14 - Jordan Henderson
Re: 14 - Jordan Henderson
James Pearce @JamesPearceEcho 21h
@JH_JFT96 Bruised ankle. Club hopeful he will be fit for weekend
Og
LiverpoolFC News @LFCTransferNRS 5h
Jordan Henderson is expected to be ready for the game against Spurs next Sunday. (Independent)
Så der er et stort håb...
@JH_JFT96 Bruised ankle. Club hopeful he will be fit for weekend
Og
LiverpoolFC News @LFCTransferNRS 5h
Jordan Henderson is expected to be ready for the game against Spurs next Sunday. (Independent)
Så der er et stort håb...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Jeg vil se mål og eller flere assist fra motoren Hendo.
We need a new Fowler...
Læser Hendo med 1 styk af hver, efter 40 minnikand skrev:Jeg vil se mål og eller flere assist fra motoren Hendo.

Verden er smask fuld af hyklere....
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
1 assist, 1 mål so far mod Spurs - han har lyttet efternikand skrev:Jeg vil se mål og eller flere assist fra motoren Hendo.

- TomViolence
- Alder: 36
Fantastisk første halvleg af Hendo! Elsker hans udtryk efter han scorede! 

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
En mand der blev svinet til pga hans store pris i sin tid. Lige nu ligner han mest af alt et fund til de penge. Seriøst så er han måske den spiller jeg mindst ser os undvære. Han er uhyre vigtig for os. KLASSE!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Tænk at LFC angiveligt ville sælge ham for, var det 4-5 mill £? Synes han får alt for lidt kredit. Men som nikand skrev tidligere idag, flere mål og assist er at håbe på. Men hvis "bare" han holder snittet fra idag, er alle vel glade.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ville vi ikke have byttet ham med Clint Dempsey? Hahaha. Jeg fryder mig ved tanken om at netop Tottenham fik ham i sin tid.Thommo skrev:Tænk at LFC angiveligt ville sælge ham for, var det 4-5 mill £? Synes han får alt for lidt kredit. Men som nikand skrev tidligere idag, flere mål og assist er at håbe på. Men hvis "bare" han holder snittet fra idag, er alle vel glade.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Shit, det havde jeg helt glemt! Det er sgu god humor!LFC-Aaby skrev:Ville vi ikke have byttet ham med Clint Dempsey? Hahaha. Jeg fryder mig ved tanken om at netop Tottenham fik ham i sin tid.Thommo skrev:Tænk at LFC angiveligt ville sælge ham for, var det 4-5 mill £? Synes han får alt for lidt kredit. Men som nikand skrev tidligere idag, flere mål og assist er at håbe på. Men hvis "bare" han holder snittet fra idag, er alle vel glade.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Klassespiller.
Jeg er MEGET imponeret af Henderson for tiden. Han gør en forskel på midtbanen, i sær når modstanderholdet har bolden. Har dog stadig en kritik af Henderson. Har før kritiseret hans evne til at afslutte og synes ikke det er blevet bedre. I går ser vi en situation inden hans mål, hvor han er alene med målmanden. Og som han ofte gør, sparker han lige på keeper. Jeg sidder med en fornemmelse af, at han er meget ubeslutsom og måske panikker en anelse i disse situationer. Har længe ment at det hang sammen med selvtillid, men det synes jeg efterhånden han har fået, bare ikke i afslutningerne.
Jeg håber målet i går, kan løsne lidt op for hans afslutninger. Ellers nyder jeg bare en godt spillende Hendo i sit livs form. Hvis han kunne tilføje flere mål i støvlerne, så bliver han rigtig god!
Jeg håber målet i går, kan løsne lidt op for hans afslutninger. Ellers nyder jeg bare en godt spillende Hendo i sit livs form. Hvis han kunne tilføje flere mål i støvlerne, så bliver han rigtig god!
Collymore var bomben!
Havde ellers bestemt mig for, at jeg ikke skulle have en Liverpool trøje i denne sæson, men denne mand er godt nok ved at få mig til at ombestemme mig..
YNWA
+1, henderson er godt nok steget i graderne det seneste år, sindssygt så stort et løbepensum han har og målet til 2-0 igår er et godt eksempel på dette!SimonA skrev:Havde ellers bestemt mig for, at jeg ikke skulle have en Liverpool trøje i denne sæson, men denne mand er godt nok ved at få mig til at ombestemme mig..
Henderson er ved at være min yndlingsspiller. Sikker dog en fantastisk udvikling han gennemgår. Han er lidt som Ronnie Whelan var. Og det er virkeligt positivt. Det er så godt gået Henderson.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg husker den sommer vi købte Hendo, blev vi også stærkt linket til Jones. Vi fik Hendo og Man U fik Jones. Det har jeg ikke fortrudt et eneste sekund. Hendo er en langt bedre fodboldspillere, og så er han bedre taktisk. Hendo virker meget moden, og han har den rette indstilling - han er villig til at lære. Han har udviklet sig til en meget vigtig spiller for os.