Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Aarhus skrev:Hepper folk på Arsenal i dag, når de møder scum, selvom de ligger foran os i tabellen?
Jeg hepper på Arsenal, fordi de spiller som rigtige titelkandidater, og jeg har aldrig forventet, vi skulle spille med aller øverst. Så hvis Arsenal tager point fra scum i dag, har de endnu længere op til os og top 4, hvilket kun kan være en god ting.
Og fedt at Newcastle er foran!!
Håber på kryds, dernæst på Arsenalsejr.
Og så kan Sunderland forhåbentlig drille City. Måske ikke helt sandsynligt, men City dummer sig undertiden mod de særeste modstandere...
Tottenham har scoret 9 mål i 11 kampe, hvoraf 3 har været på straffe. Luis Suarez har på 6 kampe scoret 8 mål uden at have sparket straffespark. Samtidig har Suarez lavet 2 assist, hvis man tæller det straffespark han fik imod Newcastle med. Det for voldsomt!
Puha, Finn Nørbygaard. Det kan gøres bedre. Der mangler du min elegance til at aflevere sådan en
Jeg har fået nyt job. Jeg skriver dårlige forsider og spisesedler til BT & Ekstrabladet
..... men ordet "elegance"......? Det var nok ikke lige det, jeg ville hæfte på din krop
...og hvad sker der lige for den rejsebeskrivelse? Jeg kunne godt snart tænke mig at blive mindet om alt det, jeg ikke kan huske!
Puha, Finn Nørbygaard. Det kan gøres bedre. Der mangler du min elegance til at aflevere sådan en
Jeg har fået nyt job. Jeg skriver dårlige forsider og spisesedler til BT & Ekstrabladet
..... men ordet "elegance"......? Det var nok ikke lige det, jeg ville hæfte på din krop
...og hvad sker der lige for den rejsebeskrivelse? Jeg kunne godt snart tænke mig at blive mindet om alt det, jeg ikke kan huske!
Det tror jeg ikke du gør....
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.