Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Tror I Arsenal kan blive mestre?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Hellere dem end Scum/Chel$ki.Jesper skrev:Tror I Arsenal kan blive mestre?
- TomViolence
- Alder: 36
Den synske blæksprutte Paul har talt.AllanShore skrev:Ja, men det kommer ikke til at ske.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Ligeså med den intetsigende drossel.TomViolence skrev:Den synske blæksprutte Paul har talt.AllanShore skrev:Ja, men det kommer ikke til at ske.
Fan af Manchester United
Arsenal har kun mødt et tophold på udebane - tabte 1-0 på Old Trafford.
Manchester United er stadig favorit, men det bliver spændende at se hvordan de klarer den uden Carrick. De har Tottenham, Leverkusen og Everton i den næste halvanden uge.
Manchester United er stadig favorit, men det bliver spændende at se hvordan de klarer den uden Carrick. De har Tottenham, Leverkusen og Everton i den næste halvanden uge.
Hent Shelvey tilbage!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ikke flere øl til den herre.Aquilani4 skrev:Manchester United er stadig favorit
Føler mig temmeligt overbevist om at Sosu kan blive et rigtigt stort hit for os. Han vokser.
Sterling burde på et lignende lejeophold
Sterling burde på et lignende lejeophold
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvem er Sosu? Jeg googler det lige.Jesper skrev:Sosu
SOSU Sjælland - Forside
www.sosusj.dk/
SOSU Sjælland er Danmarks største social- og sundhedsskole og en fusion mellem SOSU Greve, SOSU Næstved og SOSU Vestsjælland.
En social- og sundhedshjælper, hmmm, jeg tror du skal sigte højere, Jesper

Hov hov, det er der da ingenting i vejen med.. Godt at stavepolitiet er på plads.Hr. Drejer skrev:Hvem er Sosu? Jeg googler det lige.Jesper skrev:Sosu
SOSU Sjælland - Forside
http://www.sosusj.dk/
SOSU Sjælland er Danmarks største social- og sundhedsskole og en fusion mellem SOSU Greve, SOSU Næstved og SOSU Vestsjælland.
En social- og sundhedshjælper, hmmm, jeg tror du skal sigte højere, Jesper
Suso så!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
2-0 til City mod Spurs efter 35 min. Det kan vi vel godt være tilfredse med, det er i det lange løb snarere Spurs vi skal slås med om top 4 end det er City.
Weekenden kan stadig nå at blive ganske god set med røde briller
Pointtab til Soton og, nå ja, Everton kan vi også bruge.
Weekenden kan stadig nå at blive ganske god set med røde briller

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
3-0.ScouserTommy skrev:2-0 til City mod Spurs efter 35 min. Det kan vi vel godt være tilfredse med, det er i det lange løb snarere Spurs vi skal slås med om top 4 end det er City.
Weekenden kan stadig nå at blive ganske god set med røde brillerPointtab til Soton og, nå ja, Everton kan vi også bruge.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Aguero er helt fantastisk. Han gør lige hvad der passer ham.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Har skrevet det før, men det er og bliver en kilde til forundring, så meget det her Cityhold svinger. Den ene dag taber de til bundhold, den næste kører de tophold rundt på røv og albuerYNWA! skrev:3-0.ScouserTommy skrev:2-0 til City mod Spurs efter 35 min. Det kan vi vel godt være tilfredse med, det er i det lange løb snarere Spurs vi skal slås med om top 4 end det er City.
Weekenden kan stadig nå at blive ganske god set med røde brillerPointtab til Soton og, nå ja, Everton kan vi også bruge.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Tottenham er godt nok også ringe både offensivt og defensivt. Lamela og Soldado kæmper en indædt kamp, om hvem af dem, der er det største flopkøb. Og hvorfor har man ikke brugt nogle af de mange Bale millioner på en "rigtigt" venstreback?