Hvorfor er du så liderlig efter ALT der har med England at gøre?Aquilani4 skrev:Hvor er alle dem der sagde at England ikke talent?
Endnu en overbevisende præstation af U21-holdet.
Tjek nogle af navnene: Luke Shaw, Will Hughes, Saido Berahino, Nick Powell, Ravel Morisson, Jesse Lingard, Nathaniel Chalobah, Harry Kane, Ross Barkley og jeg kan blive ved.
Det er det man kalder en "Golden Generation".
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Det er bare svar på titale til alle jer der siger at England ikke har noget talent gående.
Hent Shelvey tilbage!
Fordi han er en internet troll, der blot har til formål at provokere.LFC-Aaby skrev: Hvorfor er du så liderlig efter ALT der har med England at gøre?
Til at starte med troede jeg, at der rent faktisk var hold i hans meninger, og at han bare var en ignorant.
Men så kom jeg i tanke om, at man på dette forum ikke har mulighed for at ændre sit brugernavn. Dette, tror jeg, irriterer den kære Aquilani4 noget så grusomt, da hele hans "England er det bedste i verden og alle andre nationer og folkefærd er uærlige og uværdige" mantra så ikke holder en meter. Det passer også nogenlunde med, at han skiftede hans forhenværende profilbillede, der forestillede den virkelige Aquilani, ud med dette rædselsfulde billede han bruger nu. Igen, jeg tror det irriterede ham usandsynligt meget, da han fandt ud af, at han ikke kunne ændre brugernavnet. Hvorfor skulle en anglofil dog vælge at bruge en italiensk spillers, der iøvrigt var et flop i Liverpool, navn som brugernavn?
Mit bud er, at Aquilani4 ikke engang gider at forsøge at værdige dette indlæg med et svar

Det er jo heller ikke det der har været debatten. Det er jo indiskutabelt at der er talent gående i et land på over 50 mio mennesker, og med den fodbold tradition som England har. Debatten har jo gået på om England's talenter er lige så gode som de andre europæiske landes der også har store ligaer. Og kernen i det spørgsmål er jo om England vil have et lige så godt landshold som eksempelvis Spanien og Tyskland i fremtiden.Aquilani4 skrev:Det er bare svar på titale til alle jer der siger at England ikke har noget talent gående.
Prøv at se på de seneste engelske u21 landshold de senere år. Årgang 1990-1994
Kyle Walker, Luke Shaw, Steven Caulker, Jack Rodwell, Jordan Henderson, Oxlade-Chamberlain, Andros Townsend, Jonjo Shelvey, Danny Welbeck, Raheem Sterling, Carl Jenkinson, Martin Kelly, Andre Wisdom, Danny Rose, Ross Barkley, Ravel Morrison og Ward-Prowse, Jack Butland og Wilfried Zaha må betragtes som de største talenter.
Forestil dig at det er den masse af talenter, der skal udgøre stammen på det engelske landshold de næste 10 år sammen med de bedste fra årgang 1985-1989: Joe Hart, Gary Cahill, Chris Smalling, Kieran Gibbs, James Milner, Tom Cleverley, Adam Lallana, Daniel Sturridge, Wayne Rooney, Jay Rodriguez, Ashley Young, Aaron Lennon, Theo Walcott og Andy Carroll.
For Spanien ser det således ud:
Sergio Ramos, Raul Albiol, Gerard Pique, Jordi Alba, Cesar Azpilicueta, Nacho Monreal, Juanfran, Sergi Busquets, Jesus Navas, Cesc Fabregas, David Silva, Javi Garcia, Juan Mata, Javi Martinez, Pedro, Fernando Llorente, Alvaro Negredo, Diego Costa, Michu og Roberto Soldado
Som skal udgøre stammen de næste år med: David De Gea, Dani Carvajal, Inigo Martinez, Marc Bartra, Koke, Isco, Thiago Alcantara, Christian Tello, Iker Muniain, Olivier Torres, Jese og Alvaro Morata
For Tyskland:
Manuel Neuer, Rene Adler, Marcel Jansen, Jerome Boateng, Mats Hummels, Benedikt Hovedes, Marcel Schmelzer, Mesut Ozil, Thomas Muller, Sami Khedira, Bastian Schweinsteiger, Marco Reus, Lars Bender, Sven Bender, Sidney Sam og Lukas Podolski.
Sammen med Toni Kroos, Andre Schurrle, Mario Gotze, Julian Draxler, Marc-Andre ter Stegen, Bernd Leno, Ilcay Gundogan, Patrick Hermann, Emre Can og Moritz Leitner.
