Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Som Esbjerg-dreng må jeg sige av for den.
Esbjerg trak Fiorentina, skal ud og se den. Men det er sku nok slut for det eventyr så!
Esbjerg trak Fiorentina, skal ud og se den. Men det er sku nok slut for det eventyr så!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Jeg håber edderfløjteme ikke jeg er på kursus d. 20. februar, den kamp skal ses på stadion!thefugle skrev:Som Esbjerg-dreng må jeg sige av for den.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Som jeg har præket til ivrige ikke-Spurs-fans hele dagen:LFC-Aaby skrev:AVB skulle nok have beholdt sit job i Porto. To kæmpe fiaskoer ved hold der har midlerne til det helt store. Han har været elendig i England.
Det er virkelig utroligt, hvor lidt klubledelser fatter i deres semiretarderede og infantilt utålmodige hoveder. Man får beviseligt ikke ret meget ud af at cykle rundt fra træner til træner uden at lade nogen af dem få tid til at implementere deres koncepter. Nu er det anden gang Villas Boas fyres uden at få mere end halvandet år til at sætte et ordentligt præg på sit hold. Hvis man som klubledelse ikke har mere tålmodighed end det, så lad dog for helvede være med at hyre en manager, der spiller så risikobetonet fodbold, som Villas Boas gør. Hans system kræver enorm afstemning og indbyrdes forståelse spillerne imellem og er dømt til at lide af en del børnesygdomme i starten. Hvis man ikke forstår det, når man hyrer en træner som ham, så er man i mine øjne ikke sin opgave voksen - overhovedet.
Jeg siger ikke, at Villas Boas nødvendigvis var blevet en succes med mere tid i hånden - men at give ham halvandet år til at implementere så krævende en filosofi - og endda i en svær tid, hvor de mister deres absolut vigtigste spiller - det synes jeg er komplet useriøst. Generelt viser al historik, at succes kun sjældent fås gennem svingdørsdrift; det handler om kontinuitet. At det kan være så svært at forstå for så på papiret kompetente mennesker som dem, der sidder på ledelsesgangene i Europas topklubber, det begriber jeg simpelthen ikke.
Og så er det da for øvrigt en grov stramning at påstå, at han "har været elendig i England". Chelsea-samarbejdet var skuffende, og han lavede fejl både i forhold til spillet på banen og aktiviteten uden for, men han havde efter sigende også hårde arbejdsforhold med en trup, hvor en flok forstokkede alfahanner modarbejdede ham og hans principper næsten fra dag ét - og så havde han igen ikke nær tilstrækkeligt med tid til at implementere sit system. Hvad angår Tottenham - well...
ESPN skrev:Last season, Villas-Boas led Spurs to their record points haul for a Premier League campaign with 72, but that total was not enough to see them return to the top four and earn a Champions League place. His overall record in the job makes for impressive reading, as he has averaged 1.83 points per league match, the highest of all Spurs bosses in the Premier League era.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det skal du såmænd nok være glad for med henblik på Superligaen. Som OB´er ved jeg af bitter erfaring hvor galt det kan gå for et hold med en smal trup, hvis man fokuserer (for meget) på international bold og nedprioriterer den grå hverdag med kampe i Haderslev, Farum og Slagelse.thefugle skrev:Som Esbjerg-dreng må jeg sige av for den.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Gode nyheder, men City er stadig et skræmmende hold på hjemmebane ift deres måltotal på hele 47 mål! Men hvis gutterne præstere ligesom igår så har vi en god chance

- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
KJ92 skrev:
Gode nyheder, men City er stadig et skræmmende hold på hjemmebane ift deres måltotal på hele 47 mål! Men hvis gutterne præstere ligesom igår så har vi en god chance
Det er absolut stadig et stærkt hold, men det er alt andet lige en fordel for os at PL's næstbedste angriber ikke er med mod os.
og vi har den bedste no problemoThunderZtorm skrev:KJ92 skrev:
Det er absolut stadig et stærkt hold, men det er alt andet lige en fordel for os at PL's næstbedste angriber ikke er med mod os.

https://twitter.com/uefacorruption
CL Draw Manipulation @uefacorruption 15. dec
Through our twitter account we are going to reveal a portion of UEFA's corruption and manipulation.
Corruption that is led by people from behind the scenes. For economical reasons that are harming the sport.
We are going to reveal the results of tomorrow's draw.
Derefter har de i går ramt samtlige kampe rigtigt. Jeg er ikke i tvivl om, at korruption i UEFA er enorm, men det her er alligevel ret vildt.
Through our twitter account we are going to reveal a portion of UEFA's corruption and manipulation.
Corruption that is led by people from behind the scenes. For economical reasons that are harming the sport.
Derefter har de i går ramt samtlige kampe rigtigt. Jeg er ikke i tvivl om, at korruption i UEFA er enorm, men det her er alligevel ret vildt.
Liverpool Football Klopp
Det her skriger vel lidt af sølvhat-alert?AndreasN skrev:https://twitter.com/uefacorruption
En af kommentarerne er:
Mon ikke det blot er et hoax.@uefacorruption fucking hell you lot are gullible. They tweet out all possible outcomes then delete them
Garanteret rigtigt - så godt kender jeg slet ikke Twitter, og det er da højst sandsynligt snyd. Faldt blot over det og måtte måbe lidt (måske i håb om, at det faktisk var rigtigt, og det ville blive afsløret noget korruption hos UEFA).
Liverpool Football Klopp
Er der vitterligt tale om korruption, vil jeg tro, vi kommer til at høre om det gennem mere seriøse medier. Hvad ville du selv gøre, hvis du lå inde med følsomme oplysninger, som kunne kaste én af verdens største fodboldorganisationer ud i en stor skandalesag? Gå til et respekteret medie eller oprette en sparsom Twitter account?
Det kommer vel an på, hvad man regner med at opnå med det...
Nu kender jeg ikke Twitter særlig godt (læser med derinde - that's it), så jeg kender ikke diverse måder at gøre tingene på. Kan man slette tweets, så virker det jo rationelt, at det er sådan, det er gjort, men da jeg ikke kendte bedre, havde jeg i mit naive sind blot konstateret, at de tweets var dateret i går, hvilket jeg valgte at forholde mig til.
Nu kender jeg ikke Twitter særlig godt (læser med derinde - that's it), så jeg kender ikke diverse måder at gøre tingene på. Kan man slette tweets, så virker det jo rationelt, at det er sådan, det er gjort, men da jeg ikke kendte bedre, havde jeg i mit naive sind blot konstateret, at de tweets var dateret i går, hvilket jeg valgte at forholde mig til.
Liverpool Football Klopp
Ja, man kan godt slette sine egne tweets. Twitter er jo en sand malstrøm af både godt og skidt. Derfor er det nok en god tommelfingerregel at forholde sig skeptisk til sensationsnyheder, medmindre man kender kilden godt.
Har hørt at man kan lave noget fusk med at sætte datoen tilbage på sin pc, så tror Twitter at det er fra den dato der står på din pc?