hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Der er jo ingen, der har noget imod Aspas, men han skal levere, og det samme kan man sige med Borini.
Vi har et verdensklasse makkerpar, og der må simpelthen ikke være særlig stor niveau forskel, hvis en af de 2 eller endnu værre begge 2 er skadet.
Jeg mener, at de spillere vi henter ind skal være klar til at gå ind på den store scene fra start. Altså ikke spillere der skal vænne sig til kultur, klima, mad osv., men spillere der ved, hvad det handler om, og som er klar til at tage ansvar og yde sit store bidrag i kampene fra start.
Hvis vi skal være fast inventar i toppen, så er det den type spillere, der skal hentes fra nu sammen med store talenter.
Hvis hverken Borini eller Aspas kan levere mere, end de har vist for os indtil nu, når der er minutter til dem, så kunne man vel godt købe 1 og sælge de 2 ?
Omvendt tror jeg alligevel på Borini, men når jeg ser Aspas mod PL modstandere, så synes jeg, at det ser svært ud for ham, selvom han kæmper for sagen.
Hvis Moses får chancen næste gang på kanten, så er det også make og break for ham. Ellers bør vi hente en klassisk kant også med mål i, da vi så ikke kan regne med Moses, og udsvingene er også relativt store for vores unge wingers.
10eren kan vel både Coutinho, Stevie, Suso og Alberto spille, så her er vi umiddelbart fint dækket ind.
Vi har et verdensklasse makkerpar, og der må simpelthen ikke være særlig stor niveau forskel, hvis en af de 2 eller endnu værre begge 2 er skadet.
Jeg mener, at de spillere vi henter ind skal være klar til at gå ind på den store scene fra start. Altså ikke spillere der skal vænne sig til kultur, klima, mad osv., men spillere der ved, hvad det handler om, og som er klar til at tage ansvar og yde sit store bidrag i kampene fra start.
Hvis vi skal være fast inventar i toppen, så er det den type spillere, der skal hentes fra nu sammen med store talenter.
Hvis hverken Borini eller Aspas kan levere mere, end de har vist for os indtil nu, når der er minutter til dem, så kunne man vel godt købe 1 og sælge de 2 ?
Omvendt tror jeg alligevel på Borini, men når jeg ser Aspas mod PL modstandere, så synes jeg, at det ser svært ud for ham, selvom han kæmper for sagen.
Hvis Moses får chancen næste gang på kanten, så er det også make og break for ham. Ellers bør vi hente en klassisk kant også med mål i, da vi så ikke kan regne med Moses, og udsvingene er også relativt store for vores unge wingers.
10eren kan vel både Coutinho, Stevie, Suso og Alberto spille, så her er vi umiddelbart fint dækket ind.
Er med på at give Aspas chancen
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Nej, kun på opkast.dk...Hr. Larsen skrev:650 millioner? Ryger de crack i Madrid?!
http://indkast.dk/index.php?nyhed=11179 ... stjerneduo++
Kloppite
Benzema og de Maria oveni så er det okHr. Larsen skrev:650 millioner? Ryger de crack i Madrid?!
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
De må være sindssygeHr. Larsen skrev:650 millioner? Ryger de crack i Madrid?!

Alene Luis skal jo koste mindst lige så meget som Gareth Bale.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
På ingen måde. End ikke i nærheden.Emmy skrev:Benzema og de Maria oveni så er det okHr. Larsen skrev:650 millioner? Ryger de crack i Madrid?!
Kloppite
og casilas, rammos, allonso, isko og Fábio CoentrãoEmmy skrev:Benzema og de Maria oveni så er det okHr. Larsen skrev:650 millioner? Ryger de crack i Madrid?!
Stupidity now - Insanaty later
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Alder: 35
Iago Aspas, Victor Moses(lejet), Sebastian coates, borini
Sælge Aspas dermed satse på en anden ung spiller, hans salg kan være med til finansiere en 3' angriber måske et ungt talent. Rygtet gik på Celta Vigo ville have ham tilbage og vi købe ham foran Laudrup. Lad os skyde ham afsted.
Victor Moses har ikke fortjent en fast kontrakt på Liverpools hold, ligner mere en der venter på og skal tilbage til Chelsea. For dyrt med disse låne aftaler.
Lad os sige han var brænd god for os i sæsonen, ville vi os står uden ham i Chelsea kampene. En konkurrent til top 4, dermed har jeg ikke forstået leje aftalen? når der er 6 vigtige point at kæmpe for.
Coates ser jeg ingen nytte i når vi har touré,Agger,Skrtel,sakho,illori i cb. Dog er han skadet og har ikke vist sig i langtid, ikke mange øre for ham dog bedre løn budget ( alt tæller ).
Er lidt i tvivl om borini. Men finansieringen af ham vil kunne dækket noget af en dm,wing,midt eller hvad vi søger. Er dog som om de italienisere vi har haft ikke formår og slå igennem. Er det generelt i pl?.
se bort fra stave og komma fejl.
Sælge Aspas dermed satse på en anden ung spiller, hans salg kan være med til finansiere en 3' angriber måske et ungt talent. Rygtet gik på Celta Vigo ville have ham tilbage og vi købe ham foran Laudrup. Lad os skyde ham afsted.
Victor Moses har ikke fortjent en fast kontrakt på Liverpools hold, ligner mere en der venter på og skal tilbage til Chelsea. For dyrt med disse låne aftaler.
Lad os sige han var brænd god for os i sæsonen, ville vi os står uden ham i Chelsea kampene. En konkurrent til top 4, dermed har jeg ikke forstået leje aftalen? når der er 6 vigtige point at kæmpe for.
Coates ser jeg ingen nytte i når vi har touré,Agger,Skrtel,sakho,illori i cb. Dog er han skadet og har ikke vist sig i langtid, ikke mange øre for ham dog bedre løn budget ( alt tæller ).
Er lidt i tvivl om borini. Men finansieringen af ham vil kunne dækket noget af en dm,wing,midt eller hvad vi søger. Er dog som om de italienisere vi har haft ikke formår og slå igennem. Er det generelt i pl?.

