbage!
Både Arsenal og tottenham har brugt stortset første holdet. og tottenham spillede 120 min mod hull.
City var nød til at sætte stjernerne ind i deres 120 min kamp
så det her capital one cup har været god for os i denne omgang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Tror det med træthed efter Liga Cuppen er overvurderet.
PL-spillere er i meget god form.
PL-spillere er i meget god form.
Hent Shelvey tilbage!
Hva' så, når han er i Rio?LarsU skrev:Ja, når han er i London, så er det hans drømmefinale. Når han er i Madrid, så er det Spanien - Brasilien. Når han er i Rom, så er det Brasilien - Italien. Når han er i Harare, så er det Brasilien - Zimbabwe.Aquilani4 skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... um=twitter
Pele's drømmefinale: England-Brasilien.
Og så fremdeles.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Så håber han på, at Ferdinand er "med på holdet"nrg skrev:Hva' så, når han er i Rio?LarsU skrev:Ja, når han er i London, så er det hans drømmefinale. Når han er i Madrid, så er det Spanien - Brasilien. Når han er i Rom, så er det Brasilien - Italien. Når han er i Harare, så er det Brasilien - Zimbabwe.Aquilani4 skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... um=twitter
Og så fremdeles.

Vi SMADRER det PIShold !
Det er altså kun Real Madrid, der kan præstere at vinde en kamp 7-3. Hold kæft det er underligt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Næh...tue69 skrev:Det er altså kun Real Madrid, der kan præstere at vinde en kamp 7-3. Hold kæft det er underligt.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Jo!nrg skrev:Næh...tue69 skrev:Det er altså kun Real Madrid, der kan præstere at vinde en kamp 7-3. Hold kæft det er underligt.
Eller lad mig reformulere: Det er forholdsvis ofte, at Real vinder med en pæn margin, og alligevel lader 2-3 mål gå ind. Det må være underligt at være så hamrende gode offensivt, og samtidigt så elendige defensivt. Men okay, man har Marcelo, som tilsyneladende tror at han skal overtage Ronaldos plads, og samtidigt er Arbeloa jo bare Arbeloa. Det gør det heller ikke nemmere.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
LarsU skrev:Ja, når han er i London, så er det hans drømmefinale. Når han er i Madrid, så er det Spanien - Brasilien. Når han er i Rom, så er det Brasilien - Italien. Når han er i Harare, så er det Brasilien - Zimbabwe.Aquilani4 skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... um=twitter
Og så fremdeles.

Man må synge med de ulve man er iblandt. Eller hvordan det nu er man siger...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Arsenal?Wormie skrev:Både Arsenal og tottenham har brugt stortset første holdet. og tottenham spillede 120 min mod hull.
Fabianski, Vermaelen, Jenkinson, Monreal, Miyaichi, Rosicky og Bendtner vil jeg betragte som reserver.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Kigger i spåkuglen. Alle vores konkurrenter, undtagen City, taber point i den her runde. Arsenal(selvfølgelig), Chelsea, United, Everton og Tottenham... Dermed en perfekt LFC-weekend.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hvis jeg var dig, ville jeg belåne huset til over over skorstenen, og så sætte det hele på uafgjort mellem de bitre blå og spursLFC-Aaby skrev:Kigger i spåkuglen. Alle vores konkurrenter, undtagen City, taber point i den her runde. Arsenal(selvfølgelig), Chelsea, United, Everton og Tottenham... Dermed en perfekt LFC-weekend.

Vi SMADRER det PIShold !
Chelsea kampen er da godt nok en af årets kedeligste kampe indtil videre. På højde med City kampen i Capital one cup, hvor Newcastle sjovt nok os var modstanderen. Newcastle er bare tandløse og utroligt dårligt sammenspillede. Har ikke set så ineffektivt et Newcastle hold i lang tid.
Opsummering: hold dog ferie en kedelig fodboldkamp. Er du da fuldstændig vanvittig
Der er ikke nogen af de dovne franskmænd eller Chelseas lejesvende der gider vinde den her kamp.
Nosser og fightervilje er godt nok en by i Rusland hos mange hold nu til dags.
Opsummering: hold dog ferie en kedelig fodboldkamp. Er du da fuldstændig vanvittig
Der er ikke nogen af de dovne franskmænd eller Chelseas lejesvende der gider vinde den her kamp.
Nosser og fightervilje er godt nok en by i Rusland hos mange hold nu til dags.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Men til gengæld ser det ud til, at de nu smider vigtige points.
Fedt hvis Newcastle kan holde minimum en uafgjort!