Der kan helt sikkert nævnes flere talenter fra Spanien og Tyskland, som jeg ikke kender lige så godt som dem fra England. Forestil dig som skrevet at disse spillere grundlæggende skal udgøre stammen på de diverse landshold de næste 10 år.
Jeg ved ikke hvem der er det stærkeste. Men jeg er ret sikker på hvem der er den svageste....
Nogen der ved hvilken svensk kanal der sender Sveriges play off kamp mod Portugal i aften ?
Hvorfor svarer du aldrig folk når de svarer dig? Kan di ikke bare kravle tilbage i dit hul?Aquilani4 skrev:Det er bare svar på titale til alle jer der siger at England ikke har noget talent gående.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Det kan du nu sagtens.Redmaniac skrev:
Men så kom jeg i tanke om, at man på dette forum ikke har mulighed for at ændre sit brugernavn.
Hvor er det synd og skam, at du har brugt så meget tid og energi på at lave så udmærket og velskrevet og -argumenteret indlæg, når det med 99 % sikkerhed vil blive ignoreret af den bruger, du svarer. Skønne spildte kræfter, desværre.asger90 skrev:Det er jo heller ikke det der har været debatten. Det er jo indiskutabelt at der er talent gående i et land på over 50 mio mennesker, og med den fodbold tradition som England har. Debatten har jo gået på om England's talenter er lige så gode som de andre europæiske landes der også har store ligaer. Og kernen i det spørgsmål er jo om England vil have et lige så godt landshold som eksempelvis Spanien og Tyskland i fremtiden.Aquilani4 skrev:Det er bare svar på titale til alle jer der siger at England ikke har noget talent gående.
Prøv at se på de seneste engelske u21 landshold de senere år. Årgang 1990-1994
Kyle Walker, Luke Shaw, Steven Caulker, Jack Rodwell, Jordan Henderson, Oxlade-Chamberlain, Andros Townsend, Jonjo Shelvey, Danny Welbeck, Raheem Sterling, Carl Jenkinson, Martin Kelly, Andre Wisdom, Danny Rose, Ross Barkley, Ravel Morrison og Ward-Prowse, Jack Butland og Wilfried Zaha må betragtes som de største talenter.
Forestil dig at det er den masse af talenter, der skal udgøre stammen på det engelske landshold de næste 10 år sammen med de bedste fra årgang 1985-1989: Joe Hart, Gary Cahill, Chris Smalling, Kieran Gibbs, James Milner, Tom Cleverley, Adam Lallana, Daniel Sturridge, Wayne Rooney, Jay Rodriguez, Ashley Young, Aaron Lennon, Theo Walcott og Andy Carroll.
For Spanien ser det således ud:
Sergio Ramos, Raul Albiol, Gerard Pique, Jordi Alba, Cesar Azpilicueta, Nacho Monreal, Juanfran, Sergi Busquets, Jesus Navas, Cesc Fabregas, David Silva, Javi Garcia, Juan Mata, Javi Martinez, Pedro, Fernando Llorente, Alvaro Negredo, Diego Costa, Michu og Roberto Soldado
Som skal udgøre stammen de næste år med: David De Gea, Dani Carvajal, Inigo Martinez, Marc Bartra, Koke, Isco, Thiago Alcantara, Christian Tello, Iker Muniain, Olivier Torres, Jese og Alvaro Morata
For Tyskland:
Manuel Neuer, Rene Adler, Marcel Jansen, Jerome Boateng, Mats Hummels, Benedikt Hovedes, Marcel Schmelzer, Mesut Ozil, Thomas Muller, Sami Khedira, Bastian Schweinsteiger, Marco Reus, Lars Bender, Sven Bender, Sidney Sam og Lukas Podolski.
Sammen med Toni Kroos, Andre Schurrle, Mario Gotze, Julian Draxler, Marc-Andre ter Stegen, Bernd Leno, Ilcay Gundogan, Patrick Hermann, Emre Can og Moritz Leitner.
Der kan helt sikkert nævnes flere talenter fra Spanien og Tyskland, som jeg ikke kender lige så godt som dem fra England. Forestil dig som skrevet at disse spillere grundlæggende skal udgøre stammen på de diverse landshold de næste 10 år.
Jeg ved ikke hvem der er det stærkeste. Men jeg er ret sikker på hvem der er den svageste....