Hvis vi har lejet Moses for en hel sæson, så har vi vel ikke mulighed for bare at sende ham tilbage til Chelsea? På samme måde har vi vel heller ikke mulighed for at sælge eller hente Borini hjem, hvis vi har lejet ham ud for sæsonen. Det kan selvfølgelig være, at der er nogle halvvejsklausuler, som vi ikke kender til, men ellers så er det vel status quo for resten af sæsonen med de to spillere.steffanp skrev:Iago Aspas, Victor Moses(lejet), Sebastian coates, borini
Coates er mig bekendt ude med en skade hele sæsonen, hvilket nok umuliggør et salg af ham.
Jeg anser det for mest sandsynligt, at Aspas og måske også Agger sælges. Et salg af sidstnævnte synes jeg er trist både på grund af, at vi sælger en ekstremt loyal spiller, og fordi vi sælger en spiller som i øvrigt til enhver tid ville forbedre vores startopstilling i mine øjne.
Kloppite
Forhåbentlig kan Agger med Sakhos skade endelig fået det run af kampe, der skal til for at overbevise Rodgers om sin berettigelse i startopstillingen. Ikke desto mindre er midterforsvaret det eneste sted, hvor vi godt kan skille os af med enkelt spiller, hvis vi får brug for at rejse penge til indkøb, og der er Agger bare den spiller, som kan generere flest penge. Hvis Barca, City e.l. er villige til at betale, så kan jeg også godt se det ske. I det tilfælde håber jeg, at Tourés gode præstationer indtil videre kan tages for gode varer. Ellers skal Ilori eller Kelly til steppe op, hvilket er lidt mere usandsynligt. Alternativt har Carra fortrudt sit karrierestop...texy skrev:Hvis vi har lejet Moses for en hel sæson, så har vi vel ikke mulighed for bare at sende ham tilbage til Chelsea? På samme måde har vi vel heller ikke mulighed for at sælge eller hente Borini hjem, hvis vi har lejet ham ud for sæsonen. Det kan selvfølgelig være, at der er nogle halvvejsklausuler, som vi ikke kender til, men ellers så er det vel status quo for resten af sæsonen med de to spillere.steffanp skrev:Iago Aspas, Victor Moses(lejet), Sebastian coates, borini
Coates er mig bekendt ude med en skade hele sæsonen, hvilket nok umuliggør et salg af ham.
Jeg anser det for mest sandsynligt, at Aspas og måske også Agger sælges. Et salg af sidstnævnte synes jeg er trist både på grund af, at vi sælger en ekstremt loyal spiller, og fordi vi sælger en spiller som i øvrigt til enhver tid ville forbedre vores startopstilling i mine øjne.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Ingen skal ud, før nye kommer ind. Måske der er er dansk 1div klub der vil leje louis Alberto. I øvrigt et komplet ligegyldigt indkøb, borini har allerede vist sig langt bedre.
Luis Alberto har ikke spillet en hel halvleg for os endnu (måske bortset fra Cuppen(?)) så skal vi nu ikke give ham lidt tid - knægtenKrage176 skrev:Ingen skal ud, før nye kommer ind. Måske der er er dansk 1div klub der vil leje louis Alberto. I øvrigt et komplet ligegyldigt indkøb, borini har allerede vist sig langt bedre.
er 21 år og er købt med henblik på fremtiden, personligt er jeg meget positiv overfor Luis Alberto.

"YNWA"
- TomViolence
- Alder: 36
Jep, jeg er også meget glad for Alberto. Tror, han kommer til at gøre det godt i Liverpool sammen med Sosu.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Nu spiller Alberto og Borini jo ikke sammen position, så det giver ikke så meget mening, det du siger. Og så tror jeg ikke du har set Alberto spille..Flere gode indhop den seneste måned. Og en fremragende assist til Suarez da han lobber den over keeperen.Krage176 skrev:Ingen skal ud, før nye kommer ind. Måske der er er dansk 1div klub der vil leje louis Alberto. I øvrigt et komplet ligegyldigt indkøb, borini har allerede vist sig langt bedre.