hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 12. nov, 2013 23:33

@ LiverbirdOnMyChest:

Jeg overvejde da også, om det var i overkanten, men Wisdom og Kelly's spil på backen er ikke overbevisende, og jeg tror, at masser af kampe vil gøre dem rigtig godt.
Flanagan og Robinson skal imø også overbevise i andre klubber om, at de er gode nok til at spille på 1. holdet for os.

Jeg mener, at der er et for stort spring fra Johnson og Enrique til nævnte spillere, som det ser ud nu, og Cissokho kan nå at overbevise endnu men indtil videre, bør vi se os om efter en anden. Alle 4-5 spilleres manglende tekniske evner, fart og andet fremstår tydeligt, når vi skal spille med wingbacks, men det er under alle omstændigheder et must, at også 2. valgene på back positionerne kan noget offensivt, ellers går det ud over hele holdet og vores spillestil.

Derfor bør de 2, der hentes ind være reelle alternativer til 1. valgene, så vi kan holde et højt niveau, hvis de er ukampdygtige.

Skal vi kigge efter et 3. valg til en back, så har vi altså Agger og Kolo, der godt kan bestride pladserne i hver deres side.

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » onsdag, 13. nov, 2013 01:24

Niels K skrev: Skal vi kigge efter et 3. valg til en back, så har vi altså Agger og Kolo, der godt kan bestride pladserne i hver deres side.
Kolo kan godt vikariere på højrebacken, men jeg har absolut ingen tiltro til Agger som vikar på venstrebacken. Han har, så vidt jeg husker, spillet den en enkelt gang eller to uden nævneværdig succes. Så ville jeg langt hellere spille Robinson på den.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 13. nov, 2013 07:39

Redmaniac skrev:
Niels K skrev: Skal vi kigge efter et 3. valg til en back, så har vi altså Agger og Kolo, der godt kan bestride pladserne i hver deres side.
Kolo kan godt vikariere på højrebacken, men jeg har absolut ingen tiltro til Agger som vikar på venstrebacken. Han har, så vidt jeg husker, spillet den en enkelt gang eller to uden nævneværdig succes. Så ville jeg langt hellere spille Robinson på den.
Jeg tror stadig, at det vil gøre de 2 bedste med en masse kampe i 1. div. end 0-2 kampe på en sæson for 1. holdet og ellers vores reservehold, og du taler om, at Agger skal vikariere for vikaren.
Kommer vi dertil, så er der nok andre muligheder blandt de 4 backs, midterforsvarerne, og de måske andre dygtige unge folk på reserveholdet, der evt. kunne prøves af.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. nov, 2013 15:19

Allen ud, selv om det bliver et kolosalt tab, han kan vel indbringe 0-500.000 £ men så slipper vi for lønnen. Alternativt lej ham ud.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 23. nov, 2013 15:44

Thommo skrev:Allen ud, selv om det bliver et kolosalt tab, han kan vel indbringe 0-500.000 £ men så slipper vi for lønnen. Alternativt lej ham ud.
:roll:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. nov, 2013 15:49

Herligt informativt indlæg emmy :wall:

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 23. nov, 2013 15:51

Thommo skrev:Herligt informativt indlæg emmy :wall:
Næsten, men også kun næsten, lige så latterligt som dit. En så tåbelig og uvidende udmelding fortjener intet andet end en :roll:

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. nov, 2013 15:53

Aha sørgeligt du ikke kan finde ud af at argumentere, men bare smider den latterlige smiley. Du kunne evt. have argumenteret pro Allen.... Bare et forslag emma

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 23. nov, 2013 15:54

Thommo skrev:Aha sørgeligt du ikke kan finde ud af at argumentere, men bare smider den latterlige smiley. Du kunne evt. have argumenteret pro Allen.... Bare et forslag emma
Argumentation over for hvad? Tåbelighed? Det er min tid alligevel for kostbar til.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. nov, 2013 15:58

Du får fred, gider ikke argumentere overfor diverse nedgørende smileys. Og du kan åbenlyst IKKE afgumentere for min påstand, muligt andre kan snakke han pris op, uden smileys

Redmaniac

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 23. nov, 2013 16:04

Allen har ikke været god for os, og jeg tror heller ikke på, at han får nogen gloværdig karriere i Liverpool. Men at antyde, at han ikke kan indbringe mere end 500.000 £ er fuldstændig uhørt og direkte useriøst.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. nov, 2013 16:09

Redmaniac skrev:fuldstændig uhørt og direkte useriøst.
Det er ikke useriøst i mine øjn. Kan ikke rigtig se ham gå ind på ret mange superliga hold, og så er han er vel i det prisleje.

Redmaniac

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 23. nov, 2013 16:11

Thommo skrev:
Redmaniac skrev:fuldstændig uhørt og direkte useriøst.
Det er ikke useriøst i mine øjn. Kan ikke rigtig se ham gå ind på ret mange superliga hold, og så er han er vel i det prisleje.
:roll:

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. nov, 2013 16:32

Sikke et niveau i holder idag, går ud fra det er fordi det er svært at argumentere imod facts :dontknow: ....Og nej gider ikke dale jeres til preteen niveau idag, så gider ikke gå i jeres fodspor.

Redmaniac

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 23. nov, 2013 16:42

Thommo skrev:Sikke et niveau i holder idag, går ud fra det er fordi det er svært at argumentere imod facts :dontknow: ....Og nej gider ikke dale jeres til preteen niveau idag, så gider ikke gå i jeres fodspor.
Hvilke facts? Du er kommet med lutter subjektive udmeldinger, hvilket vel ikke kan betegnes som facts. Udmeldinger, der i øvrigt er ret så rabiate. At påstå, at Joe Allen ikke er god nok til de fleste superligaklubber får lige pludselig Aquilani4 til at virke som en objektiv og skarpsindig fodbolddebattør.

Men ak ja, hvad kan forvente af en mand, der ikke mener, at Reina har stået en god kamp i de sidste 3 sæsoner for os.

Besvar