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
I øvrigt, Mugge, nu ved jeg jo ikke helt, hvad der foregår 'bag kulisserne', men man kunne måske godt være lidt mere opmærksom på Aquilanis sprogbrug. Der er trods alt også yngre læsere her på stedet. Især hans barnlige og overdrevne brug af ordet 'c*nt' er iøjnefaldende, og blandt mange englændere opfattes dette som et af de allerværste bandeord at bruge.Mugge skrev:Det kan du nu sagtens.Redmaniac skrev:
Men så kom jeg i tanke om, at man på dette forum ikke har mulighed for at ændre sit brugernavn.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Han har nok en talisman eller noget. Havde jeg skrevet det ord var jeg blevet strengt irettesat og/eller fået et pars ugers banLarsU skrev:I øvrigt, Mugge, nu ved jeg jo ikke helt, hvad der foregår 'bag kulisserne', men man kunne måske godt være lidt mere opmærksom på Aquilanis sprogbrug. Der er trods alt også yngre læsere her på stedet. Især hans barnlige og overdrevne brug af ordet 'c*nt' er iøjnefaldende, og blandt mange englændere opfattes dette som et af de allerværste bandeord at bruge.Mugge skrev:Det kan du nu sagtens.Redmaniac skrev:
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Samme her. Der er en enorm forskel på hvad der tillades.thefugle skrev:Han har nok en talisman eller noget. Havde jeg skrevet det ord var jeg blevet strengt irettesat og/eller fået et pars ugers banLarsU skrev:I øvrigt, Mugge, nu ved jeg jo ikke helt, hvad der foregår 'bag kulisserne', men man kunne måske godt være lidt mere opmærksom på Aquilanis sprogbrug. Der er trods alt også yngre læsere her på stedet. Især hans barnlige og overdrevne brug af ordet 'c*nt' er iøjnefaldende, og blandt mange englændere opfattes dette som et af de allerværste bandeord at bruge.Mugge skrev:Det kan du nu sagtens.Redmaniac skrev:
"We're not racist, we only hate the mancs"
Problemet er, at der ikke står noget i retningslinierne om de her troll'e og den adfærd de udøver, som hele tiden er i en gråzone ift reglerne. Det er jo åbenlyst provokerende, opmærksomhedsøgende adfærd, hvor man ikke engang kan tale om at have en fast dagsorden, men hvor målet er at skabe irritation og opmærksomhed.
Mit forslag er, at man får indskrevet i reglerne, at det på det her forum IKKE er tilladt at troll'e.
Hvad mener I andre?
Mit forslag er, at man får indskrevet i reglerne, at det på det her forum IKKE er tilladt at troll'e.
Hvad mener I andre?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
[/quote] Hvor er det synd og skam, at du har brugt så meget tid og energi på at lave så udmærket og velskrevet og -argumenteret indlæg, når det med 99 % sikkerhed vil blive ignoreret af den bruger, du svarer. Skønne spildte kræfter, desværre.[/quote]
Det er vel vilkårene hvis man vælger at svare på et af hans indlæg. Jeg går dog ud fra at han læser med i det mindste, og forstår hvorfor folk siger om Englands talentmasse som de gør.
Din ros gjorde i øvrigt hele besværet værd
Det er vel vilkårene hvis man vælger at svare på et af hans indlæg. Jeg går dog ud fra at han læser med i det mindste, og forstår hvorfor folk siger om Englands talentmasse som de gør.
Din ros gjorde i øvrigt hele besværet værd

- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
@thefugle & @Emmy Sikke noget vrøvl. Jeg synes I skulle underbygge jeres påstande og sende dem til mig. I ved i øvrigt også godt, at jeg ikke kan holde øje med alt, så er der noget I (eller andre) ikke er tilfreds med, så send det til mig.Emmy skrev:Samme her. Der er en enorm forskel på hvad der tillades.thefugle skrev:Han har nok en talisman eller noget. Havde jeg skrevet det ord var jeg blevet strengt irettesat og/eller fået et pars ugers banLarsU skrev:I øvrigt, Mugge, nu ved jeg jo ikke helt, hvad der foregår 'bag kulisserne', men man kunne måske godt være lidt mere opmærksom på Aquilanis sprogbrug. Der er trods alt også yngre læsere her på stedet. Især hans barnlige og overdrevne brug af ordet 'c*nt' er iøjnefaldende, og blandt mange englændere opfattes dette som et af de allerværste bandeord at bruge.Mugge skrev:Det kan du nu sagtens.Redmaniac skrev:
Jeg "personbehandler" så heller ikke sager her på forum.
@ Mugge
Jeg håber du vil svare på mit indlæg vedr. retningslinjer ang. troll'e fænomenet?
Jeg håber du vil svare på mit indlæg vedr. retningslinjer ang. troll'e fænomenet?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!